ehhh, ik maak de wijzigingen niet van de OP. Dat doet iemand anders.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
Sta nog steeds niet in de startpost, heb nog een orginele uitlaat van me ZXR liggen, 10 minuten voor je die naar je kop krijgt
Oh shit, dat moest ik dus nog doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
Sta nog steeds niet in de startpost, heb nog een orginele uitlaat van me ZXR liggen, 10 minuten voor je die naar je kop krijgt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
10 minuten voor je die naar je kop krijgt
Dan wacht ik nog ff met gaan slapen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh shit, dat moest ik dus nog doen
Doe ik even nu erin, moet bwt je er straks in zetten. Ik zeg wel wanneer..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef bwt het volgende:
[..]
ehhh, ik maak de wijzigingen niet van de OP. Dat doet iemand anders.![]()
enne, dat jij de foto van jouw moto op zo'n 10-15 minuten bij mij vandaan hebt gemaakt wil nog neit zeggen dat je me kan vinden
verder ben ik wel lieff
[edit]quote:
Wanneer ga je trouwens dat MT5 stukje tekst onder je naam veranderen in kawaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef BazzieK het volgende:
Ofc, maarja was zon 2 seconden googleWas ook maar een geintje. betwijfel tenzeerste dat ik je ook maar een beetje pijn zou kunnen doen
Kawa, MT-5 ach, dat lijkt toch allemaal op elkaar johquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef bwt het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwens dat MT5 stukje tekst onder je naam veranderen in kawa![]()
anders voel ik me genoodzaakt om een ander plaatje onder je naam te plakken
hè, jammer dat je het veranderd hebtquote:
Hey Peerke, Lang niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Kawa, MT-5 ach, dat lijkt toch allemaal op elkaar joh
![]()
Heb op zo'n ding nog leren schakelen in een diep donkerbruin verleden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef bwt het volgende:
[..]
hè, jammer dat je het veranderd hebt
had graag een MT 5 van je motor willen maken
had al een plaatje klaarliggen
zelfs z'n avatar heeft ie al aangepaast
![]()
Dat was toen 'back in the days' natuurlijk helemaal het spulleke, MT-5, MB-5 en hier en daar een MT-Xquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:27 schreef bwt het volgende:
Heb zelf nooit brommert gereden, zou dus niet weten hoe dat is.
Hmm, mja, is een goed plan, morgen wil ik toch wel redelijk op tijd mijn nest uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:28 schreef bwt het volgende:
damn, zie nu dat het al weer bijna half 2 is.
toch maar eens gaan
![]()
Geen zin om te zoeken.quote:
Damn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
antwoord van officier:
rijbewijs direct terug![]()
![]()
![]()
![]()
maaaaaaaar:
een boete van 1750¤
+
1 jaar voorwaardelijk, mits gepakt binnen dat jaar min 6 maanden kwijt + nieuw examen![]()
Ik zag dat er al een ander linkje was gegeven, maar streaming video kun je downloaden met "Net Transport" van "Xi". Google maar even, geen zin om het op te zoekenquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
Vandaag weer veel kunnen doen. Heb de sleuven voor de inbouw elektra met een of ander master frees apparaat in de muur gefreest. Heb weleens stof in mijn leven gezien maar dit sloeg allesOver slaan gesproken..... De "gaten klopboor" waarmee in de inbouwelekra heb geboord bleef op een gegeven moment ff hangen en ipv dat de boor draaide draaide heel de machine om de as met als gevolg dat er een boor van een kilotje of 20 tegen mijn bek aan sloeg
Gevolg is een schram net onder mijn oog en een blauwe plek alsof ik door een groep negers in elkaar ben gehengst
![]()
![]()
quote:
Ze vertellen er ook niet bij dat die tijdswinst teniet wordt gedaan doordat je jezelf doodrijdt.quote:Een motor heeft niet alleen lagere kosten maar levert u ook nog eens veel tijdwinst op!
Hey pimber, Weer mooi op tijd wakkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ze vertellen er ook niet bij dat die tijdswinst teniet wordt gedaan doordat je jezelf doodrijdt.
Ik ga nou pas echt pitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey pimber, Weer mooi op tijd wakker
goed zo
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dat was toen 'back in the days' natuurlijk helemaal het spulleke, MT-5, MB-5 en hier en daar een MT-X
Paar steekwoorden die die tijd omschrijven "Troop, Matjes, Spijkerjassen met emblemen"
Heb er nooit eentje gehad, maar schakelbrommers waren natuurlijk gewoon stoer, tegenover de Puch mannetjes.
Ik had een Jawaquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]zeer herkenbaar
vooral als je MT & MTX er in Parijs dakar uitvoering erbij stond dan was je echt de man
![]()
ik heb aleen Puchjes gehad![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:14 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had een fiets![]()
En m'n broer een oude tomos![]()
[afbeelding]
Zoiets geloof ik maar dan in het groen![]()
Vroeger leken ze veel stoerder![]()
![]()
Ik ben er nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik vroeg me al af waar je bleef
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |