Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
laat er maar even een orkaantje over tallehasee oid losquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef devzero het volgende:
En A'dam en R'dam mogen van mij allebei in de zee verdwijnen
Ieder jaar wel een aantalquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
laat er maar even een orkaantje over tallehasee oid los![]()
NL wel dat is zeker. Ik bedoel Jump is de enige Belg binnen Digquote:
BlueCurl vecht wel voor België maar haar kung fu kunstenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
NL wel dat is zeker. Ik bedoel Jump is de enige Belg binnen Dig
ik ben heel internationaal ingesteld hoor maar uhm....quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:23 schreef Jump het volgende:
[..]
BlueCurl vecht wel voor België maar haar kung fu kunsten
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben heel internationaal ingesteld hoor maar uhm....![]()
Tja...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Litpho het volgende:
En weer een prachtige poging om een rem op innovatie te zetten.
moet ik kiezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:40 schreef Marty26 het volgende:
Nee jump dan kan je nog zo liev zijn maar voor belgie vechten
Dat zou ze niet deon .. Hoop ik dan
friesen, groningers, de rest van de boeren.... enkel de randstad - amsterdam wel tof. en dan rotterdam meeste toftstquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:25 schreef devzero het volgende:
Tsja, vechten voor nederland houdt natuurlijk ook in vechten voor de limburgers en mensen uit noord holland. Ik zou het wel weten
whehehe dan leg ik me tobo's wel even wegquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef devzero het volgende:
Wat er gebeurt als fok! weer een plat ligt
http://www.break.com/index/patiencechild.html
Men tobo niet kapot slaan hz volgende weekquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe dan leg ik me tobo's wel even wegals dat iemand hier komt doen. en even 112 bellen voor een ambulance
![]()
Iets besteld in Amerika?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef mschol het volgende:
zojuist gebeld door me broer, rekening van fedex: de douane kosten + btw van me box set:
¤37![]()
![]()
das een heleboel, en had ook niet gerekend op zo enorm veel
maarja ach, betaal et wel... (zal wel moeten)
Nou die discussie is dus klaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef maartena het volgende:
BE verliest. Land met datalimieten.....
Rotterdam verliest. Geen fatsoenlijke luchthaven
Loop ik gevaar om neergemept te worden in kung-fu style als ik ga klagen over het niveau van je Engels op je website?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben heel internationaal ingesteld hoor maar uhm....![]()
Ah!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef mschol het volgende:
yup, tijdje geleden inmiddels, de love hina perfect collection (9 dvdbox set, a 144 dollar)
ach ik vidn het jammer dat het zo veel is (ik had op minder gerekend) maar niet zo erg, wist dat dit zou gebeuren, tis immers een behoorlijk duure hobby, anime kopequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Ah!
Als je in Amerika besteld, de volgende tip: In plaats van online bestellen, kijk of je ook per telefoon kunt bestellen. Je kunt dan specifiek vragen of ze het willen versturen in een ongemarkeerde envelop zonder bedrijfslogo, en de mededeling "present" ofzo erop. Sommige bedrijven gaan hiermee akkoord, andere niet.
Het nadeel is vaak dat je geen aanspraak meer kunt doen als de goederen onderweg worden verloren....
Mocht je iemand in Amerika kennen. (Nee, ik bied me niet vrijwillig aan) dan kun je ook vragen of je het naar die persoon kan sturen, en die persoon het naar je door wil laten sturen als prive pakketje. Dan kun je de douane mooi omzeilen.
en dat betekende weer dat je 't eerder in huis hadquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ach ik vidn het jammer dat het zo veel is (ik had op minder gerekend) maar niet zo erg, wist dat dit zou gebeuren, tis immers een behoorlijk duure hobby, anime kope
dus heb het er wel voor over, en het pakketje werd mooi via fedex verstuurd i.p.v. normale airmail
yup, al was de fedex koerier beetje dom en deed het er i.p.v 3 dagen gewoon 5 dagen overquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en dat betekende weer dat je 't eerder in huis had
och, ze kunnen niet altijd zo slim zijn als jij he *kuch kuch*quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, al was de fedex koerier beetje dom en deed het er i.p.v 3 dagen gewoon 5 dagen over
nee dat weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
och, ze kunnen niet altijd zo slim zijn als jij he *kuch kuch*
als de fed-ex vent niet weet dat je nog bij 't huis kan komen, en er vanuit gaat dat de weg bij je voor opengebroken is.. tsjaquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat weet ik![]()
ach ja... : je ziet een bordje met doorgaand rijverkeer gestremd en vervolgens slaan we dat adres maar gewoon over :|(
ik bedoel, hoe blond ben je dan ???
Ach, de ptt had het pakketje allang terug gestuurd als "adres onbekend", dus ik weet niet of die 2 dagen nou zoveel uitmaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat weet ik![]()
ach ja... : je ziet een bordje met doorgaand rijverkeer gestremd en vervolgens slaan we dat adres maar gewoon over :|(
ik bedoel, hoe blond ben je dan ???
je kan ook gewoon eff de weg oprijden en veder kijken dan alleen 1 bord ??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als de fed-ex vent niet weet dat je nog bij 't huis kan komen, en er vanuit gaat dat de weg bij je voor opengebroken is.. tsja
Niet voor mij ik werk al 8jaarquote:
Nope zit er niet inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
aiii dan niet nee tenzij je vrije dagen opneemt
jij maroco zijjn?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef BlueCurl het volgende:die smiley's is indd een beetje teveel altijd
maar ik kan er niks meer aan doen
op msn gebruik ik ze ook enkel
jump heeftvan die erg last altijd
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef BlueCurl het volgende:die smiley's is indd een beetje teveel altijd
maar ik kan er niks meer aan doen
op msn gebruik ik ze ook enkel
jump heeftvan die erg last altijd
Mogguh Sjowquote:
Nope volgende week woensdag beginnen.quote:
hahah BC dat is altijd als je ouders weg zijn op het laatste momentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef BlueCurl het volgende:
whehe vanaaf komen ma en pa terug van vakantiezojuist even een stofzuiger door het huis gehaald
was erg nodig zeg maar
schijnbaar wel ja..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah BC dat is altijd als je ouders weg zijn op het laatste moment
@sjowdie gasten moeten altijd alles weten.....
ik woon niet thuis meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef devzero het volgende:
Waarom dan thuis blijven wonen?
morhe me ma wat pannelappen en ovenwanten gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
En wat gaan jullie allemaal van 't weekend doen?
Euhm, 2 dagen uitslapen. Volgende week krokus, en dan ga ik wat werken voor men project, donderdag en vrijdag natuurlijk niet, en volgend weekend nog geen idee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
En wat gaan jullie allemaal van 't weekend doen?
Patserquote:
Ja ik heb al mijn oude en al mijn nieuwe externe HD's aan de laptop gehangen, het grootste gedeelte van die ruimte verdwijnt straks weerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Patser![]()
Ik zit wat krap met ruimte momenteel.
Die 80 GB harde schijf zou eens vervangen moeten worden.
voor mij is dat geen zooi maar een georganiseerde bendequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef Slarioux het volgende:
Whehe ik heb ook zo'n zooi, maar ik heb speciaal ff de driveletters enzo opgeruimd
Als je er zelf maar aan uitgeraaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij is dat geen zooi maar een georganiseerde bende
ik denk 'tquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
damn het patsen met je harde schijven topic?
in dat geval zou ik er nog een paar in moeten pluggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
damn het patsen met je harde schijven topic?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb der 2 van 40gb, 1 van 60 gb en 2 van 250zo klaar met mijn gepats
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En allemaal voor legale opslag mag ik hopen?![]()
aaah! wat...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef devzero het volgende:
Zondag ga ik voor 2 weken naar Pittsburgh voor werk....en het vriest daar
\quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef BlueCurl het volgende:
slaapzak
kussen
pantoffels
matrix 2&3
laptop
externe rommel hardeschijf (BlaBlaSjit) (ja! die andere heet BlueCurl)
pyama + ondergoed + kleding etc
creditcard voor tolweg
wat nog meer mee te nemen?
whehe donderdag naar een boerengat in Belgie.. zo vlak bij Gent..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
\
voor wat ?
en misschien een stroom generator (zo te zien ga je camperen)?
illegaal stroomm aftappenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehe donderdag naar een boerengat in Belgie.. zo vlak bij Gent..
w8 he! daar woont Jumpie ook
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef mschol het volgende:
Men weekendpack staat al klaar johquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:27 schreef SHERMAN het volgende:
Inkoppertje; condooms.
Zo weinig maar?quote:
Zelf met een nieuwe install op een backup schijf gaat het helemaal foutquote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef Jump het volgende:
Gedoeme, kutproblmen met grafische kaart
Windows blijft ze geljk niet vinden, met die idiote vertragingen tot gevolg enzoen cpu 100%. Een diagnose programma van ATI dat gans de tijd alles belast
wie neemt er dan ATI kaarten...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Zelf met een nieuwe install op een backup schijf gaat het helemaal fout
's lullig voor je blue...quote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef BlueCurl het volgende:
en mijn hosting pakketen liggen eruit zo aan mijn avater te zien!
Ja lekker hoorquote:
Dan weer op sloterdijk zitten?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor
En vandaag me laatste dag op me project....dus dan kan ik weer leuk werk gaan doen
jepsquote:
dan ga jij dus lekker uit je neus vreten daaroquote:Op maandag 27 februari 2006 10:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
jeps
Weer lekker daar zittengaan we wel ff lunchen he als je beetje ingeburgert bent daar
hahahah nou ik denk dat ik het daar wel druk krijgquote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan ga jij dus lekker uit je neus vreten daaro
en wat is dat dan preciesquote:Op maandag 27 februari 2006 10:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahahah nou ik denk dat ik het daar wel druk krijgintegenstelling tot waar ik nu zit
Maar is ook niet erg dat is echt een leuke job.
Ik zat voor 3maanden op een helpdesk ( erg zaaaaaaai )quote:
LoL zal eens kijken of ik vanavond ook ff kan luisteren als ik thuis benquote:Op maandag 27 februari 2006 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
geweldig... heb zojuist die nummers van donner en gerd leers geluisterd. wel leuk dat de politici zo elkaar dingen duidelijk aan het maken zijn. via een punk en rap nummerwhehehe wat een vermaak
onprofessioneel
ja die wil ook legaal ze jointje kunnen roken in belgiequote:Op maandag 27 februari 2006 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
Wietlied Leers en Heideroosjes te downloaden
Donner maakt 'anti-wiet rap'
de twee topics waar het omgaat incl link naar nummersmet dank aan jump
Helpdesk hoeft niet saai te zijn natuurlijk, maar denk dat jij gewoon niet op je plek zatquote:Op maandag 27 februari 2006 11:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zat voor 3maanden op een helpdesk ( erg zaaaaaaai )
Da's ook leuk, helaas te laat voor mijquote:En ga nu verder als Intercedent in de IT dus mensen aan een job helpen enzo.
De andere kant zegmaar. Dan hou ik weer plezier in het thuis nerden.. Want dat ben ik wel een beetje kwijt geraakt de afgelopen tijd
Ik heb ook leuke helpdesk functies gehad hoor.. Maar dat is lang geledenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helpdesk hoeft niet saai te zijn natuurlijk, maar denk dat jij gewoon niet op je plek zat
[..]
Da's ook leuk, helaas te laat voor mij
quote:Rank: User
You have uploaded 2.11 MB and downloaded 1 bytes.
U/D Ratio: 2,212,933.00
LMAOquote:
ehm neequote:Op maandag 27 februari 2006 16:53 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
zat eens een oude afl van csi miami te kijkenwhehehe klopt nie he?
Ik heb er ook screen van gemaaktquote:
Breuls had men rechten weggenomenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:03 schreef mschol het volgende:
je kan jezelf zwart maken jump?
cool
ka ik me zelf ook rood maken, das namelijk me lievelingskleur
Je kan het altijd eens vragenquote:
Lijkt me ideaal wanneer de reacties in Foklight wittig zijnquote:
ROFL!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Jump het volgende:
Voila
http://forum.fok.nl/topic/824299/1/50#35558551
'u heeft geen rechten...'quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Jump het volgende:
Voila
http://forum.fok.nl/topic/824299/1/50#35558551
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Danny@fok.nl
Ik zou een boos mailtje sturen dat je meer openheid wil hebben op fok![]()
tja soms traag soms supersnelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:46 schreef Jump het volgende:
Wat gaat het downloaden van Windodws Updates toch ook zo traag
Godver, ik was ze via de website aan het downloaden, en Windows was ze achter men rug ook eens aan het downloadenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
tja soms traag soms supersnel
en zeker op patch tuesday, dan issie idd wel traag..
Ik geef MS toch nergens de schuld?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef SHERMAN het volgende:
En dan MS de schuld geven omdat jij niet oplet?
en daarom staat me automatisc updates uitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Godver, ik was ze via de website aan het downloaden, en Windows was ze achter men rug ook eens aan het downloaden
Ik dacht dat ik het op de voorlaatste optie gezet hadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom staat me automatisc updates uit
die staat bij me aan, als ik de laptop aanzet, dl 't automatisch..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom staat me automatisc updates uit
zou echt niet moeten! ik zie het op csifiles forum en is echt heel irritant. ben blij dat het nooit gaat komenquote:
een 1 regels plaatje zou ik niet erg vinden hoor, dan kan je namelijk een dynamische tekst signature kunnen maken..quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zou echt niet moeten! ik zie het op csifiles forum en is echt heel irritant. ben blij dat het nooit gaat komen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef Jump het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. download ik nieuwe eta van msn, na het starten is die gans roze
Gelukkig kan je het wijzigen
opscheppertquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:56 schreef mschol het volgende:ben nu een torrentje van 51GB aan het downloaden
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
en et is nog old skool ook:
http://www.imdb.com/title/tt0086817/
S01 + S02
en et is allemaal dvd 5, stuk of 12 discsquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu zoveel gig zijn, er zijn amper afleveringen in seizoen 2
Ze staat niet allemaal in imdb
tis gewoon old skool en toen ik em zag dacht ik : downlooade....!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef BlueCurl het volgende:
transformers! ohwjeej! dat is lang gelee! wel tof toen
nieuwe hardeschijf?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tis gewoon old skool en toen ik em zag dacht ik : downlooade....!!
alleen er doet zich over niet al te lang een groot probleem voor:
geen schijf ruimte....
Heb ik ook zojuist had. Stomme banner met telefoon geluidquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef SHERMAN het volgende:
Ik sluit mijn telefoon aan op de pc.
Na een paar minuten hoor ik ineens via de boxen van mijn pc een ringtone, alsof er iemand belt.
Ik kijken op telefoon, niks.
Gaat maar door, ik trek telefoon uit mijn pc, het houd op... hmm vaag... Sluit hem weer, paar minuten later, weer het zelfde, telefoon er weer uit, maar het gaat door?
blijkt het een banner te zijn.
neuh, gewoon eff wat wegbranden..quote:
* mschol waarschuwt jump alvast...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik ook lekker slapen nu! en morgen lekker stukje rijden en belgie onveilig maken
Ze gaat niet door de Walen rijden hoorquote:
Je weet maar nooit met een vrouw aan het stuurquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:49 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze gaat niet door de Walen rijden hoordus wel stukje minder
enkel het achteruit inparkeren zuigt hierquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met een vrouw aan het stuur
Ze is er geraaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met een vrouw aan het stuur
avondquote:
moet dat spel ook hebben ja, en c&c (the first decade) legaal (c&c staat al @ harddisk, de andere geen ruimtequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
avond
LOTR: battle for the middle earth 2 is wel goed
je hebt alleen zo weinig tijd om je army echt uit te bouwen...
dat vind ik van C&C zo geweldig...![]()
gewoon met +700 tanks/infantry je vijand te lijf gaan...
misschien koop ik C&C:TFD nog wel eens, gwoon voor de heb, ik heb namelijk alle delen al losquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
moet dat spel ook hebben ja, en c&c (the first decade) legaal (c&c staat al @ harddisk, de andere geen ruimte)
Nee hoor, hey jumpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan jullie nu gezellig onder elkaars naam posten?
ik ben niet meer actief overdagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:06 schreef mschol het volgende:
wat een enge rust hier...
dan heb ik in me vakanties niemand om tegen te lullen, dat vind ik wat minderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en dat is alleen maar goed denk ik zo
Mjah, maar dat is altijd het risico als je student bent hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb ik in me vakanties niemand om tegen te lullen, dat vind ik wat minder
tja das waar..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mjah, maar dat is altijd het risico als je student bent he
25 euro?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja das waar..
ga zo denk ik eff naar de dynabyte.. eff c&c FTD kope voor 25,45
klopt overal is ie id rond 30 euroquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
25 euro?
Dat is goedkoper dan op internet
(intertoys was 29,95 geloof ik)
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef BlueCurl het volgende:
ben weer in het kikkerlandje!
en weer wat geleerd... dat je heel hard "ik moet poepen" moet roepen als je in belgie ben
jaja! allez manneke, gaat ge het al verraden niewaar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef Jump het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=poepen
Sorryquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jaja! allez manneke, gaat ge het al verraden niewaar?
die belgen zijn echt helemaalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef Jump het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=poepen
Helemaal juistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef BlueCurl het volgende:
er zijn wel meer dingen die daar raar klinken...
tas = beker
beker = plastic beker
borstel = bezem
deftig = uhm fatsoenlijk oid
en dan zijn er nog velen en dat naast de woorden waar er gewoon iets anders voor is zoals:
kamion = vrachtwagen
croque monsieur = tosti
true... vriendin van buur wist er veel meer en buur zelf ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Helemaal juist
Alhoewel ik ook al redelijk veel de nederlandse woorden gebruik in plaats van de belgische
ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:19 schreef mschol het volgende:
croque monsieur = tosti
das eentje die in NL ook wordt gebruikt dus das een redelijk bekende..
Higher Education Support Programquote:Op zondag 5 maart 2006 10:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik had er nog nooit van gehoorden ik weet nog een leuke
hesp (als je het zo schrijft)
neen, gewoon schouderhamquote:
En dan heb ik een minuut ofzo nagedacht voor een ander woordquote:Op zondag 5 maart 2006 12:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neen, gewoon schouderham
wil je ook hesp op je croque monsieur?dat werd er gevraagd
Vaak genoeg gezien idd en dan bedoelen ze er vaak een "luxe" tosti meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:19 schreef mschol het volgende:
croque monsieur = tosti
das eentje die in NL ook wordt gebruikt dus das een redelijk bekende..
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien idd en dan bedoelen ze er vaak een "luxe" tosti mee
En natuurlijk hoort er hesp op een tosti. En volgens mij komt ook dat woord voor in sommige dialecten in nederland![]()
Dit is er al, denk ik, een maand of 2. Maar was enkel in FC bruikbaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef SHERMAN het volgende:
Las het net ja, waarom kan dit wel ineens en al die andere dingen niet?
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef Jump het volgende:
[..]
[Slowchat Deeltje 149] A'dam vs R'dam - BE vs NL
Wees welkom
wheheheik schrokquote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef Jump het volgende:
Nieuw topictype
Centraal topic status. Deze komen dus vlak boven de slotjes te staan.
Ik hoop niet dat alle centrale topics in dig nu zo'n centrale topic status gaan krijgen; de topic lijst is toch al veel te langquote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef Jump het volgende:
Nieuw topictype
Ik vind het best wel handig voor topics die anders héél ver weg zitten enzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat alle centrale topics in dig nu zo'n centrale topic status gaan krijgen; de topic lijst is toch al veel te lang
ik zie niemand met nieuw icoon?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:06 schreef mschol het volgende:
nieuw icoontje
we zijn aan het recycelen geslagen???
Datquote:
maar waarom vlak boven de slotjes? normaal gesproken werden ze altijd boven aangezet...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef Jump het volgende:
Nieuw topictype
aah doelen we daar opquote:Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat [afbeelding] in plaats van [afbeelding].
Dat zijn weer andere topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
maar waarom vlak boven de slotjes? normaal gesproken werden ze altijd boven aangezet...
ze zijn nog in overleg welke wel en welke niet geloof ikquote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef devzero het volgende:
Maare... voor ieder nieuw slowchat topic moet er dus met de hand de status worden veranderd. Ik ben benieuwd na hoeveel topics jump, marty of slar daar geen zin meer in hebben.
edit: en deze? Apple Slowchat - Deel 48
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ze zijn nog in overleg welke wel en welke niet geloof ik
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op antwoord van Slar en Marty, voor als we die status ook in DIG gaan gebruiken. De slowchat is even een testje
Het is geen stickie. In DIG proberen we nooit meer als 3 stickies te hebben, met meer wordt het er niet overzichtelijker op.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
maar waarom vlak boven de slotjes? normaal gesproken werden ze altijd boven aangezet...
Kan er niets aan doen, moet om 7u weg om 8.30 op 't werk te zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 07:43 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent er vroeg bij
zo ook naar school
ik doe geen support, meer hostingaccounts aanmaken.quote:
Ik had wel verwacht dat zoiets makkelijk te automatiseren zou zijn. Niet dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
ik doe geen support, meer hostingaccounts aanmaken.
Als je dat niet goed doet, krijg je mail van SIDN dat de aanvraag/verhuizing/opzegging etc niet goed is
Tsja, dat geldt voor bijna ieder (grafisch) pakket.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het gewoon onbevangen met een foto aan de slag gaan, werkt ook wel, maar het kost (mij) dan iig erg veel tijd te creëren wat ik wil.
Wordt pas centraal na 100 deeltjes! Tot die tijd is het nog geen officiele slowchat.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
Is deze nou centraal?
Waar is de andere SC?
Decentraal Slowchatten is veel leukerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt pas centraal na 100 deeltjes! Tot die tijd is het nog geen officiele slowchat.
Zo ietsquote:Op maandag 6 maart 2006 20:23 schreef devzero het volgende:
Gezien jouw postgeschiedenis is decentraal slowchatten in mininaal 30 verschillende slowchat topics tegelijkertijd posten?
Nope. Altijd zit het hosting bedrijf er tussen, en ik weet zelfs ook nog dat er handmatig wordt gecontroleerd of alle papieren wel kloppen van verhuizingen (krijg dagelijks wel een mailtje of ik de formulieren van $domein kan faxen voor controle).quote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat zoiets makkelijk te automatiseren zou zijn. Niet dus.
Is er een 2de SC dan in Dig?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
Is deze nou centraal?
Waar is de andere SC?
aah dat is irriquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:13 schreef mschol het volgende:
damn dit is het enige topic waar je WEL je posts terug kan vinden a.d.v. je avatar
ennu vaag probleem (alweer)
als ik " wil tikken moet ik eerst spatie doen, maar mijn keyboard indeling staat wel op verenigde staten?
of moest ie nou naar de internationaale variant?![]()
Het leuke is om in een kleine twee maanden tijd een complete database website ding te maken voor je vader die dat nodig heeft met voor zijn werk, waarbij het mogelijk is om data in te voeren en weer op te vragen en te bewerken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef devzero het volgende:
Het leukste is natuurlijk om te proberen je queries en code te optimalizerenVoor de rest staan alle mysql_ functies gewoon op php.net
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN speelt voor het eerst echt met php en mysql.
UPDATe, INSERT, DELETE syntax op mysql.comquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het leuke is om in een kleine twee maanden tijd een complete database website ding te maken voor je vader die dat nodig heeft met voor zijn werk, waarbij het mogelijk is om data in te voeren en weer op te vragen en te bewerken.
Dit met 0.0 verstand van mysql.
Ik heb wat verwijderd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn brouwseltje voor me stage:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/pwa/
nog niet af maak dat komt vanavond wel denk ik zo
ik zag hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb wat verwijderd.![]()
![]()
Het wil tot nog toe ook wel lukken hoor, lekker beetje spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |