waarom doen jullie deze dan niet gelijk onder de rode 'normale' topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 11:06 schreef kLowJow het volgende:
Zojuist is er op het forum een nieuw topictype bijgekomen: "Centraal topic". Deze topics krijgen hun eigen plaatsje in de topiclists van de verschillende fora, en vind je net boven de slotjes met eenof
als icoon.
De bedoeling hiervan is de centrale en slowchat topics te scheiden van de overige topics, om zo de leesbaarheid van de topiclists te verbeteren.
Je zal eens een keer moeite moeten doen om een topic te vindenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
waarom doen jullie deze dan niet gelijk onder de rode 'normale' topics
nu moet ik heeeeleemaal naar beneden scrollen
Klik een willekeurig forum aan. Scroll naar beneden. Aanschouw de 'central topics'quote:Op maandag 6 maart 2006 12:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waar gaat dit over? ik niet snap. iemand in jip en janneke taal nog een keer uitleggen?
aha ok. ik ziequote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Klik een willekeurig forum aan. Scroll naar beneden. Aanschouw de 'central topics'
Weet je het zeker? Mij maakt het niet zoveel uit hoor dat er hier ook een in KLB staatquote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef guitarist.nl het volgende:
o er was al een topic over een feedback, gooi maar dicht!!
het is even wennen, maar je zal zien dat het snel went, en dan is het alleen maar makkelijk in gebruik.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef guitarist.nl het volgende:
ok laat maar open dan
tis wel echt een klacht dus
Ik ben er erg blij meequote:Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef guitarist.nl het volgende:
maar zeg es eerlijk, wat vinden jullie mods er van ?
ik vind het een geweldige vondst. Zo krijgen de normale topics ook een kans in de topiclijst.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef guitarist.nl het volgende:
maar zeg es eerlijk, wat vinden jullie mods er van ?
Die toets gebruik ik nooit, ik vroeg me al af waarvoor hij zou kunnen dienenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef cyberstalker het volgende:
Tip: gebruik de End-toets.
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef tonks het volgende:
TIP: Post niet in reeksen
Zal ik de Apple slowchat ook ff een centraal topic maken?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef tonks het volgende:
TIP: Post niet in reeksen
[Slowchat Deeltje 149] A'dam vs R'dam - BE vs NLquote:Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef guitarist.nl het volgende:
ik weet niet, als ik me verveel zit ik wel eens te slowchatten, maar tis wel moeilijk om er tussen te komen, bij de meeste slowchats is het echt zown kliekje
True that.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef guitarist.nl het volgende:
ik weet niet, als ik me verveel zit ik wel eens te slowchatten, maar tis wel moeilijk om er tussen te komen, bij de meeste slowchats is het echt zown kliekje
Vooral de US chat.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef guitarist.nl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |