Iets besteld in Amerika?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef mschol het volgende:
zojuist gebeld door me broer, rekening van fedex: de douane kosten + btw van me box set:
¤37![]()
![]()
das een heleboel, en had ook niet gerekend op zo enorm veel
maarja ach, betaal et wel... (zal wel moeten)
Nou die discussie is dus klaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef maartena het volgende:
BE verliest. Land met datalimieten.....
Rotterdam verliest. Geen fatsoenlijke luchthaven
Loop ik gevaar om neergemept te worden in kung-fu style als ik ga klagen over het niveau van je Engels op je website?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben heel internationaal ingesteld hoor maar uhm....![]()
Ah!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef mschol het volgende:
yup, tijdje geleden inmiddels, de love hina perfect collection (9 dvdbox set, a 144 dollar)
ach ik vidn het jammer dat het zo veel is (ik had op minder gerekend) maar niet zo erg, wist dat dit zou gebeuren, tis immers een behoorlijk duure hobby, anime kopequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Ah!
Als je in Amerika besteld, de volgende tip: In plaats van online bestellen, kijk of je ook per telefoon kunt bestellen. Je kunt dan specifiek vragen of ze het willen versturen in een ongemarkeerde envelop zonder bedrijfslogo, en de mededeling "present" ofzo erop. Sommige bedrijven gaan hiermee akkoord, andere niet.
Het nadeel is vaak dat je geen aanspraak meer kunt doen als de goederen onderweg worden verloren....
Mocht je iemand in Amerika kennen. (Nee, ik bied me niet vrijwillig aan) dan kun je ook vragen of je het naar die persoon kan sturen, en die persoon het naar je door wil laten sturen als prive pakketje. Dan kun je de douane mooi omzeilen.
en dat betekende weer dat je 't eerder in huis hadquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ach ik vidn het jammer dat het zo veel is (ik had op minder gerekend) maar niet zo erg, wist dat dit zou gebeuren, tis immers een behoorlijk duure hobby, anime kope
dus heb het er wel voor over, en het pakketje werd mooi via fedex verstuurd i.p.v. normale airmail
yup, al was de fedex koerier beetje dom en deed het er i.p.v 3 dagen gewoon 5 dagen overquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en dat betekende weer dat je 't eerder in huis had
och, ze kunnen niet altijd zo slim zijn als jij he *kuch kuch*quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, al was de fedex koerier beetje dom en deed het er i.p.v 3 dagen gewoon 5 dagen over
nee dat weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
och, ze kunnen niet altijd zo slim zijn als jij he *kuch kuch*
als de fed-ex vent niet weet dat je nog bij 't huis kan komen, en er vanuit gaat dat de weg bij je voor opengebroken is.. tsjaquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat weet ik![]()
ach ja... : je ziet een bordje met doorgaand rijverkeer gestremd en vervolgens slaan we dat adres maar gewoon over :|(
ik bedoel, hoe blond ben je dan ???
Ach, de ptt had het pakketje allang terug gestuurd als "adres onbekend", dus ik weet niet of die 2 dagen nou zoveel uitmaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat weet ik![]()
ach ja... : je ziet een bordje met doorgaand rijverkeer gestremd en vervolgens slaan we dat adres maar gewoon over :|(
ik bedoel, hoe blond ben je dan ???
je kan ook gewoon eff de weg oprijden en veder kijken dan alleen 1 bord ??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als de fed-ex vent niet weet dat je nog bij 't huis kan komen, en er vanuit gaat dat de weg bij je voor opengebroken is.. tsja
Niet voor mij ik werk al 8jaarquote:
Nope zit er niet inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
aiii dan niet nee tenzij je vrije dagen opneemt
jij maroco zijjn?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef BlueCurl het volgende:die smiley's is indd een beetje teveel altijd
maar ik kan er niks meer aan doen
op msn gebruik ik ze ook enkel
jump heeftvan die erg last altijd
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef BlueCurl het volgende:die smiley's is indd een beetje teveel altijd
maar ik kan er niks meer aan doen
op msn gebruik ik ze ook enkel
jump heeftvan die erg last altijd
Mogguh Sjowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |