Nope zit er niet inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
aiii dan niet nee tenzij je vrije dagen opneemt
jij maroco zijjn?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef BlueCurl het volgende:die smiley's is indd een beetje teveel altijd
maar ik kan er niks meer aan doen
op msn gebruik ik ze ook enkel
jump heeftvan die erg last altijd
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef BlueCurl het volgende:die smiley's is indd een beetje teveel altijd
maar ik kan er niks meer aan doen
op msn gebruik ik ze ook enkel
jump heeftvan die erg last altijd
Mogguh Sjowquote:
Nope volgende week woensdag beginnen.quote:
hahah BC dat is altijd als je ouders weg zijn op het laatste momentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef BlueCurl het volgende:
whehe vanaaf komen ma en pa terug van vakantiezojuist even een stofzuiger door het huis gehaald
was erg nodig zeg maar
schijnbaar wel ja..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah BC dat is altijd als je ouders weg zijn op het laatste moment
@sjowdie gasten moeten altijd alles weten.....
ik woon niet thuis meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef devzero het volgende:
Waarom dan thuis blijven wonen?
morhe me ma wat pannelappen en ovenwanten gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
En wat gaan jullie allemaal van 't weekend doen?
Euhm, 2 dagen uitslapen. Volgende week krokus, en dan ga ik wat werken voor men project, donderdag en vrijdag natuurlijk niet, en volgend weekend nog geen idee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
En wat gaan jullie allemaal van 't weekend doen?
Patserquote:
Ja ik heb al mijn oude en al mijn nieuwe externe HD's aan de laptop gehangen, het grootste gedeelte van die ruimte verdwijnt straks weerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Patser![]()
Ik zit wat krap met ruimte momenteel.
Die 80 GB harde schijf zou eens vervangen moeten worden.
voor mij is dat geen zooi maar een georganiseerde bendequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef Slarioux het volgende:
Whehe ik heb ook zo'n zooi, maar ik heb speciaal ff de driveletters enzo opgeruimd
Als je er zelf maar aan uitgeraaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij is dat geen zooi maar een georganiseerde bende
ik denk 'tquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
damn het patsen met je harde schijven topic?
in dat geval zou ik er nog een paar in moeten pluggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
damn het patsen met je harde schijven topic?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb der 2 van 40gb, 1 van 60 gb en 2 van 250zo klaar met mijn gepats
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En allemaal voor legale opslag mag ik hopen?![]()
aaah! wat...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef devzero het volgende:
Zondag ga ik voor 2 weken naar Pittsburgh voor werk....en het vriest daar
\quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef BlueCurl het volgende:
slaapzak
kussen
pantoffels
matrix 2&3
laptop
externe rommel hardeschijf (BlaBlaSjit) (ja! die andere heet BlueCurl)
pyama + ondergoed + kleding etc
creditcard voor tolweg
wat nog meer mee te nemen?
whehe donderdag naar een boerengat in Belgie.. zo vlak bij Gent..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
\
voor wat ?
en misschien een stroom generator (zo te zien ga je camperen)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |