Nope volgende week woensdag beginnen.quote:
hahah BC dat is altijd als je ouders weg zijn op het laatste momentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef BlueCurl het volgende:
whehe vanaaf komen ma en pa terug van vakantiezojuist even een stofzuiger door het huis gehaald
was erg nodig zeg maar
schijnbaar wel ja..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah BC dat is altijd als je ouders weg zijn op het laatste moment
@sjowdie gasten moeten altijd alles weten.....
ik woon niet thuis meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef devzero het volgende:
Waarom dan thuis blijven wonen?
morhe me ma wat pannelappen en ovenwanten gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
En wat gaan jullie allemaal van 't weekend doen?
Euhm, 2 dagen uitslapen. Volgende week krokus, en dan ga ik wat werken voor men project, donderdag en vrijdag natuurlijk niet, en volgend weekend nog geen idee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
En wat gaan jullie allemaal van 't weekend doen?
Patserquote:
Ja ik heb al mijn oude en al mijn nieuwe externe HD's aan de laptop gehangen, het grootste gedeelte van die ruimte verdwijnt straks weerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Patser![]()
Ik zit wat krap met ruimte momenteel.
Die 80 GB harde schijf zou eens vervangen moeten worden.
voor mij is dat geen zooi maar een georganiseerde bendequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef Slarioux het volgende:
Whehe ik heb ook zo'n zooi, maar ik heb speciaal ff de driveletters enzo opgeruimd
Als je er zelf maar aan uitgeraaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij is dat geen zooi maar een georganiseerde bende
ik denk 'tquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
damn het patsen met je harde schijven topic?
in dat geval zou ik er nog een paar in moeten pluggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
damn het patsen met je harde schijven topic?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb der 2 van 40gb, 1 van 60 gb en 2 van 250zo klaar met mijn gepats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |