Ik vind het best wel handig voor topics die anders héél ver weg zitten enzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat alle centrale topics in dig nu zo'n centrale topic status gaan krijgen; de topic lijst is toch al veel te lang
ik zie niemand met nieuw icoon?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:06 schreef mschol het volgende:
nieuw icoontje
we zijn aan het recycelen geslagen???
Datquote:
in plaats van
.
maar waarom vlak boven de slotjes? normaal gesproken werden ze altijd boven aangezet...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef Jump het volgende:
Nieuw topictype
Centraal topic status. Deze komen dus vlak boven de slotjes te staan.
aah doelen we daar opquote:Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat [afbeelding] in plaats van [afbeelding].
Dat zijn weer andere topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
maar waarom vlak boven de slotjes? normaal gesproken werden ze altijd boven aangezet...
ze zijn nog in overleg welke wel en welke niet geloof ikquote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef devzero het volgende:
Maare... voor ieder nieuw slowchat topic moet er dus met de hand de status worden veranderd. Ik ben benieuwd na hoeveel topics jump, marty of slar daar geen zin meer in hebben.
edit: en deze? Apple Slowchat - Deel 48
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ze zijn nog in overleg welke wel en welke niet geloof ik
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op antwoord van Slar en Marty, voor als we die status ook in DIG gaan gebruiken. De slowchat is even een testje
Het is geen stickie. In DIG proberen we nooit meer als 3 stickies te hebben, met meer wordt het er niet overzichtelijker op.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
maar waarom vlak boven de slotjes? normaal gesproken werden ze altijd boven aangezet...
Kan er niets aan doen, moet om 7u weg om 8.30 op 't werk te zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 07:43 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent er vroeg bij
zo ook naar school
ik doe geen support, meer hostingaccounts aanmaken.quote:
Ik had wel verwacht dat zoiets makkelijk te automatiseren zou zijn. Niet dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
ik doe geen support, meer hostingaccounts aanmaken.
Als je dat niet goed doet, krijg je mail van SIDN dat de aanvraag/verhuizing/opzegging etc niet goed is
Tsja, dat geldt voor bijna ieder (grafisch) pakket.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het gewoon onbevangen met een foto aan de slag gaan, werkt ook wel, maar het kost (mij) dan iig erg veel tijd te creëren wat ik wil.
Wordt pas centraal na 100 deeltjes! Tot die tijd is het nog geen officiele slowchat.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
Is deze nou centraal?
Waar is de andere SC?
Decentraal Slowchatten is veel leukerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt pas centraal na 100 deeltjes! Tot die tijd is het nog geen officiele slowchat.
Zo ietsquote:Op maandag 6 maart 2006 20:23 schreef devzero het volgende:
Gezien jouw postgeschiedenis is decentraal slowchatten in mininaal 30 verschillende slowchat topics tegelijkertijd posten?
Nope. Altijd zit het hosting bedrijf er tussen, en ik weet zelfs ook nog dat er handmatig wordt gecontroleerd of alle papieren wel kloppen van verhuizingen (krijg dagelijks wel een mailtje of ik de formulieren van $domein kan faxen voor controle).quote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat zoiets makkelijk te automatiseren zou zijn. Niet dus.
Is er een 2de SC dan in Dig?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
Is deze nou centraal?
Waar is de andere SC?
aah dat is irriquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:13 schreef mschol het volgende:
damn dit is het enige topic waar je WEL je posts terug kan vinden a.d.v. je avatar
ennu vaag probleem (alweer)
als ik " wil tikken moet ik eerst spatie doen, maar mijn keyboard indeling staat wel op verenigde staten?
of moest ie nou naar de internationaale variant?![]()
Het leuke is om in een kleine twee maanden tijd een complete database website ding te maken voor je vader die dat nodig heeft met voor zijn werk, waarbij het mogelijk is om data in te voeren en weer op te vragen en te bewerken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef devzero het volgende:
Het leukste is natuurlijk om te proberen je queries en code te optimalizerenVoor de rest staan alle mysql_ functies gewoon op php.net
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN speelt voor het eerst echt met php en mysql.
UPDATe, INSERT, DELETE syntax op mysql.comquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het leuke is om in een kleine twee maanden tijd een complete database website ding te maken voor je vader die dat nodig heeft met voor zijn werk, waarbij het mogelijk is om data in te voeren en weer op te vragen en te bewerken.
Dit met 0.0 verstand van mysql.
Ik heb wat verwijderd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn brouwseltje voor me stage:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/pwa/
nog niet af maak dat komt vanavond wel denk ik zo
ik zag hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb wat verwijderd.![]()
![]()
Het wil tot nog toe ook wel lukken hoor, lekker beetje spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |