avondquote:
moet dat spel ook hebben ja, en c&c (the first decade) legaal (c&c staat al @ harddisk, de andere geen ruimtequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
avond
LOTR: battle for the middle earth 2 is wel goed
je hebt alleen zo weinig tijd om je army echt uit te bouwen...
dat vind ik van C&C zo geweldig...![]()
gewoon met +700 tanks/infantry je vijand te lijf gaan...
misschien koop ik C&C:TFD nog wel eens, gwoon voor de heb, ik heb namelijk alle delen al losquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
moet dat spel ook hebben ja, en c&c (the first decade) legaal (c&c staat al @ harddisk, de andere geen ruimte)
Nee hoor, hey jumpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan jullie nu gezellig onder elkaars naam posten?
ik ben niet meer actief overdagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:06 schreef mschol het volgende:
wat een enge rust hier...
dan heb ik in me vakanties niemand om tegen te lullen, dat vind ik wat minderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en dat is alleen maar goed denk ik zo
Mjah, maar dat is altijd het risico als je student bent hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb ik in me vakanties niemand om tegen te lullen, dat vind ik wat minder
tja das waar..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mjah, maar dat is altijd het risico als je student bent he
25 euro?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja das waar..
ga zo denk ik eff naar de dynabyte.. eff c&c FTD kope voor 25,45
klopt overal is ie id rond 30 euroquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
25 euro?
Dat is goedkoper dan op internet
(intertoys was 29,95 geloof ik)
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef BlueCurl het volgende:
ben weer in het kikkerlandje!
en weer wat geleerd... dat je heel hard "ik moet poepen" moet roepen als je in belgie ben
jaja! allez manneke, gaat ge het al verraden niewaar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef Jump het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=poepen
Sorryquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jaja! allez manneke, gaat ge het al verraden niewaar?
die belgen zijn echt helemaalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef Jump het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=poepen
Helemaal juistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef BlueCurl het volgende:
er zijn wel meer dingen die daar raar klinken...
tas = beker
beker = plastic beker
borstel = bezem
deftig = uhm fatsoenlijk oid
en dan zijn er nog velen en dat naast de woorden waar er gewoon iets anders voor is zoals:
kamion = vrachtwagen
croque monsieur = tosti
true... vriendin van buur wist er veel meer en buur zelf ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Helemaal juist
Alhoewel ik ook al redelijk veel de nederlandse woorden gebruik in plaats van de belgische
ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:19 schreef mschol het volgende:
croque monsieur = tosti
das eentje die in NL ook wordt gebruikt dus das een redelijk bekende..
Higher Education Support Programquote:Op zondag 5 maart 2006 10:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik had er nog nooit van gehoorden ik weet nog een leuke
hesp (als je het zo schrijft)
neen, gewoon schouderhamquote:
En dan heb ik een minuut ofzo nagedacht voor een ander woordquote:Op zondag 5 maart 2006 12:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neen, gewoon schouderham
wil je ook hesp op je croque monsieur?dat werd er gevraagd
Vaak genoeg gezien idd en dan bedoelen ze er vaak een "luxe" tosti meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:19 schreef mschol het volgende:
croque monsieur = tosti
das eentje die in NL ook wordt gebruikt dus das een redelijk bekende..
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien idd en dan bedoelen ze er vaak een "luxe" tosti mee
En natuurlijk hoort er hesp op een tosti. En volgens mij komt ook dat woord voor in sommige dialecten in nederland![]()
Dit is er al, denk ik, een maand of 2. Maar was enkel in FC bruikbaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef SHERMAN het volgende:
Las het net ja, waarom kan dit wel ineens en al die andere dingen niet?
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef Jump het volgende:
[..]
[Slowchat Deeltje 149] A'dam vs R'dam - BE vs NL
Wees welkom
wheheheik schrokquote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef Jump het volgende:
Nieuw topictype
Centraal topic status. Deze komen dus vlak boven de slotjes te staan.
Ik hoop niet dat alle centrale topics in dig nu zo'n centrale topic status gaan krijgen; de topic lijst is toch al veel te langquote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef Jump het volgende:
Nieuw topictype
Centraal topic status. Deze komen dus vlak boven de slotjes te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |