quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef mschol het volgende:
Men weekendpack staat al klaar johquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:27 schreef SHERMAN het volgende:
Inkoppertje; condooms.
Zo weinig maar?quote:
Zelf met een nieuwe install op een backup schijf gaat het helemaal foutquote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef Jump het volgende:
Gedoeme, kutproblmen met grafische kaart
Windows blijft ze geljk niet vinden, met die idiote vertragingen tot gevolg enzoen cpu 100%. Een diagnose programma van ATI dat gans de tijd alles belast
wie neemt er dan ATI kaarten...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Zelf met een nieuwe install op een backup schijf gaat het helemaal fout
's lullig voor je blue...quote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef BlueCurl het volgende:
en mijn hosting pakketen liggen eruit zo aan mijn avater te zien!
Ja lekker hoorquote:
Dan weer op sloterdijk zitten?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor
En vandaag me laatste dag op me project....dus dan kan ik weer leuk werk gaan doen
jepsquote:
dan ga jij dus lekker uit je neus vreten daaroquote:Op maandag 27 februari 2006 10:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
jeps
Weer lekker daar zittengaan we wel ff lunchen he als je beetje ingeburgert bent daar
hahahah nou ik denk dat ik het daar wel druk krijgquote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan ga jij dus lekker uit je neus vreten daaro
en wat is dat dan preciesquote:Op maandag 27 februari 2006 10:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahahah nou ik denk dat ik het daar wel druk krijgintegenstelling tot waar ik nu zit
Maar is ook niet erg dat is echt een leuke job.
Ik zat voor 3maanden op een helpdesk ( erg zaaaaaaai )quote:
LoL zal eens kijken of ik vanavond ook ff kan luisteren als ik thuis benquote:Op maandag 27 februari 2006 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
geweldig... heb zojuist die nummers van donner en gerd leers geluisterd. wel leuk dat de politici zo elkaar dingen duidelijk aan het maken zijn. via een punk en rap nummerwhehehe wat een vermaak
onprofessioneel
ja die wil ook legaal ze jointje kunnen roken in belgiequote:Op maandag 27 februari 2006 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
Wietlied Leers en Heideroosjes te downloaden
Donner maakt 'anti-wiet rap'
de twee topics waar het omgaat incl link naar nummersmet dank aan jump
Helpdesk hoeft niet saai te zijn natuurlijk, maar denk dat jij gewoon niet op je plek zatquote:Op maandag 27 februari 2006 11:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zat voor 3maanden op een helpdesk ( erg zaaaaaaai )
Da's ook leuk, helaas te laat voor mijquote:En ga nu verder als Intercedent in de IT dus mensen aan een job helpen enzo.
De andere kant zegmaar. Dan hou ik weer plezier in het thuis nerden.. Want dat ben ik wel een beetje kwijt geraakt de afgelopen tijd
Ik heb ook leuke helpdesk functies gehad hoor.. Maar dat is lang geledenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helpdesk hoeft niet saai te zijn natuurlijk, maar denk dat jij gewoon niet op je plek zat
[..]
Da's ook leuk, helaas te laat voor mij
quote:Rank: User
You have uploaded 2.11 MB and downloaded 1 bytes.
U/D Ratio: 2,212,933.00
LMAOquote:
ehm neequote:Op maandag 27 februari 2006 16:53 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
zat eens een oude afl van csi miami te kijkenwhehehe klopt nie he?
Ik heb er ook screen van gemaaktquote:
Breuls had men rechten weggenomenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:03 schreef mschol het volgende:
je kan jezelf zwart maken jump?
cool
ka ik me zelf ook rood maken, das namelijk me lievelingskleur
Je kan het altijd eens vragenquote:
Lijkt me ideaal wanneer de reacties in Foklight wittig zijnquote:
ROFL!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Jump het volgende:
Voila
http://forum.fok.nl/topic/824299/1/50#35558551
'u heeft geen rechten...'quote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Jump het volgende:
Voila
http://forum.fok.nl/topic/824299/1/50#35558551
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |