Maar jij gunt het DT natuurlijkquote:
Post het dan ook in [ONZ]quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef flipsen het volgende:
Hm, niet echt een stormlooptopic...
Ach, als jij blij bent met deze TT zal ik je vreugde niet verstoren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef flipsen het volgende:
Het wachten is nu uiteraard op DT die de TT gaat aanpassen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, als jij blij bent met deze TT zal ik je vreugde niet verstoren.
Dat is allemaal maar relatief:quote:Op donderdag 23 februari 2006 05:13 schreef flipsen het volgende:
Ik snap het niet. Iedereen is blij met 'eindelijk weer een HTL', waarom dan steeds die kut lounges (die in GC horen)?
quote:
quote:
1: 1 simpele camera met 3.1 MP, 3 keer optische zoom en een 128 MB memorystick (ik maak nooit meer dan 100 foto's waarvan ik er uiteindelijk een stuk of 30 overhou)quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]De vragen van deze week:
Welke hoeveelheid digitale apparatuur neem jij mee op reis / vakantie en waarom?
Wanneer en waar is de volgende TRV-meet?
En waar was wie vorige week en waar gaat wie volgende week naar toe?
1: Digitale videocamera Sony HC19 + extra accu en bandjes, digitale fotocamera Casio Exilim EX-Z500 (ofzo) + 1gb kaartje, opladers, laptop, telefoon, je kent het wel....quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef DutchTrain het volgende:
On topic maar weer verder:
De vragen van deze week:
Welke hoeveelheid digitale apparatuur neem jij mee op reis / vakantie en waarom?
1. Niets. Hoogstens mobiele telefoon, maar meestal ook die niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef DutchTrain het volgende:
De vragen van deze week:
Papendrecht? Wist ik dat al?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef flipsen het volgende:
Hm, op het Groothoofd in Dordt is het leuk zitten én hebben ze goeie appeltaart (tenminste, toen ik er nog woonde). Ook handig, eind april... ben ik in Nederand! En aangezien mijn ouders in Papendrecht wonen, zou ik nog wel even langs kunnen wippen ook![]()
Euh, kennelijk niet, maar wat is er zo spannend aan Pape Cityquote:
Niks. Behalve het feit dat ik er ben geboren, opgegroeid en dat ik er tot m'n 18e heb gewoond (en mamaHik nog steeds)quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef flipsen het volgende:
Euh, kennelijk niet, maar wat is er zo spannend aan Pape City
Opeens begrijp ik je drang tot verre reizenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef Hik het volgende:
[..]
Niks. Behalve het feit dat ik er ben geboren, opgegroeid en dat ik er tot m'n 18e heb gewoond (en mamaHik nog steeds)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Opeens begrijp ik je drang tot verre reizen![]()
Lounge is uitgevonden in TRV, die gasten in GC zijn na-apers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 05:13 schreef flipsen het volgende:
Ik snap het niet. Iedereen is blij met 'eindelijk weer een HTL', waarom dan steeds die kut lounges (die in GC horen)?
Sony Cyber-Shot DSC-P120quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef DutchTrain het volgende:
De vragen van deze week:
Loungende modjes in een TRV forum?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ga nu naar de bedrijfsborrel... 3x raden wat het thema is
In 1x goed... het thema is inderdaad LOUNGENquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef flipsen het volgende:
Loungende modjes in een TRV forum?
Dat was ook al één van de reacties op intranetquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:02 schreef flipsen het volgende:
Maar... Loungen, dat is toch zo 1998
Retro is inquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:02 schreef flipsen het volgende:
Maar... Loungen, dat is toch zo 1998
De Veerstoep...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, ik heb er een jaar of wat gewerkt (reclamebureau tegenover Silvo) en het vaste ritme was beginnen om 8 uur, werken tot 19:00, patat halen 'onder de brug' bij Sliedrecht, werken tot 23:00, dan de Veerstoep in (heb ik jou daar dan niet eens gezien?) tot sluitingstijd, nog een broodje shoarma halen aan de overkant en om 1 uur naar bed. Niet echt gezonde tijd geweest
URL's lezen....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef Lucille het volgende:
Dat lijkt wel Rarotonga (een van de Cook eilanden).
Erg he? Was m'n vaste kroeg in Papendrechtquote:
Nadat ik eind vorig jaar voor het eerst naar een voetbalwedstrijd ben geweest (het altijd spannende Nice tegen Ajaccio) ben ik vandaag eens tennis gaan kijken in AHOYquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:55 schreef Hik het volgende:
Ik ben nog nooit naar een voetbalwedstijd geweest!![]()
Ja, die Jag is wel veel online he?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat Nieuw Zeeland minstens zo saai is als Buenos Aires...
Ik heb een Ecuador-trainingsjack.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef Hik het volgende:
Uh... ik zit op de Ecuador tribune, dus ik vrees dat het geel wordt...![]()
In het stadion is het altijd 20 keer leuker dan op teeveequote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:50 schreef Hik het volgende:
Voetbal is ook stom, maar volgens mij wordt het woensdag gewoon heel gezellig...
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
In het stadion is het altijd 20 keer leuker dan op teevee![]()
Op dat moment sliep ik na een behoorlijk aantal (10+) aan shots van Aziatische wodka.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie al wakker is![]()
Ik heb veel vrije tijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, die Jag is wel veel online he?![]()
Gezellig, ben ook nog een poos in Lima geweest en daar heb ik me ook prima vermaakt.quote:
Is dat een beetje te drinken die Aziatische wodka?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op dat moment sliep ik na een behoorlijk aantal (10+) aan shots van Aziatische wodka.Zaterdag en zondag/vandaag naar het Coromandel Peninsula geweest. Erg gaaf, veel mooie foto's.
Thaise wisky is niet zo lekker maar na een paar glazen proef je dat ook niet meerquote:Op zondag 26 februari 2006 06:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is dat een beetje te drinken die Aziatische wodka?
Thais bier vind ik altijd wel te drinken als ik bij de Thai ga eten.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Thaise wisky is niet zo lekker maar na een paar glazen proef je dat ook niet meer![]()
Dat is ook prima te doenquote:Op zondag 26 februari 2006 06:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Thais bier vind ik altijd wel te drinken als ik bij de Thai ga eten.
Als ik Whiskey bestel, wil ik gewoon JW. Met Whiskey moet je niet rommelen. Lokaal bier is vaak wel te drinken, lokale whiskey meestal niet. Al heb ik weleens hele goede zelf gestookte Whiskey gedronken in 'n achterbuurt in Lima.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat is ook prima te doen, maar de wisky is niet zo heel goed.
Nu drink ik normaal bijna geen whiskey, dus heb ik niet zo'n groot referentiekader op dit punt. Wel draaide mijn bek zich in alle ronten om het eerste slokje naar binnen te krijgenquote:Op zondag 26 februari 2006 06:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ik Whiskey bestel, wil ik gewoon JW. Met Whiskey moet je niet rommelen. Lokaal bier is vaak wel te drinken, lokale whiskey meestal niet. Al heb ik weleens hele goede zelf gestookte Whiskey gedronken in 'n achterbuurt in Lima.
Ik houd wel van een glas Whiskey op zijn tijd, al drink ik het ook weer niet heel erg veel. Punt is dat er weinig hele goede Whiskey is in de meeste landen.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nu drink ik normaal bijna geen whiskey, dus heb ik niet zo'n groot referentiekader op dit punt. Wel draaide mijn bek zich in alle ronten om het eerste slokje naar binnen te krijgen
Als jij het zegt zal het zo zijn. Ben niet zo'n kenner op dat punt. Ben meer een kenner op het gebied van bierquote:Op zondag 26 februari 2006 06:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik houd wel van een glas Whiskey op zijn tijd, al drink ik het ook weer niet heel erg veel. Punt is dat er weinig hele goede Whiskey is in de meeste landen.
Biertje lust ik ook altijd wel. Niet vaak gehad dat ik 'n biertje echt niet naar binnen kreeg. Alleen Estrella Damn ofzoiets in Spanje. Dat was echt ranzig.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het zo zijn. Ben niet zo'n kenner op dat punt. Ben meer een kenner op het gebied van bier, en dat smaakt me meestal wel goed
![]()
Dat is zeker te drinken!quote:Op zondag 26 februari 2006 06:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is dat een beetje te drinken die Aziatische wodka?
Dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is zeker te drinken!Maar wel ontzettend sterk.
Oeh wat vet!quote:Op zondag 26 februari 2006 06:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gezellig, ben ook nog een poos in Lima geweest en daar heb ik me ook prima vermaakt.
Maandag krijg ik te horen of ik papa word.
Nee op zich niet, na 12 shots was de wodka helaas op.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Yep, wel altijd weer jammer als ik terug ben in Nederland, zeker als het zo enorm koud is.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh wat vet!![]()
Ik wist niet eens dat jij een vriendin in NL had?
Of is het die in Lima?
Zo weinig voorraad daar dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 07:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee op zich niet, na 12 shots was de wodka helaas op.![]()
Je zit ook zo dichtbij.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep, wel altijd weer jammer als ik terug ben in Nederland, zeker als het zo enorm koud is.
Ik heb ook geen vriendin in Nederland, maandag gaat 'n vriendin uit Lima naar de dokter. Spannend.
We hadden een feestje Koreanen, Japanezen en Kiwi's.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo weinig voorraad daar dan?
Precies, jij begrijpt het. Maar mocht het zo zijn, dan moet ik wel heel snel nog vanalles regelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je zit ook zo dichtbij.Dan is de spanning al helemaal intens.
Wat gierig, het lijken wel Nederlanders wat dat betreft. Gelukkig halen ze in Zuidamerika altijd teveel, als ze geld hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hadden een feestje Koreanen, Japanezen en Kiwi's.De Koreanen hadden twee flessen gehaald. Tsja als je dan met z'n zessen bent dan is het al snel op.
Ik vloog een keer naar Seoul, en achter mij zaten Koreanen te kaarten (om geld). Ik kijk zo een beetje mee of ik wat snapte van het spelletje. Nodigden ze me uit om ook mee te doen. Ik heb het maar niet gedaan. Maar het was wel gezelligquote:Op zondag 26 februari 2006 07:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hadden een feestje Koreanen, Japanezen en Kiwi's.De Koreanen hadden twee flessen gehaald. Tsja als je dan met z'n zessen bent dan is het al snel op.
Daarvoor is het FB topicquote:Op zondag 26 februari 2006 11:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom waren mijn onderonsjes met Flipsen voorheen nooit een probleem?
Omdat ik leuk benquote:Op zondag 26 februari 2006 11:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom waren mijn onderonsjes met Flipsen voorheen nooit een probleem?
Kijk DTquote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef sararaats het volgende:
waarvoor is deze topic?
ik kwam hier eigenlijk nooit maar vind het hier wel leuk
Diego is ook nog wakker, die ging een ontbijtje scoren geloof ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef flipsen het volgende:
En waarom ben ik in Godsnaam wakker om 8 uur 's ochtends? Omdat ik als echte fan niet meer wist waar de A1GP zou zijn en ik het niet wilde missen... Gelukkig in Mexico, dus kan ik lekker terug naar bed.
Ik ben niet uitgeweest, werd opeens ernstig niet lekker gisteravond... M'n gast is wel gegaan en is net terug, zoals het hoort!
Ontbijt, moet er nog even niet aan denken... Gast (Jan uit Deutschland) nog niet gesproken, maar volgens mij wankelde hij aardig. Geen vrouwelijk schoon meegesleept, valt een beetje tegenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Diego is ook nog wakker, die ging een ontbijtje scoren geloof ik.![]()
Je gast heeft nog wat meegemaakt tijdens het uitgaan?
Waar is hij geweest dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ontbijt, moet er nog even niet aan denken... Gast (Jan uit Deutschland) nog niet gesproken, maar volgens mij wankelde hij aardig. Geen vrouwelijk schoon meegesleept, valt een beetje tegen![]()
Weet ik veel, hij wilde hier in BsAs nog naar een discotheek en Matias nodigde ons gisteren uit voor diner en daarna uitgaan, dus dat kwam mooi uit...quote:
Diego in een gevaarlijke wijk in het buitenland bedoel je? Inderdaad, de prutserquote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Slecht dat hij niet geneukt heeft dan.
In gevaarlijke wijken is het niet zo moeilijk om te neuken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Diego in een gevaarlijke wijk in het buitenland bedoel je? Inderdaad, de prutser![]()
Mja, maar altijd blijven oppassen dat je achteraf niet genaaid wordtquote:Op zondag 26 februari 2006 12:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In gevaarlijke wijken is het niet zo moeilijk om te neuken.
Altijd lekker toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mja, maar altijd blijven oppassen dat je achteraf niet genaaid wordt![]()
Listo, ik duik terug m'n bedje in![]()
En er over nadenken om haar naar Nederland te halen of zelf te verkassen naar het altijd leuke Lima.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies, jij begrijpt het. Maar mocht het zo zijn, dan moet ik wel heel snel nog vanalles regelen.
Ik was er 3 maanden geleden nog.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En er over nadenken om haar naar Nederland te halen of zelf te verkassen naar het altijd leuke Lima.Was je niet minder dan een maand of 7 geleden ook al niet in Peru?
![]()
![]()
En je hebt er geen problemen mee om pa te worden?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
AntwerpenBelgië is en blijft toch een echte bananenrepubliek. Moet lukken d'r binnen een paar maanden daar naar toe te halen. Dat kun je in Nederland wel vergeten.
Wenen is zeker een goede keuze. Er is een klein architectuurmuseum, een fotomuseum, een museum voor moderne kunst en wel wat leuke architectuur in de stad (Haas Haus, Gasometer en natuurlijk Hundertwasser). 't Is zeker niet zo duur als Basel in ieder geval.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef k_man het volgende:
Zow, ik denk dat ik er uit ben. Ik twijfelde dus over een bestemming voor Hemelvaart. Glasgow? Gibraltar? Boekarest? Dublin?Maar de keuze gaat vallen op Wenen.
Niet bepaald een budgetbestemming, zag ik al wel, maar het lijkt me wel een stad waar genoeg te zien is voor een paar dagen.En dat budget interesseerde me toch al nooit zo heel erg.
Ook dat nog; een overstap. Ze vielen toch al af, aangezien ze niet op de donderdag van Hemelvaart heen-, en niet op de zondag terugvliegen. Het zal KLM worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef DutchTrain het volgende:
Goedkoop vliegen kan met AirBerlin, maar is niet aan te raden vanwege de overstap in Berlijn.
Austrian heeft leukere FA'squote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef k_man het volgende:
ook dat nog; een overstap. Ze vielen toch al af, aangezien ze niet op de donderdag van Hemelvaart heen-, en niet op de zondag terugvliegen. Het zal KLM worden.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Forum Administrators?
Austrian is iets goedkoper dan KLM op de ongunstige uren, maar een stuk duurder op aantrekkelijker tijden.
Ow, hoe gaan ze reizen, is er al een topic over en hoe laat komt het op TV?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:56 schreef k_man het volgende:Vanaf 5 maart de derde serie Peking Express
Nee, als ze zwanger is dan was ik daar zelf bij. Als ze het niet is ook overigens.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En je hebt er geen problemen mee om pa te worden?![]()
Ik zal maar geen Engels onderzoek aanhalen he.... over 'biologische' vaders enzoquote:Op maandag 27 februari 2006 05:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, als ze zwanger is dan was ik daar zelf bij.
Doe eens.quote:Op maandag 27 februari 2006 05:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zal maar geen Engels onderzoek aanhalen he.... over 'biologische' vaders enzo![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 05:50 schreef Vogue het volgende:
Gisteren bleef een vriendin bij me slapen die zoveel gedronken had dat ze moest overgeven, waarop ik zo boos werd dat ze mijn lakens in de was heeft gegooid en daarbij ook mijn telefoon. Die lag namelijk op mijn bed. En nu doet ie het niet meerVan je vrienden moet je het hebben
Ik kom net terug van uitgaan + afterparty en ik ben een ei aan het bakken en als ik dat op heb dan ga ik slapen want morgen heb k nog één dag om te feesten en daarna moet ik weer aan het werk.quote:Op maandag 27 februari 2006 05:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
![]()
Hm, Vogue er ook bij, dan zijn we al met z'n vieren om te slowchatten en DT en UIO te irriteren... Misschien dat ik toch nog even opblijf. Wat doe jij nog zo laat op Vogue?
Ah joh, feest nog even gezellig mee in [TRV]quote:Op maandag 27 februari 2006 05:54 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik kom net terug van uitgaan + afterparty en ik ben een ei aan het bakken en als ik dat op heb dan ga ik slapen want morgen heb k nog één dag om te feesten en daarna moet ik weer aan het werk.
Eiren bakken moet je niet alleen doen mutsquote:Op maandag 27 februari 2006 05:54 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik kom net terug van uitgaan + afterparty en ik ben een ei aan het bakken en als ik dat op heb dan ga ik slapen want morgen heb k nog één dag om te feesten en daarna moet ik weer aan het werk.
Even d'r kutje proeven...quote:Op maandag 27 februari 2006 05:54 schreef flipsen het volgende:
En hoe wist je dat ze 12 was? Gevraagd?
Vinkskequote:Op maandag 27 februari 2006 05:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar?
ik heb niets anders in huis en ik heb honger want ik was al vanaf 14.00 in de stad.quote:Op maandag 27 februari 2006 05:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eiren bakken moet je niet alleen doen muts
quote:
Daar kom je nooit?quote:
uiteraardquote:Op maandag 27 februari 2006 06:01 schreef flipsen het volgende:
Wel het gas uitgedraaid?
Mtnsms bestaat niet meer zeker?quote:Op maandag 27 februari 2006 06:02 schreef Vogue het volgende:
kent iemand trouwens een site waar je gratis kan smssen?
Voor zover ik kan zien is die alleen nog maar voor UK mobile... helaasquote:Op maandag 27 februari 2006 06:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mtnsms bestaat niet meer zeker?
Die ga ik even proberenquote:Op maandag 27 februari 2006 06:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 cent per sms bij smscity of zo?
Die site werkte altijd wel goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 06:06 schreef Vogue het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is die alleen nog maar voor UK mobile... helaas
Hoe werkt dat zo'n sms bundel voor enamorados? Zijn jullie geen novios?quote:Op maandag 27 februari 2006 06:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Miischien geef ik mijn vriendin een SMS bundel voor enamorados
Lekker tijd verspelen
Da's goedkoop.quote:Op maandag 27 februari 2006 06:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verliefden
100 keer sms´en voor 5 peso![]()
![]()
![]()
Dan zal ik vandaag eens even bellen naar T-Mobile met het verzoek om even de MMS-instellingen door te mailen.quote:
Staat dat al niet standaard ingesteld dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 06:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zal ik vandaag eens even bellen naar T-Mobile met het verzoek om even de MMS-instellingen door te mailen.
Nee, want ik kan helaas niet MMS-en. Weet ook niet waaromquote:Op maandag 27 februari 2006 06:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staat dat al niet standaard ingesteld dan?
Heb je zo'n oude telefoon dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 06:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, want ik kan helaas niet MMS-en. Weet ook niet waaromBeetje vaag, maar heb het ook nooit gebruikt...
Nee, redelijk nieuwe telefoon, gebruik alleen MMS nooit omdat ik het redelijk overbodig vind. Ook nooit veel foto's gemaakt met mijn telefoon.quote:Op maandag 27 februari 2006 06:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je zo'n oude telefoon dan?
Hmm ok bij mij stond het namelijk standaard ingesteld.quote:Op maandag 27 februari 2006 06:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, redelijk nieuwe telefoon, gebruik alleen MMS nooit omdat ik het redelijk overbodig vind. Ook nooit veel foto's gemaakt met mijn telefoon.
Nee Telfort.quote:Op maandag 27 februari 2006 07:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook T-Mobile?
Op 'Goedemorgen' kan je natuurlijk altijd reageren. Sterker nog, staat ook beleefdquote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Post dan iets waar we eventueel op kunnen reageren.
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:13 schreef flipsen het volgende:
Op 'Goedemorgen' kan je natuurlijk altijd reageren. Sterker nog, staat ook beleefd![]()
Dus, iemand wenst jou (bij wijze van uitzondering, ik doe het haast nooit) een goedemorgen en dan vind jij het niet de moeite waard om erop te reageren?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Da's een post met al net zoveel inhoud als: Hoi.
Daar ga ik geen moeite aan verspillen.
Omdat ik nooit een droger heb gehad en het een fantastisch apparaat vind. Mijn trui mag niet in de droger en ligt dus inderdaad buiten, maar het is wel frisjes vandaag, 18 graden ofzo.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:31 schreef DutchTrain het volgende:
#1 Waarom heeft flipsen een wasdroger als hij in het altijd warme, droge en zonnige Argentinië zit?
See if I care...quote:#2 Heeft UIO echt een goede morgen gehad nadat flipsen hem een goede morgen heeft gewenst?
#4 Waarom krijgen UIO en flipsen geen ban ivm slowchatten?quote:#3 Is er nog iemand anders die een leuke, inhoudelijke en TRV waardige vraag weet te stellen?
Wie zegt dat ze die niet krijgen?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef flipsen het volgende:
#4 Waarom krijgen UIO en flipsen geen ban ivm slowchatten?
TESTING... 123 TESTINGquote:Op maandag 27 februari 2006 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die niet krijgen?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef Hik het volgende:
Wegens electriciteits rantsoenen in Tanzania heden geen lang verwacht rapport op uw bureau vandaag.
Over een week of drie wil/moet ik naar Ghana en ik heb nog steeds geen idee 1. wanneer precies 2. met wie 3. of mijn partner er wel is 4. hoe lang 5. of ik dus wel bij mijn vaders verjaardagsetentje kan zijn 6. dan ook maar: of ze daar dan wél electriciteit hebben.
Het leven is zwaar![]()
Betekent dit dat wel een pooltje kunnen maken ?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef Hik het volgende:
Nog een zevende: het weer in Tamale (Ghana) is eind maart tussen de 38 en de 40 graden. Hoe afgeslankt komt Hikje terug (als ze niet al helemaal door het doucheputje wegsmelt...)
Zijn Duitse musea, restaurants, winkels e.d. open met Pinksteren? En hebben ze in Duitsland ook een tweede Pinksterdag?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:31 schreef DutchTrain het volgende:
#3 Is er nog iemand anders die een leuke, inhoudelijke en TRV waardige vraag weet te stellen?
http://www.ferien-planer.de/feiertage-2006.htmlquote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef k_man het volgende:
Zijn Duitse musea, restaurants, winkels e.d. open met Pinksteren? En hebben ze in Duitsland ook een tweede Pinksterdag?
======>>>> Fok! Dieetclub deel 81!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef Hik het volgende:
Nog een zevende: het weer in Tamale (Ghana) is eind maart tussen de 38 en de 40 graden. Hoe afgeslankt komt Hikje terug (als ze niet al helemaal door het doucheputje wegsmelt...)
Nee, maar op feestdagen juist wel, dus...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:53 schreef DutchTrain het volgende:
Of winkels ed open zijn ligt er sterk aan waar je komt. Op eerste pinksterdag is alles zeker gesloten. Veel musea zijn sowieso niet open op maandag.
Het ligt er dus aan waar je naar toe gaat; daar even op de website van het te bezoeken museum kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef k_man het volgende:
Nee, maar op feestdagen juist wel, dus...
Dat is dan wel zo lang geleden dat ik het me niet meer herinnerquote:Op maandag 27 februari 2006 21:44 schreef k_man het volgende:
Dat heb ik destijds al uitgelegd. Zoek er de oude deeltjes maar op na.
En dan post ik wat waarop men kan reageren, doe je het niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Da's een post met al net zoveel inhoud als: Hoi.
Daar ga ik geen moeite aan verspillen.
Ik kan niet op elke inhoudelijk goede TRV-post reageren, jag. Helemaal niet als zulke posts verborgen staan tussen oeverloze postdiarree van anderen. Ik lees in ieder geval graag over je belevenissen in den vreemde.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 06:38 schreef Jaguarized het volgende:
En dan post ik wat waarop men kan reageren, doe je het niet.Maar dat zie ik af en toe wel vaker.
![]()
Hey, ben jij nou terug of zit jij nu in California?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:10 schreef Douwe het volgende:
DutchTrains user icon is onverklaarbaar, het lijkt in de verste verte niet op een Nederlandse trein. Mijn user icon moge duidelijk zijn; dat ben ikzelf, in de zon
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kan niet op elke inhoudelijk goede TRV-post reageren, jag. Helemaal niet als zulke posts verborgen staan tussen oeverloze postdiarree van anderen. Ik lees in ieder geval graag over je belevenissen in den vreemde.
Da's toch juist handig? Zelfbeschermingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef Vogue het volgende:
Mijn telefoon doet het weer
![]()
Ok, nog niet naar behoren, maar hij heeft 3 dagen op de verwarming liggen drogen. Mijn accu is nu wel leeg na 10 minuten bellen.
Je kan natuurlijk aan Douwe vragen of hij 'm repareert. Hij heeft wel enige ervaring met het demonteren van vochtige electronicaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef Vogue het volgende:
Mijn telefoon doet het weer
![]()
Ok, nog niet naar behoren, maar hij heeft 3 dagen op de verwarming liggen drogen. Mijn accu is nu wel leeg na 10 minuten bellen.
Nog een hostel uit mijn lijstje gepakt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:01 schreef Douwe het volgende:
Niet met succes, overigens
Ja, zit nog in Californie. Vrijdag zijn mijn posts weer vanuit Nederland te bewonderen. Wie komt me halen op Schiphol? US0042 uit Philadelphia
Is het nu al weer nationale comlimentendag ?quote:
Die voetballer kijkt wel heel erg verschrikt. Wat zou er toch gebeurd zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:07 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig hebben we nog FC Hik
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:43 schreef DutchTrain het volgende:
En ik denk dat flipsen meer geïnteresseerd is in wat er achter deze usericon schuilgaat [afbeelding]
Stouterd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:17 schreef flipsen het volgende:
Psst... kwartet
Wel als je gevoel voor humor hebtquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stouterd!![]()
Dat mag heulemaal niet!
![]()
Euh, 3,141527?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:51 schreef Jaguarized het volgende:
PI
Ik wel maar dat zijn dan van de wat kleinere maatschappijen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:18 schreef Douwe het volgende:
Sterker nog, ik heb nog nooit een vlucht 'herbevestigd'
Tsja, moet je maar op tijd gaan slapen he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:16 schreef flipsen het volgende:
Daar? Hier is het nu fucking 3:15 en morgen dus om 5:30 op @#($*! Waarom heb ik nou /weer/ teveel gezopen? Die Hollandse borrel moet afgeschaft worden hiero.
Wel een uitnodiging om andijvie stamppot met spekkies te komen eten bij een paar leuke Hollandse dames...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:55 schreef Hik het volgende:
Aggut, en DT was nog wel zo blij met z'n nieuwe baan....
Als wie in je directe omgeving zou je niet willen eindigen?
Ik had alles met OV gepland, dat is dus zeker te doen. Alleen toen kwam één van de Duitse reisgenoten opdagen met een auto en dat was ook wel zo handig. Uiteindelijk Utrecht - Basel met de trein, Basel en omstreken met tram en auto, toen met de auto naar Freiburg. Daar alles kunnen zien met tram en trolleybus. Toen door naar Colmar, Kehl en Offenburg met de auto en van daar met de trein naar Straatsburg. En vanaf Offenburg weer terug naar Utrecht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef k_man het volgende:
Hoe had jij je architectuurtripje eigenlijk praktisch gedaan DT? Alles met OV?
Die Herzog & De Meuron en de Mario Botta gebouwen vielen een beetje tegen. De Richard Meier heb ik helaas niet gezien. Ook wel aardig is de Beyeler Foundation van Renzo Piano.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, klinkt goed. En Basel is ook interessant qua architectuur natuurlijk (Herzog & De Meuron!).
Wat is dat Goetheanum eigenlijk? Had er nog nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef k_man het volgende:
Hadden jullie de H5N1 smilie al gezien....?
[afbeelding]
Volgens de brochure die ik hier heb liggen is het één van de gebouwen van de campus voor de hogeschool van Geesteswetenschappen. Het is gebouwd in 1928, nadat een eerdere versie afgebrand was. Rondom staan nog meer opvallende bouwwerken, voornamelijk in de organische stijl. Het geheel ligt in Dornach, gemakkelijk bereikbaar met de tram en trein naar het station van Dornach en daarna een stukje met de bus of een kwartiertje heuvel op lopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef k_man het volgende:
Wat is dat Goetheanum eigenlijk? Had er nog nooit van gehoord.
Rudolf Steiner (1861 - 1925).quote:
En verderop staat dan weer:quote:Advance Purchase Rate - Full pre-payment due at the time of booking (to be charged by the hotel on credit card ). No changes allowed. In case of cancellation or no show, all nights will be charged.
Iemand die het nog snapt?quote:Cancellation Terms:
Cancellation is permitted up to 24 hours prior to date of arrival
Cancellation fee & No-Show:
Failure to provide cancellation notice as set out above will result in a cancellation fee as detailed below: one nights accommodation charge
quote:Vertrek
Van Amsterdam (Schiphol) naar Wenen (Schwechat)
Vluchtnummer KL1845
Vertrektijd 12:30 Do 25 Mei 06
Aankomsttijd 14:20 Do 25 Mei 06
Klasse Economy
Retour
Van Wenen (Schwechat) naar Amsterdam (Schiphol)
Vluchtnummer KL1846
Vertrektijd 15:05 Zo 28 Mei 06
Aankomsttijd 17:00 Zo 28 Mei 06
Klasse Economy
Wellicht dat LaGuiri nog wat kan krijgen als ze zegt dat ze nu niet representatief op de afspraak met flipsen kon verschijnenquote:Kwijtraken koffer kost KLM 2 ton
Een Filippijnse rechter heeft vliegmaatschappij KLM veroordeeld tot een boete van ruim 200.000 euro wegens het kwijtraken van een koffer. Dokter José Tiongco moest als afgezant van de Filippijnse autoriteiten in november 1998 een lezing houden op een conferentie van de Wereldgezondheidsorganisatie in Kazachstan.
Met de KLM vloog hij van Amsterdam naar Frankfurt. Daar kwam hij erachter dat zijn koffer verdwenen was en moest hij zijn lezing in zijn spijkerbroek, trui en op sportschoenen houden. Voor de rechter woog zwaar mee dat de dokter in zijn waardigheid was aangetast. De KLM gaat in hoger beroep tegen het vonnis.
Hoe wast?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef Douwe het volgende:
Aangetast in zijn waardigheid. Wat een dwaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |