abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:03:34 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35637941
Iedereen heeft best wel iemand waar ze tegenop kijken, dit natuurlijk in verschillende mate. van "maj, die heeft het goed voor elkaar" tot "Och wat zou ik graag zijn leven hebben, hij is mijn held! Ik zou er mijn rechterarm voor amputeren en mijn genitaliën op het netstroom aansluiten als ik maar een dag in zijn schoenen zou mogen staan, *snik*"

Maar, daar gaat dit topic dus niet over.

Heb je iemand rondlopen in je omgeving waarvan je hoopt dat je hoe dan ook beter eindigt dan diegene? Iemand waarbij je denkt dat als je zo eindigt je eigenlijk in principe nog liever met twee cyanide tabletten in je strot en opengeknaagde polsen voor een voorbijstormende intercity springt?

Naja ok, TS begint natuurlijk.

Ik werk op een IT afdeling dus ja, genoeg keuzes om uit te kiezen. Nu wil ik niet beweren dat er alleen maar kneuzen rondlopen op een IT afdeling want dan zou ik er ook eentje zijn en dat ben ik natuurlijk niet, echter lopen er percentueel wel meer rond dan op bijvoorbeeld een verkoopafdeling of zelfs een administratiekantoor. Niks aan te doen.

Bij mij is het een kalende man van in de 40, Chronisch vrijgezel en met een uitstraling van nul comma niks, geen uitzicht op een beter leven voor zover ik kan zien en kijkt ook een beetje verveeld/ongelukkig/verbitterd uit zijn oogjes.

Nu is er niks mis met vrijgezel zijn, sommige kunnen het hebben of kiezen er zelfs voor, maar dit is bij hem niet het geval vermoed ik. Hij is ook niet iemand waar je een biertje mee zou willen drinken, niet omdat hij onaardig is maar gewoon omdat je na 5 minuten alweer naar je horloge aan het kijken bent en smoesjes verzint om bij hem weg te komen omdat je iets leukers wilt doen zoals je nagels uittrekken met een nijptang of een voetenbad met zoutzuur wilt nemen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_35639469
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?

al moet ik zeggen dat ik me kapot gelachten heb om
quote:
waarbij je denkt dat als je zo eindigt je eigenlijk in principe nog liever met twee cyanide tabletten in je strot en opengeknaagde polsen voor een voorbijstormende intercity springt?
en
quote:
om bij hem weg te komen omdat je iets leukers wilt doen zoals je nagels uittrekken met een nijptang of een voetenbad met zoutzuur wilt nemen.
Begrijp het doel verder totaal niet...
pi_35639756
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef Kuuke2k5 het volgende:

al moet ik zeggen dat ik me kapot gelachten heb om
[..]

en
[..]
Same here

Nouja, wij hebben ook wel zo iemand rondlopen, vrijgezel, bijna 40, kansloos leven... Gedoemd om nooit meer een grote verandering te ondergaan. Tja, ik hou van afwisseling in mijn leven, ik zie het bij mij dan ook niet zo snel gebeuren
pi_35639816
Ik word er eerlijk gezegt een beetje depri van van die slag mensen... krijg dan altijd zon gevoel van "maar zo wil ik echt niet eindigen, 40 jr en een prutser" ... maar goed ben gelukkig nie zo kansloos toch?
pi_35639912
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:21 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Ik wordt er eerlijk gezegt een beetje depri van van die slag mensen... krijg dan altijd zon gevoel van "maar zo wil ik echt niet eindigen, 40 jr en een prutser" ... maar goed ben gelukkig nie zo kansloos toch?
Als ik weer eens een luie dag heb, en ik zie zo'n persoon rondjakkeren starend naar de voegen tussen de tegels op de vloer met de uitstraling van een zak meel van na de houdbaarheidsdatum, weet ik wat ik eigenlijk ook alweer moet doen leven!
pi_35639999
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:24 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Als ik weer eens een luie dag heb, en ik zie zo'n persoon rondjakkeren starend naar de voegen tussen de tegels op de vloer met de uitstraling van een zak meel van na de houdbaarheidsdatum, weet ik wat ik eigenlijk ook alweer moet doen leven!
Euhhmmm een zak meel van na de houdbaarheidsdatum... zou je deze nader willen toelichten ?
kan me amper een beeld bij vormen ...
pi_35640049
Met carnaval moest ik werken achter een bar en het gaat om de kleine momenten waar ik best een beetje blij van kan worden:

Er stonden 2 mensen samen te dansen en zij was ondertussen rond aan het kijken of er wat beters tussen zat.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_35640278
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef Kuuke2k5 het volgende:

[..]

Euhhmmm een zak meel van na de houdbaarheidsdatum... zou je deze nader willen toelichten ?
kan me amper een beeld bij vormen ...
Men neme,

Man. Omstreeks 40 jaar, normaal postuur. Saaie, oude kleren in sobere tinten. Fiets, geen auto en weet van de meeste nutteloze en saaie dingen daadwerkelijk alles. Staart de hele dag naar de meest onbelangrijke dingen, zoals de spleten in het systeemplafond, of de structuur op de muur met daarbij waarschijnlijk de meest interessante gedachtes ( ). Plus een lading stof over het gehele lichaam gespaard door de jaren heen door een suf leven zonder enige interactie met de medemens in de samenleving. Daarbij uiteraard in de pauzes het standaard telefoongesprek met moeders over het wekelijks uitje naar mams in het weekend. De hoogtepunten in hun leven bestaan hoogstwaarschijnlijk uit wegomleidingen onderweg naar het werk en kortingen bij de videotheek. .
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:42:07 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35640417
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Begrijp het doel verder totaal niet...
Ik was er al bang voor , moet het eigenlijk ook gewoon nalezen voordat ik post.

Met wie in je directe omgeving heb je zo'n gevoel van 'als ik als hem/haar/het eindig, laat dan maar zitten' en waarom? .
Vrijheid
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:49:17 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35640601
Ik zou nooit zo willen worden als m'n broer. 41 en nog geen rust in z'n kont. Loopt al z'n hele leven z'n l*l achterna en heeft nog nooit van monogamie gehoord. Grossiert in knipperlichtrelaties. Eerst met z'n vrouw (van wie hij 2 keer gescheiden is) en toen zij overleed en hij (na een maand ofzo) een nieuwe vriendin kreeg verviel hij in hetzelfde patroon. Hij is niet in staat z'n kinderen op te voeden. (die wonen bij m'n moeder) en is bovenal pathalogisch leugenaar. O ja, schulden maken kan hij ook als de beste...

Iemand die zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel in z'n donder heeft valt bij mij onder de noemer 'loser' en ik maak er liever een end aan dan ooit zó te worden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35640700
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou nooit zo willen worden als m'n broer. 41 en nog geen rust in z'n kont. Loopt al z'n hele leven z'n l*l achterna en heeft nog nooit van monogamie gehoord. Grossiert in knipperlichtrelaties. Eerst met z'n vrouw (van wie hij 2 keer gescheiden is) en toen zij overleed en hij (na een maand ofzo) een nieuwe vriendin kreeg verviel hij in hetzelfde patroon. Hij is niet in staat z'n kinderen op te voeden. (die wonen bij m'n moeder) en is bovenal pathalogisch leugenaar. O ja, schulden maken kan hij ook als de beste...

Iemand die zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel in z'n donder heeft valt bij mij onder de noemer 'loser' en ik maak er liever een end aan dan ooit zó te worden...
"Hedde ut geheurd? Hedde ut geheurd? Onze Frans heet weer eens een jong meske gehad. Jahaaa. Rinus zee dè."

Zulke gesprekken dienen het liefst op een familiefeestje in de keuken plaats te vinden.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_35640802
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:52 schreef R_ON het volgende:

[..]

"Hedde ut geheurd? Hedde ut geheurd? Onze Frans heet weer eens een jong meske gehad. Jahaaa. Rinus zee dè."

Zulke gesprekken dienen het liefst op een familiefeestje in de keuken plaats te vinden.
Gast en wat is de toegevoegde waarde van deze post dan ?
pi_35643477
Ik zou nooit zo willen zijn als de mods hier op Fok. Echt de godsganse dag naar de meest uiteenlopende bullshit zitten staren, zich daarbij belangrijk voelen en ondertussen totaal geen sociaal leven hebben en dit ten alle tijde glashard ontkennen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_35646686
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zou nooit zo willen zijn als de mods hier op Fok. Echt de godsganse dag naar de meest uiteenlopende bullshit zitten staren, zich daarbij belangrijk voelen en ondertussen totaal geen sociaal leven hebben en dit ten alle tijde glashard ontkennen.
Amen to that!
pi_35647448
Er zijn echt zo enorm veel mensen waar ik niet mee zou willen ruilen dat ik jullie het niet aan wil doen om ze op te noemen. Maar laat ik het zo zeggen, als je weinig zelfvertrouwen hebt moet je eens in een supermarkt gaan werken, want wat je daar voorbij ziet schuiven...
Sanity is (not) statistical
pi_35647704
Ik zou nooit zo willen zijn als een supermarktmedewerker.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_35647770
Sanity is (not) statistical
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:41:44 #18
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_35649069
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef jogy het volgende:
Bij mij is het een kalende man van in de 40, Chronisch vrijgezel en met een uitstraling van nul comma niks, geen uitzicht op een beter leven voor zover ik kan zien en kijkt ook een beetje verveeld/ongelukkig/verbitterd uit zijn oogjes.

[...]
Nou vraag ik mij af, hoe is hij tot zo'n iemand verworden? Ik kan mij voorstellen dat hij behoorlijk eenzaam is en het zelf ook niet gewild had.... In welke val is hij terecht gekomen om zo uiteindelijk te eindigen?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_35649442
Goh, al die mannen zijn rond de 40
pi_35649966
kan genoeg voorbeelden verzinnen .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:17:11 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35685012
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef Demophon het volgende:

[..]

Nou vraag ik mij af, hoe is hij tot zo'n iemand verworden? Ik kan mij voorstellen dat hij behoorlijk eenzaam is en het zelf ook niet gewild had.... In welke val is hij terecht gekomen om zo uiteindelijk te eindigen?
In zijn geval is het gewoon aangeboren ben ik bang.
Vrijheid
pi_35685242
Ik zou nooit willen worden als welke IT'er dan ook.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:26:53 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35685306
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:24 schreef thabit het volgende:
Ik zou nooit willen worden als welke IT'er dan ook.
Begrijpelijk. Maar heb je ook iemand in je omgeving waarvan je denkt; liever niet?
Vrijheid
pi_35710914
30 jaar oud, thuiswonend, vrijgezel, studerend. zo wil ik niet eindigen
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:30:34 #25
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_35711706
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef jogy het volgende:
Ik werk op een IT afdeling dus ja, genoeg keuzes om uit te kiezen. Nu wil ik niet beweren dat er alleen maar kneuzen rondlopen op een IT afdeling want dan zou ik er ook eentje zijn en dat ben ik natuurlijk niet, echter lopen er percentueel wel meer rond dan op bijvoorbeeld een verkoopafdeling of zelfs een administratiekantoor. Niks aan te doen.
nee, jij bent geen nerd...percentueel gezien dan
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:17:48 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35712952
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:36 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Men neme,

Man. Omstreeks 40 jaar, normaal postuur. Saaie, oude kleren in sobere tinten. Fiets, geen auto en weet van de meeste nutteloze en saaie dingen daadwerkelijk alles. Staart de hele dag naar de meest onbelangrijke dingen, zoals de spleten in het systeemplafond, of de structuur op de muur met daarbij waarschijnlijk de meest interessante gedachtes ( ). Plus een lading stof over het gehele lichaam gespaard door de jaren heen door een suf leven zonder enige interactie met de medemens in de samenleving. Daarbij uiteraard in de pauzes het standaard telefoongesprek met moeders over het wekelijks uitje naar mams in het weekend. De hoogtepunten in hun leven bestaan hoogstwaarschijnlijk uit wegomleidingen onderweg naar het werk en kortingen bij de videotheek. .
Ik moest lachen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:22:42 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35714663
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:30 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

nee, jij bent geen nerd...percentueel gezien dan
Dat zeg ik.
Vrijheid
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:24:47 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35714718
Ok, procentueel dan.
Vrijheid
pi_35715017
Ik denk eigenlijk zo over de meeste NL'ers. Mag dat ook?
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:42:38 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35717015
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef W1ZZ het volgende:
Ik denk eigenlijk zo over de meeste NL'ers. Mag dat ook?
Het is een vrij land.
Vrijheid
pi_35720448
Ik zou niet zo willen zijn als mijn baas!
Geld zat alles goed voor elkaar maar chagerijnig!...
Die man heeft alles maar is nooit tevreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')