enquote:waarbij je denkt dat als je zo eindigt je eigenlijk in principe nog liever met twee cyanide tabletten in je strot en opengeknaagde polsen voor een voorbijstormende intercity springt?
Begrijp het doel verder totaal niet...quote:om bij hem weg te komen omdat je iets leukers wilt doen zoals je nagels uittrekken met een nijptang of een voetenbad met zoutzuur wilt nemen.
Same herequote:Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
al moet ik zeggen dat ik me kapot gelachten heb om
[..]
en
[..]
Als ik weer eens een luie dag heb, en ik zie zo'n persoon rondjakkeren starend naar de voegen tussen de tegels op de vloer met de uitstraling van een zak meel van na de houdbaarheidsdatum, weet ik wat ik eigenlijk ook alweer moet doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:21 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Ik wordt er eerlijk gezegt een beetje depri van van die slag mensen... krijg dan altijd zon gevoel van "maar zo wil ik echt niet eindigen, 40 jr en een prutser" ... maar goed ben gelukkig nie zo kansloostoch?
Euhhmmm een zak meel van na de houdbaarheidsdatum... zou je deze nader willen toelichten ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:24 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Als ik weer eens een luie dag heb, en ik zie zo'n persoon rondjakkeren starend naar de voegen tussen de tegels op de vloer met de uitstraling van een zak meel van na de houdbaarheidsdatum, weet ik wat ik eigenlijk ook alweer moet doenleven!
Men neme,quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
Euhhmmm een zak meel van na de houdbaarheidsdatum... zou je deze nader willen toelichten ?
kan me amper een beeld bij vormen ...
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
Begrijp het doel verder totaal niet...
"Hedde ut geheurd? Hedde ut geheurd? Onze Frans heet weer eens een jong meske gehad. Jahaaa. Rinus zee dè."quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou nooit zo willen worden als m'n broer. 41 en nog geen rust in z'n kont. Loopt al z'n hele leven z'n l*l achterna en heeft nog nooit van monogamie gehoord. Grossiert in knipperlichtrelaties. Eerst met z'n vrouw (van wie hij 2 keer gescheiden is) en toen zij overleed en hij (na een maand ofzo) een nieuwe vriendin kreeg verviel hij in hetzelfde patroon. Hij is niet in staat z'n kinderen op te voeden. (die wonen bij m'n moeder) en is bovenal pathalogisch leugenaar. O ja, schulden maken kan hij ook als de beste...
Iemand die zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel in z'n donder heeft valt bij mij onder de noemer 'loser' en ik maak er liever een end aan dan ooit zó te worden...
Gast en wat is de toegevoegde waarde van deze post dan ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:52 schreef R_ON het volgende:
[..]
"Hedde ut geheurd? Hedde ut geheurd? Onze Frans heet weer eens een jong meske gehad. Jahaaa. Rinus zee dè."
Zulke gesprekken dienen het liefst op een familiefeestje in de keuken plaats te vinden.
Amen to that!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zou nooit zo willen zijn als de mods hier op Fok. Echt de godsganse dag naar de meest uiteenlopende bullshit zitten staren, zich daarbij belangrijk voelen en ondertussen totaal geen sociaal leven hebben en dit ten alle tijde glashard ontkennen.
Nou vraag ik mij af, hoe is hij tot zo'n iemand verworden? Ik kan mij voorstellen dat hij behoorlijk eenzaam is en het zelf ook niet gewild had.... In welke val is hij terecht gekomen om zo uiteindelijk te eindigen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef jogy het volgende:
Bij mij is het een kalende man van in de 40, Chronisch vrijgezel en met een uitstraling van nul comma niks, geen uitzicht op een beter leven voor zover ik kan zien en kijkt ook een beetje verveeld/ongelukkig/verbitterd uit zijn oogjes.
[...]
In zijn geval is het gewoon aangeboren ben ik bang.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou vraag ik mij af, hoe is hij tot zo'n iemand verworden? Ik kan mij voorstellen dat hij behoorlijk eenzaam is en het zelf ook niet gewild had.... In welke val is hij terecht gekomen om zo uiteindelijk te eindigen?![]()
Begrijpelijk. Maar heb je ook iemand in je omgeving waarvan je denkt; liever niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:24 schreef thabit het volgende:
Ik zou nooit willen worden als welke IT'er dan ook.
nee, jij bent geen nerd...percentueel gezien danquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef jogy het volgende:
Ik werk op een IT afdeling dus ja, genoeg keuzes om uit te kiezen. Nu wil ik niet beweren dat er alleen maar kneuzen rondlopen op een IT afdeling want dan zou ik er ook eentje zijn en dat ben ik natuurlijk niet, echter lopen er percentueel wel meer rond dan op bijvoorbeeld een verkoopafdeling of zelfs een administratiekantoor. Niks aan te doen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:36 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Men neme,
Man. Omstreeks 40 jaar, normaal postuur. Saaie, oude kleren in sobere tinten. Fiets, geen auto en weet van de meeste nutteloze en saaie dingen daadwerkelijk alles. Staart de hele dag naar de meest onbelangrijke dingen, zoals de spleten in het systeemplafond, of de structuur op de muur met daarbij waarschijnlijk de meest interessante gedachtes (). Plus een lading stof over het gehele lichaam gespaard door de jaren heen door een suf leven zonder enige interactie met de medemens in de samenleving. Daarbij uiteraard in de pauzes het standaard telefoongesprek met moeders over het wekelijks uitje naar mams in het weekend. De hoogtepunten in hun leven bestaan hoogstwaarschijnlijk uit wegomleidingen onderweg naar het werk en kortingen bij de videotheek.
.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:30 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
nee, jij bent geen nerd...percentueel gezien dan![]()
![]()
Het is een vrij land.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef W1ZZ het volgende:
Ik denk eigenlijk zo over de meeste NL'ers. Mag dat ook?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |