Diego in een gevaarlijke wijk in het buitenland bedoel je? Inderdaad, de prutserquote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Slecht dat hij niet geneukt heeft dan.
In gevaarlijke wijken is het niet zo moeilijk om te neuken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Diego in een gevaarlijke wijk in het buitenland bedoel je? Inderdaad, de prutser![]()
Mja, maar altijd blijven oppassen dat je achteraf niet genaaid wordtquote:Op zondag 26 februari 2006 12:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In gevaarlijke wijken is het niet zo moeilijk om te neuken.
Altijd lekker toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mja, maar altijd blijven oppassen dat je achteraf niet genaaid wordt![]()
Listo, ik duik terug m'n bedje in![]()
En er over nadenken om haar naar Nederland te halen of zelf te verkassen naar het altijd leuke Lima.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies, jij begrijpt het. Maar mocht het zo zijn, dan moet ik wel heel snel nog vanalles regelen.
Ik was er 3 maanden geleden nog.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En er over nadenken om haar naar Nederland te halen of zelf te verkassen naar het altijd leuke Lima.Was je niet minder dan een maand of 7 geleden ook al niet in Peru?
![]()
![]()
En je hebt er geen problemen mee om pa te worden?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
AntwerpenBelgië is en blijft toch een echte bananenrepubliek. Moet lukken d'r binnen een paar maanden daar naar toe te halen. Dat kun je in Nederland wel vergeten.
Wenen is zeker een goede keuze. Er is een klein architectuurmuseum, een fotomuseum, een museum voor moderne kunst en wel wat leuke architectuur in de stad (Haas Haus, Gasometer en natuurlijk Hundertwasser). 't Is zeker niet zo duur als Basel in ieder geval.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef k_man het volgende:
Zow, ik denk dat ik er uit ben. Ik twijfelde dus over een bestemming voor Hemelvaart. Glasgow? Gibraltar? Boekarest? Dublin?Maar de keuze gaat vallen op Wenen.
Niet bepaald een budgetbestemming, zag ik al wel, maar het lijkt me wel een stad waar genoeg te zien is voor een paar dagen.En dat budget interesseerde me toch al nooit zo heel erg.
Ook dat nog; een overstap. Ze vielen toch al af, aangezien ze niet op de donderdag van Hemelvaart heen-, en niet op de zondag terugvliegen. Het zal KLM worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef DutchTrain het volgende:
Goedkoop vliegen kan met AirBerlin, maar is niet aan te raden vanwege de overstap in Berlijn.
Austrian heeft leukere FA'squote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef k_man het volgende:
ook dat nog; een overstap. Ze vielen toch al af, aangezien ze niet op de donderdag van Hemelvaart heen-, en niet op de zondag terugvliegen. Het zal KLM worden.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Forum Administrators?
Austrian is iets goedkoper dan KLM op de ongunstige uren, maar een stuk duurder op aantrekkelijker tijden.
Ow, hoe gaan ze reizen, is er al een topic over en hoe laat komt het op TV?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:56 schreef k_man het volgende:Vanaf 5 maart de derde serie Peking Express
Nee, als ze zwanger is dan was ik daar zelf bij. Als ze het niet is ook overigens.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En je hebt er geen problemen mee om pa te worden?![]()
Ik zal maar geen Engels onderzoek aanhalen he.... over 'biologische' vaders enzoquote:Op maandag 27 februari 2006 05:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, als ze zwanger is dan was ik daar zelf bij.
Doe eens.quote:Op maandag 27 februari 2006 05:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zal maar geen Engels onderzoek aanhalen he.... over 'biologische' vaders enzo![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 05:50 schreef Vogue het volgende:
Gisteren bleef een vriendin bij me slapen die zoveel gedronken had dat ze moest overgeven, waarop ik zo boos werd dat ze mijn lakens in de was heeft gegooid en daarbij ook mijn telefoon. Die lag namelijk op mijn bed. En nu doet ie het niet meerVan je vrienden moet je het hebben
Ik kom net terug van uitgaan + afterparty en ik ben een ei aan het bakken en als ik dat op heb dan ga ik slapen want morgen heb k nog één dag om te feesten en daarna moet ik weer aan het werk.quote:Op maandag 27 februari 2006 05:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
![]()
Hm, Vogue er ook bij, dan zijn we al met z'n vieren om te slowchatten en DT en UIO te irriteren... Misschien dat ik toch nog even opblijf. Wat doe jij nog zo laat op Vogue?
Ah joh, feest nog even gezellig mee in [TRV]quote:Op maandag 27 februari 2006 05:54 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik kom net terug van uitgaan + afterparty en ik ben een ei aan het bakken en als ik dat op heb dan ga ik slapen want morgen heb k nog één dag om te feesten en daarna moet ik weer aan het werk.
Eiren bakken moet je niet alleen doen mutsquote:Op maandag 27 februari 2006 05:54 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik kom net terug van uitgaan + afterparty en ik ben een ei aan het bakken en als ik dat op heb dan ga ik slapen want morgen heb k nog één dag om te feesten en daarna moet ik weer aan het werk.
Even d'r kutje proeven...quote:Op maandag 27 februari 2006 05:54 schreef flipsen het volgende:
En hoe wist je dat ze 12 was? Gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |