Ik heb een Ecuador-trainingsjack.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef Hik het volgende:
Uh... ik zit op de Ecuador tribune, dus ik vrees dat het geel wordt...![]()
In het stadion is het altijd 20 keer leuker dan op teeveequote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:50 schreef Hik het volgende:
Voetbal is ook stom, maar volgens mij wordt het woensdag gewoon heel gezellig...
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
In het stadion is het altijd 20 keer leuker dan op teevee![]()
Op dat moment sliep ik na een behoorlijk aantal (10+) aan shots van Aziatische wodka.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie al wakker is![]()
Ik heb veel vrije tijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, die Jag is wel veel online he?![]()
Gezellig, ben ook nog een poos in Lima geweest en daar heb ik me ook prima vermaakt.quote:
Is dat een beetje te drinken die Aziatische wodka?quote:Op zondag 26 februari 2006 06:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op dat moment sliep ik na een behoorlijk aantal (10+) aan shots van Aziatische wodka.Zaterdag en zondag/vandaag naar het Coromandel Peninsula geweest. Erg gaaf, veel mooie foto's.
Thaise wisky is niet zo lekker maar na een paar glazen proef je dat ook niet meerquote:Op zondag 26 februari 2006 06:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is dat een beetje te drinken die Aziatische wodka?
Thais bier vind ik altijd wel te drinken als ik bij de Thai ga eten.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Thaise wisky is niet zo lekker maar na een paar glazen proef je dat ook niet meer![]()
Dat is ook prima te doenquote:Op zondag 26 februari 2006 06:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Thais bier vind ik altijd wel te drinken als ik bij de Thai ga eten.
Als ik Whiskey bestel, wil ik gewoon JW. Met Whiskey moet je niet rommelen. Lokaal bier is vaak wel te drinken, lokale whiskey meestal niet. Al heb ik weleens hele goede zelf gestookte Whiskey gedronken in 'n achterbuurt in Lima.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat is ook prima te doen, maar de wisky is niet zo heel goed.
Nu drink ik normaal bijna geen whiskey, dus heb ik niet zo'n groot referentiekader op dit punt. Wel draaide mijn bek zich in alle ronten om het eerste slokje naar binnen te krijgenquote:Op zondag 26 februari 2006 06:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ik Whiskey bestel, wil ik gewoon JW. Met Whiskey moet je niet rommelen. Lokaal bier is vaak wel te drinken, lokale whiskey meestal niet. Al heb ik weleens hele goede zelf gestookte Whiskey gedronken in 'n achterbuurt in Lima.
Ik houd wel van een glas Whiskey op zijn tijd, al drink ik het ook weer niet heel erg veel. Punt is dat er weinig hele goede Whiskey is in de meeste landen.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nu drink ik normaal bijna geen whiskey, dus heb ik niet zo'n groot referentiekader op dit punt. Wel draaide mijn bek zich in alle ronten om het eerste slokje naar binnen te krijgen
Als jij het zegt zal het zo zijn. Ben niet zo'n kenner op dat punt. Ben meer een kenner op het gebied van bierquote:Op zondag 26 februari 2006 06:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik houd wel van een glas Whiskey op zijn tijd, al drink ik het ook weer niet heel erg veel. Punt is dat er weinig hele goede Whiskey is in de meeste landen.
Biertje lust ik ook altijd wel. Niet vaak gehad dat ik 'n biertje echt niet naar binnen kreeg. Alleen Estrella Damn ofzoiets in Spanje. Dat was echt ranzig.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het zo zijn. Ben niet zo'n kenner op dat punt. Ben meer een kenner op het gebied van bier, en dat smaakt me meestal wel goed
![]()
Dat is zeker te drinken!quote:Op zondag 26 februari 2006 06:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is dat een beetje te drinken die Aziatische wodka?
Dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is zeker te drinken!Maar wel ontzettend sterk.
Oeh wat vet!quote:Op zondag 26 februari 2006 06:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gezellig, ben ook nog een poos in Lima geweest en daar heb ik me ook prima vermaakt.
Maandag krijg ik te horen of ik papa word.
Nee op zich niet, na 12 shots was de wodka helaas op.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Yep, wel altijd weer jammer als ik terug ben in Nederland, zeker als het zo enorm koud is.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh wat vet!![]()
Ik wist niet eens dat jij een vriendin in NL had?
Of is het die in Lima?
Zo weinig voorraad daar dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 07:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee op zich niet, na 12 shots was de wodka helaas op.![]()
Je zit ook zo dichtbij.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep, wel altijd weer jammer als ik terug ben in Nederland, zeker als het zo enorm koud is.
Ik heb ook geen vriendin in Nederland, maandag gaat 'n vriendin uit Lima naar de dokter. Spannend.
We hadden een feestje Koreanen, Japanezen en Kiwi's.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo weinig voorraad daar dan?
Precies, jij begrijpt het. Maar mocht het zo zijn, dan moet ik wel heel snel nog vanalles regelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je zit ook zo dichtbij.Dan is de spanning al helemaal intens.
Wat gierig, het lijken wel Nederlanders wat dat betreft. Gelukkig halen ze in Zuidamerika altijd teveel, als ze geld hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 07:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hadden een feestje Koreanen, Japanezen en Kiwi's.De Koreanen hadden twee flessen gehaald. Tsja als je dan met z'n zessen bent dan is het al snel op.
Ik vloog een keer naar Seoul, en achter mij zaten Koreanen te kaarten (om geld). Ik kijk zo een beetje mee of ik wat snapte van het spelletje. Nodigden ze me uit om ook mee te doen. Ik heb het maar niet gedaan. Maar het was wel gezelligquote:Op zondag 26 februari 2006 07:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hadden een feestje Koreanen, Japanezen en Kiwi's.De Koreanen hadden twee flessen gehaald. Tsja als je dan met z'n zessen bent dan is het al snel op.
Daarvoor is het FB topicquote:Op zondag 26 februari 2006 11:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom waren mijn onderonsjes met Flipsen voorheen nooit een probleem?
Omdat ik leuk benquote:Op zondag 26 februari 2006 11:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom waren mijn onderonsjes met Flipsen voorheen nooit een probleem?
Kijk DTquote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef sararaats het volgende:
waarvoor is deze topic?
ik kwam hier eigenlijk nooit maar vind het hier wel leuk
Diego is ook nog wakker, die ging een ontbijtje scoren geloof ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef flipsen het volgende:
En waarom ben ik in Godsnaam wakker om 8 uur 's ochtends? Omdat ik als echte fan niet meer wist waar de A1GP zou zijn en ik het niet wilde missen... Gelukkig in Mexico, dus kan ik lekker terug naar bed.
Ik ben niet uitgeweest, werd opeens ernstig niet lekker gisteravond... M'n gast is wel gegaan en is net terug, zoals het hoort!
Ontbijt, moet er nog even niet aan denken... Gast (Jan uit Deutschland) nog niet gesproken, maar volgens mij wankelde hij aardig. Geen vrouwelijk schoon meegesleept, valt een beetje tegenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Diego is ook nog wakker, die ging een ontbijtje scoren geloof ik.![]()
Je gast heeft nog wat meegemaakt tijdens het uitgaan?
Waar is hij geweest dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ontbijt, moet er nog even niet aan denken... Gast (Jan uit Deutschland) nog niet gesproken, maar volgens mij wankelde hij aardig. Geen vrouwelijk schoon meegesleept, valt een beetje tegen![]()
Weet ik veel, hij wilde hier in BsAs nog naar een discotheek en Matias nodigde ons gisteren uit voor diner en daarna uitgaan, dus dat kwam mooi uit...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |