Da's goedkoop.quote:Op maandag 27 februari 2006 06:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verliefden
100 keer sms´en voor 5 peso![]()
![]()
![]()
Dan zal ik vandaag eens even bellen naar T-Mobile met het verzoek om even de MMS-instellingen door te mailen.quote:
Staat dat al niet standaard ingesteld dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 06:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zal ik vandaag eens even bellen naar T-Mobile met het verzoek om even de MMS-instellingen door te mailen.
Nee, want ik kan helaas niet MMS-en. Weet ook niet waaromquote:Op maandag 27 februari 2006 06:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staat dat al niet standaard ingesteld dan?
Heb je zo'n oude telefoon dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 06:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, want ik kan helaas niet MMS-en. Weet ook niet waaromBeetje vaag, maar heb het ook nooit gebruikt...
Nee, redelijk nieuwe telefoon, gebruik alleen MMS nooit omdat ik het redelijk overbodig vind. Ook nooit veel foto's gemaakt met mijn telefoon.quote:Op maandag 27 februari 2006 06:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je zo'n oude telefoon dan?
Hmm ok bij mij stond het namelijk standaard ingesteld.quote:Op maandag 27 februari 2006 06:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, redelijk nieuwe telefoon, gebruik alleen MMS nooit omdat ik het redelijk overbodig vind. Ook nooit veel foto's gemaakt met mijn telefoon.
Nee Telfort.quote:Op maandag 27 februari 2006 07:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook T-Mobile?
Op 'Goedemorgen' kan je natuurlijk altijd reageren. Sterker nog, staat ook beleefdquote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Post dan iets waar we eventueel op kunnen reageren.
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:13 schreef flipsen het volgende:
Op 'Goedemorgen' kan je natuurlijk altijd reageren. Sterker nog, staat ook beleefd![]()
Dus, iemand wenst jou (bij wijze van uitzondering, ik doe het haast nooit) een goedemorgen en dan vind jij het niet de moeite waard om erop te reageren?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Da's een post met al net zoveel inhoud als: Hoi.
Daar ga ik geen moeite aan verspillen.
Omdat ik nooit een droger heb gehad en het een fantastisch apparaat vind. Mijn trui mag niet in de droger en ligt dus inderdaad buiten, maar het is wel frisjes vandaag, 18 graden ofzo.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:31 schreef DutchTrain het volgende:
#1 Waarom heeft flipsen een wasdroger als hij in het altijd warme, droge en zonnige Argentinië zit?
See if I care...quote:#2 Heeft UIO echt een goede morgen gehad nadat flipsen hem een goede morgen heeft gewenst?
#4 Waarom krijgen UIO en flipsen geen ban ivm slowchatten?quote:#3 Is er nog iemand anders die een leuke, inhoudelijke en TRV waardige vraag weet te stellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |