Wie zegt dat ze die niet krijgen?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef flipsen het volgende:
#4 Waarom krijgen UIO en flipsen geen ban ivm slowchatten?
TESTING... 123 TESTINGquote:Op maandag 27 februari 2006 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die niet krijgen?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef Hik het volgende:
Wegens electriciteits rantsoenen in Tanzania heden geen lang verwacht rapport op uw bureau vandaag.
Over een week of drie wil/moet ik naar Ghana en ik heb nog steeds geen idee 1. wanneer precies 2. met wie 3. of mijn partner er wel is 4. hoe lang 5. of ik dus wel bij mijn vaders verjaardagsetentje kan zijn 6. dan ook maar: of ze daar dan wél electriciteit hebben.
Het leven is zwaar![]()
Betekent dit dat wel een pooltje kunnen maken ?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef Hik het volgende:
Nog een zevende: het weer in Tamale (Ghana) is eind maart tussen de 38 en de 40 graden. Hoe afgeslankt komt Hikje terug (als ze niet al helemaal door het doucheputje wegsmelt...)
Zijn Duitse musea, restaurants, winkels e.d. open met Pinksteren? En hebben ze in Duitsland ook een tweede Pinksterdag?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:31 schreef DutchTrain het volgende:
#3 Is er nog iemand anders die een leuke, inhoudelijke en TRV waardige vraag weet te stellen?
http://www.ferien-planer.de/feiertage-2006.htmlquote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef k_man het volgende:
Zijn Duitse musea, restaurants, winkels e.d. open met Pinksteren? En hebben ze in Duitsland ook een tweede Pinksterdag?
======>>>> Fok! Dieetclub deel 81!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef Hik het volgende:
Nog een zevende: het weer in Tamale (Ghana) is eind maart tussen de 38 en de 40 graden. Hoe afgeslankt komt Hikje terug (als ze niet al helemaal door het doucheputje wegsmelt...)
Nee, maar op feestdagen juist wel, dus...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:53 schreef DutchTrain het volgende:
Of winkels ed open zijn ligt er sterk aan waar je komt. Op eerste pinksterdag is alles zeker gesloten. Veel musea zijn sowieso niet open op maandag.
Het ligt er dus aan waar je naar toe gaat; daar even op de website van het te bezoeken museum kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef k_man het volgende:
Nee, maar op feestdagen juist wel, dus...
Dat is dan wel zo lang geleden dat ik het me niet meer herinnerquote:Op maandag 27 februari 2006 21:44 schreef k_man het volgende:
Dat heb ik destijds al uitgelegd. Zoek er de oude deeltjes maar op na.
En dan post ik wat waarop men kan reageren, doe je het niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Da's een post met al net zoveel inhoud als: Hoi.
Daar ga ik geen moeite aan verspillen.
Ik kan niet op elke inhoudelijk goede TRV-post reageren, jag. Helemaal niet als zulke posts verborgen staan tussen oeverloze postdiarree van anderen. Ik lees in ieder geval graag over je belevenissen in den vreemde.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 06:38 schreef Jaguarized het volgende:
En dan post ik wat waarop men kan reageren, doe je het niet.Maar dat zie ik af en toe wel vaker.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |