Hey, ben jij nou terug of zit jij nu in California?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:10 schreef Douwe het volgende:
DutchTrains user icon is onverklaarbaar, het lijkt in de verste verte niet op een Nederlandse trein. Mijn user icon moge duidelijk zijn; dat ben ikzelf, in de zon
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kan niet op elke inhoudelijk goede TRV-post reageren, jag. Helemaal niet als zulke posts verborgen staan tussen oeverloze postdiarree van anderen. Ik lees in ieder geval graag over je belevenissen in den vreemde.
Da's toch juist handig? Zelfbeschermingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef Vogue het volgende:
Mijn telefoon doet het weer
![]()
Ok, nog niet naar behoren, maar hij heeft 3 dagen op de verwarming liggen drogen. Mijn accu is nu wel leeg na 10 minuten bellen.
Je kan natuurlijk aan Douwe vragen of hij 'm repareert. Hij heeft wel enige ervaring met het demonteren van vochtige electronicaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef Vogue het volgende:
Mijn telefoon doet het weer
![]()
Ok, nog niet naar behoren, maar hij heeft 3 dagen op de verwarming liggen drogen. Mijn accu is nu wel leeg na 10 minuten bellen.
Nog een hostel uit mijn lijstje gepakt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:01 schreef Douwe het volgende:
Niet met succes, overigens
Ja, zit nog in Californie. Vrijdag zijn mijn posts weer vanuit Nederland te bewonderen. Wie komt me halen op Schiphol? US0042 uit Philadelphia
Is het nu al weer nationale comlimentendag ?quote:
Die voetballer kijkt wel heel erg verschrikt. Wat zou er toch gebeurd zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:07 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig hebben we nog FC Hik
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:43 schreef DutchTrain het volgende:
En ik denk dat flipsen meer geïnteresseerd is in wat er achter deze usericon schuilgaat [afbeelding]
Stouterd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:17 schreef flipsen het volgende:
Psst... kwartet
Wel als je gevoel voor humor hebtquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stouterd!![]()
Dat mag heulemaal niet!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |