Euh, 3,141527?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:51 schreef Jaguarized het volgende:
PI
Ik wel maar dat zijn dan van de wat kleinere maatschappijen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:18 schreef Douwe het volgende:
Sterker nog, ik heb nog nooit een vlucht 'herbevestigd'
Tsja, moet je maar op tijd gaan slapen he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:16 schreef flipsen het volgende:
Daar? Hier is het nu fucking 3:15 en morgen dus om 5:30 op @#($*! Waarom heb ik nou /weer/ teveel gezopen? Die Hollandse borrel moet afgeschaft worden hiero.
Wel een uitnodiging om andijvie stamppot met spekkies te komen eten bij een paar leuke Hollandse dames...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:55 schreef Hik het volgende:
Aggut, en DT was nog wel zo blij met z'n nieuwe baan....
Als wie in je directe omgeving zou je niet willen eindigen?
Ik had alles met OV gepland, dat is dus zeker te doen. Alleen toen kwam één van de Duitse reisgenoten opdagen met een auto en dat was ook wel zo handig. Uiteindelijk Utrecht - Basel met de trein, Basel en omstreken met tram en auto, toen met de auto naar Freiburg. Daar alles kunnen zien met tram en trolleybus. Toen door naar Colmar, Kehl en Offenburg met de auto en van daar met de trein naar Straatsburg. En vanaf Offenburg weer terug naar Utrecht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef k_man het volgende:
Hoe had jij je architectuurtripje eigenlijk praktisch gedaan DT? Alles met OV?
Die Herzog & De Meuron en de Mario Botta gebouwen vielen een beetje tegen. De Richard Meier heb ik helaas niet gezien. Ook wel aardig is de Beyeler Foundation van Renzo Piano.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, klinkt goed. En Basel is ook interessant qua architectuur natuurlijk (Herzog & De Meuron!).
Wat is dat Goetheanum eigenlijk? Had er nog nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef k_man het volgende:
Hadden jullie de H5N1 smilie al gezien....?
[afbeelding]
Volgens de brochure die ik hier heb liggen is het één van de gebouwen van de campus voor de hogeschool van Geesteswetenschappen. Het is gebouwd in 1928, nadat een eerdere versie afgebrand was. Rondom staan nog meer opvallende bouwwerken, voornamelijk in de organische stijl. Het geheel ligt in Dornach, gemakkelijk bereikbaar met de tram en trein naar het station van Dornach en daarna een stukje met de bus of een kwartiertje heuvel op lopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef k_man het volgende:
Wat is dat Goetheanum eigenlijk? Had er nog nooit van gehoord.
Rudolf Steiner (1861 - 1925).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |