Da ken die heul niequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
als ie nu nog eens een 190D iuit het water takelde
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Maar goed ons baggersprintje heeft me wel de top 500 posters binnen geloodst
Alle boten die geen 190D's uit het water kunnen tillen zijn kutboten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat een kutboot danDe Ibis II kan dat wel
Als je hier in Utrecht over iemand heen bent gegaan betekend dat iets heel andersquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, je bent over Meki heen gegaan
Ja fijn om te horenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, je bent over Meki heen gegaan
Dat zeg ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je hier in Utrecht over iemand heen bent gegaan betekend dat iets heel anders
Nee. Veerboten waar een 190D op past zijn ook wel OKquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alle boten die geen 190D's uit het water kunnen tillen zijn kutboten?
Nog steeds 50 pakjes hiero...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
Ik schrik me net de tyfus, peuken op![]()
Gelukkig heb ik nog 2 pakjes op voorraad
Als je hier in friesland zegt 'ik ga je met een bijl bewerken'bedoel je dat je iemand zwaar wilt verwonden , eventueel met de dood als gevolgquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je hier in Utrecht over iemand heen bent gegaan betekend dat iets heel anders
Stuur d'r maar een op danquote:
Die tyfen om bij zo'n prachtig stukje autotechniekquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Veerboten waar een 190D op past zijn ook wel OK
Whahahhaaquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.zattevrienden.be/node/30995![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.zattevrienden.be/node/30995![]()
![]()
Sorry moest evenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"In Utrecht betekent tukker iemand uit twente"
![]()
![]()
quote:295. 298) 20252 02237 1371 099 BoJo
299. 299) 20143 00405 0037 ___ Tjabbo
wat is omhoog!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef t0n het volgende:
Boks homeys... boks.
Ja, we rijden ook niet echt vaak met trailer hoor. Denk max. 3 keer per jaar. Straks in de zomer naar Cadzand-Bad a 150km en terug natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:16 schreef t0n het volgende:
Ik zou de gok nemen Riet...
Bel anders even met Mitsu zelf... die geven je daar best goed advies in denk ik.
onzinquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi.
Een Mitsubishi Lancer Wagon 2.0 Sport (dus met sport onderstel) in combinatie met een geremde aanhanger van 1200kg, hoe erg is dit af te raden?
Wij hebben die auto op het oog maar de man (vriend van ons) van de Mitsubishi raad het af omdat die 2 liter Sport verlaagd schijnt te zijn.... en dan drempels icm een aanhanger van 1200kg (trailer + paard) gaat niet echt goed zegt hij..?
Het gaat om de laagste van de auto icm met zware trailer + drempelsquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
onzin![]()
Als die zo uit de fabriek is gerold zal het vrijwel geen invloed hebben of de trek mogelijkheden vergeleken met een normale versie!
dat zeg ik dat maakt geen donder uit als de auto gewoon een standaard sport versie uit de fabriek is!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het gaat om de laagste van de auto icm met zware trailer + drempels
Ben je niet op je werk?quote:
Je hield het niet meer zonder internetquote:
Heb even geen zin meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hield het niet meer zonder internet
Je lijkt Bo welquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb even geen zin meer
Straks naar huis![]()
Met een blik benzine en een aansteker hoop ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:38 schreef t0n het volgende:
zo naar Ajax..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met een blik benzine en een aansteker hoop ik![]()
+5 geen vriendenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nog tot 1u wachten, ben maar naar kantoor gegaan, zit hier al sinds half 10
oquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nog tot 1u wachten, ben maar naar kantoor gegaan, zit hier al sinds half 10
Die studeren of werkenquote:
Nee Peu dat zijn je collega'squote:Op woensdag 22 februari 2006 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die studeren of werken![]()
mn vrienden zitten hier op kantoor![]()
Ik zit al te stuiterenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
Tis weer tijd voor een potje:
[afbeelding]
Stop eens met dat confronteren manquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Peu dat zijn je collega's
En over een uurtje zitten je vrienden ook niet bij je in de auto, dat zijn dan klanten.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Peu dat zijn je collega's
En over een uurtje zitten je vrienden ook niet bij je in de auto, dat zijn dan klanten.
Ja dan gaat de bekleding eraan en als je 230+ rijdt kan dat slecht zijn voor de balans van de autoquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop eens met dat confronteren man
Straks zit hij weer te janken in de auto met z'n "client" ernaast
Die zitten meestal achterinquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop eens met dat confronteren man
Straks zit hij weer te janken in de auto met z'n "client" ernaast
Fuck wat 'n fuckface.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
Tis weer tijd voor een potje:
[afbeelding]
Als je getroost moet worden kruip je er toch wel even tegenaanquote:
Die Chrysler die ik nu heb gaat niet zo hardquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dan gaat de bekleding eraan en als je 230+ rijdt kan dat slecht zijn voor de balans van de auto
Al die vloeistoffen in de auto zorgen idd voor een verminderde wegligging boven de 230quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dan gaat de bekleding eraan en als je 230+ rijdt kan dat slecht zijn voor de balans van de auto
Ik zou idd ook achterin gaan zitten met m'n koptelefoon op om niet naar je geblaat te hoeven luisterenquote:
Pauper zooi.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al die vloeistoffen in de auto zorgen idd voor een verminderde wegligging boven de 230
Zo naar is dat, vorige keer ook man, ik reed in een Q7, 210, begon ineens m'n rechtervoorwiel te stuiteren omdat hij luchtvering had... Pauperbak man
M'n client zei ook, ik ga een XC90 halen, dus hij die XC90 halen, kom ik aanrijden bij hem thuis, zegt hij "straalt klasse uit, die 155" Dus ik zeg, moet je m'n mattenset zien man! Ook die vond hij er erg mooi uitzien, hij gaat ze kopen voor de 911 van z'n vrouw... Maar goed, moest ik hem dus weer rijden (hij is trouwens CEO van een groot bedrijf, heeft nog 28 andere auto's, waaronder een CL600) dus hij zegt zo van "trap die XC90 maar op zijn staart" dus ik trap hem op zijn staart, begint de rechter zonneklep te klapperen bij 240, wat een grafbak manEcht, koop nooit zo'n ding.
![]()
Ja man, ook zo'n grafding. Vorige keer ook man, ik rij in die Veyron, echt een stuk ongeluk is dat. Dus ik raad hem aan een 155 te halen, nou wij kijken naar mijn bak enzo, vond hij echt klasse uitstralen, vooral dat tape kon hem bekoren, dus hij bood ruim 2 ton voor mijn wagen, maar daar doe ik hem zeker niet voor weg, komop man, het is een klassieker, een echte babe-magnet. In die Veyron ging ik zo flirten met dames enzo, maar die zagen me niet staan, nee, in m'n 155 heb ik pas echte aandacht... Vooral vorige week toen ik m'n mattenset op m'n achterruit had geplakt, al die vrouwtjes geilen man!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pauper zooi.Ik had dat dus, die client had een M5 staan, gaan die dingen niet harder dan 250
Dus ik zo van moetje een Bugatti Veyron halen die gaan 450 dus ik die halen voor hem rijden we 450 zegt kan dat niet harder!
Bij de geur van mn mattenset worden ze al nat van onderquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja man, ook zo'n grafding. Vorige keer ook man, ik rij in die Veyron, echt een stuk ongeluk is dat. Dus ik raad hem aan een 155 te halen, nou wij kijken naar mijn bak enzo, vond hij echt klasse uitstralen, vooral dat tape kon hem bekoren, dus hij bood ruim 2 ton voor mijn wagen, maar daar doe ik hem zeker niet voor weg, komop man, het is een klassieker, een echte babe-magnet. In die Veyron ging ik zo flirten met dames enzo, maar die zagen me niet staan, nee, in m'n 155 heb ik pas echte aandacht... Vooral vorige week toen ik m'n mattenset op m'n achterruit had geplakt, al die vrouwtjes geilen man!
Weet je wat geil is, als je staat te dansen enzo, en dan tegen die kont aandansen man, doe ik altijd expres een dunne broek aan, zo lekker met je lul tegen die kont schuren, heerlijk vind ik datquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij de geur van mn mattenset worden ze al nat van onder
Ja op de christelijke jongeren soos!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je wat geil is, als je staat te dansen enzo, en dan tegen die kont aandansen man, doe ik altijd expres een dunne broek aan, zo lekker met je lul tegen die kont schuren, heerlijk vind ik dat
Ja dat zei je echt tegen me op MSN Peu
Nee, op 'n festival.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja op de christelijke jongeren soos!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je wat geil is, als je staat te dansen enzo, en dan tegen die kont aandansen man, doe ik altijd expres een dunne broek aan, zo lekker met je lul tegen die kont schuren, heerlijk vind ik dat
Ja dat zei je echt tegen me op MSN Peu
Whehehe, het zit diep ehquote:
Bump 'n grind for the lord!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, op 'n festival.
Ik zeg lekker niet dat het een weekend lang "Praise the Lord, hallelujah" is, want dat klinkt niet tof, nee ik heb het steeds over een festival, maar het is enkel voor gristenen
zo serieus hoef je het nou ook weer niet op te vatten..quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, het zit diep eh
Zo'n Peu helpt dan ook wel weer goed je vooroordelen te bevestigen ja
Ah oke, en ja Gristenen, zo noemt Hugo ze altijd, vind ik wel een mooi woordquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zo serieus hoef je het nou ook weer niet op te vatten..
ik heb vrinden die geloviger zijn dan de paus, dus wat dat betreft
p.s. ik krijg wel een naar gevoel bij het woord: "gristenen"
dat zijn meestal de extremere figuren
zijn vader spoorde alleen niet. Want dan flikkert hij een bol in de ruimte en dan noemt hij dat aarde. Maar dat is toch raar? Want de wereld bestaat 80% uit waterquote:
God created the earth in six days, and as a finishing touch he created the Dutchquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn vader spoorde alleen niet. Want dan flikkert hij een bol in de ruimte en dan noemt hij dat aarde. Maar dat is toch raar? Want de wereld bestaat 80% uit water![]()
Dan pleeg je toch een Bojootje op je werkquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef BoJo het volgende:
* BoJo heeft het gehad![]()
kut dell
kut unisys
kut klant.
je vergeet het schreeuwen en scheldenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan pleeg je toch een Bojootje op je werk
*Bureau leeg maken
*Spullen mee naar huis
*En je twee weken in een kast verstoppen om te kijken of je gemist wordt
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
*Bureau leeg maken
*Spullen mee naar huis
zo noemen ze zichzelf ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, en ja Gristenen, zo noemt Hugo ze altijd, vind ik wel een mooi woord
En dan terug komen na 2 weken en zeggen ja ik had gewoon geen zinquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
*Bureau leeg maken
*Spullen mee naar huis
Fijn is datquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zo noemen ze zichzelf ook
tenminste, de echte diehards
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fijn is dat[afbeelding]
Herman Finkersquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=8873&playerName=variatee.player
Poppedropjequote:
Mijn heldquote:
Vertel daar eens wat meer overquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn held
Toen ik nog mensen lastigviel middels telefoongesprekken om niet nader te bepalen troep aan te smeren dachten ze ook vaak dat ik Herman Finkers was
LEER LUISTEREN GODDOMME LOMPE DOOS!![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al die vloeistoffen in de auto zorgen idd voor een verminderde wegligging boven de 230
Zo naar is dat, vorige keer ook man, ik reed in een Q7, 210, begon ineens m'n rechtervoorwiel te stuiteren omdat hij luchtvering had... Pauperbak man
M'n client zei ook, ik ga een XC90 halen, dus hij die XC90 halen, kom ik aanrijden bij hem thuis, zegt hij "straalt klasse uit, die 155" Dus ik zeg, moet je m'n mattenset zien man! Ook die vond hij er erg mooi uitzien, hij gaat ze kopen voor de 911 van z'n vrouw... Maar goed, moest ik hem dus weer rijden (hij is trouwens CEO van een groot bedrijf, heeft nog 28 andere auto's, waaronder een CL600) dus hij zegt zo van "trap die XC90 maar op zijn staart" dus ik trap hem op zijn staart, begint de rechter zonneklep te klapperen bij 240, wat een grafbak manEcht, koop nooit zo'n ding.
![]()
Dat wel, maar sinds dat ik hier niet meer binnen rook, rook ik a. minder en b. ik heb er ook niet meer de hele tijd behoefte aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rook je nog steeds niet voor 13h00?![]()
Was jij niet in Appelschaquote:
a. logisch met dit weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat wel, maar sinds dat ik hier niet meer binnen rook, rook ik a. minder en b. ik heb er ook niet meer de hele tijd behoefte aan.
Je naam lijkt er ook wel achtelrijk veel opquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn held
Toen ik nog mensen lastigviel middels telefoongesprekken om niet nader te bepalen troep aan te smeren dachten ze ook vaak dat ik Herman Finkers was
LEER LUISTEREN GODDOMME LOMPE DOOS!![]()
Dat zeg ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
a. logisch met dit weer
b. logisch met dit weer
Ik had gehoopt op iets lulligsquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Want?
Creditcards, leningen, hypotheken, UPC, Pretium, pensioenen, Essent enz enz enz...
Wekker ging vanochtend om 7:51.. Sandra wakker maken.. heeft ze vannacht niet geslapenquote:
Neuh, ik ben accentloosquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je naam lijkt er ook wel achtelrijk veel opMaar je accent niet, vermoed ikzo
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
"In de natuur is nog zoveel te ontdekken, als de paartijd voorbij is gaan de ganzen trekken"
klopt niet ze gaan juist paren vlak na het trekken, als ze weer in ijsberië zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
"In de natuur is nog zoveel te ontdekken, als de paartijd voorbij is gaan de ganzen trekken"
Fijn is dat ja, geouwehoerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga zo naar de kvk
ook weer saaai
ja preciesquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fijn is dat ja, geouwehoer
Fijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja precies
je wacht eerst 120 minuten
vervolgens ben je 1 minuut bezig en dat kost je dan ook nog 20 euro geloof ik
en je MOET langskomen, zelfs om een extra handelsnaampje te "add'en"quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn idd
Iemand erop uitsturen kan ook niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en je MOET langskomen, zelfs om een extra handelsnaampje te "add'en"
ik ben bang van nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iemand erop uitsturen kan ook niet?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga m'n vaatwasser straks ook maar eens inrichten ja
Lipje
mister Appelschaquote:
Teruglezen is een kunstquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef Sjoewe het volgende:
Maar Alexxxxx ben je nou al terug uit Appelscha of gaat het niet door vandaag?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best jammer idd dat dat niet remote kan
quote:
quote:Ben ik te min
Armand
Tekst en muziek: Herman van Loenhout
refr.
Ben ik te min
Ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne
Ben ik te min
Ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne
op de vraag of ik in Appelscha benquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wekker ging vanochtend om 7:51.. Sandra wakker maken.. heeft ze vannacht niet geslapenNou ja, dir uurtjes, heeft de hele nacht liggen hoeten en rochlene. Vrijdag dus, mits droog.
Overheen gelezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op de vraag of ik in Appelscha ben
H5N1quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op de vraag of ik in Appelscha ben
Iet te ver fietsen. Ik ie wel een gouden Toyota in de strata staan, even kijken van ichtbij of ie nog steeds fotowardig isquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef lipje het volgende:
er staat hier nog een mooie chevrolet met blauwe lampen
Toyotaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iet te ver fietsen. Ik ie wel een gouden Toyota in de strata staan, even kijken van ichtbij of ie nog steeds fotowardig isen daarna vene naar STiens, kijken of er nog een leuke trekker stata bij een van de CNH dealers of zo
tot later PTASC-vrindjes
![]()
wat voor 1 was het danquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
De Toyota niet op de foto gezet. Slecht onderhouden
VErder viel het ook aardig tegen, ik heb dinge op de foto gezet waarvan ik zeker weet dat sommige menen ervan uit hun dak gaan (truke, BE-oplegger), maar mij boeien ze niet zo. Wel twee oude bekenden gezein in t dorp
huh!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
carina II hAtchback, goudkleurig
euh, dit heeft niets met PTA te maken hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
PNG weet meer dan je denktEen van de betere PTA users, imho.
ja dan wel, daar kan geen enkele auto tegen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
een type 2. Mja, slecht onderhoud makat niet uit, maar ik zou toch eens de schadeexpert bezoeken als je een notoire paaltjesrijder bent...
ik ga het vanmiddag meteen proberen!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:nou ja, weer wat geleerd
Straks weer een topic in FB dat er uit een geldwagentopic wat berichten verwijderd meoetn worden omdat er iets teveel verteld is
O RLY?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga het vanmiddag meteen proberen!!
met dank aan PNG
quote:
Mijn godquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=klaarkomen.mpeg
Mn fotokaart?quote:
wat heb jij voor kaart dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn fotokaart?nee, daar passen nog 954 foto'sop
1 GBquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
wat heb jij voor kaart dan?![]()
* Alfisti krijgt op zijn 2GB CF maar 400 foto's![]()
640x480......quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1 GB
en 1000 fotos gaat alleen met de laderbellabebrdste kwaliteitMaar in theorie kunnen er dus nog zoveel op
Laat mij ook eens patsen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:10 schreef BoJo het volgende:
* BoJo net bericht heeft van makelaar. Ik kom op de 7de verdieping, volgende week contract tekenen etc.![]()
![]()
* BoJo net bericht heeft van makelaar. Ik kom op de 7de verdieping, volgende week contract tekenen etc.![]()
![]()
![]()
![]()
6,3quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]gefeliciteerd
En vertel eens hoeveel Megapixel mn camera heeft, kan ik meepatsen
Inragge op googlequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]gefeliciteerd
En vertel eens hoeveel Megapixel mn camera heeft, kan ik meepatsen
het is niet zo duur, denk vanwege de locatie en de grootte. Tis 55 m2 en technisch gesproken in de Bijlmer. Naja ik woon er al me hele leven, krijg een afgesloten garage onder het gebouw en 55 m2 is groot zat voor mij. Dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tof man
Hoe kom jij aan geld voor een huis trouwens?
Geloof niet dat ik in m'n uppie ooit hypotheek zou kunnen krijgen
wat betaal je voor zo iets als ik vragen mag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is niet zo duur, denk vanwege de locatie en de grootte. Tis 55 m2 en technisch gesproken in de Bijlmer. Naja ik woon er al me hele leven, krijg een afgesloten garage onder het gebouw en 55 m2 is groot zat voor mij. Dus![]()
116k ex kosten notaris/bouwrente etc.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat betaal je voor zo iets als ik vragen mag?
Ik vond 65M2 al mega klein om eerlijk te zijn![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:23 schreef ook_gek het volgende:
oja gelefiliceeeert natuurlijk!!!!
Ik kan er pas in het eerste kwartaal 2007quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef ook_gek het volgende:
ik zeg FOTO'S zo snel mogelijk![]()
En is inderdaad niet duur hoor![]()
Zal wel los lopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Slimnu maar hoepen dat er geen BNners op je stoep worden neergeschoten, want dan keldert je investering in waarde
Heb je al een 2d indeling? Dan kan ik er wel (als ik zin heb natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef BoJo het volgende:
zodra ik een architect tool heb en hem in 3D gemaakt heb maak ik wel ff screenies![]()
je kan dat helemaal niet. Maar je zegt van als ik zin heb. En gek genoeg heb je nooooit zin om het te doen. Omdat je het gewoon niet kanquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een 2d indeling? Dan kan ik er wel (als ik zin heb natuurlijk) iets 3d-achtigs van bakken voor je
Foto's van de bouwmachines ter plaatse danquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik kan er pas in het eerste kwartaal 2007
de 7de verdieping is nog niet eens gebouwd![]()
hij komt op de 7de etage te wonen...........quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:37 schreef BaraCuda het volgende:
116 kan ik al wel op m'n buik schrijven qua hypotheek volgends mij
En 55m2 is groot zat idd voor je zelfMaar is het een flat of iets anders?
Want een flat wil ik niet in wonenHeeft me broer een jaartje gewoont en je word gek van al die aso kutburen.
Oh nieuwbouwquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik kan er pas in het eerste kwartaal 2007
de 7de verdieping is nog niet eens gebouwd![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij komt op de 7de etage te wonen...........
Ik denk dat hij een boomhut gekocht heeft dan![]()
Mja je hebt ook van die pauper flats uit jaren 80 waar je de buurman kunt horen rukken door de enkele muurquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij komt op de 7de etage te wonen...........
Ik denk dat hij een boomhut gekocht heeft dan![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:40 schreef lipje het volgende:
voor bara een houten hutje op de hei. De dichtsbijzijnde buren zijn 2 km verderop
welk type heb jij dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:40 schreef BoJo het volgende:
nog ff druk op werk. Kom straks wel antwoorden. Tot dan info is hier the vinden![]()
http://www.arena-park.nl/
quote:
wat een lelijk bed heb jijquote:
ik wil het andersquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nice nice, very nice!
En wat zit je nou te zeiken man? De indeling is er toch al
Ik ga hier niet eens op inquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan dat helemaal niet. Maar je zegt van als ik zin heb. En gek genoeg heb je nooooit zin om het te doen. Omdat je het gewoon niet kan
Tja dat is net het verschil tussen 55m2 en 70m2 huisjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:45 schreef ook_gek het volgende:
ziet er leuk uit alleen zo die keuken vind ik helemaal niks.
Maar dat is mijn smaak.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tof men
![]()
Alleen de wc ziet er klein uit.... dat is toch wel een van de belangrijkste plekken in heel het pand![]()
kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja dat is net het verschil tussen 55m2 en 70m2 huisjes.
Daar heb je vaak nog een redelijk gescheiden keuken.
Je ga er eens op in slet. Dat was geheel de bedoeling dat je er op in zou gaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in
Ik wed trouwens dat Lipje het in een kwart van de tijd kan, maar goed
Ik ken een werktuigbouwer die zijn huisje ook met pro engeneer ingericht heeft. Hij had er niets aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in
Ik wed trouwens dat Lipje het in een kwart van de tijd kan, maar goed
Zolang het je eigen schijtlucht is....niks mis meequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:47 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
liever apart dan eerst flink the schijten en dan indezelfde ruimte te douchen![]()
Helaas..... trailer + paard weegt in totaal 1335 kg.... Lancer mag 1200kg trekken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, dan is dat niet echt een probleem... nu maar hopen dat we niet over die 1200kg gaan straks
Zucht, al die regeltjes
Gemiddeld wegen die paarden van ons (hoogte) rond de 600kg, en de trailer weegt 675kg.. dan komen we dus aan de 1275kg....Dus dat paard moet gewoon 525 of minder wegen!
Klote beesten ook
Ik heb een CD van Vengeance gekochtquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Helaas..... trailer + paard weegt in totaal 1335 kg.... Lancer mag 1200kg trekken.
Jammer.
en de gehorigheid en de prijsquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja dat is net het verschil tussen 55m2 en 70m2 huisjes.
eh nee...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef lipje het volgende:
maarre Bo moet ik een offertje sturen voor de inrichting?
neem een przewalskiquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Helaas..... trailer + paard weegt in totaal 1335 kg.... Lancer mag 1200kg trekken.
Jammer.
AutoCad is ook 3dquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik ken een werktuigbouwer die zijn huisje ook met pro engeneer ingericht heeft. Hij had er niets aanIk zei nog tegen hem dat je net zo goed een 2d pakket ala autocad kon gebruiken.
Jammer joh.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klopt
[..]
Je ga er eens op in slet. Dat was geheel de bedoeling dat je er op in zou gaan
<center> </center>quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, ik ben even een website aan het flanzen, maar wat is ook alweer de HTML-code voor centreren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |