Deze ford Ka is echt vet! Ik meen het nog ookquote:
Ik vind hem ook niet onaardigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef t0y het volgende:
[..]
Deze ford Ka is echt vet! Ik meen het nog ook
Dat ding is fucking mooi, de gewone ook. Maar die sportuitvoering, 1600 heet ie geloof ik, echt fucking mooi.quote:
Die is wel vetjes ja.quote:
Waar zie je mij zeggen dat alle franse autos slecht zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Geesoes het volgende:
TS...
Heb je ook een betrouwbare objectieve bron waarin staat dat die Franse auto's zo slecht zijn? Of ben je populair aan het lullen?
Ik zou zelf trouwens veel liever in een Franse auto dan een Duitse auto rijden. Fransen hebben gewoon stijl. Dat maakt het dus ook dat sommige mensen en sommige Fok!kers ze totaal niet mooi vinden.
Eerst hit op googlequote:This is the official website of Bugatti Automobiles SAS, luxury motor car
manufacturer in Molsheim (France). On these pages you will find the fascinating .
Weet jij waar de deurgrepen zitten, ik kan ze namelijk niet vindenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat alle franse autos slecht zijn?
Ik zeg alleen dat de huidige generatie renaults vaker in de garage staat dan dat moet met een nieuwe auto (wielsensoren, turbos enz enz)
Net alsof die 'die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten' een scenic rijden...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:01 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
![]()
kijk ,als je een turbo rijdt moet je er wel normaal mee rijden als ie koud is bijv. ,anders mol je de turbo/intercooler ,da's best wel logisch.
maar dat doen alleen van die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten.
ik denk dat een golfje ook wel iets voor jou is.
je krijgt wel een petje van mij![]()
http://www.autoweek.nl/tt2005.php?overzicht=1quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Geesoes het volgende:
TS...
Heb je ook een betrouwbare objectieve bron waarin staat dat die Franse auto's zo slecht zijn? Of ben je populair aan het lullen?
Ik zou zelf trouwens veel liever in een Franse auto dan een Duitse auto rijden. Fransen hebben gewoon stijl. Dat maakt het dus ook dat sommige mensen en sommige Fok!kers ze totaal niet mooi vinden.
Okay dan.. je hebt gelijk man.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net alsof die 'die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten' een scenic rijden...
kerel, praat aub niet zo'n onzin.
Feit is dat nieuwe renaults snel stuk gaan, zelfs als een vrouw in zou rijden...
Dis dan toch weer humor. Allemaal reparatiegevoeligheid als negatief punt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |