abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35328718
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

[afbeelding]
Deze ford Ka is echt vet! Ik meen het nog ook
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_35328729
pi_35328748
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef t0y het volgende:

[..]

Deze ford Ka is echt vet! Ik meen het nog ook
Ik vind hem ook niet onaardig
pi_35328949
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef Rekkie het volgende:
Dat ding is fucking mooi, de gewone ook. Maar die sportuitvoering, 1600 heet ie geloof ik, echt fucking mooi.
pi_35329217
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef Rekkie het volgende:
Die is wel vetjes ja.

Die heb ik op de marlboro masters zien rijden in t oranje (2 stuks)

Wat een geluid kwam daaruit zeg
pi_35331123
TS...

Heb je ook een betrouwbare objectieve bron waarin staat dat die Franse auto's zo slecht zijn? Of ben je populair aan het lullen?

Ik zou zelf trouwens veel liever in een Franse auto dan een Duitse auto rijden. Fransen hebben gewoon stijl. Dat maakt het dus ook dat sommige mensen en sommige Fok!kers ze totaal niet mooi vinden.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:34:01 #157
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_35332174

Lelijke auto's inderdaad

pi_35333308
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Geesoes het volgende:
TS...

Heb je ook een betrouwbare objectieve bron waarin staat dat die Franse auto's zo slecht zijn? Of ben je populair aan het lullen?

Ik zou zelf trouwens veel liever in een Franse auto dan een Duitse auto rijden. Fransen hebben gewoon stijl. Dat maakt het dus ook dat sommige mensen en sommige Fok!kers ze totaal niet mooi vinden.
Waar zie je mij zeggen dat alle franse autos slecht zijn?

Ik zeg alleen dat de huidige generatie renaults vaker in de garage staat dan dat moet met een nieuwe auto (wielsensoren, turbos enz enz)
pi_35333420
wtf, ik dacht altijd dat bugatti italiaans was, weer wat geleerd
quote:
This is the official website of Bugatti Automobiles SAS, luxury motor car
manufacturer in Molsheim (France). On these pages you will find the fascinating .
Eerst hit op google
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_35333446

niks mis mee ja!
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_35333487
Niet alle Franse auto's zijn lelijk.

Mijn nieuwe auto

En de C4 is ook super mooi
pi_35333517
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik vind hem ook niet onaardig
Weet jij waar de deurgrepen zitten, ik kan ze namelijk niet vinden
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:50:01 #163
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_35335341
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Rev- het volgende:
[afbeelding]

niks mis mee ja!
Ohhh yeah...
The Internets, I needs it..
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:51:34 #164
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_35335409
De nieuwe Clio vind ik nou weer niks. Zo'n net-niet ontwerp.

Plak er een Daihatsu logo op en niemand zou het merken
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:01:15 #165
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_35335921
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat alle franse autos slecht zijn?

Ik zeg alleen dat de huidige generatie renaults vaker in de garage staat dan dat moet met een nieuwe auto (wielsensoren, turbos enz enz)

kijk ,als je een turbo rijdt moet je er wel normaal mee rijden als ie koud is bijv. ,anders mol je de turbo/intercooler ,da's best wel logisch.
maar dat doen alleen van die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten.
ik denk dat een golfje ook wel iets voor jou is.
je krijgt wel een petje van mij
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_35336348
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:01 schreef jehovaguerilla het volgende:

[..]

kijk ,als je een turbo rijdt moet je er wel normaal mee rijden als ie koud is bijv. ,anders mol je de turbo/intercooler ,da's best wel logisch.
maar dat doen alleen van die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten.
ik denk dat een golfje ook wel iets voor jou is.
je krijgt wel een petje van mij
Net alsof die 'die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten' een scenic rijden...

kerel, praat aub niet zo'n onzin.

Feit is dat nieuwe renaults snel stuk gaan, zelfs als een vrouw in zou rijden...
pi_35336384
Ik val wel op lelijk

Zaterdag naar de BX-meeting
pi_35336649
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Geesoes het volgende:
TS...

http://www.autoweek.nl/tt2005.php?overzicht=1
http://www.autoweek.nl/tt2005.php?merk=Peugeot
http://www.autoweek.nl/tt2005.php?merk=Renault
http://www.autoweek.nl/tt2005.php?merk=Citroen

Sorry .
pi_35337467
....
Sib | Dab | Dua
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:53:20 #170
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_35337831
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Net alsof die 'die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten' een scenic rijden...

kerel, praat aub niet zo'n onzin.

Feit is dat nieuwe renaults snel stuk gaan, zelfs als een vrouw in zou rijden...
Okay dan.. je hebt gelijk man.
Franse auto's zijn kut omdat kikkooooooooooo dat zegt.
Ik ga nu in een hoek staan om me te schamen.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_35341516
quote:
Dis dan toch weer humor. Allemaal reparatiegevoeligheid als negatief punt. Toch zou ik zelf voor een franse auto kiezen. Maar ik dacht juist dat het tegenwoordig wel meeviel.
pi_35341809
Je hebt zojuist mijn 2 favoriete "volk" auto's opgenoemt. Espace en Megane/Scenic. Beiden moord auto's. Niet alleen héél erg mooi (en niet mongolisch zoals je zojuist beschrijft, zegt volgens mij meer over jou) maar ook nog praktisch. Na mijn broer een Scenic gekocht te hebben en ik er 1 ritje in maakte moest ik er ook een hebben. En ben er heel tevreden over.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:52:49 #173
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_35342873
totaal oneens met de TS.

Smaken verschillen en ze zullen allemaal niet even mooi zijn ; maar de fransen durven wel vernieuwend en gedurfd design leveren. In groot contrast met de berekende duitsers. of je moet het over de huidige bmw's hebben

de Mégane/Scenic in al z'n varianten is gewoonweg geniaal, en een terecht succes
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:00:58 #174
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_35343229
Inderdaad, de Fransen zijn (overigens samen met de Italianen) de autofabrikanten die telkens met nieuwe, gewaagde ontwerpen komen. Kan van veel andere fabrikanten niet gezegd worden.
Ik vind de huidige Renault modellen zeer aansprekend en apart. Citroen blijkt te durven met de nieuwe C4, hetzelfde geldt voor Peugeot met de 407. Die 407 coupe is trouwens
Een aantal oude Citroen modellen zijn terecht klassiekers.

Nee, dan VW met de "vernieuwde Golf" een prachtig staaltje laf design. Opel durft dan meer... Laat dat even op uzelf inwerken; ik herhaal: Opel is hipper
pi_35343372
Seat Cordoba.

Nog zo'n voorbeeld van een lelijke Franse auto.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')