a. logisch met dit weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat wel, maar sinds dat ik hier niet meer binnen rook, rook ik a. minder en b. ik heb er ook niet meer de hele tijd behoefte aan.
Je naam lijkt er ook wel achtelrijk veel opquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn held
Toen ik nog mensen lastigviel middels telefoongesprekken om niet nader te bepalen troep aan te smeren dachten ze ook vaak dat ik Herman Finkers was
LEER LUISTEREN GODDOMME LOMPE DOOS!![]()
Dat zeg ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
a. logisch met dit weer
b. logisch met dit weer
Ik had gehoopt op iets lulligsquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Want?
Creditcards, leningen, hypotheken, UPC, Pretium, pensioenen, Essent enz enz enz...
Wekker ging vanochtend om 7:51.. Sandra wakker maken.. heeft ze vannacht niet geslapenquote:
Neuh, ik ben accentloosquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je naam lijkt er ook wel achtelrijk veel opMaar je accent niet, vermoed ikzo
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
"In de natuur is nog zoveel te ontdekken, als de paartijd voorbij is gaan de ganzen trekken"
klopt niet ze gaan juist paren vlak na het trekken, als ze weer in ijsberië zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
"In de natuur is nog zoveel te ontdekken, als de paartijd voorbij is gaan de ganzen trekken"
Fijn is dat ja, geouwehoerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga zo naar de kvk
ook weer saaai
ja preciesquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fijn is dat ja, geouwehoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |