Voel je die straling danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
t is ideaal, 't glijdt eruit, maar bij't neuken is het lekker stroef en strak
Nee, vertel nog eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Had ik al verteld dat ik morge naar Appelscha ga?
Wat zijn jullie toch lekker zweverigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TRU it isZe werd door mij en één van de katten gestoord tijdens haar meditatieoefeningen
Maar nu is alles weer OK
Zeker dat ik een stralingsblokker meepak als ik nog een keer naar Stiens gaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lekker zweverig![]()
Dus het werkt echt!quote:
Caviteert?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja die van mij leviteert af en toe een beetje [afbeelding]
Aluminiumfolie op je hoofd wikkelen omdat je bang bent dat ik anders je gedachten leesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker dat ik een stralingsblokker meepak als ik nog een keer naar Stiens ga
En die onder de deurmat leggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker dat ik een stralingsblokker meepak als ik nog een keer naar Stiens ga
Nee zo 10 centimeter boven de grond zweven met een stralenkrans eromheen, verschrikkelijk irritantquote:
Als ze er zijn zal jij ze wel kennenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aluminiumfolie op je hoofd wikkelen omdat je bang bent dat ik anders je gedachten lees(ja die mensen bestaan
)
Nu snap ik die dozen bij de kapper ineensquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aluminiumfolie op je hoofd wikkelen omdat je bang bent dat ik anders je gedachten lees(ja die mensen bestaan
)
Schaar onder de deur begraven tegen inbrekersquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die onder de deurmat leggen
Ok ok okquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, jullie vulen deze zo met zn tweetjes, dat is nog tot hier aan toe, maar ik verwacht nu wel een door een FBG gemaakt deel 836
Je herhaalt alles minstens 2x omdat je te simpel bent om het te onthouden dus wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Had ik al verteld dat ik morge naar Appelscha ga?
Rotschop geven?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee zo 10 centimeter boven de grond zweven met een stralenkrans eromheen, verschrikkelijk irritant
ik verzamel contacten met bizarre figurenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ze er zijn zal jij ze wel kennen
Naja ik pik zo af en toe wat gedachtes opquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Twijfelde jij aan Viola dan?![]()
Dat ik betere dingen met die schaar kan doen dan onder mn deur te begravenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je herhaalt alles minstens 2x omdat je te simpel bent om het te onthouden dus wat denk je zelf?
Dan krijg ik een stroomstootquote:
Zeg, toon eens wat meer restecpquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, jullie vulen deze zo met zn tweetjes, dat is nog tot hier aan toe, maar ik verwacht nu wel een door een FBG gemaakt deel 836
Ik kende ooit iemand die dacht dat hel wel eens leuk zou zijn om een schaar in een stopcontact te stekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ik betere dingen met die schaar kan doen dan onder mn deur te begraven
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.heksehoeve.nl/ --> en daar gaan we dus NIET naar toe
Ja of een Aansteker tegen pyromanenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schaar onder de deur begraven tegen inbrekers
Rubberen stekker en dan alle 3 de pootjes met elkaar doorverbinden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kende ooit iemand die dacht dat hel wel eens leuk zou zijn om een schaar in een stopcontact te steken
Dat is al meer dan ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja ik pik zo af en toe wat gedachtes op
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.heksehoeve.nl/ --> en daar gaan we dus NIET naar toe
Krentquote:Kosten:
¤ 30 p.p incl. koffie, thee, lekkers en alle benodigde materialen
¤ 65 p.p incl. koffie, thee, lekkers, alle benodigde materialen, overnachting en ontbijt
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #102
nou Sjoewe, waar sta je?![]()
Toch knap, in een paar uurquote:143. 56 hermandeperman
Ik lees uiterst selectiefquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
800 euro, volledige cursus tot inwijding aan toe
190D foto op 836 punten bewerktquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
190D met 836 ruitjes in de bekleding?
Slechterquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
190D met 836 ruitjes in de bekleding?
Mja en poepen stinktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |