Net een piekie gevonden, dus die drukken we er morgenavond weer inquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet wat als je echte leven te kort schiet eh
Aiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze kwam ineens scheldend en vloekend boven zonet
KUTTYFUSHOERENALEXSTERFMAARMETJEJODENWRAKKENFOTO'S!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze kwam ineens scheldend en vloekend boven zonet
*pling*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net een piekie gevonden, dus die drukken we er morgenavond weer in [afbeelding]
GODVER ROTKAT TOEF EEN END OP!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KUTTYFUSHOERENALEXSTERFMAARMETJEJODENWRAKKENFOTO'S!
Nee, da's geen Appelscha morgen voor je
Bereid je maar voor op een hele dag de afwas doen ende anderen kutkluschjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KUTTYFUSHOERENALEXSTERFMAARMETJEJODENWRAKKENFOTO'S!
Nee, da's geen Appelscha morgen voor je
**SCHOP**quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GODVER ROTKAT TOEF EEN END OP!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GODVER ROTKAT TOEF EEN END OP!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!
Onder het toeziend alsmede oplettend oog van een vrouwmenschquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een hele dag de afwas doen ende anderen kutkluschjes
Jawohl herr Herman!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Gratuliere, Sie haben sich sofort ein Leben gekauft, bis morgen"
Ze is nu de afwas aan het doen, maar ik betwijfel of de borden het overlevnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een hele dag de afwas doen ende anderen kutkluschjes
"Daar zit nog een vlekjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onder het toeziend alsmede oplettend oog van een vrouwmensch
Ik ging bij mn ex ook altijd afwassen als we relatieproblematiek hadden, dus zeker tegen het einde betekende dat veel schone vaat voor haarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is nu de afwas aan het doen, maar ik betwijfel of de borden het overlevn
Bad ass cat pimpin'quote:
Ik stuur alvast een open sollicitatiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga eens kijken of ik kan achterhalen wat er aa de hand is... wish me luck
Als ik nooit weer post heeft ze me vermoord.
Succesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga eens kijken of ik kan achterhalen wat er aa de hand is... wish me luck
Als ik nooit weer post heeft ze me vermoord.
Stiekem hopen we natuurlijk op een R&P topicquote:
Of op een TRU topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stiekem hopen we natuurlijk op een R&P topic
Stralingsblokkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of op een TRU topic
Ik wil ook zo'n schotel
Enkel zij die zonder leven zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Als de mod van huis is dansen de users op tafel
Ja maar ik begon imuun te worden, dus ik heb er nu een formaat wieldopquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht omdat ik Viola zo'n symphatieke vrouw vind
* Sjoewe meldtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Enkel zij die zonder leven zijn
Je was zo stil onder het tafelbladquote:
Ik heb er een in m'n holquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar ik begon imuun te worden, dus ik heb er nu een formaat wieldop
Had m'n hoofd gestotenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je was zo stil onder het tafelblad![]()
En gaat het schijten dan ook echt makkelijkerquote:
Het was al even zo stilquote:
TRU it isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of op een TRU topic
Ik wil ook zo'n schotel
Alsof die dat snappenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TRU it isZe werd door mij en één van de katten gestoord tijdens haar meditatieoefeningen
Maar nu is alles weer OK
t is ideaal, 't glijdt eruit, maar bij't neuken is het lekker stroef en strakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En gaat het schijten dan ook echt makkelijker
Mja die van mij leviteert af en toe een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |