Of op een TRU topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stiekem hopen we natuurlijk op een R&P topic
Stralingsblokkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of op een TRU topic
Ik wil ook zo'n schotel
Enkel zij die zonder leven zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Als de mod van huis is dansen de users op tafel
Ja maar ik begon imuun te worden, dus ik heb er nu een formaat wieldopquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht omdat ik Viola zo'n symphatieke vrouw vind
* Sjoewe meldtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Enkel zij die zonder leven zijn
Je was zo stil onder het tafelbladquote:
Ik heb er een in m'n holquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar ik begon imuun te worden, dus ik heb er nu een formaat wieldop
Had m'n hoofd gestotenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je was zo stil onder het tafelblad![]()
En gaat het schijten dan ook echt makkelijkerquote:
Het was al even zo stilquote:
TRU it isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of op een TRU topic
Ik wil ook zo'n schotel
Alsof die dat snappenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TRU it isZe werd door mij en één van de katten gestoord tijdens haar meditatieoefeningen
Maar nu is alles weer OK
t is ideaal, 't glijdt eruit, maar bij't neuken is het lekker stroef en strakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En gaat het schijten dan ook echt makkelijker
Mja die van mij leviteert af en toe een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |