Uitmuntend staaltje autotechniekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prachtig stukje autotechniek bedoel je zeker?![]()
Ik pak er een dommelschje bijquote:
Een eigennaarsgroep uit het Rifgebergtequote:
Gaan we nog een hele nacht uiterst relevante posts plaatsen dan?quote:
Met puikende snorren en dito taalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een eigennaarsgroep uit het Rifgebergte
nee, ik ga morgen vroeg met de bus naar Appelscha, du svoreg op bed en morgen een topci openen over Appelscha op BuzzyBeequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gaan we nog een hele nacht uiterst relevante posts plaatsen dan?
Blijf ik alleen achter met m'n goede bedoelingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen vroeg met de bus naar Appelscha, du svoreg op bed en morgen een topci openen over Appelscha op BuzzyBee
ten minste, als het droog is.. en Sandra is om een of andere reden boos. als ik de oorzaak ben zou het ook over kunnen gaan
Drommelschquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik pak er een dommelschje bij [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
Nog 20 minuten om het dagsaldo wat op te krikken
Drommelsch en nog eens ...quote:
Vrouwmenschenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen vroeg met de bus naar Appelscha, du svoreg op bed en morgen een topci openen over Appelscha op BuzzyBee
ten minste, als het droog is.. en Sandra is om een of andere reden boos. als ik de oorzaak ben zou het ook over kunnen gaan
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |