jij bent onze trouwe SC makerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:16 schreef M5 het volgende:
is m'n film afgelopen, zoek ik een SC... is ie er niet eensnu ja, dan was dit een snelle oplossing
staat al een tijdje...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:16 schreef PeuRac het volgende:
M5![]()
@ Bo http://62.58.172.77/for/viewtopic.php?t=6391 deze lijkt me eigenlijk wel wat, ben alleen benieuwd naar de km-stand.
't is geen sportwagen dus wat boeit dat? en in rechte lijn is het anders een redelijk rap karretje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
Lekker karretje...weegt alleen zo veel![]()
Weet ik, maar ziet er wel ok uit.quote:
nog ff wachten en je haalt een 156 V6 voor een zacht prijsjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef PeuRac het volgende:
Toen ik een jaar geleden een 155 zocht waren ze bijna niet te vinden voor fatsoenlijk geld, nu worden zelfs v6'en voor spotprijzen aangeboden
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
Goedenavond
Doe ik ff een stemwijzertje voor Rotterdam, komt er dit uit:
[afbeelding]
Check deze site ookhttp://www.nationalealliantie.com/
kut kikker. link kopieeren naar IE of andere tab werkt ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef Ballebek het volgende:
[afbeelding]
Zoon ding heeft een maat van mij...
Vanwaar die conclusie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef M5 het volgende:
Hmm volgens mij kun je het beste rechts stemmen.
Ik ben niet gaan bierenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
kut kikker. link kopieeren naar IE of andere tab werkt ook niet![]()
Dat heb ik wel gedaanquote:
Geilquote:
Hooooooooooi Baraaaaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een kutdagBen bekaf en morgen ben ik ziek denk ik
![]()
Hoi![]()
![]()
duct-tapequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een Alfa Romeo Sud Sprint aangeboden, ding stond al 10 jaar te koop, hij hing echt van de roest aan elkaar, mocht em zo meenenem
Hoiquote:
cchhhiillllquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
HoiDoes ni zo vrolijk kom net van PSV stadion af waar alles af moet
Allemaal stressende mensen en ik en collega maar rustig blijven
doeiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef PeuRac het volgende:
neeh, ik ga trouwens douche opzoeken en dan pitten, morgen weer vroeg op
Altijd leuk, dan raken ze vaak nog verder in de stressquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
HoiDoes ni zo vrolijk kom net van PSV stadion af waar alles af moet
Allemaal stressende mensen en ik en collega maar rustig blijven
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd leuk, dan raken ze vaak nog verder in de stress
Ja ik weet niet wat ik wil doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
cchhhiillll![]()
wanneer ga je ander werk zoeken
spreek je engels en weet je wat van computers?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat ik wil doenkan ik jou ergens mee helpen?
Déjà vu heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
spreek je engels en weet je wat van computers?
moet je wel dagelijks naar Schiphol-Rijk komen![]()
hij moet niet zeuren, gewoon bikkel naar rotjeknorrrquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben niet bij m'n ouders anders was het minder dan een uurtje fietsen
Student -> OVquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij moet niet zeuren, gewoon bikkel naar rotjeknorrr
idd. en anders het nachtnet of hoe dat heet van de NS pakkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij moet niet zeuren, gewoon bikkel naar rotjeknorrr
Woensdagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is het weer morgen?
http://www.weeronline.nl/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is het weer morgen?
't is nog lang geen nacht en ik heb bedden zat hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef M5 het volgende:
[..]
idd. en anders het nachtnet of hoe dat heet van de NS pakken
ik heb beetje last van een verstoort ritme.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is nog lang geen nacht en ik heb bedden zat hier
Ja en ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
spreek je engels en weet je wat van computers?
moet je wel dagelijks naar Schiphol-Rijk komen![]()
Dat is het nu ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb beetje last van een verstoort ritme.had net ook al het gevoel dat het een uur of 10 was...
23ct per kilometer geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja en ja...
denk je dat ik kilometer vergoeding krijg?
En daar wil ik wel benzine + onderhoud van m'n T5 van kunnen betalen![]()
18 cent de km was het geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja en ja...
denk je dat ik kilometer vergoeding krijg?
En daar wil ik wel benzine + onderhoud van m'n T5 van kunnen betalen![]()
18cent de kmquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
18 cent de km was het geloof ik
ik krijg 120 in de maand, alleen benzine kost me zo'n 240![]()
ik zeg ook rotte HD of HD niet goed aangesloten. Wellicht bios reset doen ofzo.quote:
zeikerd, het zit naast Schiphol dus je kan ook met de treinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
18cent de kmik wil 18 euro de kilometer
Vroegah was het 28cent de kilometer.... als er dan iemand naar amsterdam moest melde ik me vrijwillig in me golf type 3 diesel die 1 op 20 liep
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zeg ook rotte HD of HD niet goed aangesloten. Wellicht bios reset doen ofzo.
Maar in DIG lopen altijd wel lui rond die het beter weten![]()
zelfs gepostquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]heb je buiten de PTA SC gekeken? Tsssk....
kabels zijn goed en bios heb ik al op standaard settings teruggezetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zeg ook rotte HD of HD niet goed aangesloten. Wellicht bios reset doen ofzo.
Maar in DIG lopen altijd wel lui rond die het beter weten![]()
hoe oud is die zooi dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kabels zijn goed en bios heb ik al op standaard settings teruggezet![]()
Tijd om een hard-boot te doen:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kabels zijn goed en bios heb ik al op standaard settings teruggezet![]()
quote:
10 jaar oidquote:
verkoop hem een nieuwe pcquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
10 jaar oid![]()
is echt heel oud, zit nog een pentium 100 in oid![]()
hij wil geen nieuwe aangezien zijn zoontje deze gebruikt.....quote:
heb zelf nog een pentium 1200 oid staan voor 50¤ en dat wil die nog niet eens uitgevenquote:
de vrekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb zelf nog een pentium 1200 oid staan voor 50¤ en dat wil die nog niet eens uitgeven![]()
Gaat um niet wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:58 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek, Autoshow Genève we kunnen er heen![]()
Paas adres krijg je van mij een werkende HD.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij wil geen nieuwe aangezien zijn zoontje deze gebruikt.....
hij heeft zelf een laptop waar zijn zoontje niet achter mag![]()
Eenschquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
Mja 250 euro is een schijntje vergeleken met de ellende en het gevloek dat je je op de hals haalt nu
^^^^ nog steeds with stupidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:18 schreef Sjoewe het volgende:
Want als da ding straks weer kapot is en dat gaat gebeuren, 3x raden wie het dan weer mag fixen
Dan maar de Cebitquote:
thanxz voor het aanbod maar ik denk dat ik er gewoon niets meer aan ga doen.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gaat um niet worden![]()
[..]
Paas adres krijg je van mij een werkende HD.
Geen nieuwe?quote:
nee die kerel is een vrekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
thanxz voor het aanbod maar ik denk dat ik er gewoon niets meer aan ga doen.....
denk trouwens niet eens dat een huidige hd op dit vrek gaat werken!
Dat is zooooo gaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
ik kom nu pas erachter tegen het eind dat ik die film die ik aan het kijken ben al ken
Oh nee in die van mij zitten ook een paar 2ehands onderdelenquote:
Weet niet wat jij gebruikt. Maar ik hoef het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
ik kom nu pas erachter tegen het eind dat ik die film die ik aan het kijken ben al ken
easy as Hell.quote:DimensionTM 1100
Voordelig systeem op instapniveau
Vanaf
¤ 279
Inclusief BTW, Exclusief Transport
Inclusief 90-Dagen Collect and Return Service & Technical Support
beidequote:
herban heeft dezelfde dealer als ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is zooooo gaarHeb ik ook wel eens ja
en ik wil die troep waarvan jij niet kan slapen ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet niet wat jij gebruikt. Maar ik hoef het niet![]()
in die Hell zit een Pentium 4quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.funprice.nl/info.html?sort=&id=5828&list=29&subgroep=127
nog cheaper![]()
Achja, ik rook er nog maar 1tje denk ik, goede shit ditquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet alleen geen films meer kijken
Ik heb nog wel een kilo spulquote:
op de hell komt dan nog een 90¤ aan verzendkostenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
in die Hell zit een Pentium 4![]()
* BoJo geilt op Pentium en kotst op AMD![]()
Ik maak iedere dag een hoop spulquote:
Lekker zelf de verhouding bepalenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee man hij heeft alleen die droge shit, ik heb die verse shit. je weet tog![]()
BiFiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman [externe speler] --Doet een poging tot afstuderen-- zegt:
hoi anoniempje, ik wil graag een worst in m'n kut proppen maar weet jij welk merk daar het best tegen bestand is?
Groetjes en kusjes, anoniempje2
wij domineren de markt met onze 40GB prijzenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ik wil die troep waarvan jij niet kan slapen ook niet![]()
Van de gepeperde gaat het zo lekker gloeien in je sterretjequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was per ongeluk nog Anoniem ingelogd
kan je daar niet van slapen ??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij domineren de markt met onze 40GB prijzen
Wat vind jij van de nieuwe colaflessen? Ze kunnen me niet bekoren, zijn veel te zachtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van de gepeperde gaat het zo lekker gloeien in je sterretje![]()
Coca Cola is tot aLDI cOLA VERWORDENquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe colaflessen? Ze kunnen me niet bekoren, zijn veel te zacht
Niet tot Breezer, oetlulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Coca Cola is tot aLDI cOLA VERWORDEN
Zo is er geen kunst meer aan inderdaad, je ziet gewoon van die jonge mennekes die flessen zonder moeite naar binnen poppen, terwijl onze generaties nog met pijn en moeite ervoor moest trainenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe colaflessen? Ze kunnen me niet bekoren, zijn veel te zacht
bifi worstjes roelerenquote:
ik ga me niet vervelen in het weekend. WANT ik zit dan in de sneeeeuwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan weer het hele weekend
"Ik verveel me"
staat eerlijk gezegd best wat gepland dit weekend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan weer het hele weekend
"Ik verveel me"
Je weet wat er van je verwacht wordt anders geen ritje voor Mark naar Hannover...quote:
Ga je met me mee naar de BX meeting?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
staat eerlijk gezegd best wat gepland dit weekend.![]()
neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je met me mee naar de BX meeting?
beetje overkill voor alleen Fok danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je weet wat er van je verwacht wordt anders geen ritje voor Mark naar Hannover...
btw: Van alleen de prijs van mijn processor kan je een kantoorpand vullen met die goedkope kut computers![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je weet wat er van je verwacht wordt anders geen ritje voor Mark naar Hannover...
btw: Van alleen de prijs van mijn processor kan je een kantoorpand vullen met die goedkope kut computers![]()
Start walking please...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik denk niet dat het gaat lukken die kaarten
En dan lopen patsen dat ze hele flessen erin proppen, kutpaupersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo is er geen kunst meer aan inderdaad, je ziet gewoon van die jonge mennekes die flessen zonder moeite naar binnen poppen, terwijl onze generaties nog met pijn en moeite ervoor moest trainen
De beste tot nuquote:
Wat eeen prachtstukjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, stop met die GMTA's![]()
Bassieeeee![]()
Uitmuntend staaltje autotechniekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prachtig stukje autotechniek bedoel je zeker?![]()
Ik pak er een dommelschje bijquote:
Een eigennaarsgroep uit het Rifgebergtequote:
Gaan we nog een hele nacht uiterst relevante posts plaatsen dan?quote:
Met puikende snorren en dito taalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een eigennaarsgroep uit het Rifgebergte
nee, ik ga morgen vroeg met de bus naar Appelscha, du svoreg op bed en morgen een topci openen over Appelscha op BuzzyBeequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gaan we nog een hele nacht uiterst relevante posts plaatsen dan?
Blijf ik alleen achter met m'n goede bedoelingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen vroeg met de bus naar Appelscha, du svoreg op bed en morgen een topci openen over Appelscha op BuzzyBee
ten minste, als het droog is.. en Sandra is om een of andere reden boos. als ik de oorzaak ben zou het ook over kunnen gaan
Drommelschquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik pak er een dommelschje bij [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
Nog 20 minuten om het dagsaldo wat op te krikken
Drommelsch en nog eens ...quote:
Vrouwmenschenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik ga morgen vroeg met de bus naar Appelscha, du svoreg op bed en morgen een topci openen over Appelscha op BuzzyBee
ten minste, als het droog is.. en Sandra is om een of andere reden boos. als ik de oorzaak ben zou het ook over kunnen gaan
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet wat als je echte leven te kort schiet ehquote:
Net een piekie gevonden, dus die drukken we er morgenavond weer inquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet wat als je echte leven te kort schiet eh
Aiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze kwam ineens scheldend en vloekend boven zonet
KUTTYFUSHOERENALEXSTERFMAARMETJEJODENWRAKKENFOTO'S!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze kwam ineens scheldend en vloekend boven zonet
*pling*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net een piekie gevonden, dus die drukken we er morgenavond weer in [afbeelding]
GODVER ROTKAT TOEF EEN END OP!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KUTTYFUSHOERENALEXSTERFMAARMETJEJODENWRAKKENFOTO'S!
Nee, da's geen Appelscha morgen voor je
Bereid je maar voor op een hele dag de afwas doen ende anderen kutkluschjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KUTTYFUSHOERENALEXSTERFMAARMETJEJODENWRAKKENFOTO'S!
Nee, da's geen Appelscha morgen voor je
**SCHOP**quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GODVER ROTKAT TOEF EEN END OP!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GODVER ROTKAT TOEF EEN END OP!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!
Onder het toeziend alsmede oplettend oog van een vrouwmenschquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een hele dag de afwas doen ende anderen kutkluschjes
Jawohl herr Herman!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Gratuliere, Sie haben sich sofort ein Leben gekauft, bis morgen"
Ze is nu de afwas aan het doen, maar ik betwijfel of de borden het overlevnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een hele dag de afwas doen ende anderen kutkluschjes
"Daar zit nog een vlekjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onder het toeziend alsmede oplettend oog van een vrouwmensch
Ik ging bij mn ex ook altijd afwassen als we relatieproblematiek hadden, dus zeker tegen het einde betekende dat veel schone vaat voor haarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is nu de afwas aan het doen, maar ik betwijfel of de borden het overlevn
Bad ass cat pimpin'quote:
Ik stuur alvast een open sollicitatiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga eens kijken of ik kan achterhalen wat er aa de hand is... wish me luck
Als ik nooit weer post heeft ze me vermoord.
Succesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga eens kijken of ik kan achterhalen wat er aa de hand is... wish me luck
Als ik nooit weer post heeft ze me vermoord.
Stiekem hopen we natuurlijk op een R&P topicquote:
Of op een TRU topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stiekem hopen we natuurlijk op een R&P topic
Stralingsblokkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of op een TRU topic
Ik wil ook zo'n schotel
Enkel zij die zonder leven zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Als de mod van huis is dansen de users op tafel
Ja maar ik begon imuun te worden, dus ik heb er nu een formaat wieldopquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht omdat ik Viola zo'n symphatieke vrouw vind
* Sjoewe meldtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Enkel zij die zonder leven zijn
Je was zo stil onder het tafelbladquote:
Ik heb er een in m'n holquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar ik begon imuun te worden, dus ik heb er nu een formaat wieldop
Had m'n hoofd gestotenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je was zo stil onder het tafelblad![]()
En gaat het schijten dan ook echt makkelijkerquote:
Het was al even zo stilquote:
TRU it isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of op een TRU topic
Ik wil ook zo'n schotel
Alsof die dat snappenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TRU it isZe werd door mij en één van de katten gestoord tijdens haar meditatieoefeningen
Maar nu is alles weer OK
t is ideaal, 't glijdt eruit, maar bij't neuken is het lekker stroef en strakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En gaat het schijten dan ook echt makkelijker
Mja die van mij leviteert af en toe een beetjequote:
Voel je die straling danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
t is ideaal, 't glijdt eruit, maar bij't neuken is het lekker stroef en strak
Nee, vertel nog eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Had ik al verteld dat ik morge naar Appelscha ga?
Wat zijn jullie toch lekker zweverigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TRU it isZe werd door mij en één van de katten gestoord tijdens haar meditatieoefeningen
Maar nu is alles weer OK
Zeker dat ik een stralingsblokker meepak als ik nog een keer naar Stiens gaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lekker zweverig![]()
Dus het werkt echt!quote:
Caviteert?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja die van mij leviteert af en toe een beetje [afbeelding]
Aluminiumfolie op je hoofd wikkelen omdat je bang bent dat ik anders je gedachten leesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker dat ik een stralingsblokker meepak als ik nog een keer naar Stiens ga
En die onder de deurmat leggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker dat ik een stralingsblokker meepak als ik nog een keer naar Stiens ga
Nee zo 10 centimeter boven de grond zweven met een stralenkrans eromheen, verschrikkelijk irritantquote:
Als ze er zijn zal jij ze wel kennenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aluminiumfolie op je hoofd wikkelen omdat je bang bent dat ik anders je gedachten lees(ja die mensen bestaan
)
Nu snap ik die dozen bij de kapper ineensquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aluminiumfolie op je hoofd wikkelen omdat je bang bent dat ik anders je gedachten lees(ja die mensen bestaan
)
Schaar onder de deur begraven tegen inbrekersquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die onder de deurmat leggen
Ok ok okquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, jullie vulen deze zo met zn tweetjes, dat is nog tot hier aan toe, maar ik verwacht nu wel een door een FBG gemaakt deel 836
Je herhaalt alles minstens 2x omdat je te simpel bent om het te onthouden dus wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Had ik al verteld dat ik morge naar Appelscha ga?
Rotschop geven?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee zo 10 centimeter boven de grond zweven met een stralenkrans eromheen, verschrikkelijk irritant
ik verzamel contacten met bizarre figurenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ze er zijn zal jij ze wel kennen
Naja ik pik zo af en toe wat gedachtes opquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Twijfelde jij aan Viola dan?![]()
Dat ik betere dingen met die schaar kan doen dan onder mn deur te begravenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je herhaalt alles minstens 2x omdat je te simpel bent om het te onthouden dus wat denk je zelf?
Dan krijg ik een stroomstootquote:
Zeg, toon eens wat meer restecpquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, jullie vulen deze zo met zn tweetjes, dat is nog tot hier aan toe, maar ik verwacht nu wel een door een FBG gemaakt deel 836
Ik kende ooit iemand die dacht dat hel wel eens leuk zou zijn om een schaar in een stopcontact te stekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ik betere dingen met die schaar kan doen dan onder mn deur te begraven
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.heksehoeve.nl/ --> en daar gaan we dus NIET naar toe
Ja of een Aansteker tegen pyromanenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schaar onder de deur begraven tegen inbrekers
Rubberen stekker en dan alle 3 de pootjes met elkaar doorverbinden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kende ooit iemand die dacht dat hel wel eens leuk zou zijn om een schaar in een stopcontact te steken
Dat is al meer dan ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja ik pik zo af en toe wat gedachtes op
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.heksehoeve.nl/ --> en daar gaan we dus NIET naar toe
Krentquote:Kosten:
¤ 30 p.p incl. koffie, thee, lekkers en alle benodigde materialen
¤ 65 p.p incl. koffie, thee, lekkers, alle benodigde materialen, overnachting en ontbijt
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #102
nou Sjoewe, waar sta je?![]()
Toch knap, in een paar uurquote:143. 56 hermandeperman
Ik lees uiterst selectiefquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
800 euro, volledige cursus tot inwijding aan toe
190D foto op 836 punten bewerktquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
190D met 836 ruitjes in de bekleding?
Slechterquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
190D met 836 ruitjes in de bekleding?
Mja en poepen stinktquote:
Dan maak ik 839 wel met een 190Dquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een 190E die 836 keer minder leuk is dan een 190D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |