Niet tot Breezer, oetlulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Coca Cola is tot aLDI cOLA VERWORDEN
Zo is er geen kunst meer aan inderdaad, je ziet gewoon van die jonge mennekes die flessen zonder moeite naar binnen poppen, terwijl onze generaties nog met pijn en moeite ervoor moest trainenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe colaflessen? Ze kunnen me niet bekoren, zijn veel te zacht
bifi worstjes roelerenquote:
ik ga me niet vervelen in het weekend. WANT ik zit dan in de sneeeeuwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan weer het hele weekend
"Ik verveel me"
staat eerlijk gezegd best wat gepland dit weekend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan weer het hele weekend
"Ik verveel me"
Je weet wat er van je verwacht wordt anders geen ritje voor Mark naar Hannover...quote:
Ga je met me mee naar de BX meeting?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
staat eerlijk gezegd best wat gepland dit weekend.![]()
neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je met me mee naar de BX meeting?
beetje overkill voor alleen Fok danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je weet wat er van je verwacht wordt anders geen ritje voor Mark naar Hannover...
btw: Van alleen de prijs van mijn processor kan je een kantoorpand vullen met die goedkope kut computers![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je weet wat er van je verwacht wordt anders geen ritje voor Mark naar Hannover...
btw: Van alleen de prijs van mijn processor kan je een kantoorpand vullen met die goedkope kut computers![]()
Start walking please...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik denk niet dat het gaat lukken die kaarten
En dan lopen patsen dat ze hele flessen erin proppen, kutpaupersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo is er geen kunst meer aan inderdaad, je ziet gewoon van die jonge mennekes die flessen zonder moeite naar binnen poppen, terwijl onze generaties nog met pijn en moeite ervoor moest trainen
De beste tot nuquote:
Wat eeen prachtstukjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, stop met die GMTA's![]()
Bassieeeee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |