Achja, ik rook er nog maar 1tje denk ik, goede shit ditquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet alleen geen films meer kijken
Ik heb nog wel een kilo spulquote:
op de hell komt dan nog een 90¤ aan verzendkostenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
in die Hell zit een Pentium 4![]()
* BoJo geilt op Pentium en kotst op AMD![]()
Ik maak iedere dag een hoop spulquote:
Lekker zelf de verhouding bepalenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee man hij heeft alleen die droge shit, ik heb die verse shit. je weet tog![]()
BiFiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman [externe speler] --Doet een poging tot afstuderen-- zegt:
hoi anoniempje, ik wil graag een worst in m'n kut proppen maar weet jij welk merk daar het best tegen bestand is?
Groetjes en kusjes, anoniempje2
wij domineren de markt met onze 40GB prijzenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ik wil die troep waarvan jij niet kan slapen ook niet![]()
Van de gepeperde gaat het zo lekker gloeien in je sterretjequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was per ongeluk nog Anoniem ingelogd
kan je daar niet van slapen ??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij domineren de markt met onze 40GB prijzen
Wat vind jij van de nieuwe colaflessen? Ze kunnen me niet bekoren, zijn veel te zachtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van de gepeperde gaat het zo lekker gloeien in je sterretje![]()
Coca Cola is tot aLDI cOLA VERWORDENquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe colaflessen? Ze kunnen me niet bekoren, zijn veel te zacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |