heb zelf nog een pentium 1200 oid staan voor 50¤ en dat wil die nog niet eens uitgevenquote:
de vrekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb zelf nog een pentium 1200 oid staan voor 50¤ en dat wil die nog niet eens uitgeven![]()
Gaat um niet wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:58 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek, Autoshow Genève we kunnen er heen![]()
Paas adres krijg je van mij een werkende HD.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij wil geen nieuwe aangezien zijn zoontje deze gebruikt.....
hij heeft zelf een laptop waar zijn zoontje niet achter mag![]()
Eenschquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
Mja 250 euro is een schijntje vergeleken met de ellende en het gevloek dat je je op de hals haalt nu
^^^^ nog steeds with stupidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:18 schreef Sjoewe het volgende:
Want als da ding straks weer kapot is en dat gaat gebeuren, 3x raden wie het dan weer mag fixen
Dan maar de Cebitquote:
thanxz voor het aanbod maar ik denk dat ik er gewoon niets meer aan ga doen.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gaat um niet worden![]()
[..]
Paas adres krijg je van mij een werkende HD.
Geen nieuwe?quote:
nee die kerel is een vrekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
thanxz voor het aanbod maar ik denk dat ik er gewoon niets meer aan ga doen.....
denk trouwens niet eens dat een huidige hd op dit vrek gaat werken!
Dat is zooooo gaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
ik kom nu pas erachter tegen het eind dat ik die film die ik aan het kijken ben al ken
Oh nee in die van mij zitten ook een paar 2ehands onderdelenquote:
Weet niet wat jij gebruikt. Maar ik hoef het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
ik kom nu pas erachter tegen het eind dat ik die film die ik aan het kijken ben al ken
easy as Hell.quote:DimensionTM 1100
Voordelig systeem op instapniveau
Vanaf
¤ 279
Inclusief BTW, Exclusief Transport
Inclusief 90-Dagen Collect and Return Service & Technical Support
beidequote:
herban heeft dezelfde dealer als ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is zooooo gaarHeb ik ook wel eens ja
en ik wil die troep waarvan jij niet kan slapen ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet niet wat jij gebruikt. Maar ik hoef het niet![]()
in die Hell zit een Pentium 4quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.funprice.nl/info.html?sort=&id=5828&list=29&subgroep=127
nog cheaper![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |