Heb al 7 bakken op vandaagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie iemand
Ik wel
Moet eerst helemaal wakker worden nog.
Ik ben aan de 2e kop bezig, moet helemaal bijkomen nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb al 7 bakken op vandaagmaar ja lekker
![]()
Is zijn inbox volquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef UncleScorp het volgende:
damn Barra zijn mail is teruggekomen
BARRA
Ik heb geen fotoboek ... ben niet echt fotogeniek ook niet meer ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is zijn inbox vol
Je kunt ook in zijn fotoboek schrijven, maar dan moet je zelf ook een fotoboek hebben. En dan is het meteen openbaar ook. Zal wel niet gewenst zijn?
Een fotoboek met een fantasie-plaatje kan ook of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek ... ben niet echt fotogeniek ook niet meer ...
Khad een vraagje ivm guns , dermee
Ik heb zijn email adres wel. Maar ik geef geen adressen door en daarbij komt dat jij er ook geen vermeld ehbt staan in jouw profiel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek ... ben niet echt fotogeniek ook niet meer ...
Khad een vraagje ivm guns , dermee
keb de hele beneden op zn kop gehad vandaag en gister... Banken van de kant, terrarium ook... alles weer schoon!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef draculettetje het volgende:
hallo,
@nok ik was zomaar foetsie en en naar bed gegaan solly
Qua opname tja het is klote vooral omdat we 1 maart de sleutel van het nieuwe huis krijgen maar ja tis voor het goede doel!
en vampje hoest nu met jou? Al duizend en niks dingen gedaan?
vanmorgen belde de arbo arts had er gister moeten zijn en ik heb helemaal geen brief gehad!
nu morgen.....
Oh okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage was net nog ff aanwezig en zette net nog een slotje, dus ze is nog thuis denk ik.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef vamperotica het volgende:
lekkere harde herrie... heerlijke afreageer"muziek'
Met Mirage komt alles goed zeg ik altijd. Ze is te aardig en lief om ongeluk te krijgenquote:
las net iets in een paravisie die ik van mijn moeder kreeg, dat er een man was die kreeg 'graancirkelbeelden in de vorm van codes' door. Hij is grafisch ontwerper en heeft een reclamebureau, dus hij zet wat hij in z'n hoofd krijgt meteen op de pc.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Met Mirage komt alles goed zeg ik altijd. Ze is te aardig en lief om ongeluk te krijgen
Weet niet of ze weg is nu of nog aanwezig is.
Ik ga muziek luisteren nu
En ik ga binnenkort diagrammen tekenen, of hoe noem je dat. Pentagrammen misschien?
Ik wil ook met tekeningen aan de slag gaan. Mezelf beter opbouwen door te tekenen. Mijn denken nog meer structuur geven
Vind je icoon een beetje drukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Is mijn icoon wat
Ik wil een mooie icoon dus
Vaak pluk ik de icoons van internet, maar ik wil zelf ontwikkelen. TOch maar eens gaan doen een keer
Op rode rozen vallen tranenZe zeggen jou dat ik moet gaan
Mijn computer leidt een eigen levenNu moet ik nog de computer leren bedienen op de manier waarop ie me dingen duidelijk maakt. Ik ben verbonden aan mijn pc
Of zeg ik de computer...nee hij verteld mij ook en gaat sneller
Ik moet dat ook doen, dromen bijhouden. Vannacht was ik op een kamp met de heao. En ik hoorde er niet thuis omdat ik de opleiding maar 3 jaar gevolgd had. Dus ik was minderwaardig aan de anderen, toch zat ik daar in dat huis en in die wereld. Uiteindelijk heb ik met moeite een luik gevonden ergens, en ben ik de wereld uitgegaan. Toen ben ik in een groot meer gevallen en raakte ik mijn sleutels kwijt door de valquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vind je icoon een beetje druk![]()
Ik moet echt een boek bij gaan houden met mijn dromen en ideeen erin, soms dan bedenk ik me ineens iets maar vergeet ik het erg snel weer.
Zo had ik vanacht ook iets vaags maar ben echt totaal vergeten waar het over ging
ik denk dat als ik dat ga doen dat ik ook makkelijker patronen herken, bijvoorbeeld hoe ik me bij diverse maanstanden voel, wanneer ik pechdagen heb, wanneer ik geluksdagen heb, wanneer ik het makkelijkste kan mediteren en / of astraal kan gaan, wanneer ik de helderste dromen heb.
Dat soort zaken![]()
Ik heb trouwens af en toe echt het gevoel dat ik in de verkeerde eeuw geboren ben, alsof ik niet op mijn plek ben in deze haastige maatschappij. Hebben meer mensen dat?
Goede middagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:20 schreef newsman het volgende:
Middag, alles goed met U ?
Ja gaat wel aardig dromenvanger, ben maar weer is terug gekeerd in the truth, zet nu ff een bakje koffie en kijk of ik nog een leuk topic kan vindenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede middag![]()
Hier alles perfect. Ik ervaar geen belemmeringen dus het gaat sowieso goed. De tijd gaat mee maar nog niet helemaal. De tijd is nog niet helemaal zoals die zijn moet in mijn leven. Dus er zijn een paar belemmeringen maar dat komt nog wel goed.
Ik heb me nog te verdiepen in het hiernamaals maar dat komt vanzelf wel. Ik doe de dingen die ik moet doen. First things first. En first in first out![]()
Hoe is het met jou
Ik ben een sigaar aan het rokenEn heb muziek opstaan
![]()
Misschien is het ook wel de perceptie, maar als je in een drukke stad woont of in aan een drukke weg dan lijkt het wel of de wereld altijd alleen maar haast heeft. Ik doe helaas mee met de kudde, ik werk kantoortijden, ik sta tussen gefrustreerde types in de file, ik werk met stresskippen en 's avonds mag ik met de meute massaal in de file staan om weer thuis te komen alwaar je gestoord wordt van de telefonische enquetes, reclamefolders, tv reclames edquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moet dat ook doen, dromen bijhouden. Vannacht was ik op een kamp met de heao. En ik hoorde er niet thuis omdat ik de opleiding maar 3 jaar gevolgd had. Dus ik was minderwaardig aan de anderen, toch zat ik daar in dat huis en in die wereld. Uiteindelijk heb ik met moeite een luik gevonden ergens, en ben ik de wereld uitgegaan. Toen ben ik in een groot meer gevallen en raakte ik mijn sleutels kwijt door de valDe mensen waren me ook liever kwijt dan rijk, maar dat kan komen dat ik die opleiding vroeger nooit zo serieus nam.
Haastige maatschappijIk heb me meer terug-getrokken eruit. Ik zit dan wel veel binnen maar het heeft een doel. Ik doe ook rustig aan in de maatschappij. Het is niet altijd haastig. Gisteren nog gepraat met een vrouw in de sigaretten-zaak. Doet goed als mensen toch tijd nemen om een praatje. Maar ik was dan wel de enige klant daar.
Kruidvat kom ik niet graag als winkel. Omdat het haastige daar erg naar voren komt.
Ik zoek dus in deze maatschappij de plekken op die niet haastig zijn. Dus ga ik liever naar DA drogisterij. Ook bij winkels doe ik dat. Winkels die uitnodigen tot haast en stress, die vermijd ik liever en zo is er meer waar je zelf invloed op uitoefenen.
De natuur opzoeken ook en nog meer. Rust nemen op de juiste momenten. Onthaasten ook wel.
De haastige maatschappij kun je denk ik toch jezelf een beetje uit ontdrekken en niet teveel opletten op het negatieve ervan. Maar dan nog kom je wat tegen natuurlijk. Maar ik laat me dus niet meer gek maken, heb me dat voorgenomen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja gaat wel aardig dromenvanger, ben maar weer is terug gekeerd in the truth, zet nu ff een bakje koffie en kijk of ik nog een leuk topic kan vinden
Het gaat inderdaad om de prestatie, presteren is niet slecht, maar soms kan het ook te hoog zijn die prestatie willen voeren. Werknemers zouden eigenlijk hun eigen ideale flow moeten kunnen nagaan in het werk. Dus geen overbelaste werkdruk. Dat het met de flow gaat zoals ik zei. Dan krijg je vanzelf meer kwaliteit in het afgeronde werk. Bij stress aan de kop zal al snel een fout gemaakt worden neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel de perceptie, maar als je in een drukke stad woont of in aan een drukke weg dan lijkt het wel of de wereld altijd alleen maar haast heeft. Ik doe helaas mee met de kudde, ik werk kantoortijden, ik sta tussen gefrustreerde types in de file, ik werk met stresskippen en 's avonds mag ik met de meute massaal in de file staan om weer thuis te komen alwaar je gestoord wordt van de telefonische enquetes, reclamefolders, tv reclames ed
de wereld is doorgedraaid op sommige punten. en de gemiddelde mens neemt echt totaal geen moment rust om even stil te staan bij de mooie dingen die de aarde biedt.
Ik heb zelf een ontzettende hekel aan haast en files en alles wat met stress te maken heeft. En nog veel meer een hekel aan de prestatiemaatschappij. Mensen mogen tegenwoordig bijna niet zelf meer weten hoe ze willen leven. Wil jij weing werken en met een klein huis en geen auto leven, dan kan dat haast niet meer door het gebrek aan kleine woningen om maar wat te noemen.
Als ik naar huis rij en er staat file (bijna elke dag) dan neem ik meestal de onvoordeligste route, over de brug ipv door de tunnel. Omdat de brug vaak openstaat staat er in de tunnel meestal een file.
Ik sta dan liever voor een open brug. Je kan even ontspannen want je rijdt niet stapvoets maar je staat stil en ik kan even genieten van de vogeltjes, het water en het groen wat er bij de brug is.
Even onthaasten, dat zouden meer mensen moeten doen vind ik
Thanksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:37 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Is dit niks voor je als avatar dromenvanger?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:04 schreef Bastard het volgende:
Hoi Barb,
Mijn vrouw heeft dat ook gehad toen ze baby was, volgens de huisarts toen was dat "normaal" .. niks om je zorgen om te maken. Zij viel dan ook flauw tijdens het huilen.. heel naar om te zien neem ik aan voor ouders.
Maar ik zou voor de zekerheid toch wel even langs de huisarts gaan, als je dat nog niet hebt gedaan. Kan wel iets heel anders zijn, misschien een vorm van epilepsie?
Ze heeft het toch alleen bij het huilen dat haar adem stokt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
sorry dat ik even tussendoor kom, maar ik maak me zo'n enorme zorgen...even over het onderwerp van vanmorgen, dit had ik getikt:
Weet/herkent iemand dit? Ik krijg er namelijk elke keer weer de zenuwen van. Ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar het is heel erg om mee te maken. Isabella is nu 9 maanden, en heeft vanaf de geboorte al dat ze tijdens het huilen 'achterblijft'. Toen deed ze het veel vaker. Nu heeft ze het af en toe met mate. Heel zelden heeft ze ook dat wanneer ze bijvoorbeeld haar hoofd stoot dat ze weer achterblijft. Je hoort dan helemaal geen geluid meer en ze blijft dus echt hangen in haar huilbui. Vreselijk eng. Ze loopt helemaal paars aan en het lijkt alsof ze geen lucht krijgt. Dan is ze opeens helemaal weg, haar ogen draaien en het lijkt wel of ze flauwvalt of zo. Ik raak dan helemaal in paniek maar probeer wel rustig te blijven. Blazen in het gezicht helpt soms een beetje. Net had ze het weer, toen ik haar een stukje brood in haar mond wilde geven ging ze heel wild naar voren omdat ze uit de kinderstoel wilde en toen kwam ik met m'n lange nagel :S tegen haar tandvlees/gehemelte aan. Het begon te bloeden en ze kreeg dus weer dat achterblijven met alles wat ik boven omschreef. Ik legde haar erna snel aan om haar te troosten. Blij dat ik nog borstvoeding heb zeg! Maar dit is zoooooo eng
Nok, Vamp of Dani herkennen jullie dat misschien?
Nu kom ik dit tegen op een website. We hebben besloten de dokter te bellen morgen, stel dat Isabella ook een hartruisje of iets dergelijks heeft? Het is precies hetzelfde als wat dat jongetje van 2 heeft![]()
http://www.ouders.nl/vkindarts.htm
Dochterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Leuk ventje hoor (is je zoon neem ik aan?)
Kheb het koud, ga zo maar even onder de douche staanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb hip-hop opstaan
Pink Floyd heb ik ook heel veel van, alleen moet ik nog de tijd nemen om me in die muziek te verdiepen nog
Tijd genoeg......een zee van tijd
Hip hop is ook wel eens lekker. Ik luister bijna alles. Kan zo gek niet zijn of ik luister het. Maar sommige muziek irriteert wel eens, maar dat kan ook liggen aan mijn eigen stemming. Soms kan muziek zorgen voor een storing hier.
En dan wil ik bijna weer zeggen, storing in het denken en voelen. Maar zo is het wel vaak
Ik haat conflicten in het voelen en denken. Dat wekt stress opMaar dat komt nog wel goed.
Hoe gaat het met Metro2005 vanavond![]()
Barb....laat je niet gek maken door alles dat op internet staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Leuk ventje hoor (is je zoon neem ik aan?)
ik hoop zo dat het niks bijzonders is
![]()
![]()
Ja alleen bij het huilen, maar het gebeurt niet zo vaak. Alleen vandaag dus maar liefst twee keer. Toen was ze ECHT een Pepe, want toen deed ze het toen ze haar zin niet kreeg! en ze huilde heel eng achter elkaar (schreeuwtjes) alsof ze weer een pasgeboren baby'tje was of zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ze heeft het toch alleen bij het huilen dat haar adem stokt?
Bovendien hadden ze een "ruisje" vast allang ontdekt. Maak je nou geen zorgen.
Dat weet ik wel...maar stel? Ik wil gewoon dat de dokter ons zsm uitsluitsel geeftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:13 schreef CarDani het volgende:
[..]
Barb....laat je niet gek maken door alles dat op internet staat.
Dan heb je geen leven meer.![]()
Ken je het boek "oei ik groei"?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja alleen bij het huilen, maar het gebeurt niet zo vaak. Alleen vandaag dus maar liefst twee keer. Toen was ze ECHT een Pepe, want toen deed ze het toen ze haar zin niet kreeg! en ze huilde heel eng achter elkaar (schreeuwtjes) alsof ze weer een pasgeboren baby'tje was of zo![]()
en het kan ook nog epilepsie zijn....weet je, ze doet het zo ontzettend goed met alles, ik zou het niet kunnen geloven gewoon![]()
Oh sorry! Ik twijfelde wel maar ik ging op het blauw af (wat althans blauw lijkt)quote:
13 weekjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik twijfelde wel maar ik ging op het blauw af (wat althans blauw lijkt)![]()
niet boos zijn![]()
hoe oud is ze?
ja dat ken ik en ik heb me zelfs aangemeld voor de nieuwsbrief op de website. Je krijgt dan elke keer via email aangekondigd wanneer ze een sprongetje krijgt. en dat is tot nu toe (ik weet niet hoe lang geleden ik me heb aangemeld maar dat was best lang) nog maar 1 keer gebeurd. en dat was al weken terug....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ken je het boek "oei ik groei"?
Misschien zit ze in een sprongetje en is ze wat prikkelbaarder dan anders.
Hoe heet ze?quote:
Ik heb het ideaal qua temperatuurquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kheb het koud, ga zo maar even onder de douche staanen ben even wat financiele dingen aan het bespreken met mijn vriendin
Hey you!!!!!! Maak je es ff niet zo druk. Ze doet het toch goed verder? Nou dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja alleen bij het huilen, maar het gebeurt niet zo vaak. Alleen vandaag dus maar liefst twee keer. Toen was ze ECHT een Pepe, want toen deed ze het toen ze haar zin niet kreeg! en ze huilde heel eng achter elkaar (schreeuwtjes) alsof ze weer een pasgeboren baby'tje was of zo![]()
en het kan ook nog epilepsie zijn....weet je, ze doet het zo ontzettend goed met alles, ik zou het niet kunnen geloven gewoon![]()
Liefquote:
Sorry Nok...ben nu denk ik ook extra vatbaar voor emoties dankzij het progestoronquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey you!!!!!! Maak je es ff niet zo druk. Ze doet het toch goed verder? Nou dan.
Ze is ook op een leeftijd dat ze soms buiten zinnen gaan raken als dingen niet gaan zoals ze willen. Dat begint nu rond deze leeftijd. Maak je niet druk, laat de dokter ernaar kijken en gan jezelf niet bij voorbaat al slapeloze nachten bezorgen, okay.
Dan koude washandje en rustig troosten zou jou ook kunnen helpen
Vraag Mike maar om je af te koelen.
13 weekjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Lief15 weekjes...tjee!
Ben echt benieuwd wat het tweede hummeltje gaat worden....ik denk zelf een jongetje
13 weken en je denkt al aan een volgende keerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
13 weekjes.
Wij denken ook de volgende keer aan een jongetjeMaar ja.. vind het allemaal wel prima eigenlijk
:S sorry, ben een beetje in de war momenteelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
13 weekjes.
Wij denken ook de volgende keer aan een jongetjeMaar ja.. vind het allemaal wel prima eigenlijk
Jij ook bedankt Droompjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Always look on the bright side of life. En nooit te vroeg conclusies trekken, een mening van een deskundige erbij nemen. Jezelf gek laten maken is zo makkelijk en tevens zinloos vaak. Over-bezorgdheid is zelf-kwelling volgens mij.
En dat zeg ik niet uit belediging.
Ik heb mezelf ook vaak genoeg gek gemaakt in mijn eigen geval, als mijn hart ff te snel klopte dacht ik meteen dat ik een stoornis had in het hart. Had ik steken op de borst dacht ik aan een hart-aanval.
Tis gewoon onnodig en het maakt je gek.
Koel blijven is beter. Koel-bloedig![]()
Ik help graag mensenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jij ook bedankt Droompje![]()
jullie zijn schatten![]()
Ze komt vanzelf wel weer opdagen en zal een unban vragen als ze behoefte heeft eraan. Anders niet. Ik bedoel, ze doet uiteindelijk toch wat ze zelf wilt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Weet je, en ik mis Stenny. Wanneer komt ze weer? Nok?
Geen idee, meid.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Weet je, en ik mis Stenny. Wanneer komt ze weer? Nok?
Het is een mooie ja!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik help graag mensenZonder zelf-belang. Hoewel ik denk dat ik mezelf ook help als ik jou help
Gewoon ieder mens dat niet goed bezig is of niet goed in zijn of haar vel steekt, beinvloed de massale stemming
Ik heb de icoon van metro erbij gepakt. Een dromenvanger als icoon nu
Eerste keer dat ik een dromenvanger als icoon gebruik. Ik vind hem wel cool staan eerlijk gezegd![]()
Veel succesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef nokwanda het volgende:
En nu ga ik weer een paar zenders proberen te programeren op mijn nieuwe tweedehands teeveetje boven.
Ben er zo weer
Ik denk het wel jah. En vanaf het begin is het fout gedaan, dus wij hebben allemaal een negatieve erfenis gekregen. Misschien heeft God ons belast met een zware taakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het is een mooie ja!
Gewoon ieder mens dat niet goed bezig is of niet goed in zijn of haar vel steekt, beinvloed de massale stemming
dat denk ik ook ja......
Hoezoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
13 weken en je denkt al aan een volgende keer![]()
Da's nog verbazender dan aan een jongen denken
En dat was niet sarcastisch bedoeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo
Mn vrouw zei letterlijk een half uur na haar zware bevalling "Ow.. dat viel wel mee, doen we nog wel een keer"
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat was niet sarcastisch bedoeld?![]()
Ik ga het universum beheersen en veranderen met taal en getallen. Ik ga veranderingen aanbrengen dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey droompje....identificeer jij jezelf met He-Man
Whoeiii go Droompje,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ga het universum beheersen met taal en getallen. Ik ga veranderingen aanbrengen dus
Ik zal niemand lastig vallen...niemand merkt wat, mochten mensen wat merken dan is het alleen maar op een positieve manier. Zoals het universum het wilt. Zoals het universum moet voltooid worden.
Het universum is al voltooid in de toekomst. Alleen moeten we nu richting het eindpunt gaan. Maar het eindpunt staat al vast gedeeltelijk
Ik ga andere muziek uitzoeken en nu ff naar buiten een sigaret roken.
ALLES KOMT GOED!!!!!!
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hallo Barrawilde net even gaan liggen op de bank en wat gaan lezen
En je loopt niet automatisch warm voor het maken????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee
Nee echt, ze is eigenlijk nu al weer bezig om te kijken hoe warm ik kan lopen om snel weer nummer 2 te maken.
Go Go GO Go Goooowwwwwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Whoeiii go Droompje,go Droompje
![]()
(dat van He-Man, ik wilde gewoon ff leuk doen, dat was ook the master of the universe)
Dit is juist bedoeld om vol te lullenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
GVD! Volgeluld!!!Dan maar hier verder
![]()
@Analyzing Barb, je ging net iets liefs zeggen over me ogen...![]()
@Andere ouwehoertjes, Hoi!![]()
Reeds gespot *miss Marple mode*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef vamperotica het volgende:
Misschien heeft ze de boel nu zo op stelten gezet, dat ze geboied en wel in een bedje ligt....
En ik ben geen oud hoertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
GVD! Volgeluld!!!Dan maar hier verder
![]()
@Analyzing Barb, je ging net iets liefs zeggen over me ogen...![]()
@Andere ouwehoertjes, Hoi!![]()
uitgebroken en op de vlucht...quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
uitgebroken en op de vlucht...
Oversight...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef nokwanda het volgende:
Hey guys.... Mirage niet meer gespot na vanmiddag. Zouden ze haar daar hebben gehouden? Of geniet ze van de laatste avond samen met Oversight en 2 kindjes ipv 3?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oversight...![]()
Trekt die gozer bij elke zin die hij zegt ook van die gezichten
Doe maar niet op basis van mijn foto's want dat gaat tegenvallenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, je bent wel ok! Ik geloof zelfs dat ik verliefd op je ga worden
![]()
Slaap lekker en vang die dromenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga me voorbereiden op een nieuwe nacht....dus ik ga me ff helemaal rustig laten bijkomen nu het nog kan, lig ik straks in bed dan gaat het niet meer. Dus ik ga nu ff voorzorgsmaatregelen treffen en afsluiten met de juiste berichten
Zometeen ff op de bank liggen nog
Ook ja, maar ook je postgedrag, hoe je op je nicknaam kwam, en je zachte hese stem is ook te gek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe maar niet op basis van mijn foto's want dat gaat tegenvallen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook ja, maar ook je postgedrag, hoe je op je nicknaam kwam, en je zachte hese stem is ook te gek.![]()
(ok, je stem heb ik nie gehoord maar ik vond de argumentatie een beetje slap erzonder)
Ach, welnee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef vamperotica het volgende:
Ow jee..... Nokje krijgt een stalker
Helemaal gelijk!! En tof dat je voor jezelf kan zorgen als je gestalkt wordt...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach, welnee.![]()
Bovendien spreek ik op internet niet gauw over een stalker. En ik weet wel weg met real life stalkers hoor. Ik lul met iedereen maar als ik iets niet wil of iemand te ver gaat zeg ik dat gewoon hoor. Doen we niet moeilijk over.
Er wordt al zo snel gesproken over stalken en ongewenste intimiteiten en dergelijke zaken dat een man al bang is om een vrouw een complimentje te geven zonder eng aangekeken te worden.
En een complimentje krijgen is toch leuk.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef vamperotica het volgende:
Ik geloof ook dat ik het verkeerde woord heb gekozen...
Niet zo'n stille aanbidder dan?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef vamperotica het volgende:
Ik geloof ook dat ik het verkeerde woord heb gekozen...
Niet zo'n stille aanbidder dan?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Helemaal gelijk!! En tof dat je voor jezelf kan zorgen als je gestalkt wordt...
Als je in me profiel kijkt zie je dat ik van maf ouwehoeren hou (nee heb ik niet zojuist ingevuld of zo) maar desondanks lijk je me een tof leuk vrouwtje, maar ben nie zo naief om verliefd te worden op een afbeelding plus handjevol postjes maar dat had je wel door (hoop ik)
Kwam ik je een keer tegen in de buurtsuper dan had ik best een babbel met je willen maken of je een afrikaanse dans leren![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef vamperotica het volgende:
dat wist ik nog van je valentijskaartje
die van je moeder bleek te zijn
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]Welnee man... ik ouwehoer ook maar hoor. Tuurlijk denk ik niet dat je zo naief bent.
Maar dat ik in real life ook niet het typje ben om aan mijn lover te vragen of ie me even wil verdedigen.... dat is gewoon echt zo. Ben heel lang vrijgezel geweest en ben van jongs af aan gewend mijn eigen boontjes te doppen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef vamperotica het volgende:
dat wist ik nog van je valentijskaartje
die van je moeder bleek te zijn
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Tis uit hoor je me!!??!!![]()
Voor de rest, goed van je
Ik zou vreemd opkijken als ik er 1 van me moeder kreeg, en al helemaal als ik 1 van me vader kreegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]Daar was ik echt blij om, ja, dat ie van mijn moeder was
Je bent en blijft leuk, maar je lover niet zo...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is uit? Tussen jou en mij? Dus nou ik een lover blijk te hebben lijk ik minder leuk?
![]()
![]()
O god, ook nog een zoon...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:53 schreef nokwanda het volgende:
Van mijn moeder kijk ik daar niet echt van op. Ze had hem ook anoniem gestuurd. Ze wist dat ik zou gaan uitzoeken van wie het was en lag in een deuk bij het verhaal. Zo kwam ik er na een halve dag achter dat ie van haar was. Mijn moeder is goed in het in de maling nemen van mensen. Maar het was wel gemeend.
Heb mijn zoon er ook wel eens een gegeven hoor.
Ik vinnem hartstikke leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent en blijft leuk, maar je lover niet zo...![]()
Mijn zoon is ook user hier. Electro-Worm. Hij is 12.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god, ook nog een zoon...![]()
Nee geintje, hoe oud issie en stuurde je het ook anoniem? Herkende je je mams handschrift trouwens nie? En ik ben ook goed in mensen in de maling nemen op een grappige manier dan he...
Wordt niet voor nix DE etterbak genoemd
![]()
maar je lijkt me heel aardig hoor *geeft schouderklopje*quote:
Ik heb een idee, ik ga je volgende valetijn ook een E-card sturen. Ben benieuwd of ik EN jij het zult onthouden, vanzelfsprekend is het anoniem verstuurd, ik zie volgend jaar wel of je een topic erover opent...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn zoon is ook user hier. Electro-Worm. Hij is 12.![]()
Nee, stuurde het niet anoniem. Had het 's morgens bij zijn bed gezet voor ie wakker werd. Hij kent mijn handschrift ook, natuurlijk.
Nee, ik kon mijn moeders handschrift niet herkennen. Het was een E-card.
O... dan is het goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar je lijkt me heel aardig hoor *geeft schouderklopje*![]()
Bij deze opgeslagen in mijn olifantenbrein. Wedden dat ik het nog weet !!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb een idee, ik ga je volgende valetijn ook een E-card sturen. Ben benieuwd of ik EN jij het zult onthouden, vanzelfsprekend is het anoniem verstuurd, ik zie volgend jaar wel of je een topic erover opent...![]()
Weddenschap staat!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij deze opgeslagen in mijn olifantenbrein. Wedden dat ik het nog weet !!![]()
Hmm ok.. kijk dan kan ik me er wat meer van voorstellen dat je dan gewoon opblijftquote:Op woensdag 22 februari 2006 04:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb vakantieGekregen van het UWV. Maar dat wil niet zeggen dat ik uit mijn neus eet.
Alsof nu pas gaan slapen normaal is
Ga je uitslapen straksquote:Op woensdag 22 februari 2006 04:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm ok.. kijk dan kan ik me er wat meer van voorstellen dat je dan gewoon opblijft![]()
Anders lijkt het me toch vervelend.
Ik heb wel een ritme op deze manier![]()
Ik ben vrij komende dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 04:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je uitslapen straks
Of moet je op tijd opstaan
Ik heb geen ritme nu, maar een dag uit het ritme van de 7 dagen maakt me niet uit. Zolang ik maar niet iedere dag om 0400 opsta.
Ben ff naar buiten kijken naar de hemel, of het een heldere hemel isMeteen ff frisse neus halen en sigaret roken
Lekker vrij is altijd fijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 04:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben vrij komende dag![]()
als ik er maar voor uur of 13.00 uit ben is het prima.
hehhe die spin...
Ohh ik moet ook nog even naar buiten zo.. ( doggie)
quote:
quote:En ik zet me een 2e pot koffie nu
Dag
ja hoorquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 05:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
slaap zacht!
[..]
en nú gaan we wéér naar het ziekenhuis om een baby op de wereld te zetten....
Allemaal lief doen, en niet rellen tot mirage weer online is!
![]()
Hoef je geen voorgevoel over te hebben. Vandaag is het raak.quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Als de baby gaat meewerken dusHopelijk is het niet weer vals "alarm".
Maar ik heb een voorgevoel dat het dit keer raak is
Mooie geboorte-datum zou dat zijn.
22-02-2006
Ik ben altijd om 7 uur of eerder wakker. Maar niet altijd gelijk op fok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:38 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is iedereen vroeg vandaag zeg
Valt trouwens wel weer op hoe onwijs veel mensen er gewoon even een week vakantie kunnen nemen, gewoon nergens files
idd ik kon ook gewoon doorrijden...scheelde 15 minutenquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:38 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is iedereen vroeg vandaag zeg
Valt trouwens wel weer op hoe onwijs veel mensen er gewoon even een week vakantie kunnen nemen, gewoon nergens files
Spannend hoor , ik wens mir en os erg veel geluk maar ik heb er wel een goed gevoel overquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoef je geen voorgevoel over te hebben. Vandaag is het raak.
Want er was al afgesproken, en daar moest ze gister ook voor naar het ziekenhuis om alles definitief door te nemen, dat de beeb vandaag zonodig echt gehaald zou worden als er spontaan nog niets op gang was gekomen. Dus spontaan of via een keizersnede.
Nou..... vandaag doet zich onverwacht nog een kans op een natuurlijke bevalling voor. Dus we horen het later wel van Oversight.
Wat ben ik blij dat ie niet nu net een algemene ban aan zijn broek heeft hangen. Heb er wel over gedacht hoor
das relaxed...........................................................voor de kidsquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:07 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...![]()
Mirage en oversight heel veel succes en liefs en knuffelings en weinig pijn vandaag!!!
Ow help... Ik zit anderhalve week met de kids opgescheept!!!![]()
Ze hebben alvast vakantie.... De school gaat verhuizen.... en volgende week is he tcarnaval...
Keizer-snede had ik inderdaad van gehoord vorige weekquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoef je geen voorgevoel over te hebben. Vandaag is het raak.
Want er was al afgesproken, en daar moest ze gister ook voor naar het ziekenhuis om alles definitief door te nemen, dat de beeb vandaag zonodig echt gehaald zou worden als er spontaan nog niets op gang was gekomen. Dus spontaan of via een keizersnede.
Nou..... vandaag doet zich onverwacht nog een kans op een natuurlijke bevalling voor. Dus we horen het later wel van Oversight.
Wat ben ik blij dat ie niet nu net een algemene ban aan zijn broek heeft hangen. Heb er wel over gedacht hoor
doen ze goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef vamperotica het volgende:
Ach... de optocht vind ik wel leuk.... En ik krijg de kids dan ook bijna niet meer uit de kroeg!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef vamperotica het volgende:
Ach... de optocht vind ik wel leuk.... En ik krijg de kids dan ook bijna niet meer uit de kroeg!
ik dacht het....jij zei hetquote:
ook niet echt het mijne... het verplichte gezellig doen staat me een beetje tegenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb maar 1 ding te zeggen over carvaval:
carnaval
Echt niet mijn ding zeg maar
Kom schoenkel es richtig richtig richtig met us mit. Es ist doch egal egal egal wir neben dich zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook niet echt het mijne... het verplichte gezellig doen staat me een beetje tegen
*struisvogel mode*quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef Metro2005 het volgende:
http://www.astrostart.nl/index.php?subaction=showfull&id=1140547030&archive=&start_from=&ucat=136&
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef nokwanda het volgende:
Voor veel mensen is het een way of life. Die zijn echt de helft van het jaar bezig met carnaval. Vergaderingen, wagens en kostuums maken.
Maar zoals Dromenvanger zei: het laten vollopen voor het straalbezop[en raken om dat dingen te doen waar je je normaal voor zou schamen.....![]()
idd het hele jaar netjes naar de kerk gaan en daar schijnheilig doen en met carnaval wel je beide buurvrouwen een flinke beurt gevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:59 schreef vamperotica het volgende:
ja.. daar heb ik ook een hekel aan.. mensen die zich vol laten lopen en dan denken dat opeens alles mag...
Mannen zijn gwoon hufters...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd het hele jaar netjes naar de kerk gaan en daar schijnheilig doen en met carnaval wel je beide buurvrouwen een flinke beurt geven![]()
S H A M E !
En daarna een askruisje halen en gaan biechten op woensdag, als alles achter de rug is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd het hele jaar netjes naar de kerk gaan en daar schijnheilig doen en met carnaval wel je beide buurvrouwen een flinke beurt geven![]()
S H A M E !
Valt mee. De buurvrouw doet het dan ook met de buurman, natuurlijk. Maar die partnerruil hadden ze ook op elke andere dag van het jaar kunnewn doen als ze daar al zin in hadden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mannen zijn gwoon hufters...![]()
gaat in hoekje zitten schuldig voelen en janken...
Oh btw, Hoi ouwehoertjes
Huhquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat mensen elkaar met de ellenboog moeten begroeten als de vogelgriep uitbreekt
Logisch ook wel, maar ik zie het al helemaal voor me
Misschien wordt dat de nieuwste rage. Elkaar begroeten met de elleboog
Wegens het besmettings-gevaar. Besmetting gaat vaak via de handen waarschijnlijk. Maar zolang de vogels niet dood uit de lucht vallen massaal is er niets aan de handquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
HuhWaarom?
Mensen hebben het al meer dan genoeg achter de ellebogen.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja waarom? als het besmettelijk is via aanraking ga ik ook echt niemand met me ellebogen aanraken!
+ dat als je de hele dag met je ellebogen gaat flapperen je op een kip lijkt en nog sneller vogelgriep krijgt
goede tijd om te stoppenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie het winkelpersoneel de sigarettenpakjes al met de ellebogen aangeven![]()
quote:
Iedereen heeft zo zijn zonde's, gelukkig ben ik gwoon perfectquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wel. Als een schoorsteen.
Val je nu niet meer op me?
Dus jij werpt solide stenenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn zonde's, gelukkig ben ik gwoon perfect![]()
Jawel. Zeker wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij kent de uitdrukking "Solid as a rock" ook al niet?![]()
Dan is het hele midden oosten zonder zonden, want daar stenigen ze nog mensen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef vamperotica het volgende:
en jij die van zij die zonder zonden zijn niet?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef vamperotica het volgende:
en jij die van zij die zonder zonden zijn niet?
Whehehequote:Op woensdag 22 februari 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel. Zeker wel.
Maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen. ken je die uitdrukking?
Het ziet er mooi uit ja, maar als je zelf 1tje heb ben je het vrij snel zat, je moet hem vaak schoonmaken omdat elk pc nu eenmaal stof aantrekt, daarnaast mag je niet met je vingers aanzitten. (nee ook niet met je elleboogquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:49 schreef Dromenvanger het volgende:
http://www.members.shaw.ca/clearpc/images/secret_agent.jpg
What the hell is thisMooie pc
Je kunt het ok op verschillende manieren lezen. ik las eerst om de een of andere vage reden: Solidas Rock.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Whehehe, ik moest vamperotica haar zin 3 keer herlezen, wat stond er nou en dan nog nie begrijpen wat ze bedoelt maar nu je dit zegt
Ik doelde dus op dat veel mensen niet begrijpen wat ik met solidasrock bedoel, de 1 dacht dat het over mijn mannelijkheid ging, de ander dat ik een punker was
enz enz
Moet er niet aan denken. Zo'n ding is bij mij voor je het weet niet langer transparant. Iets teveel schoonmaakshit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd ik heb der ook ff naar gekeken maar vond het niets
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Zo'n ding is bij mij voor je het weet niet langer transparant. Iets teveel schoonmaakshit.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
Heerlijke diepe meditatie gehad
Time flies when your having fun!
En Nok? Nog wat over je nieuwe baan gehoord?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's ook een manier om de werkdag door te komen
Ah ik wordt op diverse forums SaR, SR, Solidas, SolidasaRock, en hier door ElisaB zelfs Solid-R genoemd...quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt het ok op verschillende manieren lezen. ik las eerst om de een of andere vage reden: Solidas Rock.
Helemaal niks. Ik heb erachteraan gebeld. Maar iedereen die erover gaat blijkt ziek te zijn. Dus ik reken op volgende week. Als ik er deze week nog iets van hoor is dat een verrassing.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:23 schreef CarDani het volgende:
[..]
En Nok? Nog wat over je nieuwe baan gehoord?
Wat voor baan is het eigenlijk?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik heb erachteraan gebeld. Maar iedereen die erover gaat blijkt ziek te zijn. Dus ik reken op volgende week. Als ik er deze week nog iets van hoor is dat een verrassing.
Goh, dat is leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik heb erachteraan gebeld. Maar iedereen die erover gaat blijkt ziek te zijn. Dus ik reken op volgende week. Als ik er deze week nog iets van hoor is dat een verrassing.
Assistent producer voor een literair cultureel festival. Maar ze organiseren ook kleinere evenementen op dat vlak.
Die richting zou vreselijk goed bij me passen. Eigenlijk meer in de multi-culti hoek omdat ik daar wel expertise in heb en zelf bijvoorbeeld ook altijd heb gedanst. Maar dit is ook een erg leuk begin. Literatuur is ook heel okay. Alleen poezie is aan mij niet echt besteed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:54 schreef CarDani het volgende:
[..]
Goh, dat is leuk![]()
Een vriend van ons heeft ook een productiebedrijf.
Bios Flash?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
droompje ga niet je bios flashen! nergens voor nodig
Joh, daar kom je wel in.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die richting zou vreselijk goed bij me passen. Eigenlijk meer in de multi-culti hoek omdat ik daar wel expertise in heb en zelf bijvoorbeeld ook altijd heb gedanst. Maar dit is ook een erg leuk begin. Literatuur is ook heel okay. Alleen poezie is aan mij niet echt besteed.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef vamperotica het volgende:
Dochterleif krijgt net een brief met 2 vrijkaartjes voor een of andere paardenfilm die ze gewonnen zou hebben bij de Tjakka ( zo'n kinderblaadje uit de supermarkt..)
Nou doet ze wel vaker mee aan dat soort prijsvraagjes, maar hier wist ze niets van.....
Kan je die redactie niet bellen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef vamperotica het volgende:
Dochterleif krijgt net een brief met 2 vrijkaartjes voor een of andere paardenfilm die ze gewonnen zou hebben bij de Tjakka ( zo'n kinderblaadje uit de supermarkt..)
Nou doet ze wel vaker mee aan dat soort prijsvraagjes, maar hier wist ze niets van.....
goed ideee!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:15 schreef CarDani het volgende:
[..]
Kan je die redactie niet bellen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:23 schreef vamperotica het volgende:
ja, Barbje... meld je eens!!
Kan best, Barra... Ze lijkt een beetje op dr moeder, dus.....
Er staat wel iets over een prijsvraag van die film op de tjakkasite... Maar gelof dat ie nog liep ofzo.....
Nou.... ik geloof dat ik beter maar wel gewoon mijn hemd op kan lichtenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:13 schreef CarDani het volgende:
[..]
Joh, daar kom je wel in.
Misschien word je nog wel de grootste dichteres van dit forum![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... ik geloof dat ik beter maar wel gewoon mijn hemd op kan lichten
Daar ben ik iig stukken beter is.
Ik mis een voorafgaande post hierop?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
En Barra......leugenaar![]()
Ik heb jou er nooit voor betaald. JIj mij ja. duh![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
En Barra......leugenaar![]()
Ik heb jou er nooit voor betaald. JIj mij ja. duh![]()
Aha.... je hebt em al gevonden zag ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik mis een voorafgaande post hierop?![]()
gevind!! en gereageerd uiteraardquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i never paid for it
and never will
@ SAR
staat in het topic over tienerprostitutie
Ow..... you'll pay in the end. niet in materiele zin misschienquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i never paid for it
and never will
@ SAR
staat in het topic over tienerprostitutie
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
gevind!! en gereageerd uiteraard![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*bouncing on the walls*
GVD NOG STEEDS GEEN SEX GEHAD EN IK BEGIN HET ONDERHAND BEU TE WORDEN!!!!!
Ga naar Amsterdam Zuid-Oost of Centrum en vraag daar om pijpmeisjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*bouncing on the walls*
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach gutte toch. Wat zieeeeelig !!!
Man..... heb wel eens jaaaaren geen sex gehad omdat de juiste persoon er niet was. Zijn andere manieren dan, he...... eikeljoggen, weet je nog
Eikeljoggen is half nie zo lekker als dat iemand het voor je doet...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach gutte toch. Wat zieeeeelig !!!
Man..... heb wel eens jaaaaren geen sex gehad omdat de juiste persoon er niet was. Zijn andere manieren dan, he...... eikeljoggen, weet je nog
great minds think alikequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eikeljoggen is half nie zo lekker als dat iemand het voor je doet...![]()
Nee, in de vrouwelijke vorm ook niet. Maar nog 10x liever dat dan dat de verkeerde persoon het voor me doet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eikeljoggen is half nie zo lekker als dat iemand het voor je doet...![]()
Verschil is dat mannen het meestal wat minder boeit, als we maar klaarkomen... Pas als ze zwanger wordt gaan we denken, shit, waarom uitgerekend haar? ik wil never nooit niet met haar oud worden enzo....quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, in de vrouwelijke vorm ook niet. Maar nog 10x liever dat dan dat de verkeerde persoon het voor me doet.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, in de vrouwelijke vorm ook niet. Maar nog 10x liever dat dan dat de verkeerde persoon het voor me doet.
Pfff dat kan ik me dus Écht niet voorstellen he....BAH.. met zomaar een willekeurige gaan rampetampenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verschil is dat mannen het meestal wat minder boeit, als we maar klaarkomen... Pas als ze zwanger wordt gaan we denken, shit, waarom uitgerekend haar? ik wil never nooit niet met haar oud worden enzo....
Gurm.... manneke toch...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*bouncing on the walls*
daar ben ik eigenlijk ook iets te kieskeurig voorquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef CarDani het volgende:
[..]
Pfff dat kan ik me dus Écht niet voorstellen he....BAH.. met zomaar een willekeurige gaan rampetampen![]()
Voor veel mannen lijkt dat zo te zijn ja. Maar niet voor allemaal denk ik zo..... Ik bedoel.... tis toch niet voor iedereen van: kut is kut zei de boer, en hij neukte zijn eigen varken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verschil is dat mannen het meestal wat minder boeit, als we maar klaarkomen... Pas als ze zwanger wordt gaan we denken, shit, waarom uitgerekend haar? ik wil never nooit niet met haar oud worden enzo....
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef CarDani het volgende:
[..]
Pfff dat kan ik me dus Écht niet voorstellen he....BAH.. met zomaar een willekeurige gaan rampetampen![]()
Wat?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Mirage het volgende:
Woei !!!!!
De baby deed weer even eigenwijs !![]()
We waren begonnen met primen (soort vaginale zetpil), om de ontsluiting iets beter te maken voordat we aan het infuus gaan.
Dit omdat ze bij een stuitbevalling (zoals het er nu uitziet kan de keizersnede dus achterwege blijven) heel graag zo lang mogelijk de vliezen heel laten (in tegenstelling tot gewone hoofd eerst bevalling).
Bij het inleiden mbv infuus is het namelijk zo dat ze de baby heel close in de gaten willen houden door op het kindje zèlf een draadjes te hangen. (soort schroeven eigenlijk).
En als ze dat doen, dan moeten de vliezen dus gebroken worden.
Om werkruimte te creëren en de vliezen zo lang mogelijk in tact te laten eerst dus primen.. daarna infuus.
Om 13.00 uur zag het er eigenlijk al prima uit, maar toch nog maar een keer geprimed.
Om de zoveel minuten krijg ik een half uur ctg scan, baby wordt dus goed gemonitord.
Ondertussen al véél harde buiken, eignlijk al wee-activiteti te noemen dus op de ctg (alhoewle ik ze zelf uiterraard ook goed voel).
Ik mocht weer even een uurtje los lopen over de afdelingen (ook goed om de activiteti te stimuleren).
Ik zit hier dus eigenlijk met (voor)weeën te typen.
Jullie zijn ontzettend lief, die berichtjes![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
even de weeën verder op gang brengen
![]()
![]()
![]()
![]()
des te minder lang zo aan het infuus en minder heftig (hopen we)
Net overigens een geweldige kreety gehoord een paar deuren verder... een meisje geboren !
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |