Kom schoenkel es richtig richtig richtig met us mit. Es ist doch egal egal egal wir neben dich zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook niet echt het mijne... het verplichte gezellig doen staat me een beetje tegen
*struisvogel mode*quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef Metro2005 het volgende:
http://www.astrostart.nl/index.php?subaction=showfull&id=1140547030&archive=&start_from=&ucat=136&
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef nokwanda het volgende:
Voor veel mensen is het een way of life. Die zijn echt de helft van het jaar bezig met carnaval. Vergaderingen, wagens en kostuums maken.
Maar zoals Dromenvanger zei: het laten vollopen voor het straalbezop[en raken om dat dingen te doen waar je je normaal voor zou schamen.....![]()
idd het hele jaar netjes naar de kerk gaan en daar schijnheilig doen en met carnaval wel je beide buurvrouwen een flinke beurt gevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:59 schreef vamperotica het volgende:
ja.. daar heb ik ook een hekel aan.. mensen die zich vol laten lopen en dan denken dat opeens alles mag...
Mannen zijn gwoon hufters...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd het hele jaar netjes naar de kerk gaan en daar schijnheilig doen en met carnaval wel je beide buurvrouwen een flinke beurt geven![]()
S H A M E !
En daarna een askruisje halen en gaan biechten op woensdag, als alles achter de rug is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd het hele jaar netjes naar de kerk gaan en daar schijnheilig doen en met carnaval wel je beide buurvrouwen een flinke beurt geven![]()
S H A M E !
Valt mee. De buurvrouw doet het dan ook met de buurman, natuurlijk. Maar die partnerruil hadden ze ook op elke andere dag van het jaar kunnewn doen als ze daar al zin in hadden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mannen zijn gwoon hufters...![]()
gaat in hoekje zitten schuldig voelen en janken...
Oh btw, Hoi ouwehoertjes
Huhquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat mensen elkaar met de ellenboog moeten begroeten als de vogelgriep uitbreekt
Logisch ook wel, maar ik zie het al helemaal voor me
Misschien wordt dat de nieuwste rage. Elkaar begroeten met de elleboog
Wegens het besmettings-gevaar. Besmetting gaat vaak via de handen waarschijnlijk. Maar zolang de vogels niet dood uit de lucht vallen massaal is er niets aan de handquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
HuhWaarom?
Mensen hebben het al meer dan genoeg achter de ellebogen.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja waarom? als het besmettelijk is via aanraking ga ik ook echt niemand met me ellebogen aanraken!
+ dat als je de hele dag met je ellebogen gaat flapperen je op een kip lijkt en nog sneller vogelgriep krijgt
goede tijd om te stoppenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie het winkelpersoneel de sigarettenpakjes al met de ellebogen aangeven![]()
quote:
Iedereen heeft zo zijn zonde's, gelukkig ben ik gwoon perfectquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wel. Als een schoorsteen.
Val je nu niet meer op me?
Dus jij werpt solide stenenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn zonde's, gelukkig ben ik gwoon perfect![]()
Jawel. Zeker wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij kent de uitdrukking "Solid as a rock" ook al niet?![]()
Dan is het hele midden oosten zonder zonden, want daar stenigen ze nog mensen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef vamperotica het volgende:
en jij die van zij die zonder zonden zijn niet?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef vamperotica het volgende:
en jij die van zij die zonder zonden zijn niet?
Whehehequote:Op woensdag 22 februari 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel. Zeker wel.
Maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen. ken je die uitdrukking?
Het ziet er mooi uit ja, maar als je zelf 1tje heb ben je het vrij snel zat, je moet hem vaak schoonmaken omdat elk pc nu eenmaal stof aantrekt, daarnaast mag je niet met je vingers aanzitten. (nee ook niet met je elleboogquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:49 schreef Dromenvanger het volgende:
http://www.members.shaw.ca/clearpc/images/secret_agent.jpg
What the hell is thisMooie pc
Je kunt het ok op verschillende manieren lezen. ik las eerst om de een of andere vage reden: Solidas Rock.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Whehehe, ik moest vamperotica haar zin 3 keer herlezen, wat stond er nou en dan nog nie begrijpen wat ze bedoelt maar nu je dit zegt
Ik doelde dus op dat veel mensen niet begrijpen wat ik met solidasrock bedoel, de 1 dacht dat het over mijn mannelijkheid ging, de ander dat ik een punker was
enz enz
Moet er niet aan denken. Zo'n ding is bij mij voor je het weet niet langer transparant. Iets teveel schoonmaakshit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd ik heb der ook ff naar gekeken maar vond het niets
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Zo'n ding is bij mij voor je het weet niet langer transparant. Iets teveel schoonmaakshit.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
Heerlijke diepe meditatie gehad
Time flies when your having fun!
En Nok? Nog wat over je nieuwe baan gehoord?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's ook een manier om de werkdag door te komen
Ah ik wordt op diverse forums SaR, SR, Solidas, SolidasaRock, en hier door ElisaB zelfs Solid-R genoemd...quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt het ok op verschillende manieren lezen. ik las eerst om de een of andere vage reden: Solidas Rock.
Helemaal niks. Ik heb erachteraan gebeld. Maar iedereen die erover gaat blijkt ziek te zijn. Dus ik reken op volgende week. Als ik er deze week nog iets van hoor is dat een verrassing.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:23 schreef CarDani het volgende:
[..]
En Nok? Nog wat over je nieuwe baan gehoord?
Wat voor baan is het eigenlijk?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik heb erachteraan gebeld. Maar iedereen die erover gaat blijkt ziek te zijn. Dus ik reken op volgende week. Als ik er deze week nog iets van hoor is dat een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |