Ik ben altijd om 7 uur of eerder wakker. Maar niet altijd gelijk op fok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:38 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is iedereen vroeg vandaag zeg
Valt trouwens wel weer op hoe onwijs veel mensen er gewoon even een week vakantie kunnen nemen, gewoon nergens files
idd ik kon ook gewoon doorrijden...scheelde 15 minutenquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:38 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is iedereen vroeg vandaag zeg
Valt trouwens wel weer op hoe onwijs veel mensen er gewoon even een week vakantie kunnen nemen, gewoon nergens files
Spannend hoor , ik wens mir en os erg veel geluk maar ik heb er wel een goed gevoel overquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoef je geen voorgevoel over te hebben. Vandaag is het raak.
Want er was al afgesproken, en daar moest ze gister ook voor naar het ziekenhuis om alles definitief door te nemen, dat de beeb vandaag zonodig echt gehaald zou worden als er spontaan nog niets op gang was gekomen. Dus spontaan of via een keizersnede.
Nou..... vandaag doet zich onverwacht nog een kans op een natuurlijke bevalling voor. Dus we horen het later wel van Oversight.
Wat ben ik blij dat ie niet nu net een algemene ban aan zijn broek heeft hangen. Heb er wel over gedacht hoor
das relaxed...........................................................voor de kidsquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:07 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...![]()
Mirage en oversight heel veel succes en liefs en knuffelings en weinig pijn vandaag!!!
Ow help... Ik zit anderhalve week met de kids opgescheept!!!![]()
Ze hebben alvast vakantie.... De school gaat verhuizen.... en volgende week is he tcarnaval...
Keizer-snede had ik inderdaad van gehoord vorige weekquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoef je geen voorgevoel over te hebben. Vandaag is het raak.
Want er was al afgesproken, en daar moest ze gister ook voor naar het ziekenhuis om alles definitief door te nemen, dat de beeb vandaag zonodig echt gehaald zou worden als er spontaan nog niets op gang was gekomen. Dus spontaan of via een keizersnede.
Nou..... vandaag doet zich onverwacht nog een kans op een natuurlijke bevalling voor. Dus we horen het later wel van Oversight.
Wat ben ik blij dat ie niet nu net een algemene ban aan zijn broek heeft hangen. Heb er wel over gedacht hoor
doen ze goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef vamperotica het volgende:
Ach... de optocht vind ik wel leuk.... En ik krijg de kids dan ook bijna niet meer uit de kroeg!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef vamperotica het volgende:
Ach... de optocht vind ik wel leuk.... En ik krijg de kids dan ook bijna niet meer uit de kroeg!
ik dacht het....jij zei hetquote:
ook niet echt het mijne... het verplichte gezellig doen staat me een beetje tegenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb maar 1 ding te zeggen over carvaval:
carnaval
Echt niet mijn ding zeg maar
Kom schoenkel es richtig richtig richtig met us mit. Es ist doch egal egal egal wir neben dich zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook niet echt het mijne... het verplichte gezellig doen staat me een beetje tegen
*struisvogel mode*quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef Metro2005 het volgende:
http://www.astrostart.nl/index.php?subaction=showfull&id=1140547030&archive=&start_from=&ucat=136&
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef nokwanda het volgende:
Voor veel mensen is het een way of life. Die zijn echt de helft van het jaar bezig met carnaval. Vergaderingen, wagens en kostuums maken.
Maar zoals Dromenvanger zei: het laten vollopen voor het straalbezop[en raken om dat dingen te doen waar je je normaal voor zou schamen.....![]()
idd het hele jaar netjes naar de kerk gaan en daar schijnheilig doen en met carnaval wel je beide buurvrouwen een flinke beurt gevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:59 schreef vamperotica het volgende:
ja.. daar heb ik ook een hekel aan.. mensen die zich vol laten lopen en dan denken dat opeens alles mag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |