Heb al 7 bakken op vandaagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie iemand
Ik wel
Moet eerst helemaal wakker worden nog.
Ik ben aan de 2e kop bezig, moet helemaal bijkomen nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb al 7 bakken op vandaagmaar ja lekker
![]()
Is zijn inbox volquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef UncleScorp het volgende:
damn Barra zijn mail is teruggekomen
BARRA
Ik heb geen fotoboek ... ben niet echt fotogeniek ook niet meer ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is zijn inbox vol
Je kunt ook in zijn fotoboek schrijven, maar dan moet je zelf ook een fotoboek hebben. En dan is het meteen openbaar ook. Zal wel niet gewenst zijn?
Een fotoboek met een fantasie-plaatje kan ook of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek ... ben niet echt fotogeniek ook niet meer ...
Khad een vraagje ivm guns , dermee
Ik heb zijn email adres wel. Maar ik geef geen adressen door en daarbij komt dat jij er ook geen vermeld ehbt staan in jouw profiel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek ... ben niet echt fotogeniek ook niet meer ...
Khad een vraagje ivm guns , dermee
keb de hele beneden op zn kop gehad vandaag en gister... Banken van de kant, terrarium ook... alles weer schoon!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef draculettetje het volgende:
hallo,
@nok ik was zomaar foetsie en en naar bed gegaan solly
Qua opname tja het is klote vooral omdat we 1 maart de sleutel van het nieuwe huis krijgen maar ja tis voor het goede doel!
en vampje hoest nu met jou? Al duizend en niks dingen gedaan?
vanmorgen belde de arbo arts had er gister moeten zijn en ik heb helemaal geen brief gehad!
nu morgen.....
Oh okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage was net nog ff aanwezig en zette net nog een slotje, dus ze is nog thuis denk ik.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef vamperotica het volgende:
lekkere harde herrie... heerlijke afreageer"muziek'
Met Mirage komt alles goed zeg ik altijd. Ze is te aardig en lief om ongeluk te krijgenquote:
las net iets in een paravisie die ik van mijn moeder kreeg, dat er een man was die kreeg 'graancirkelbeelden in de vorm van codes' door. Hij is grafisch ontwerper en heeft een reclamebureau, dus hij zet wat hij in z'n hoofd krijgt meteen op de pc.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Met Mirage komt alles goed zeg ik altijd. Ze is te aardig en lief om ongeluk te krijgen
Weet niet of ze weg is nu of nog aanwezig is.
Ik ga muziek luisteren nu
En ik ga binnenkort diagrammen tekenen, of hoe noem je dat. Pentagrammen misschien?
Ik wil ook met tekeningen aan de slag gaan. Mezelf beter opbouwen door te tekenen. Mijn denken nog meer structuur geven
Vind je icoon een beetje drukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Is mijn icoon wat
Ik wil een mooie icoon dus
Vaak pluk ik de icoons van internet, maar ik wil zelf ontwikkelen. TOch maar eens gaan doen een keer
Op rode rozen vallen tranenZe zeggen jou dat ik moet gaan
Mijn computer leidt een eigen levenNu moet ik nog de computer leren bedienen op de manier waarop ie me dingen duidelijk maakt. Ik ben verbonden aan mijn pc
Of zeg ik de computer...nee hij verteld mij ook en gaat sneller
Ik moet dat ook doen, dromen bijhouden. Vannacht was ik op een kamp met de heao. En ik hoorde er niet thuis omdat ik de opleiding maar 3 jaar gevolgd had. Dus ik was minderwaardig aan de anderen, toch zat ik daar in dat huis en in die wereld. Uiteindelijk heb ik met moeite een luik gevonden ergens, en ben ik de wereld uitgegaan. Toen ben ik in een groot meer gevallen en raakte ik mijn sleutels kwijt door de valquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vind je icoon een beetje druk![]()
Ik moet echt een boek bij gaan houden met mijn dromen en ideeen erin, soms dan bedenk ik me ineens iets maar vergeet ik het erg snel weer.
Zo had ik vanacht ook iets vaags maar ben echt totaal vergeten waar het over ging
ik denk dat als ik dat ga doen dat ik ook makkelijker patronen herken, bijvoorbeeld hoe ik me bij diverse maanstanden voel, wanneer ik pechdagen heb, wanneer ik geluksdagen heb, wanneer ik het makkelijkste kan mediteren en / of astraal kan gaan, wanneer ik de helderste dromen heb.
Dat soort zaken![]()
Ik heb trouwens af en toe echt het gevoel dat ik in de verkeerde eeuw geboren ben, alsof ik niet op mijn plek ben in deze haastige maatschappij. Hebben meer mensen dat?
Goede middagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:20 schreef newsman het volgende:
Middag, alles goed met U ?
Ja gaat wel aardig dromenvanger, ben maar weer is terug gekeerd in the truth, zet nu ff een bakje koffie en kijk of ik nog een leuk topic kan vindenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede middag![]()
Hier alles perfect. Ik ervaar geen belemmeringen dus het gaat sowieso goed. De tijd gaat mee maar nog niet helemaal. De tijd is nog niet helemaal zoals die zijn moet in mijn leven. Dus er zijn een paar belemmeringen maar dat komt nog wel goed.
Ik heb me nog te verdiepen in het hiernamaals maar dat komt vanzelf wel. Ik doe de dingen die ik moet doen. First things first. En first in first out![]()
Hoe is het met jou
Ik ben een sigaar aan het rokenEn heb muziek opstaan
![]()
Misschien is het ook wel de perceptie, maar als je in een drukke stad woont of in aan een drukke weg dan lijkt het wel of de wereld altijd alleen maar haast heeft. Ik doe helaas mee met de kudde, ik werk kantoortijden, ik sta tussen gefrustreerde types in de file, ik werk met stresskippen en 's avonds mag ik met de meute massaal in de file staan om weer thuis te komen alwaar je gestoord wordt van de telefonische enquetes, reclamefolders, tv reclames edquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moet dat ook doen, dromen bijhouden. Vannacht was ik op een kamp met de heao. En ik hoorde er niet thuis omdat ik de opleiding maar 3 jaar gevolgd had. Dus ik was minderwaardig aan de anderen, toch zat ik daar in dat huis en in die wereld. Uiteindelijk heb ik met moeite een luik gevonden ergens, en ben ik de wereld uitgegaan. Toen ben ik in een groot meer gevallen en raakte ik mijn sleutels kwijt door de valDe mensen waren me ook liever kwijt dan rijk, maar dat kan komen dat ik die opleiding vroeger nooit zo serieus nam.
Haastige maatschappijIk heb me meer terug-getrokken eruit. Ik zit dan wel veel binnen maar het heeft een doel. Ik doe ook rustig aan in de maatschappij. Het is niet altijd haastig. Gisteren nog gepraat met een vrouw in de sigaretten-zaak. Doet goed als mensen toch tijd nemen om een praatje. Maar ik was dan wel de enige klant daar.
Kruidvat kom ik niet graag als winkel. Omdat het haastige daar erg naar voren komt.
Ik zoek dus in deze maatschappij de plekken op die niet haastig zijn. Dus ga ik liever naar DA drogisterij. Ook bij winkels doe ik dat. Winkels die uitnodigen tot haast en stress, die vermijd ik liever en zo is er meer waar je zelf invloed op uitoefenen.
De natuur opzoeken ook en nog meer. Rust nemen op de juiste momenten. Onthaasten ook wel.
De haastige maatschappij kun je denk ik toch jezelf een beetje uit ontdrekken en niet teveel opletten op het negatieve ervan. Maar dan nog kom je wat tegen natuurlijk. Maar ik laat me dus niet meer gek maken, heb me dat voorgenomen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja gaat wel aardig dromenvanger, ben maar weer is terug gekeerd in the truth, zet nu ff een bakje koffie en kijk of ik nog een leuk topic kan vinden
Het gaat inderdaad om de prestatie, presteren is niet slecht, maar soms kan het ook te hoog zijn die prestatie willen voeren. Werknemers zouden eigenlijk hun eigen ideale flow moeten kunnen nagaan in het werk. Dus geen overbelaste werkdruk. Dat het met de flow gaat zoals ik zei. Dan krijg je vanzelf meer kwaliteit in het afgeronde werk. Bij stress aan de kop zal al snel een fout gemaakt worden neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel de perceptie, maar als je in een drukke stad woont of in aan een drukke weg dan lijkt het wel of de wereld altijd alleen maar haast heeft. Ik doe helaas mee met de kudde, ik werk kantoortijden, ik sta tussen gefrustreerde types in de file, ik werk met stresskippen en 's avonds mag ik met de meute massaal in de file staan om weer thuis te komen alwaar je gestoord wordt van de telefonische enquetes, reclamefolders, tv reclames ed
de wereld is doorgedraaid op sommige punten. en de gemiddelde mens neemt echt totaal geen moment rust om even stil te staan bij de mooie dingen die de aarde biedt.
Ik heb zelf een ontzettende hekel aan haast en files en alles wat met stress te maken heeft. En nog veel meer een hekel aan de prestatiemaatschappij. Mensen mogen tegenwoordig bijna niet zelf meer weten hoe ze willen leven. Wil jij weing werken en met een klein huis en geen auto leven, dan kan dat haast niet meer door het gebrek aan kleine woningen om maar wat te noemen.
Als ik naar huis rij en er staat file (bijna elke dag) dan neem ik meestal de onvoordeligste route, over de brug ipv door de tunnel. Omdat de brug vaak openstaat staat er in de tunnel meestal een file.
Ik sta dan liever voor een open brug. Je kan even ontspannen want je rijdt niet stapvoets maar je staat stil en ik kan even genieten van de vogeltjes, het water en het groen wat er bij de brug is.
Even onthaasten, dat zouden meer mensen moeten doen vind ik
Thanksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:37 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Is dit niks voor je als avatar dromenvanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |