Heb al 7 bakken op vandaagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie iemand
Ik wel
Moet eerst helemaal wakker worden nog.
Ik ben aan de 2e kop bezig, moet helemaal bijkomen nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb al 7 bakken op vandaagmaar ja lekker
![]()
Is zijn inbox volquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef UncleScorp het volgende:
damn Barra zijn mail is teruggekomen
BARRA
Ik heb geen fotoboek ... ben niet echt fotogeniek ook niet meer ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is zijn inbox vol
Je kunt ook in zijn fotoboek schrijven, maar dan moet je zelf ook een fotoboek hebben. En dan is het meteen openbaar ook. Zal wel niet gewenst zijn?
Een fotoboek met een fantasie-plaatje kan ook of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek ... ben niet echt fotogeniek ook niet meer ...
Khad een vraagje ivm guns , dermee
Ik heb zijn email adres wel. Maar ik geef geen adressen door en daarbij komt dat jij er ook geen vermeld ehbt staan in jouw profiel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek ... ben niet echt fotogeniek ook niet meer ...
Khad een vraagje ivm guns , dermee
keb de hele beneden op zn kop gehad vandaag en gister... Banken van de kant, terrarium ook... alles weer schoon!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef draculettetje het volgende:
hallo,
@nok ik was zomaar foetsie en en naar bed gegaan solly
Qua opname tja het is klote vooral omdat we 1 maart de sleutel van het nieuwe huis krijgen maar ja tis voor het goede doel!
en vampje hoest nu met jou? Al duizend en niks dingen gedaan?
vanmorgen belde de arbo arts had er gister moeten zijn en ik heb helemaal geen brief gehad!
nu morgen.....
Oh okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage was net nog ff aanwezig en zette net nog een slotje, dus ze is nog thuis denk ik.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef vamperotica het volgende:
lekkere harde herrie... heerlijke afreageer"muziek'
Met Mirage komt alles goed zeg ik altijd. Ze is te aardig en lief om ongeluk te krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |