Ze heeft het toch alleen bij het huilen dat haar adem stokt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
sorry dat ik even tussendoor kom, maar ik maak me zo'n enorme zorgen...even over het onderwerp van vanmorgen, dit had ik getikt:
Weet/herkent iemand dit? Ik krijg er namelijk elke keer weer de zenuwen van. Ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar het is heel erg om mee te maken. Isabella is nu 9 maanden, en heeft vanaf de geboorte al dat ze tijdens het huilen 'achterblijft'. Toen deed ze het veel vaker. Nu heeft ze het af en toe met mate. Heel zelden heeft ze ook dat wanneer ze bijvoorbeeld haar hoofd stoot dat ze weer achterblijft. Je hoort dan helemaal geen geluid meer en ze blijft dus echt hangen in haar huilbui. Vreselijk eng. Ze loopt helemaal paars aan en het lijkt alsof ze geen lucht krijgt. Dan is ze opeens helemaal weg, haar ogen draaien en het lijkt wel of ze flauwvalt of zo. Ik raak dan helemaal in paniek maar probeer wel rustig te blijven. Blazen in het gezicht helpt soms een beetje. Net had ze het weer, toen ik haar een stukje brood in haar mond wilde geven ging ze heel wild naar voren omdat ze uit de kinderstoel wilde en toen kwam ik met m'n lange nagel :S tegen haar tandvlees/gehemelte aan. Het begon te bloeden en ze kreeg dus weer dat achterblijven met alles wat ik boven omschreef. Ik legde haar erna snel aan om haar te troosten. Blij dat ik nog borstvoeding heb zeg! Maar dit is zoooooo eng
Nok, Vamp of Dani herkennen jullie dat misschien?
Nu kom ik dit tegen op een website. We hebben besloten de dokter te bellen morgen, stel dat Isabella ook een hartruisje of iets dergelijks heeft? Het is precies hetzelfde als wat dat jongetje van 2 heeft![]()
http://www.ouders.nl/vkindarts.htm
Dochterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Leuk ventje hoor (is je zoon neem ik aan?)
Kheb het koud, ga zo maar even onder de douche staanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb hip-hop opstaan
Pink Floyd heb ik ook heel veel van, alleen moet ik nog de tijd nemen om me in die muziek te verdiepen nog
Tijd genoeg......een zee van tijd
Hip hop is ook wel eens lekker. Ik luister bijna alles. Kan zo gek niet zijn of ik luister het. Maar sommige muziek irriteert wel eens, maar dat kan ook liggen aan mijn eigen stemming. Soms kan muziek zorgen voor een storing hier.
En dan wil ik bijna weer zeggen, storing in het denken en voelen. Maar zo is het wel vaak
Ik haat conflicten in het voelen en denken. Dat wekt stress opMaar dat komt nog wel goed.
Hoe gaat het met Metro2005 vanavond![]()
Barb....laat je niet gek maken door alles dat op internet staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Leuk ventje hoor (is je zoon neem ik aan?)
ik hoop zo dat het niks bijzonders is
![]()
![]()
Ja alleen bij het huilen, maar het gebeurt niet zo vaak. Alleen vandaag dus maar liefst twee keer. Toen was ze ECHT een Pepe, want toen deed ze het toen ze haar zin niet kreeg! en ze huilde heel eng achter elkaar (schreeuwtjes) alsof ze weer een pasgeboren baby'tje was of zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ze heeft het toch alleen bij het huilen dat haar adem stokt?
Bovendien hadden ze een "ruisje" vast allang ontdekt. Maak je nou geen zorgen.
Dat weet ik wel...maar stel? Ik wil gewoon dat de dokter ons zsm uitsluitsel geeftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:13 schreef CarDani het volgende:
[..]
Barb....laat je niet gek maken door alles dat op internet staat.
Dan heb je geen leven meer.![]()
Ken je het boek "oei ik groei"?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja alleen bij het huilen, maar het gebeurt niet zo vaak. Alleen vandaag dus maar liefst twee keer. Toen was ze ECHT een Pepe, want toen deed ze het toen ze haar zin niet kreeg! en ze huilde heel eng achter elkaar (schreeuwtjes) alsof ze weer een pasgeboren baby'tje was of zo![]()
en het kan ook nog epilepsie zijn....weet je, ze doet het zo ontzettend goed met alles, ik zou het niet kunnen geloven gewoon![]()
Oh sorry! Ik twijfelde wel maar ik ging op het blauw af (wat althans blauw lijkt)quote:
13 weekjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik twijfelde wel maar ik ging op het blauw af (wat althans blauw lijkt)![]()
niet boos zijn![]()
hoe oud is ze?
ja dat ken ik en ik heb me zelfs aangemeld voor de nieuwsbrief op de website. Je krijgt dan elke keer via email aangekondigd wanneer ze een sprongetje krijgt. en dat is tot nu toe (ik weet niet hoe lang geleden ik me heb aangemeld maar dat was best lang) nog maar 1 keer gebeurd. en dat was al weken terug....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ken je het boek "oei ik groei"?
Misschien zit ze in een sprongetje en is ze wat prikkelbaarder dan anders.
Hoe heet ze?quote:
Ik heb het ideaal qua temperatuurquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kheb het koud, ga zo maar even onder de douche staanen ben even wat financiele dingen aan het bespreken met mijn vriendin
Hey you!!!!!! Maak je es ff niet zo druk. Ze doet het toch goed verder? Nou dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja alleen bij het huilen, maar het gebeurt niet zo vaak. Alleen vandaag dus maar liefst twee keer. Toen was ze ECHT een Pepe, want toen deed ze het toen ze haar zin niet kreeg! en ze huilde heel eng achter elkaar (schreeuwtjes) alsof ze weer een pasgeboren baby'tje was of zo![]()
en het kan ook nog epilepsie zijn....weet je, ze doet het zo ontzettend goed met alles, ik zou het niet kunnen geloven gewoon![]()
Liefquote:
Sorry Nok...ben nu denk ik ook extra vatbaar voor emoties dankzij het progestoronquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey you!!!!!! Maak je es ff niet zo druk. Ze doet het toch goed verder? Nou dan.
Ze is ook op een leeftijd dat ze soms buiten zinnen gaan raken als dingen niet gaan zoals ze willen. Dat begint nu rond deze leeftijd. Maak je niet druk, laat de dokter ernaar kijken en gan jezelf niet bij voorbaat al slapeloze nachten bezorgen, okay.
Dan koude washandje en rustig troosten zou jou ook kunnen helpen
Vraag Mike maar om je af te koelen.
13 weekjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Lief15 weekjes...tjee!
Ben echt benieuwd wat het tweede hummeltje gaat worden....ik denk zelf een jongetje
13 weken en je denkt al aan een volgende keerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
13 weekjes.
Wij denken ook de volgende keer aan een jongetjeMaar ja.. vind het allemaal wel prima eigenlijk
:S sorry, ben een beetje in de war momenteelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
13 weekjes.
Wij denken ook de volgende keer aan een jongetjeMaar ja.. vind het allemaal wel prima eigenlijk
Jij ook bedankt Droompjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Always look on the bright side of life. En nooit te vroeg conclusies trekken, een mening van een deskundige erbij nemen. Jezelf gek laten maken is zo makkelijk en tevens zinloos vaak. Over-bezorgdheid is zelf-kwelling volgens mij.
En dat zeg ik niet uit belediging.
Ik heb mezelf ook vaak genoeg gek gemaakt in mijn eigen geval, als mijn hart ff te snel klopte dacht ik meteen dat ik een stoornis had in het hart. Had ik steken op de borst dacht ik aan een hart-aanval.
Tis gewoon onnodig en het maakt je gek.
Koel blijven is beter. Koel-bloedig![]()
Ik help graag mensenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jij ook bedankt Droompje![]()
jullie zijn schatten![]()
Ze komt vanzelf wel weer opdagen en zal een unban vragen als ze behoefte heeft eraan. Anders niet. Ik bedoel, ze doet uiteindelijk toch wat ze zelf wilt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Weet je, en ik mis Stenny. Wanneer komt ze weer? Nok?
Geen idee, meid.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Weet je, en ik mis Stenny. Wanneer komt ze weer? Nok?
Het is een mooie ja!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik help graag mensenZonder zelf-belang. Hoewel ik denk dat ik mezelf ook help als ik jou help
Gewoon ieder mens dat niet goed bezig is of niet goed in zijn of haar vel steekt, beinvloed de massale stemming
Ik heb de icoon van metro erbij gepakt. Een dromenvanger als icoon nu
Eerste keer dat ik een dromenvanger als icoon gebruik. Ik vind hem wel cool staan eerlijk gezegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |