Goh, dat is leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik heb erachteraan gebeld. Maar iedereen die erover gaat blijkt ziek te zijn. Dus ik reken op volgende week. Als ik er deze week nog iets van hoor is dat een verrassing.
Assistent producer voor een literair cultureel festival. Maar ze organiseren ook kleinere evenementen op dat vlak.
Die richting zou vreselijk goed bij me passen. Eigenlijk meer in de multi-culti hoek omdat ik daar wel expertise in heb en zelf bijvoorbeeld ook altijd heb gedanst. Maar dit is ook een erg leuk begin. Literatuur is ook heel okay. Alleen poezie is aan mij niet echt besteed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:54 schreef CarDani het volgende:
[..]
Goh, dat is leuk![]()
Een vriend van ons heeft ook een productiebedrijf.
Bios Flash?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
droompje ga niet je bios flashen! nergens voor nodig
Joh, daar kom je wel in.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die richting zou vreselijk goed bij me passen. Eigenlijk meer in de multi-culti hoek omdat ik daar wel expertise in heb en zelf bijvoorbeeld ook altijd heb gedanst. Maar dit is ook een erg leuk begin. Literatuur is ook heel okay. Alleen poezie is aan mij niet echt besteed.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef vamperotica het volgende:
Dochterleif krijgt net een brief met 2 vrijkaartjes voor een of andere paardenfilm die ze gewonnen zou hebben bij de Tjakka ( zo'n kinderblaadje uit de supermarkt..)
Nou doet ze wel vaker mee aan dat soort prijsvraagjes, maar hier wist ze niets van.....
Kan je die redactie niet bellen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef vamperotica het volgende:
Dochterleif krijgt net een brief met 2 vrijkaartjes voor een of andere paardenfilm die ze gewonnen zou hebben bij de Tjakka ( zo'n kinderblaadje uit de supermarkt..)
Nou doet ze wel vaker mee aan dat soort prijsvraagjes, maar hier wist ze niets van.....
goed ideee!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:15 schreef CarDani het volgende:
[..]
Kan je die redactie niet bellen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:23 schreef vamperotica het volgende:
ja, Barbje... meld je eens!!
Kan best, Barra... Ze lijkt een beetje op dr moeder, dus.....
Er staat wel iets over een prijsvraag van die film op de tjakkasite... Maar gelof dat ie nog liep ofzo.....
Nou.... ik geloof dat ik beter maar wel gewoon mijn hemd op kan lichtenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:13 schreef CarDani het volgende:
[..]
Joh, daar kom je wel in.
Misschien word je nog wel de grootste dichteres van dit forum![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... ik geloof dat ik beter maar wel gewoon mijn hemd op kan lichten
Daar ben ik iig stukken beter is.
Ik mis een voorafgaande post hierop?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
En Barra......leugenaar![]()
Ik heb jou er nooit voor betaald. JIj mij ja. duh![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
En Barra......leugenaar![]()
Ik heb jou er nooit voor betaald. JIj mij ja. duh![]()
Aha.... je hebt em al gevonden zag ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik mis een voorafgaande post hierop?![]()
gevind!! en gereageerd uiteraardquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i never paid for it
and never will
@ SAR
staat in het topic over tienerprostitutie
Ow..... you'll pay in the end. niet in materiele zin misschienquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i never paid for it
and never will
@ SAR
staat in het topic over tienerprostitutie
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
gevind!! en gereageerd uiteraard![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*bouncing on the walls*
GVD NOG STEEDS GEEN SEX GEHAD EN IK BEGIN HET ONDERHAND BEU TE WORDEN!!!!!
Ga naar Amsterdam Zuid-Oost of Centrum en vraag daar om pijpmeisjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*bouncing on the walls*
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach gutte toch. Wat zieeeeelig !!!
Man..... heb wel eens jaaaaren geen sex gehad omdat de juiste persoon er niet was. Zijn andere manieren dan, he...... eikeljoggen, weet je nog
Eikeljoggen is half nie zo lekker als dat iemand het voor je doet...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach gutte toch. Wat zieeeeelig !!!
Man..... heb wel eens jaaaaren geen sex gehad omdat de juiste persoon er niet was. Zijn andere manieren dan, he...... eikeljoggen, weet je nog
great minds think alikequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eikeljoggen is half nie zo lekker als dat iemand het voor je doet...![]()
Nee, in de vrouwelijke vorm ook niet. Maar nog 10x liever dat dan dat de verkeerde persoon het voor me doet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eikeljoggen is half nie zo lekker als dat iemand het voor je doet...![]()
Verschil is dat mannen het meestal wat minder boeit, als we maar klaarkomen... Pas als ze zwanger wordt gaan we denken, shit, waarom uitgerekend haar? ik wil never nooit niet met haar oud worden enzo....quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, in de vrouwelijke vorm ook niet. Maar nog 10x liever dat dan dat de verkeerde persoon het voor me doet.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, in de vrouwelijke vorm ook niet. Maar nog 10x liever dat dan dat de verkeerde persoon het voor me doet.
Pfff dat kan ik me dus Écht niet voorstellen he....BAH.. met zomaar een willekeurige gaan rampetampenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verschil is dat mannen het meestal wat minder boeit, als we maar klaarkomen... Pas als ze zwanger wordt gaan we denken, shit, waarom uitgerekend haar? ik wil never nooit niet met haar oud worden enzo....
Gurm.... manneke toch...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*bouncing on the walls*
daar ben ik eigenlijk ook iets te kieskeurig voorquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef CarDani het volgende:
[..]
Pfff dat kan ik me dus Écht niet voorstellen he....BAH.. met zomaar een willekeurige gaan rampetampen![]()
Voor veel mannen lijkt dat zo te zijn ja. Maar niet voor allemaal denk ik zo..... Ik bedoel.... tis toch niet voor iedereen van: kut is kut zei de boer, en hij neukte zijn eigen varken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verschil is dat mannen het meestal wat minder boeit, als we maar klaarkomen... Pas als ze zwanger wordt gaan we denken, shit, waarom uitgerekend haar? ik wil never nooit niet met haar oud worden enzo....
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef CarDani het volgende:
[..]
Pfff dat kan ik me dus Écht niet voorstellen he....BAH.. met zomaar een willekeurige gaan rampetampen![]()
Wat?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Mirage het volgende:
Woei !!!!!
De baby deed weer even eigenwijs !![]()
We waren begonnen met primen (soort vaginale zetpil), om de ontsluiting iets beter te maken voordat we aan het infuus gaan.
Dit omdat ze bij een stuitbevalling (zoals het er nu uitziet kan de keizersnede dus achterwege blijven) heel graag zo lang mogelijk de vliezen heel laten (in tegenstelling tot gewone hoofd eerst bevalling).
Bij het inleiden mbv infuus is het namelijk zo dat ze de baby heel close in de gaten willen houden door op het kindje zèlf een draadjes te hangen. (soort schroeven eigenlijk).
En als ze dat doen, dan moeten de vliezen dus gebroken worden.
Om werkruimte te creëren en de vliezen zo lang mogelijk in tact te laten eerst dus primen.. daarna infuus.
Om 13.00 uur zag het er eigenlijk al prima uit, maar toch nog maar een keer geprimed.
Om de zoveel minuten krijg ik een half uur ctg scan, baby wordt dus goed gemonitord.
Ondertussen al véél harde buiken, eignlijk al wee-activiteti te noemen dus op de ctg (alhoewle ik ze zelf uiterraard ook goed voel).
Ik mocht weer even een uurtje los lopen over de afdelingen (ook goed om de activiteti te stimuleren).
Ik zit hier dus eigenlijk met (voor)weeën te typen.
Jullie zijn ontzettend lief, die berichtjes![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
even de weeën verder op gang brengen
![]()
![]()
![]()
![]()
des te minder lang zo aan het infuus en minder heftig (hopen we)
Net overigens een geweldige kreety gehoord een paar deuren verder... een meisje geboren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |