Veel succesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef nokwanda het volgende:
En nu ga ik weer een paar zenders proberen te programeren op mijn nieuwe tweedehands teeveetje boven.
Ben er zo weer
Ik denk het wel jah. En vanaf het begin is het fout gedaan, dus wij hebben allemaal een negatieve erfenis gekregen. Misschien heeft God ons belast met een zware taakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het is een mooie ja!
Gewoon ieder mens dat niet goed bezig is of niet goed in zijn of haar vel steekt, beinvloed de massale stemming
dat denk ik ook ja......
Hoezoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
13 weken en je denkt al aan een volgende keer![]()
Da's nog verbazender dan aan een jongen denken
En dat was niet sarcastisch bedoeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo
Mn vrouw zei letterlijk een half uur na haar zware bevalling "Ow.. dat viel wel mee, doen we nog wel een keer"
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat was niet sarcastisch bedoeld?![]()
Ik ga het universum beheersen en veranderen met taal en getallen. Ik ga veranderingen aanbrengen dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey droompje....identificeer jij jezelf met He-Man
Whoeiii go Droompje,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ga het universum beheersen met taal en getallen. Ik ga veranderingen aanbrengen dus
Ik zal niemand lastig vallen...niemand merkt wat, mochten mensen wat merken dan is het alleen maar op een positieve manier. Zoals het universum het wilt. Zoals het universum moet voltooid worden.
Het universum is al voltooid in de toekomst. Alleen moeten we nu richting het eindpunt gaan. Maar het eindpunt staat al vast gedeeltelijk
Ik ga andere muziek uitzoeken en nu ff naar buiten een sigaret roken.
ALLES KOMT GOED!!!!!!
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hallo Barrawilde net even gaan liggen op de bank en wat gaan lezen
En je loopt niet automatisch warm voor het maken????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee
Nee echt, ze is eigenlijk nu al weer bezig om te kijken hoe warm ik kan lopen om snel weer nummer 2 te maken.
Go Go GO Go Goooowwwwwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Whoeiii go Droompje,go Droompje
![]()
(dat van He-Man, ik wilde gewoon ff leuk doen, dat was ook the master of the universe)
Dit is juist bedoeld om vol te lullenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
GVD! Volgeluld!!!Dan maar hier verder
![]()
@Analyzing Barb, je ging net iets liefs zeggen over me ogen...![]()
@Andere ouwehoertjes, Hoi!![]()
Reeds gespot *miss Marple mode*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef vamperotica het volgende:
Misschien heeft ze de boel nu zo op stelten gezet, dat ze geboied en wel in een bedje ligt....
En ik ben geen oud hoertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
GVD! Volgeluld!!!Dan maar hier verder
![]()
@Analyzing Barb, je ging net iets liefs zeggen over me ogen...![]()
@Andere ouwehoertjes, Hoi!![]()
uitgebroken en op de vlucht...quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
uitgebroken en op de vlucht...
Oversight...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef nokwanda het volgende:
Hey guys.... Mirage niet meer gespot na vanmiddag. Zouden ze haar daar hebben gehouden? Of geniet ze van de laatste avond samen met Oversight en 2 kindjes ipv 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |