quote:Het Vaticaan heeft maandag een nieuwe aanval geopend op de eisen van verschillende homogroeperingen. Met een internationale bijeenkomst van vijf dagen wil het Vaticaan bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden. Homohuwelijken zijn nu mogelijk in België, Spanje, Canada, Groot-Brittanië en Nederland.
Het Johannes Paulus II Instituut organiseert de conferentie aan de Vaticaanse Universiteit van Lateranen. Onder de sprekers zijn onder andere de Franse priester en psychoanalist Tony Anatrella, auteur van de richtlijn om homo's het priesterschap te ontzeggen, de Spaanse theoloog Juan José Pérez Sorba en de Amerikaanse jurist David Crawford.
De leiding van de katholieke kerk maakt zich zorgen om het toenemende aantal landen dat homohuwelijken mogelijk maakt. Door paus Benedictus XVI werd dit eerder als "ernstige vergissing" bestempeld. "De homobeweging is een machtige culturele lobby, sterk ingeplant in milieus van intellectuelen en leiders. Zij heeft als doel een zeker concept van het gezin te vernietigen", zei de directeur van het Johannes Paulus II Instituut.
Vaticaan wil homohuwelijk halt toeroepen
Nog een laatste post.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je mijn vragen oprecht niet snapt, dan zou ik het nog maar een keer of tien doorlezen wat je allemaal neer tikt hier. Al jou meningen die jij pretendeerd op fok staan lijnrecht tegenover het westen.
Er zijn wel meerdere offtopic posts geweest, daarnaast meende ik mijn post wel oprecht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:05 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nog een laatste post.
Ik snap de vragen op zich wel, maar ik snap niet wat ze met het onderwerp te maken hebben. De vragen worden gesteld om me als discussiant te diskwalificeren, terwijl ik tot nu toe alleen maar inhoudelijk gereageerd hebt. Erg onwenselijk allemaal.
Ik wil nog even wat rechtzetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:01 schreef purmernoord het volgende:
Wat een acherlijke mensen zitten hier tussen. Die Super7fighter is werkelijk niet te filmen. Ik wens die persoon alles toe wat hij zijn ergste vijand toewenst, en dat in het kwadraat.
Daar gaan we weer, homofielen -> pedofielen... Deze hebben niks met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik wil nog even wat rechtzetten.
De inperking van de rechten van homo's komt niet uit haat voor de homo's, maar uit belang van de kinderen die er schadelijke gevolgen aan zullen overhouden. Ik kan me niet indenken dat het goed is voor een kind om op te groeien met 2 vaders en zonder moeder. Leven en laten leven, nee dat werkt niet in dit geval,
Welke schadelijke gevolgen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De inperking van de rechten van homo's komt niet uit haat voor de homo's, maar uit belang van de kinderen die er schadelijke gevolgen aan zullen overhouden.
Wat een schaamteloze bekrompenheid.quote:Ik kan me niet indenken dat het goed is voor een kind om op te groeien met 2 vaders en zonder moeder. Leven en laten leven, nee dat werkt niet in dit geval,
Ik heb heel veel studies gelezen over opgroeien met ouders van het zelfde geslacht, jij ook?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De inperking van de rechten van homo's komt niet uit haat voor de homo's, maar uit belang van de kinderen die er schadelijke gevolgen aan zullen overhouden. Ik kan me niet indenken dat het goed is voor een kind om op te groeien met 2 vaders en zonder moeder. Leven en laten leven, nee dat werkt niet in dit geval,
Hey je bent nog wakker, doe je wel een beetje rustig aanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:20 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, homofielen -> pedofielen... Deze hebben niks met elkaar te maken.
Jij kan je niet indenken dat de kinderen er geen schadelijke gevolgen van ondervinden... ben je nu ineens psycholoog of zo? Waar baseer je dat eigenlijk op?
Beter 1 moeder dan 2 vaders en vice versa, maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:21 schreef sp3c het volgende:
joh maak dat de kat wijs
ik ken toevallig twee mensen die opgevoed zijn met 1 moeder, die kenden hun vaders niet eens en dat zijn geweldige mensen ... ik zie niet in hoe een extra moeder hun leven zou kunnen vergallen behalve dat er meer geld te besteden is
Het is idd een andere discussie, maar leg eens uit?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter 1 moeder dan 2 vaders en vice versa, maar dat is een andere discussie.
Door mensen zo als jij krijgen die kinderen het idd moeilijk op school. Maar zoals ik al vroeg hoeveel studies heb je gelezen voordat je, je eigen conclusies trok?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
Homoseksuele stellen moeten geen kinderen krijgen, dat is mijn standpunt ten aanzien van homo-adoptie. Dit is uit den boze, een kind moet moederliefde krijgen en de liefde van een vader. En dat kan niet als 2 mannen met elkaar een kind adopteren en 2 vrouwen ook niet.
Een kind is niet compleet zonder vader of moeder. Zonder vader of zonder moeder is er geen sprake van een ''gezin''.
Wat moet je later zeggen als je iedereen met een vader en moeder ziet. Ja, ik heb 2 vaders of 2 moeders. De gesprekken die rondgaan op je school over je ouders. Nee, die geadopteerde kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je "gelukkig" normaal bent en met een vriend of vriendin thuiskomt, wat moet die wel niet denken van je "ouders".
Als je op dat moment al niet geestelijk beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
kap is met die aanhalingstekens irritant mannetjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
Homoseksuele stellen moeten geen kinderen krijgen, dat is mijn standpunt ten aanzien van homo-adoptie. Dit is uit den boze, een kind moet moederliefde krijgen en de liefde van een vader. En dat kan niet als 2 mannen met elkaar een kind adopteren en 2 vrouwen ook niet.
Een kind is niet compleet zonder vader of moeder. Zonder vader of zonder moeder is er geen sprake van een ''gezin''.
Wat moet je later zeggen als je iedereen met een vader en moeder ziet. Ja, ik heb 2 vaders of 2 moeders. De gesprekken die rondgaan op je school over je ouders. Nee, die geadopteerde kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je "gelukkig" normaal bent en met een vriend of vriendin thuiskomt, wat moet die wel niet denken van je "ouders".
Als je op dat moment al niet geestelijk beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
Wat moet je later zeggen als je met allemaal atheisten op school zit. Ja, ik ben Moslim. De gesprekken die rondgaan op je school over je vakantiebestemming. Nee, die Islamitische kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
Gevoelsmatig ben ik het er niet mee eens. Bovendien is aangetoond dat kinderen van homo's/lesbiënnes (die hun officiële coming out dus na een hetero relatie hebben) vaak ontsporen in een later stadium. Adoptie vind ik nog erger, want dan wordt een kind opgevoed met het idee dat het normaal is om bijvoorbeeld twee vaders te hebben en geen moeder. Het kind wordt soft opgevoed en zal in veel gevallen niet opgewassen zijn tegen de hardheid van de maatschappij (alleen al op de lagere school). Nee, dat vind ik echt een hele slechte zaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is idd een andere discussie, maar leg eens uit?
Of geef ze aan een welwillend heterostel, want je hebt tenslotte geen homo's die coke gebruiken of werkloos zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:26 schreef purmernoord het volgende:
ik ken heel wat gezinnen met heteroouders waarvan ik denk dat mijn vriend en ik het absoluut een stuk beter zouden doen... Ouders en kinderen die aan de coke zijn, werkeloos, etc Als je rechtlijnig bent haal je daar gelikj de kinderen weg... Geef ze aan een homostel. Kunnen ze weer heropvoed worden...
Nanking, je hebt gelijk, ik moet eigenlijk naar bed... Maar zoveel onrecht kan ik niet zomaar laten gebeuren hier
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
De aanhalingstekens zijn ter verduidelijking om het verschil in 'definities' te benadrukken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
kap is met die aanhalingstekens irritant mannetje
die aanhalingstekens zijn vervelend en je doet het eromquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:36 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De aanhalingstekens zijn ter verduidelijking om het verschil in 'definities' te benadrukken.
Nu begin je me te beschuldigen voor iets waar ik nooit aanzou mee werken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Door mensen zo als jij krijgen die kinderen het idd moeilijk op school. Maar zoals ik al vroeg hoeveel studies heb je gelezen voordat je, je eigen conclusies trok?
wat hij zegtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat moet je later zeggen als je met allemaal atheisten op school zit. Ja, ik ben Moslim. De gesprekken die rondgaan op je school over je vakantiebestemming. Nee, die Islamitische kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je ''gelukkig'' normaal bent en met een kafir thuiskomt, wat zal die wel niet te lijden krijgen van je ouders.
En zo kan ik werkelijk ALLES vervangen door de namen van een godsdienst en haar belijders, zonder iets te forceren. Maar dat zal er wel niet in gaan.
Waar beschuldig ik je van? Van je gedachtegang die je hier uitdraagt? Dat doe je toch echt zelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:38 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nu begin je me te beschuldigen voor iets waar ik nooit aanzou mee werken.
Dit is niet de manier om een discussie te voeren.![]()
Ik respecteer je gezag, dat weet je, maar waarom schelden-> "irritant mannetje"?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
die aanhalingstekens zijn vervelend en je doet het erom
jij bent anders wel degene die het jammer vind dat je 'ze' niet uit kunt roeienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:38 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nu begin je me te beschuldigen voor iets waar ik nooit aanzou mee werken.
Dit is niet de manier om een discussie te voeren.![]()
Daar is ook het gros van de homo's het niet mee eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kan het trouwens wel eens zijn met de ergernis over verschrikkelijk ordinaire homo-parades, maar da's dan ook zo'n beetje het enige.
ja ik ook, maar iemand anders (weet niet meer wie) vroeg me of ik dat ook vind van het Braziliaanse carnaval in Rotterdam oid ... en eerlijk gezegd vind ik dat er wel mooi uitzien terwijl ze toch dezelfde veren aan hun blote kont hebben hangenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kan het trouwens wel eens zijn met de ergernis over verschrikkelijk ordinaire homo-parades, maar da's dan ook zo'n beetje het enige.
Waarom denk je dat ik die smiley erachter plaatste?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:41 schreef sp3c het volgende:
dat vind ik, dan is alles toch geheiligd?
jij vind homo's verderfelijk, ik vind jouw irritant
[..]
jij bent anders wel degene die het jammer vind dat je 'ze' niet uit kunt roeien
Om je gedachte te verdoezelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:43 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die smiley erachter plaatste?![]()
Oke, dan kunnen we verder praten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Elke vorm van leven op deze wereld wil het uitsterven van zijn soort voorkomen. Als je kijkt naar het lichaam van de man en de vrouw dan zijn ze op elkaar afgesteld, een andere samenstelling van de 2 geslachten gaat niet samen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Nog wat vragen van mijn hand. Vaticaan wil homohuwelijk een halt toeroepen
Met zulke opvattingen over ''natuurlijkheid'' zou het een wonder zijn als je de evolutietheorie niet verwierp.
het is anders wel volkomen normaal dat er homo's bestaan. Ze bestaan bij iedere diersoort, de mens is niet de enige. Daardoor een volkomen natuurlijk fenomeen. Waarschijnlijk genetisch bepaald, dus ook niets aan te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Oke, dan kunnen we verder praten.![]()
[..]
Elke vorm van leven op deze wereld wil het uitsterven van zijn soort voorkomen. Als je kijkt naar het lichaam van de man en de vrouw dan zijn ze op elkaar afgesteld, een andere samenstelling van de 2 geslachten gaat niet samen.
De mens kan met de juiste parter een kind verwekken, waardoor de mens weer kan doorleven in een volgende generatie. Dit is naar mijn idee het bewijs dat homoseskualiteit een afwijking is en zeker niet normaal.
Helaas worden we in de media van tegenwoordig overspoeld met het idee dat het normaal is waardoor we het ook als normaal gaan beschouwen. Naar mijn idee zeer fout.
Van oudsher is het zo dat er kinderen of door een vroegtijdige dood of scheiding met één ouder en dus één geslacht opgevoed worden, zijn dat allemaal psychopaten geworden?? Misschien zijn er gemiddeld wat meer problemen, maar dat komt eerder door het alleen zijn dan door de opvoeding door één geslacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
---> FB was jij degene die die 'essyas' wel begreepquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:09 schreef sp3c het volgende:
wat dat betreft zou je een voorbeeld aan BSB kunnen nemen, dat slaat ook nergens op maar echt irritant of slecht te begrijpen is het nergens
IDDquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Chadi het volgende:
Het vaticaan heeft gewoon gelijk. Een homo huwelijk kan niet in het christendom. Wil je voor de wet getrouwd zijn dan mag dat maar niet volgens de kerk.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef desiredbard het volgende:
een kerkelijk huwelijk, dat is voorbehouden aan monogame hetero's
Als je niet in een monogame relatie wilt zitten moet je zeker niet voor de kerk trouwen nee,quote:
Vandaar al die scheidingen of escapades. Het is natuurlijk onzinnig om te zeggen dat het kerkelijk huwelijk voor monogame hetero's is. Monogamie, als je daar al zo aan hecht, is ook niet exclusief voor hetero's.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je niet in een monogame relatie wilt zitten moet je zeker niet voor de kerk trouwen nee,
Is namelijk een levestijl die niet past bij de beloftes die je maakt.
Dat is jouw mening, ik ken heel veel gelovigen die er anders over denken.quote:Homosexuele daad past ook niet binnen het geloof, dus logisch dat dat instituut mensen die er zo'n levenstijl op na houden niet in verbind.
Het gaat dus niet zozeer om liefde in de RK kerk maar om de regeltjes?quote:De RK kerk heeft namelijk niets tegen op een homosexuele man die met een lesbische vrouw trouwt hoor.... Het is homo's dus niet verboden met elkaar te trouwen. Huwelijk tussen personen van hetzelfde geslacht wordt niet voltrokken
Gelukkig denkt de protestante kerk in Nederland daar anders over. Die zegent wel homohuwelijken in. ( hangt een beetje van de dominee af, maar het mag wel)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Chadi het volgende:
Het vaticaan heeft gewoon gelijk. Een homo huwelijk kan niet in het christendom. Wil je voor de wet getrouwd zijn dan mag dat maar niet volgens de kerk.
De enige situatie die ik me kan indenken die het slecht maakt voor een kind is de volgende: 2 vaders of 2 moeders is niet geaccepteerd, dus het kind wordt gepest op school.quote:Ik kan me niet indenken dat het goed is voor een kind om op te groeien met 2 vaders en zonder moeder.
Aah je bent er zelf al over begonnen. Bij acceptatie bestaan deze problemen dus niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
Modje?quote:Als je op dat moment al niet geestelijk beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
klopt, het gepest worden is geen argument..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
De enige situatie die ik me kan indenken die het slecht maakt voor een kind is de volgende: 2 vaders of 2 moeders is niet geaccepteerd, dus het kind wordt gepest op school.
Dit probleem is opgelost zo snel als het geaccepteerd is. Zichzelf oplossend probleem dus.
Heb je daar wetenschappelijk bewijs voor?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het met hem eens dat het ideale gezin niet zo ideaal is als het wordt geleid door 2 vaders of 2 moeders i.p.v. een vader en een moeder, het zal de balans van de kinderen verstoren, zowel geestelijk als emotioneel.
Super7fighter suggereert dat homoouders hun kinderen sexueel misbuiken..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet waarom er zo geprikkeld gereageerd wordt op de posts van Super7fighter, als ik het zo lees zijn het geen trollposts, sterker nog, her en der draagt hij dingen uit waar wel degelijk een punt in zit. Ik ben het met hem eens dat het ideale gezin niet zo ideaal is als het wordt geleid door 2 vaders of 2 moeders i.p.v. een vader en een moeder, het zal de balans van de kinderen verstoren, zowel geestelijk als emotioneel.²
Het is niet zo zeer dat men boos is op super7fighter, meer de frustrerende machteloosheid tegenover mensen die lijden aan geloofswaanzin. Die zonder hun geloof nooit zo gedacht hadden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet waarom er zo geprikkeld gereageerd wordt op de posts van Super7fighter, als ik het zo lees zijn het geen trollposts, sterker nog, her en der draagt hij dingen uit waar wel degelijk een punt in zit. Ik ben het met hem eens dat het ideale gezin niet zo ideaal is als het wordt geleid door 2 vaders of 2 moeders i.p.v. een vader en een moeder, het zal de balans van de kinderen verstoren, zowel geestelijk als emotioneel.²
bronquote:Menig echtpaar met twee, drie kerngezonde kinderen zal met diep respect hebben toegekeken hoe Aad en Ron als pleegouders hun zes probleemkinderen - waarvan twee verstandelijk gehandicapt en drie verslaafd geboren - proberen groot te brengen. Met één zo'n kind verwordt het leven al tot een beproeving, laat staan met zes.
Aad en Ron laten zich echter door niets of niemand uit het veld slaan. Zij zijn vijftien jaar geleden met één kind begonnen, en daarna hebben ze besloten hun leven voorgoed aan dergelijke ontredderde kinderen te wijden.
De filmer stelde hun in zijn overigens voortreffelijke documentaire geen vragen over hun motieven, maar in de VPRO Gids zegt Ron: ,,Ik vind het heel erg dat er zo weinig pleeggezinnen zijn. Wij komen nogal eens in kindertehuizen en als ik daar acht baby's zie liggen, vind ik dat heel triest. Die horen daar niet. We hopen dus dat mensen door deze documentaire geïnspireerd raken en in elk geval overwegen om een pleegkind in huis te nemen.''
Het zou mooi zijn als de documentaire dit effect heeft, maar ik betwijfel het. In veel opzichten lijkt het lot van Aad en Ron immers weinig benijdenswaardig. Van 's morgensvroeg tot 's avonds laat sloven en redderen met extreem moeilijke kinderen, geen tijd meer hebben voor elkaar, de verantwoordingsplicht tegenover voogdijinstelling en de biologische ouders - het lijkt een combinatie van engelengeduld en heldenmoed te vereisen die voor een gemiddeld mens niet is op te brengen.
Hoezeer zij beproefd worden, blijkt uit enkele aangrijpende sleutelscènes van de documentaire. Zij willen graag de voogdij over de 7-jarige Michael, jaren eerder als 'een kapot gemaakt kind' bij hen ondergebracht. Als de maatschappelijk werkster hun haar positieve advies voorleest, kunnen ze hun ontroering niet verbergen. Het voogdijschap beschouwen ze als de kroon op hun werk, het betekent dat het kind niet langer opeisbaar is door instanties en ouders. Maar hoe wrang loopt het niet voor hen af: de biologische vader, die zich vijf jaar lang niet om het kind bekommerd heeft, gooit opeens roet in het eten. ,,Ik hou niet van homo's'', zegt hij. En dan te bedenken dat Aad en Ron steeds hun uiterste best hadden gedaan om het contact tussen kinderen en biologische ouders te bevorderen. Zo zal ik de scène waarin een junkie-echtpaar zich vertwijfeld op zijn kinderen stort - die zich met weerzin laten omhelzen - niet licht vergeten.
Maar ook Jaap en Nickquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef sizzler het volgende:
"God created Adam and Eve, not Adam and Steve"
Kinderen hebben liefde nodig, dat is het belangrijkste. Er zijn zoveel 1 ouder gezinnen, groeien die kinderen allmeaal voor galg en rad op? Bovendien zijn er erg veel ontwrichte, klote kut heterogezinnen. Een voordeel van homo-ouders is dat ze in ieder geval heel bewust voor kinderen moeten kiezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Positieve uitzondering zou ik zeggen, één zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk. Als ik zo'n Paul de Leeuw zie op tv, dan moet ik bijna kokhalzen bij het idee dat die vent kinderen heeft mogen adopteren. Bovendien ben ik wel benieuwd naar hoe die kinderen van dat voorbeeld zich later ontwikkelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:49 schreef schatje het volgende:
Dat 2 homo's prima in staat zijn om kinderen op te voeden bewijzen Aad en Ron:
[..]
bron
Zie ook: tweevaders.nl![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
Als ik zo'n Paul de Leeuw zie op tv, dan moet ik bijna kokhalzen bij het idee dat die vent kinderen heeft mogen adopteren.
Ik houd mn hart vast als ik denk dat jij ook kinderen mag krijgen. Als je ze met dit soort denkbeelden gaat opvoeden, fijne mensen worden dat dan. Zal ook leuk zijn als jouw zoon homo blijkt te zijn, trap je hem dan je huis uit?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Positieve uitzondering zou ik zeggen, één zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk. Als ik zo'n Paul de Leeuw zie op tv, dan moet ik bijna kokhalzen bij het idee dat die vent kinderen heeft mogen adopteren. Bovendien ben ik wel benieuwd naar hoe die kinderen van dat voorbeeld zich later ontwikkelen.
Walgelijke vent, die zich opvallend vaak denigrerend uit laat over vrouwen en vrouwelijke geslachtsdelen (daar geef je een goed voorbeeld mee voor je kids) , terwijl hij er zelf uit ziet als een downer. Wie weet is het een act van hem om leuk te doen, maar daar ga ik niet vanuit omdat ie dat overal doet (ook bij serieuze radio uitzendingen).quote:
Prima kerel toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Positieve uitzondering zou ik zeggen, één zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk. Als ik zo'n Paul de Leeuw zie op tv, dan moet ik bijna kokhalzen bij het idee dat die vent kinderen heeft mogen adopteren. Bovendien ben ik wel benieuwd naar hoe die kinderen van dat voorbeeld zich later ontwikkelen.
En dus mag hij geen kinderen opvoeden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Walgelijke vent, die zich opvallend vaak denigrerend uit laat over vrouwen en vrouwelijke geslachtsdelen (daar geef je een goed voorbeeld mee voor je kids) , terwijl hij er zelf uit ziet als een downer. Wie weet is het een act van hem om leuk te doen, maar daar ga ik niet vanuit omdat ie dat overal doet (ook bij serieuze radio uitzendingen).
Jah, die kinderen worden vast vrouwen-haters/verkrachters...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Walgelijke vent, die zich opvallend vaak denigrerend uit laat over vrouwen en vrouwelijke geslachtsdelen (daar geef je een goed voorbeeld mee voor je kids) , terwijl hij er zelf uit ziet als een downer. Wie weet is het een act van hem om leuk te doen, maar daar ga ik niet vanuit omdat ie dat overal doet (ook bij serieuze radio uitzendingen).
idd.. geeft mij ook de bibbers..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik houd mn hart vast als ik denk dat jij ook kinderen mag krijgen. Als je ze met dit soort denkbeelden gaat opvoeden, fijne mensen worden dat dan. Zal ook leuk zijn als jouw zoon homo blijkt te zijn, trap je hem dan je huis uit?
Wat voor soort denkbeelden? Dat een kind een vader en moeder nodig heeft en niet twee vaders of moeders? Damn, ik lijk Hitler wel. Dat ik mezelf nog niet heb laten castreren zeg, met zulke abnormale denkbeelden. En de grote meerderheid in Nederland met mij. Jeetje, wat ben ik toch een plaag voor de homolobbyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik houd mn hart vast als ik denk dat jij ook kinderen mag krijgen. Als je ze met dit soort denkbeelden gaat opvoeden, fijne mensen worden dat dan. Zal ook leuk zijn als jouw zoon homo blijkt te zijn, trap je hem dan je huis uit?
edit: en dat je je zoon nooit meeneemt naar het stadion
Jij zal maar een kind krijgen dat homo blijkt te zijn iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat voor soort denkbeelden? Dat een kind een vader en moeder nodig heeft en niet twee vaders of moeders? Damn, ik lijk Hitler wel. Dat ik mezelf nog niet heb laten castreren zeg, met zulke abnormale denkbeelden. En de grote meerderheid in Nederland met mij. Jeetje, wat ben ik toch een plaag voor de homolobby.
Maar als je zoon homo blijkt te zijn, hoe ga je dan reageren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat voor soort denkbeelden? Dat een kind een vader en moeder nodig heeft en niet twee vaders of moeders? Damn, ik lijk Hitler wel. Dat ik mezelf nog niet heb laten castreren zeg, met zulke abnormale denkbeelden. En de grote meerderheid in Nederland met mij. Jeetje, wat ben ik toch een plaag voor de homolobby.
Ik zou er net zoveel van houden als van m'n andere kinderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij zal maar een kind krijgen dat homo blijkt te zijn idd
Maar je vindt alleen dat ze nooit kinderen mogen nemen (adopteren)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zou er net zoveel van houden als van m'n andere kinderen.
Je snapt dat ik nu geen open kaart kan spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:43 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat men boos is op super7fighter, meer de frustrerende machteloosheid tegenover mensen die lijden aan geloofswaanzin. Die zonder hun geloof nooit zo gedacht hadden.
Kinderen kunnen inderdaad ontsporen op latere leeftijd. Dat heeft echter niets met een seksuele voorkeur te maken want er zijn immers genoeg probleemjongeren binnen hetero-gezinnen. Bedoel je dat? Of misschien dat ze ook homo worden? Nee toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bovendien ben ik wel benieuwd naar hoe die kinderen van dat voorbeeld zich later ontwikkelen.
Correct.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:09 schreef shredder het volgende:
[..]
Maar je vindt alleen dat ze nooit kinderen mogen nemen (adopteren)
er is niets mee, om te vinden dat kinderen een vader en moeder nodig hebben. Dat kan je persoonlijke opvatting zijn. Primaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Homoseksualiteit lijkt me idd een afwijking van heteroseksualiteit, anders zou er ook geen andere term voor zijn. Maar dat maakt homoseksuelen niet minder dan heteroseksuelen. En ik zie ook geen enkele reden dat deze mensen minder rechten zouden moeten hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:10 schreef Super7fighter het volgende:
Ik las trouwens dat een paar mensen op dit forum denken dat je "bekrompen" bent als je homoseksualiteit als ziekte/afwijking ziet. Helaas, ik ben niet bekrompen. Ik ben alleen niet beinvloed met de gedachte dat alles kan en mag in ons land en dat niets te gek is.
En je denkt dat jouw kinderen zich daar ook in zullen vinden?quote:
Gewoon goed opvoeden en duidelijk maken dat kinderen een vader en een moeder nodig hebben. M'n neef had eerst een vriendin en daar heeft ie een kind van. Nu heeft ie kerels en begint ie langzaam maar zeker dat kind steeds vaker te claimen. Laatst hoorde ik een verhaal dat dat kind vragen stelde aan opa en oma over wat er gebeurde in papa's slaapkamer met een vreemde vent. Walgelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maar als je zoon homo blijkt te zijn, hoe ga je dan reageren?
Er zijn gelukkig een heleboel homoseksuelen die het met deze hetero eens zijn. Laatst Albert Verlinde nog: "Ik ben van mening dat kinderen een vader en een moeder nodig hebben". Gerard Joling idem dito.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
En je denkt dat jouw kinderen zich daar ook in zullen vinden?
Die scene zou ik wel eens willen mee maken:
Cultheld: "Ja ik houd precies evenveel van je, maar ik vind gewoon dat je minder mag."
Klein cultheldje: "Okee pap, doei pap."
Dat noem je goed opvoedenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef cultheld het volgende:
Gewoon goed opvoeden en duidelijk maken dat kinderen een vader en een moeder nodig hebben.
Walgelijk? Anders dan wanneer hij zou vragen wat er in de slaapkamer van hem en zn nieuwe vriend zou gebeuren? Je hebt gewoon een afkeer van homoseks, niets meer en niets minder. Get over it.quote:M'n neef had eerst een vriendin en daar heeft ie een kind van. Nu heeft ie kerels en begint ie langzaam maar zeker dat kind steeds vaker te claimen. Laatst hoorde ik een verhaal dat dat kind vragen stelde aan opa en oma over wat er gebeurde in papa's slaapkamer met een vreemde vent. Walgelijk.
Klinkt als een kutverhaal. Blame it on daddyquote:Ander voorbeeldje: Tijdje terug was er zo'n gozer op de vara, die hetzelfde heeft gehad als het zoontje van m'n neef momenteel. En die gozer beweerde dus hetero te zijn, maar kwam compleet nichterig over. Toen hij daarmee geconfronteerd werd, gaf hij toe dat zijn vader daar een rol in had gespeeld. Daar word ik niet goed van.
Nee dat blijkt welquote:Nogmaals, ik heb niks tegen homo's, maar de rechten van een kind vind ik belangrijker dan die van een homoseksueel.
Dus mensen mogen ook niet scheiden? Er zijn tal van mensen die opgroeien in éénouder gezinnen. Dit lijkt me slechter dan in iedere vorm van een twee-ouder gezin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig een heleboel homoseksuelen die het met deze hetero eens zijn. Laatst Albert Verlinde nog: "Ik ben van mening dat kinderen een vader en een moeder nodig hebben". Gerard Joling idem dito.
oh. als een kind met hetero ouders vraagt, wat zij doen in de slaapkamer.. dan is dat natuurlijk niet walgelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon goed opvoeden en duidelijk maken dat kinderen een vader en een moeder nodig hebben. M'n neef had eerst een vriendin en daar heeft ie een kind van. Nu heeft ie kerels en begint ie langzaam maar zeker dat kind steeds vaker te claimen. Laatst hoorde ik een verhaal dat dat kind vragen stelde aan opa en oma over wat er gebeurde in papa's slaapkamer met een vreemde vent. Walgelijk.Ander voorbeeldje: Tijdje terug was er zo'n gozer op de vara, die hetzelfde heeft gehad als het zoontje van m'n neef momenteel. En die gozer beweerde dus hetero te zijn, maar kwam compleet nichterig over. Toen hij daarmee geconfronteerd werd, gaf hij toe dat zijn vader daar een rol in had gespeeld. Daar word ik niet goed van.
Nogmaals, ik heb niks tegen homo's, maar de rechten van een kind vind ik belangrijker dan die van een homoseksueel.
Dus je bent zelf ook homo? Oooh, dan begin ik de ophef een beetje te begrijpen, je bent een soort van Raptorix.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:19 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
totdat er natuurlijk gasten komen die ze leert hoe walgelijk hun oom eigenlijk is..
mmm![]()
Afgezien van dat ik je een enorme kneus vind en verder geen zin heb om op al je onzinnige geblaat te reageren: Albert Verlinden en zijn vriend zijn al járen bezig om een kind te kunnen adopteren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig een heleboel homoseksuelen die het met deze hetero eens zijn. Laatst Albert Verlinde nog: "Ik ben van mening dat kinderen een vader en een moeder nodig hebben". Gerard Joling idem dito.
Lijkt me vrij duidelijk een afwijking, of beter gezegd een virus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Homoseksualiteit lijkt me idd een afwijking van heteroseksualiteit, anders zou er ook geen andere term voor zijn. Maar dat maakt homoseksuelen niet minder dan heteroseksuelen. En ik zie ook geen enkele reden dat deze mensen minder rechten zouden moeten hebben.
Een ziekte is het zeker niet. Je gaat er toch niet dood van ofzo? Levensverwachting is even hoog (hogere kans op AIDS oplopen daar gelaten).
Ik laat me niet indoctrineren door de homolobby. Homohaat is nergens goed voor, iedereen heeft recht op z'n pleziertjes, maar kinderen zijn in essentie gewoon bestemd voor een vader en een moeder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:19 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh. als een kind met hetero ouders vraagt, wat zij doen in de slaapkamer.. dan is dat natuurlijk niet walgelijk
jammer dat je je homefobie zo op die kinderen projecteert
homofobie is aangeleerd.. de kinderen van mijn broer en zus weten niet anders dan dat ik een vriend heb en doen daar heel normaal over
totdat er natuurlijk gasten komen die ze leert hoe walgelijk hun oom eigenlijk is..
mmm![]()
Een vriendin van me is door 2 moeders opgevoedt, en ik merk niks aan haar, behalve dat ze gewoon oerhetero is. Het heeft ook met een verscheidenheid aan rolmodellen te maken, dat vindt ik ook belangrijk, maar 't is niet zo dat je als kind net als je ouders wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon goed opvoeden en duidelijk maken dat kinderen een vader en een moeder nodig hebben. M'n neef had eerst een vriendin en daar heeft ie een kind van. Nu heeft ie kerels en begint ie langzaam maar zeker dat kind steeds vaker te claimen. Laatst hoorde ik een verhaal dat dat kind vragen stelde aan opa en oma over wat er gebeurde in papa's slaapkamer met een vreemde vent. Walgelijk.Ander voorbeeldje: Tijdje terug was er zo'n gozer op de vara, die hetzelfde heeft gehad als het zoontje van m'n neef momenteel. En die gozer beweerde dus hetero te zijn, maar kwam compleet nichterig over. Toen hij daarmee geconfronteerd werd, gaf hij toe dat zijn vader daar een rol in had gespeeld. Daar word ik niet goed van.
Nogmaals, ik heb niks tegen homo's, maar de rechten van een kind vind ik belangrijker dan die van een homoseksueel.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus je bent zelf ook homo? Oooh, dan begin ik de ophef een beetje te begrijpen, je bent een soort van Raptorix.²
Homoseksualiteit is niet iets waar je voor kiest, dat zit in je. Je wordt ermee geboren, zonder dat je ouders het zijn. Onder elke bevolkingsgroep is ongeveer evenveel homoseksualiteit, dat is bewezen door prikkels te meten bij het laten zien van bepaalde video's.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:25 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk een afwijking, of beter gezegd een virus.
Maar je moet het niet per individu bekijken, maar in het geheel.
Alles wat leeft streeft er vanuit zijn eigen natuur na om voort te bestaan. Bij mens (en dier) houdt dit in dat er gepaard dient te worden en dat is dus genetisch in de mens (en ook in het dier)vastgelegd. Je kan dit streven naar voortplanting vergelijken met het streven van zo lang mogelijk willen leven, je blijft maar doorgaan en put daarbij alle mogelijke middelen uit.
Zo ook het menszijn op zich, de mens zal zich blijven voortplanten om te overleven, de natuurlijke drang van elk levend wezen. Een gezonde maatschappij plant zich onbeperkt voort en in het geheel gaat dit op zich goed, daar er voldoende hetero's zijn om de soort in stand te houden. Maar ook de mensheid kan 'ziek' worden.
Bij een individu noem je elke lichamelijke vorm van levensbedreiging een ziekte, of op z'n minst een goedaardig virus. Zo is het ook met homoseksuelen. Op zich ondermijnt homoseksueel gedrag het voortplantingsgedrag van de mensheid en is dusdanig als een virus te beschouwen.
Ik wil hiermee niet beweren dat homo;s verplicht genezen moeten worden. Het is voor iedere homo hun eigen keuze om voor homoseksualiteit te kiezen en om te doen wat hem/haar goeddunkt, maar als homoseksualiteit op grotere schaal zou plaatsvinden is het een serieuze bedreiging voor de mensheid, gelijk aan een virus dat een lichaam afbreekt
Wat heb jij in hemelsnaam voor opvoeding genoten, dat je het over ''grotere schaal'' hebt? Denk je dat je geronseld kunt worden voor de Jihomo ofzo?quote:Ik wil hiermee niet beweren dat homo;s verplicht genezen moeten worden. Het is voor iedere homo hun eigen keuze om voor homoseksualiteit te kiezen en om te doen wat hem/haar goeddunkt, maar als homoseksualiteit op grotere schaal zou plaatsvinden is het een serieuze bedreiging voor de mensheid, gelijk aan een virus dat een lichaam afbreekt.
Het enige dat straks een echte bedreiging is voor ons mensen is dat we er straks 10 miljard van hebben, homo's helpen tenminste niet mee aan de overbevolking.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:25 schreef Super7fighter het volgende:
Bij een individu noem je elke lichamelijke vorm van levensbedreiging een ziekte, of op z'n minst een goedaardig virus. Zo is het ook met homoseksuelen. Op zich ondermijnt homoseksueel gedrag het voortplantingsgedrag van de mensheid en is dusdanig als een virus te beschouwen.
Ik wil hiermee niet beweren dat homo;s verplicht genezen moeten worden. Het is voor iedere homo hun eigen keuze om voor homoseksualiteit te kiezen en om te doen wat hem/haar goeddunkt, maar als homoseksualiteit op grotere schaal zou plaatsvinden is het een serieuze bedreiging voor de mensheid, gelijk aan een virus dat een lichaam afbreekt
idd.. waarom zou je in een wereld met zoveel gay-bashers in hemelsnaam kiezen om gay te worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:37 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is niet iets waar je voor kiest, dat zit in je. Je wordt ermee geboren, zonder dat je ouders het zijn. Onder elke bevolkingsgroep is ongeveer evenveel homoseksualiteit, dat is bewezen door prikkels te meten bij het laten zien van bepaalde video's.
Dan heb je dus wel wat tegen homo's. Want uit niks blijkt dat een kind niet heel normaal en gelukkig kan worden als hij door twee vaders of twee moeders wordt opgevoed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef cultheld het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat heb jij in hemelsnaam voor opvoeding genoten, dat je het over ''grotere schaal'' hebt? Denk je dat je geronseld kunt worden voor de Jihomo ofzo?
De rechten van een kind?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zei Paul de Leeuw ook ooit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen homo's, maar ben van mening dat zij niet gemaakt zijn om kinderen op te voeden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel wat tegen homo's. Want uit niks blijkt dat een kind niet heel normaal en gelukkig kan worden als hij door twee vaders of twee moeders wordt opgevoed.
is je persoonlijke mening.. als jij zelf homo bent.. betekend dat dus dat jij zelf geen kinderen zal nemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen homo's, maar ben van mening dat zij niet gemaakt zijn om kinderen op te voeden.
Ik vind eerder de ongebrijdelde paringsdrift van de hetero-populatie bedreigend, met 6.000.000.000 zielen op dit moment knalt onze bol al bijkans uit z'n voegen, het enthousiast stimuleren van nog meer kinders door deze&gene religieuze leiders is nou niet echt het beste wat de wereld kan overkomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:25 schreef Super7fighter het volgende:
Op zich ondermijnt homoseksueel gedrag het voortplantingsgedrag van de mensheid en is dusdanig als een virus te beschouwen.
Er zijn genoeg mensen niet gemaakt om kinderen op te voeden en helaas krijgen deze mensen ook kinderen om ze vervolgens te verwaarlozen, mishandelen of ze een opvoeding te geven waar de gevangenis niks bij is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen homo's, maar ben van mening dat zij niet gemaakt zijn om kinderen op te voeden.
Sommige kerken vroegen zelfs geld aan de ouders van de ondervoede westerse kindjes die ondergedoken of ter opvang op boerderijen zaten in de oorlog en als het geld op was konden ze mooi weer vertrekken. Maar ja die homo's die kinderen krijgen dat is schande.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:56 schreef dVTB het volgende:
Saai topic dit. Ik dacht dat het ging over het Vaticaan dat al dan niet het recht heeft om zich te bemoeien met homohuwelijken. In plaats daarvan gaat het over kinderen adopteren, AIDS, dat homoseksualiteit een afwijking is en meer van die geijkte thema's.
De huidige paus was vroeger lid van de Hitler-jugend. Het Vaticaan is bepaald niet actief geweest om tijdens de Tweede Wereldoorlog wat te doen aan de holocaust. Oh nee, die heeft niet plaatsgevonden, beweren gelovigen vandaag de dag steeds vaker. Ik zeg al niks meer. Loop maar lekker blind achter je leiders aan, jongens. Deden ze in Duitsland in de jaren 30 ook.
Oja, er zijn meer dan 6 miljard mensen op de wereld. Amper 2 miljard van hen hebben een bestaan zonder honger.
Gezien de scheiding van kerk en staat waren we daar alweer klaar mee en konden we fijn weer verder met de geijkte cliche thema'squote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:56 schreef dVTB het volgende:
Saai topic dit. Ik dacht dat het ging over het Vaticaan dat al dan niet het recht heeft om zich te bemoeien met homohuwelijken.
Ik dacht dat het wel bewezen was dat kinderen tijdens het opgroeien een vader figuur en een moeder figuur nodig hadden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Kinderen hebben liefde nodig, dat is het belangrijkste. Er zijn zoveel 1 ouder gezinnen, groeien die kinderen allmeaal voor galg en rad op? Bovendien zijn er erg veel ontwrichte, klote kut heterogezinnen. Een voordeel van homo-ouders is dat ze in ieder geval heel bewust voor kinderen moeten kiezen.
Dat mag je hier niet zeggen, want dan ben je een homofoob.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel bewezen was dat kinderen tijdens het opgroeien een vader figuur en een moeder figuur nodig hadden?
Dat is heel goed mogelijk maar dat opgroeien bij een homostel sluit dat niet uit - in homogezinnen is er vaak een veel diverser beeld en zijn er anderen bij de opvoeding betrokken. Net als bij 1-oudergezinnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel bewezen was dat kinderen tijdens het opgroeien een vader figuur en een moeder figuur nodig hadden?
Nee hoor, heb ik helemaal geen moeite mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen, want dan ben je een homofoob.
Aan de hand van de huidige berichtgeving zou ik juist zeggen: Versterken die banden!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Misschien moeten we de diplomatieke betrekkingen met het Vaticaan maar eens opschorten.
Rolmodellen van meerdere geslachten wel ja, maar hoeveel kinderen zijn er wel niet opgegroeid zonder vader of moeder? Die zijn niet volledig doorgeslagen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
nou van mij mag hij dat best zeggen hoor.. dat maakt iemand als je het mij vraagt nog geen homofoobquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen, want dan ben je een homofoob.
Ik ook niet, maar zo ben ik al meerdere keren genoemd in dit topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik helemaal geen moeite mee.
Je haalt dingen uit z'n verband. Ik heb nergens gezegd dat homo's walgelijk zijn, wel dat ik Paul de Leeuw een walgelijk iemand vind. Die mag van mij branden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou van mij mag hij dat best zeggen hoor.. dat maakt iemand als je het mij vraagt nog geen homofoob
het zijn eerder zaken die jij eerder hebt gezegt .. n.l dat homo;s walgelijk zijn.. kijk.. dat soort zaken zijn wel enigsinds homofoob geloof ik
dan haal ik even een post van je er bij:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je haalt dingen uit z'n verband. Ik heb nergens gezegd dat homo's walgelijk zijn, wel dat ik Paul de Leeuw een walgelijk iemand vind. Die mag van mij branden.
of snap ik je niet goed... een papa die iets met een andere man doet is walgelijk... mmm... eh. kenmerkend voor homofoob zijn is toch dat je homos walgelijk vindt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon goed opvoeden en duidelijk maken dat kinderen een vader en een moeder nodig hebben. M'n neef had eerst een vriendin en daar heeft ie een kind van. Nu heeft ie kerels en begint ie langzaam maar zeker dat kind steeds vaker te claimen. Laatst hoorde ik een verhaal dat dat kind vragen stelde aan opa en oma over wat er gebeurde in papa's slaapkamer met een vreemde vent. Walgelijk.![]()
Nee dat is niet walgelijk, maar wel privé in mijn optiek. De slaapkamerdeur open laten en chocoprinsen terwijl je eigen zoontje dat ziet, ja dat vind ik walgelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
dan haal ik even een post van je er bij:
[..]
of snap ik je niet goed... een papa die iets met een andere man doet is walgelijk... mmm... eh. kenmerkend voor homofoob zijn is toch dat je homos walgelijk vindt?
![]()
oh.. hij liet de deur openstaan zodat zijn zoon kon meekijken.terwijl hij sex heeft?.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee dat is niet walgelijk, maar wel privé in mijn optiek. De slaapkamerdeur open laten en chocoprinsen terwijl je eigen zoontje dat ziet, ja dat vind ik walgelijk.
Ja, sterker nog, ik verdenk de meeste homostellen ervan dat ze hun kinderen verplicht laten toekijken en zelfs laten meedoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee dat is niet walgelijk, maar wel privé in mijn optiek. De slaapkamerdeur open laten en chocoprinsen terwijl je eigen zoontje dat ziet, ja dat vind ik walgelijk.
Inderdaad je moet het kerkelijke huwelijk van het gemeentelijke huwelijk los zetten. Je kan een religie niet gaan dwingen om zich dingen te eigenen die het niet eigen is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de protestante kerk in Nederland daar anders over. Die zegent wel homohuwelijken in. ( hangt een beetje van de dominee af, maar het mag wel)
Maar goed, wat kerken doen .. mogen ze zelf weten. Als ze zich maar aan de wet houden.
En als ze maar accepteren dat het wettelijk huwelijk niet discrimineert in Nederland.
Nederland -> scheiding tussen kerk en staat.. houden zo aub![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |