abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35316502
Omdat ik dacht dat er nog wel behoefte was aan een deel 2, bij deze.

Topic 1
quote:
Het Vaticaan heeft maandag een nieuwe aanval geopend op de eisen van verschillende homogroeperingen. Met een internationale bijeenkomst van vijf dagen wil het Vaticaan bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden. Homohuwelijken zijn nu mogelijk in België, Spanje, Canada, Groot-Brittanië en Nederland.

Het Johannes Paulus II Instituut organiseert de conferentie aan de Vaticaanse Universiteit van Lateranen. Onder de sprekers zijn onder andere de Franse priester en psychoanalist Tony Anatrella, auteur van de richtlijn om homo's het priesterschap te ontzeggen, de Spaanse theoloog Juan José Pérez Sorba en de Amerikaanse jurist David Crawford.

De leiding van de katholieke kerk maakt zich zorgen om het toenemende aantal landen dat homohuwelijken mogelijk maakt. Door paus Benedictus XVI werd dit eerder als "ernstige vergissing" bestempeld. "De homobeweging is een machtige culturele lobby, sterk ingeplant in milieus van intellectuelen en leiders. Zij heeft als doel een zeker concept van het gezin te vernietigen", zei de directeur van het Johannes Paulus II Instituut.

Vaticaan wil homohuwelijk halt toeroepen

[ Bericht 69% gewijzigd door sp3c op 21-02-2006 03:20:26 ]
ijs_beer fan!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 03:05:07 #2
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_35316509
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:00 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als je mijn vragen oprecht niet snapt, dan zou ik het nog maar een keer of tien doorlezen wat je allemaal neer tikt hier . Al jou meningen die jij pretendeerd op fok staan lijnrecht tegenover het westen.
Nog een laatste post.

Ik snap de vragen op zich wel, maar ik snap niet wat ze met het onderwerp te maken hebben. De vragen worden gesteld om me als discussiant te diskwalificeren, terwijl ik tot nu toe alleen maar inhoudelijk gereageerd hebt. Erg onwenselijk allemaal.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_35316529
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:05 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Nog een laatste post.

Ik snap de vragen op zich wel, maar ik snap niet wat ze met het onderwerp te maken hebben. De vragen worden gesteld om me als discussiant te diskwalificeren, terwijl ik tot nu toe alleen maar inhoudelijk gereageerd hebt. Erg onwenselijk allemaal.
Er zijn wel meerdere offtopic posts geweest, daarnaast meende ik mijn post wel oprecht.
En heb ik er nog steeds geen antwoord op gehad.
ijs_beer fan!
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 03:09:59 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35316553
jij diskwalificeert jezelf met je pogingen dure woorden te gebruiken die je nauwelijks lijkt te begrijpen en je nogal wereldvreemde uitspraken

wat dat betreft zou je een voorbeeld aan BSB kunnen nemen, dat slaat ook nergens op maar echt irritant of slecht te begrijpen is het nergens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_35316595
Nog wat vragen van mijn hand. Vaticaan wil homohuwelijk een halt toeroepen

Met zulke opvattingen over ''natuurlijkheid'' zou het een wonder zijn als je de evolutietheorie niet verwierp.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 03:18:17 #6
126836 Super7fighter
pi_35316626
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:01 schreef purmernoord het volgende:
Wat een acherlijke mensen zitten hier tussen. Die Super7fighter is werkelijk niet te filmen. Ik wens die persoon alles toe wat hij zijn ergste vijand toewenst, en dat in het kwadraat.
Ik wil nog even wat rechtzetten.

De inperking van de rechten van homo's komt niet uit haat voor de homo's, maar uit belang van de kinderen die er schadelijke gevolgen aan zullen overhouden. Ik kan me niet indenken dat het goed is voor een kind om op te groeien met 2 vaders en zonder moeder. Leven en laten leven, nee dat werkt niet in dit geval,
- kappen -

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 21-02-2006 03:22:29 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_35316646
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:18 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De inperking van de rechten van homo's komt niet uit haat voor de homo's, maar uit belang van de kinderen die er schadelijke gevolgen aan zullen overhouden. Ik kan me niet indenken dat het goed is voor een kind om op te groeien met 2 vaders en zonder moeder. Leven en laten leven, nee dat werkt niet in dit geval,
Daar gaan we weer, homofielen -> pedofielen... Deze hebben niks met elkaar te maken.

Jij kan je niet indenken dat de kinderen er geen schadelijke gevolgen van ondervinden... ben je nu ineens psycholoog of zo? Waar baseer je dat eigenlijk op?

Bovendien gaat dit topic niet eens over de adoptie, het gaat alleen over het homohuwelijk. Dus ook over een kinderloos homohuwelijk. Dat kan je met bovenstaande dus niet verenigen

[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 21-02-2006 03:24:03 ]
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 03:21:50 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35316654
joh maak dat de kat wijs

ik ken toevallig twee mensen die opgevoed zijn met 1 moeder, die kenden hun vaders niet eens en dat zijn geweldige mensen ... ik zie niet in hoe een extra moeder hun leven zou kunnen vergallen behalve dat er meer geld te besteden is
pi_35316656
quote:

[..]

De inperking van de rechten van homo's komt niet uit haat voor de homo's, maar uit belang van de kinderen die er schadelijke gevolgen aan zullen overhouden.
Welke schadelijke gevolgen?
quote:
Ik kan me niet indenken dat het goed is voor een kind om op te groeien met 2 vaders en zonder moeder. Leven en laten leven, nee dat werkt niet in dit geval,
Wat een schaamteloze bekrompenheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 21-02-2006 03:23:32 ]
pi_35316657
quote:

[..]

Ik heb heel veel studies gelezen over opgroeien met ouders van het zelfde geslacht, jij ook?

Voor de rest kun je niet echt goed discuseren want op de ene helft reageer je niet, de andere helft pak je half op, en je komt met conclusies die nergens op gebaseerd zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 21-02-2006 03:24:21 ]
ijs_beer fan!
pi_35316663
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:20 schreef purmernoord het volgende:

[..]

Daar gaan we weer, homofielen -> pedofielen... Deze hebben niks met elkaar te maken.

Jij kan je niet indenken dat de kinderen er geen schadelijke gevolgen van ondervinden... ben je nu ineens psycholoog of zo? Waar baseer je dat eigenlijk op?
Hey je bent nog wakker, doe je wel een beetje rustig aan .
ijs_beer fan!
pi_35316665
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:21 schreef sp3c het volgende:
joh maak dat de kat wijs

ik ken toevallig twee mensen die opgevoed zijn met 1 moeder, die kenden hun vaders niet eens en dat zijn geweldige mensen ... ik zie niet in hoe een extra moeder hun leven zou kunnen vergallen behalve dat er meer geld te besteden is
Beter 1 moeder dan 2 vaders en vice versa, maar dat is een andere discussie .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35316684
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Beter 1 moeder dan 2 vaders en vice versa, maar dat is een andere discussie .
Het is idd een andere discussie, maar leg eens uit?
ijs_beer fan!
pi_35316691
ik ken heel wat gezinnen met heteroouders waarvan ik denk dat mijn vriend en ik het absoluut een stuk beter zouden doen... Ouders en kinderen die aan de coke zijn, werkeloos, etc Als je rechtlijnig bent haal je daar gelikj de kinderen weg... Geef ze aan een homostel. Kunnen ze weer heropvoed worden...

Nanking, je hebt gelijk, ik moet eigenlijk naar bed... Maar zoveel onrecht kan ik niet zomaar laten gebeuren hier
  dinsdag 21 februari 2006 @ 03:27:56 #15
126836 Super7fighter
pi_35316701
Homoseksuele stellen moeten geen kinderen krijgen, dat is mijn standpunt ten aanzien van homo-adoptie. Dit is uit den boze, een kind moet moederliefde krijgen en de liefde van een vader. En dat kan niet als 2 mannen met elkaar een kind adopteren en 2 vrouwen ook niet.
Een kind is niet compleet zonder vader of moeder. Zonder vader of zonder moeder is er geen sprake van een ''gezin''.
Wat moet je later zeggen als je iedereen met een vader en moeder ziet. Ja, ik heb 2 vaders of 2 moeders. De gesprekken die rondgaan op je school over je ouders. Nee, die geadopteerde kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je "gelukkig" normaal bent en met een vriend of vriendin thuiskomt, wat moet die wel niet denken van je "ouders".
Als je op dat moment al niet geestelijk beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 21-02-2006 16:52:50 ]
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 03:29:11 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35316708
mjah laten we niet doen als of hetero ouders per definitie slecht zijn want ik ben natuurlijk een welopgevoed heerschap geworden door twee geweldige hetero's ... alleen een wat korte lont maar dat komt door de ijshockey
pi_35316711
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
Homoseksuele stellen moeten geen kinderen krijgen, dat is mijn standpunt ten aanzien van homo-adoptie. Dit is uit den boze, een kind moet moederliefde krijgen en de liefde van een vader. En dat kan niet als 2 mannen met elkaar een kind adopteren en 2 vrouwen ook niet.
Een kind is niet compleet zonder vader of moeder. Zonder vader of zonder moeder is er geen sprake van een ''gezin''.
Wat moet je later zeggen als je iedereen met een vader en moeder ziet. Ja, ik heb 2 vaders of 2 moeders. De gesprekken die rondgaan op je school over je ouders. Nee, die geadopteerde kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je "gelukkig" normaal bent en met een vriend of vriendin thuiskomt, wat moet die wel niet denken van je "ouders".
Als je op dat moment al niet geestelijk beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
Door mensen zo als jij krijgen die kinderen het idd moeilijk op school. Maar zoals ik al vroeg hoeveel studies heb je gelezen voordat je, je eigen conclusies trok?

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 21-02-2006 16:40:41 ]
ijs_beer fan!
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 03:30:07 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35316714
quote:
kap is met die aanhalingstekens irritant mannetje

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 21-02-2006 16:40:09 ]
pi_35316732
quote:
Wat moet je later zeggen als je met allemaal atheisten op school zit. Ja, ik ben Moslim. De gesprekken die rondgaan op je school over je vakantiebestemming. Nee, die Islamitische kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je ''gelukkig'' normaal bent en met een kafir thuiskomt, wat zal die wel niet te lijden krijgen van je ouders.

En zo kan ik werkelijk ALLES vervangen door de namen van een godsdienst en haar belijders, zonder iets te forceren. Maar dat zal er wel niet in gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 21-02-2006 16:53:13 ]
pi_35316735
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:25 schreef NanKing het volgende:

[..]

Het is idd een andere discussie, maar leg eens uit?
Gevoelsmatig ben ik het er niet mee eens. Bovendien is aangetoond dat kinderen van homo's/lesbiënnes (die hun officiële coming out dus na een hetero relatie hebben) vaak ontsporen in een later stadium. Adoptie vind ik nog erger, want dan wordt een kind opgevoed met het idee dat het normaal is om bijvoorbeeld twee vaders te hebben en geen moeder. Het kind wordt soft opgevoed en zal in veel gevallen niet opgewassen zijn tegen de hardheid van de maatschappij (alleen al op de lagere school). Nee, dat vind ik echt een hele slechte zaak.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35316743
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:26 schreef purmernoord het volgende:
ik ken heel wat gezinnen met heteroouders waarvan ik denk dat mijn vriend en ik het absoluut een stuk beter zouden doen... Ouders en kinderen die aan de coke zijn, werkeloos, etc Als je rechtlijnig bent haal je daar gelikj de kinderen weg... Geef ze aan een homostel. Kunnen ze weer heropvoed worden...

Nanking, je hebt gelijk, ik moet eigenlijk naar bed... Maar zoveel onrecht kan ik niet zomaar laten gebeuren hier
Of geef ze aan een welwillend heterostel, want je hebt tenslotte geen homo's die coke gebruiken of werkloos zijn
  dinsdag 21 februari 2006 @ 03:34:47 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35316752
quote:

Wat een onzin. Ik heb mijn vader vanaf me vijfde nooit meer gezien. En ben er niet slechter van geworden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 03:36:41 #23
126836 Super7fighter
pi_35316764
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

kap is met die aanhalingstekens irritant mannetje
De aanhalingstekens zijn ter verduidelijking om het verschil in 'definities' te benadrukken.
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 03:37:24 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35316771
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:36 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De aanhalingstekens zijn ter verduidelijking om het verschil in 'definities' te benadrukken.
die aanhalingstekens zijn vervelend en je doet het erom
  dinsdag 21 februari 2006 @ 03:38:43 #25
126836 Super7fighter
pi_35316781
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:29 schreef NanKing het volgende:

[..]

Door mensen zo als jij krijgen die kinderen het idd moeilijk op school. Maar zoals ik al vroeg hoeveel studies heb je gelezen voordat je, je eigen conclusies trok?
Nu begin je me te beschuldigen voor iets waar ik nooit aanzou mee werken.
Dit is niet de manier om een discussie te voeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')