quote:Op zondag 19 februari 2006 22:18 schreef ChRoNiC het volgende:
De omschrijving van de Espace vind ik erg pakkend
Peugeots vind ik nog best te doen...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef McCarthy het volgende:
zitten lelijke tussen, zitten mooie tussen
normale renault/peugout vierdeurs zijn over het algemeen best mooi
rank en elegenat ITT die plompe duitse modellen,
je mondje moet gesnoerd worden!!! (en je toetsenbord juist ontsnoerd!)quote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Peugeots vind ik nog best te doen...
406/407 coupe zijn mooi.
Verder vind ik er geen flikker aan
Het lef om anders te zijn. Jij bent zeker iemand die met 100.000 euro lekker veiligjes voor een Mercedes gaat?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat iemand een c4 coupe of een vel satis aanschaffen! wat bezielt die mensen?
Zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef McCarthy het volgende:
en ze zijn nog eens heel erg veilig ook
Jij bent zeker een gothic? Met je 'het lef om anders te zijn'quote:Op zondag 19 februari 2006 22:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Het lef om anders te zijn. Jij bent zeker iemand die met 100.000 euro lekker veiligjes voor een Mercedes gaat?
Dat kan..... niet iedereen heeft dezelfde smaak.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:36 schreef McCarthy het volgende:
weet je wat ik pas lelijke oto's zijn vind??, VOLVO's
Gelukkig zijn de erkende tests iets representatiever dan 1 gevalquote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zeker
Pa van een maat van me heeft zn nieuwe scenic in de poeier gereden. Met 70 op een stilstaande vrachtwagen oplegger geknald...
Alleen de airbag linksachter ging uit... Zeker veilige autos!
godgod wat een gedrocht iddquote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Citroen maakt idd lelijke auto's
[afbeelding]
Nee geef mij dan maar peugeot uit de franse klasse
En ik rij enkel de oldtimersquote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Mercedes is saaaaai.
Op de hele ouwe bakken na.
Inderdaad, geef mij maar een mooie Volvo V70Rquote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Mercedes is saaaaai.
En iedereen is trouwens crimineel op die foto, check die grijze balkjesquote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Citroen maakt idd lelijke auto's
[afbeelding]
Nee geef mij dan maar peugeot uit de franse klasse
Mercedes...... dat vind ik nu de minst interessante auto's die er rond rijden.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef Hari-Bo het volgende:
En vroeger had je die Franse kansloze die zonodig gele lichten moesten hebben![]()
Franse bagger![]()
Mercedes über alles![]()
Das geen MERCEDES oldtimerquote:
De meeste Mercedes zijn idd een beetje saaiquote:Op zondag 19 februari 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mercedes...... dat vind ik nu de minst interessante auto's die er rond rijden.
Doe mij maar iets anders dan een standaard kamper-/sjonniebak
jij zou niet eens die eend kunnen betalen dus wat zeik je eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Om te beginnen met dit debiele ding, ziet er toch niet uit? Zelfde geldt voor die achterlijke snoek.
Dan kan natuurlijk de BX niet ontbreken in dit rijtje:
[afbeelding]godgod wat een lelijk gedrocht
Jammer dat antibx.nl niet meer up is...
Dan gaan we t nu hebben over het huidige franse wagenpark:
[afbeelding]
Lelijk kankergezwel aan de achterkant, ik snap echt niet bij welke mongool het in zn kop komt om zo'n ding te ontwerpen, elke keer als ik zo'n gezwel voorbij zie rijden moet ik weer lachen.
En dan wil ik het nog niet eens over de motor en de boordcomputer van dat ding hebben.
[afbeelding]
Hier hoef ik volgens mij verder niets over te zeggen! Welke klapmongool koopt zo'n ding?
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
De espace, het downsyndroompje onder de auto's.
Die voorkant![]()
Wat een lelijke schijtauto's produceren die fransen!
Ik snap echt niet dat iemand een c4 coupe of een vel satis aanschaffen! wat bezielt die mensen?
Hou ik t liever op mijn auto ipv dat hondehokquote:
Hij kan mij niet bekoren.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
De meeste Mercedes zijn idd een beetje saai
Alleen deze vindt ik zo geil![]()
[afbeelding]
Jak, wat een foute onderwereld autoquote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Hou ik t liever op mijn auto ipv dat hondehok![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, leuk om Mercedes te posten, maar het gaat hier om Franse auto's he?
Believe me, i love itquote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jak, wat een foute onderwereld auto
Lijkt me meer iemand die probeert ontopic te blijven. Zeker gezien de TTquote:Op zondag 19 februari 2006 23:13 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
de fransoos een beetje op z'n teentjes getrapt door de echte auto's
![]()
Tja als jij dat plezierig vind.......quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Believe me, i love itRij zo goed als altijd in zwart pak met zonnebril in deze wagen
![]()
Ik fransoos? Zeker niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:13 schreef Hari-Bo het volgende:
de fransoos een beetje op z'n teentjes getrapt door de echte auto's
![]()
Zeker smaken verschillen, maar ik vind zelf niets aan de auto's van nu beetje plastic hier en daar en dat is het. Auto's van vroeger hadden meer chroom en hoorde je wat er onder de moterkap zatquote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja als jij dat plezierig vind.......
Ik zelf rij het liefste altijd zo nieuw mogelijk....
Ik hoor heel goed wat er onder mijn motorkap zit en met dat chroom zit het ook wel goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Zeker smaken verschillen, maar ik vind zelf niets aan de auto's van nu beetje plastic hier en daar en dat is het. Auto's van vroeger hadden meer chroom en hoorde je wat er onder de moterkap zat![]()
Ben ik met je eens hoor!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik moet toegeven dat er een aantal erg lelijke Franse auto's rond rijden maar de oude en nieuwe Clio, de 106, 206, 306 enz kun je niet lelijk noemen.
Er zijn echt wel genoeg mooie Frankse bakkies.
jij hebt een brommer, meer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 23:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wij hebben een Renault Megane Coupe en dies wel mooi
106 4evah!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik moet toegeven dat er een aantal erg lelijke Franse auto's rond rijden maar de oude en nieuwe Clio, de 106, 206, 306 enz kun je niet lelijk noemen.
Er zijn echt wel genoeg mooie Frankse bakkies.
Kheb het over mijn moeder jongquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij hebt een brommer, meer niet
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk, daar zie je gelijk dat mijn omschrijving klopt!
kikoooooo is een generaliserende user, verder geen discussiequote:Op maandag 20 februari 2006 01:13 schreef kikoooooo het volgende:
206 is een vrouwenauto, verder geen discussie
Hij heeft vast een scooter met neonquote:Ik heb in dit hele topic nog niet terug kunnen vinden in welke auto de TS rijdt.
Ja! kut auto's man.. ik zou ze voor geen goud willen hebben hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Om te beginnen met dit debiele ding, ziet er toch niet uit? Zelfde geldt voor die achterlijke snoek.
Dan kan natuurlijk de BX niet ontbreken in dit rijtje:
[afbeelding]godgod wat een lelijk gedrocht
Jammer dat antibx.nl niet meer up is...
Dan gaan we t nu hebben over het huidige franse wagenpark:
[afbeelding]
Lelijk kankergezwel aan de achterkant, ik snap echt niet bij welke mongool het in zn kop komt om zo'n ding te ontwerpen, elke keer als ik zo'n gezwel voorbij zie rijden moet ik weer lachen.
En dan wil ik het nog niet eens over de motor en de boordcomputer van dat ding hebben.
[afbeelding]
Hier hoef ik volgens mij verder niets over te zeggen! Welke klapmongool koopt zo'n ding?
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
De espace, het downsyndroompje onder de auto's.
Die voorkant![]()
Wat een lelijke schijtauto's produceren die fransen!
Niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:38 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Ja! kut auto's man.. ik zou ze voor geen goud willen hebben hoor![]()
![]()
Aaaah...het net of hij droevig is. Dit is zeker de droevigste auto die ik ooit gezien heb. Arme hij....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:24 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
imo een van de lelijkste auto's ooit gefabriceerd, maar ik vind wel dat citroen lef heeft met zijn nieuwe modellen, ze zijn niet allemaal even mooi, maar wel appart
Zelfs deze vind ik wel gaafquote:Op maandag 20 februari 2006 12:24 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
imo een van de lelijkste auto's ooit gefabriceerd, maar ik vind wel dat citroen lef heeft met zijn nieuwe modellen, ze zijn niet allemaal even mooi, maar wel appart
kikoooooo is zojuist in zijn reet geneukt door een peleton ME'ers.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:13 schreef kikoooooo het volgende:
206 is een vrouwenauto, verder geen discussie
Loopt achter een gepimpte rollator.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:55 schreef Steve-O het volgende:
Waar rijdt TS in ?
Mooie wagen. Ben ook een tijd van plan geweest een 106 te kopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou je kunt zeggen wat je wilt maar ik noem mijn eigen peugeot 106 XSI 1.4Injectie Le Man toch zeker niet lelijk![]()
![]()
![]()
Ow, die noem ik ook niet lelijk hoor! Dat is tenminste een 'normale' auto. Ik vind alleen die zogenaamde 'design' en 'vooruitstrevende' franse auto's totale mislukkingenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou je kunt zeggen wat je wilt maar ik noem mijn eigen peugeot 106 XSI 1.4Injectie Le Man toch zeker niet lelijk![]()
![]()
![]()
Nou met een vaginatiestysteem verwonderd me dat niets.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Peugeot!!![]()
Mijn lievelingsmerk!
hiervoor een 307, nu een nieuwe 206 (ja lekkere vrouwenwagen)
Mijn moeder heeft de luxe 607... leren bekleding, 12 boxen, automaat, stoelverwarming, vaginatiestysteem...
Owwww, als ik daar in rij dat voel ik me.... ja dan voel ik me HEERLIJK.. koning te rijk![]()
Mijn vader had een goede smaak![]()
harder, Harder, HARDERquote:Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nou met een vaginatiestysteem verwonderd me dat niets.
Niet alleen de station hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef jehovaguerilla het volgende:
De nieuwe renault laguna station is ook wel vet hoor (bedoel ik die met die donkergrijze unit tussen de twee koplampen)
In zilver of donkergrijs met 17" velgen eronder issie zeker zeer vetjes.
Maar dan is dat wel weer het topmodel.
Denk dat TS zelf een beetje gothic is, de meerderheid ziet de 'lelijke' auto's wel zitten.. aangezien de verkoopcijfers van renault met 'vooruitstrevende designs'.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent zeker een gothic? Met je 'het lef om anders te zijn'
Flikker toch op
Alsof Gothics ook maar 1 fuck schelen om iets als auto'squote:Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef Ronald_McDonald het volgende:
[..]
Denk dat TS zelf een beetje gothic is, de meerderheid ziet de 'lelijke' auto's wel zitten.. aangezien de verkoopcijfers van renault met 'vooruitstrevende designs'.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef jehovaguerilla het volgende:
Misschien niet als lustobject maar als ze verstandig zijn wel als vervoermiddel.
Of vliegen ze echt overal naartoe op hun bezemsteel?
Vooral de nieuwe meganes en scenics idd, die zijn motorisch idd bijzonder goed!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik vind renault kwalitatief wat beter dan citroen.
En de dieselmotoren van renault zijn bijzonder goed.
Peugeot is altijd al wel de beste franse auto geweest maar ik denk dat renault ze nu wel een beetje voorbijgestreefd heeft.
Heeft natuurlijk ook met de formule 1 te maken
Hun geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef kikoooooo het volgende:
Juist. Ik schiet namelijk in de lach als ik zo'n c4 voorbij zie rijden... Snap echt niet dat mensen naar een dealer gaan en dan vervolgens geld op tafel leggen voor zo'n berg stront
Heb je nu echt zo'n plank voor je kop, dat je niet in kunt zien dat smaken verschillen??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef kikoooooo het volgende:
Juist. Ik schiet namelijk in de lach als ik zo'n c4 voorbij zie rijden... Snap echt niet dat mensen naar een dealer gaan en dan vervolgens geld op tafel leggen voor zo'n berg stront
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:43 schreef D-MIXXX het volgende:
Dat was gespoten met graffiti
Dit is mijn C4. En ik moet zeggen, hijs super
[afbeelding]
Jawel hoor,dat zie ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je nu echt zo'n plank voor je kop, dat je niet in kunt zien dat smaken verschillen??
Je ziet het wel, je snapt het dus alleen niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jawel hoor,dat zie ik wel.
Alleen snap ik niet dat mensen een c4 of een megane mooi vinden
Nou dit is echt toppunt van lelijkheid, al komt dat niet door het merk, maar door de misbruiker van de autoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:09 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Lol, die is foutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[afbeelding]
De C4 sedan daarintegen
Wat lul je nou vent, hij heeft toch vleugeltjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef Rekkie het volgende:
Nou dit is echt toppunt van lelijkheid, al komt dat niet door het merk, maar door de misbruiker van de auto
Als jij hem mooi vindt..... prima....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat lul je nou vent, hij heeft toch vleugeltjes.
quote:
Nu denk ik in de eerste plaats dat de enige garagehouders die jij kent de okay-sjon bovag knutselaars zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vooral de nieuwe meganes en scenics idd, die zijn motorisch idd bijzonder goed!
Zeg dat tegen een willekeurige garagehouder en hij zal je recht in je gezicht uitlachen![]()
![]()
Ik heb t in dit topic over het uiterlijk !!
dit is ook wat ik hoorde: " bijna alle auto's van de laatste tijd zijn goed, behalve die koreaanse troep, en de fransen vallen er een beetje tussen."quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Nu denk ik in de eerste plaats dat de enige garagehouders die jij kent de okay-sjon bovag knutselaars zijn.De enige auto's die ze zien zijn al een modelletje of 2 achterhaald.
Maar goed.. om even op jouw niveau neer te dalen
Franse auto's zien er gewoon apart uit en je moet ervan houden.
'k vind ze ook niet allemaal geslaagd maar het is gelukkig niet van die Koreaanse/Japanse eenheidsworst.
En tegenwoordig rijdt schijnbaar elke boerenlul ook in een golf... oh nee wacht ,dat is altijd al zo geweest![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:51 schreef switchboy het volgende:
Vergeleken met deze tumor vallen die andere nog wel mee...![]()
[afbeelding]
Hier wil je toch niet dood in gevonden worden?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Nu denk ik in de eerste plaats dat de enige garagehouders die jij kent de okay-sjon bovag knutselaars zijn.De enige auto's die ze zien zijn al een modelletje of 2 achterhaald.
ik heb er not 1 op de gevoelige telefoon gezet. met er naast een frans gedrocht (gelukkig, anders was het offtopic)quote:
Toch raar dat hier enkele bovag garages dat niet zo ondervinden en ze niet verdrietiger worden als ze een renault of welke merk dan ook moeten onderhoudenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik durf wel een weddenschap met je aan daarover. Er zijn garagebedrijven (en dan heb ik t niet over renault merkdealers) die geheel kunnen draaien op het repareren van nieuwe generaties renaults.
En dat is geen onzin, geloof wat je wilt geloven.
nee, dan hebben ze wat te doen en te verdienenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Toch raar dat hier enkele bovag garages dat niet zo ondervinden en ze niet verdrietiger worden als ze een renault of welke merk dan ook moeten onderhouden
Deze ford Ka is echt vet! Ik meen het nog ookquote:
Ik vind hem ook niet onaardigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef t0y het volgende:
[..]
Deze ford Ka is echt vet! Ik meen het nog ook
Dat ding is fucking mooi, de gewone ook. Maar die sportuitvoering, 1600 heet ie geloof ik, echt fucking mooi.quote:
Die is wel vetjes ja.quote:
Waar zie je mij zeggen dat alle franse autos slecht zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Geesoes het volgende:
TS...
Heb je ook een betrouwbare objectieve bron waarin staat dat die Franse auto's zo slecht zijn? Of ben je populair aan het lullen?
Ik zou zelf trouwens veel liever in een Franse auto dan een Duitse auto rijden. Fransen hebben gewoon stijl. Dat maakt het dus ook dat sommige mensen en sommige Fok!kers ze totaal niet mooi vinden.
Eerst hit op googlequote:This is the official website of Bugatti Automobiles SAS, luxury motor car
manufacturer in Molsheim (France). On these pages you will find the fascinating .
Weet jij waar de deurgrepen zitten, ik kan ze namelijk niet vindenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat alle franse autos slecht zijn?
Ik zeg alleen dat de huidige generatie renaults vaker in de garage staat dan dat moet met een nieuwe auto (wielsensoren, turbos enz enz)
Net alsof die 'die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten' een scenic rijden...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:01 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
![]()
kijk ,als je een turbo rijdt moet je er wel normaal mee rijden als ie koud is bijv. ,anders mol je de turbo/intercooler ,da's best wel logisch.
maar dat doen alleen van die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten.
ik denk dat een golfje ook wel iets voor jou is.
je krijgt wel een petje van mij![]()
http://www.autoweek.nl/tt2005.php?overzicht=1quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Geesoes het volgende:
TS...
Heb je ook een betrouwbare objectieve bron waarin staat dat die Franse auto's zo slecht zijn? Of ben je populair aan het lullen?
Ik zou zelf trouwens veel liever in een Franse auto dan een Duitse auto rijden. Fransen hebben gewoon stijl. Dat maakt het dus ook dat sommige mensen en sommige Fok!kers ze totaal niet mooi vinden.
Okay dan.. je hebt gelijk man.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net alsof die 'die petje-achterstevoren-scheef-achter-het-stuur-hangen malloten' een scenic rijden...
kerel, praat aub niet zo'n onzin.
Feit is dat nieuwe renaults snel stuk gaan, zelfs als een vrouw in zou rijden...
Dis dan toch weer humor. Allemaal reparatiegevoeligheid als negatief punt.quote:
Godverdomme. En laatst heb ik nog iemand horen zeggen dat het Frans was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef CreativeMind het volgende:
Seat Frans![]()
Seat is een door de moffen geannexeerd Spaans merk. Laat uzelf eens voorlichten voor u begint te blaten.
Hou er maar over op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Rekkie het volgende:
asskicker you stupid fuck......
Seat is nog eerder duits dan frans man!![]()
Shit ... ik heb dezelfde in zilvermetallicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die omschrijvingen!![]()
![]()
kikoooooo, omschrijf de mijne aub eens?![]()
[afbeelding]
Beter!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Shit ... ik heb dezelfde in zilvermetallic![]()
![]()
Dat kan ik alleen maar beamen. Als ik even van deze gelegenheid gebruik mag maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef Borkydude het volgende:
Megane Coupe Phase 1 is mooi![]()
[afbeelding]
De techniek van Franse merken is ook zo gewaagd dat de garage je tweede huis wordtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef CreativeMind het volgende:
Inderdaad, de Fransen zijn (overigens samen met de Italianen) de autofabrikanten die telkens met nieuwe, gewaagde ontwerpen komen. Kan van veel andere fabrikanten niet gezegd worden.
Ik vind de huidige Renault modellen zeer aansprekend en apart. Citroen blijkt te durven met de nieuwe C4, hetzelfde geldt voor Peugeot met de 407. Die 407 coupe is trouwens![]()
![]()
Een aantal oude Citroen modellen zijn terecht klassiekers.
Nee, dan VW met de "vernieuwde Golf"een prachtig staaltje laf design. Opel durft dan meer... Laat dat even op uzelf inwerken; ik herhaal: Opel is hipper
Dan is mijn 306 zeker stiekem een Corolla met Peugeot logoquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De techniek van Franse merken is ook zo gewaagd dat de garage je tweede huis wordt.
Over smaak valt dan niet te twisten over de kwaliteit wel degelijk.
Einde van de serie waarschijnlijk toen ze het onder de knie haddenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:15 schreef CreativeMind het volgende:
Dan is mijn 306 zeker stiekem een Corolla met Peugeot logo![]()
De phase 1 vind ik mooier, alleen sinds ik hem vorig jaar kocht zijn de wiellagers achter vervangen, het contactslot is vernieuwd, er is ergens in het motorblok (bleek achteraf) een of ander massadraadje geknapt waardoor de hele auto op zijn gat lag. Deze week wordt het spruitstuk vervangen en ik zit met een storing van de binnenverlichting. Die springt steed aan onder het rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Borkydude het volgende:
Ik wil er zo een, maar mensen raden me aan om Phase 2 te nemen omdat phase 1 kinderziekten heeft. Phase 2 is lelijk. Wat zeggen jij
Vooroordelen? De gebrekkige kwaliteit van de Franse merken is gewoon een feitquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef CreativeMind het volgende:
Ach. Het is maar goed dat al die vooroordelen bestaan, anders zou al het inspiratieloze kutvolk dat duits rijdt intussen zijn overgestapt. En daar hoef ik niet bij te horen
Werkelijk prachtigquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:47 schreef Metro2005 het volgende:
5 pagina's en nog een 1 bx voorbij zien komen, nou bij deze dan mijn auto:
[afbeelding]mijn bixxie
![]()
Feit uit 1950 misschienquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vooroordelen? De gebrekkige kwaliteit van de Franse merken is gewoon een feit.
Ik begrijp dat feiten pijn doen.
Waar ree jij nou in?quote:
wat heeft dat er mee te maken??quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:15 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Feit uit 1950 misschien![]()
Het is niet voor niks dat de 206 en 307 de lijst met best verkochte auto's aanvoeren.
True. maar je gaat me niet vertellen dat een auto die bekend staat om zijn slechte kwaliteit zo hoog komt te staan. Bovendien spreek ik uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef Inorbit het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken??
er worden ook slechte auto's verkocht hoor (juist meestal)
Dat zijn twee losstaande feiten. Veel mensen gaan ook naar Benidorm op vakantie maakt dat in jouw ogen het meteen een goede vakantiebestemming?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:15 schreef MrFl0ppY het volgende:
Feit uit 1950 misschien![]()
Het is niet voor niks dat de 206 en 307 de lijst met best verkochte auto's aanvoeren.
quote:
Deze bak vorige week in Parijs op de Champs Ellysee bij de Peugeot zien staan.quote:
De 607 vind ik ook een walgelijk slagschipquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:39 schreef yosander het volgende:
Kon je niet beter i.p.v. 'franse auto's ' Renault en Citroën doen??
Er staat namelijk geen één Peugeot!!![]()
Maar deze is wél mooi!!
[afbeelding]
Ik niet en daar is mijn vader het mee eens!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De 607 vind ik ook een walgelijk slagschip
Ow, sorry!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik niet en daar is mijn vader het mee eens!!
Ik zeg alleen dat ik niet de enigste ben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow, sorry!
Ik zeg al niets meer...
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik niet de enigste ben.
kliko heeft geen autoquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:53 schreef jehovaguerilla het volgende:
kikkooooooooo
waar rij je zelf in dan? (voor de tweede keer)
Bij de EU wetgeving, zogenaamde voetgangersveiligheidquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
Die neus dat is toch afschuwelijk.
Breedbekkikker design.
[afbeelding]
Waar zijn de verhoudingen gebleven?
Dat is al meer dan 2 keer hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:53 schreef jehovaguerilla het volgende:
kikkooooooooo
waar rij je zelf in dan? (voor de tweede keer)
Altijd beter dan een Frans hondehok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan 2 keer hoor.
Volgens mij heeft klikoooooo alleen een benenwagen en een spartamet ofzo
Franse auto's en hun uiterlijk,quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:47 schreef Metro2005 het volgende:
5 pagina's en nog een 1 bx voorbij zien komen, nou bij deze dan mijn auto:
[afbeelding]mijn bixxie
![]()
De oprichter (Ettore Bugatti) was een naar Frankrijk geemigreerde Italiaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef t0y het volgende:
wtf, ik dacht altijd dat bugatti italiaans was, weer wat geleerd
[..]
Eerst hit op google![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Altijd beter dan een Frans hondehok.
'Franse auto's zijn tenminste apart en niet z'on standaard saai design' : het is niet apart het is gewoon LELIJK![]()
Dus dit is een verkapt "ik kan geen franse auto onderhouden ,dus bash ik ze" topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef kikoooooo het volgende:
ik vind het totaal offtopic om te vermelden waar ik zelf in rij, enkel en alleen omdat ik een aantal franse autos lelijk vind
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn mooie, superzachtgeveerde slagschip:
[afbeelding]
En vooral aan het comfort kan geen Duitse wagen tippen!
Dat is dan ook gelijk het enige waaraan een Duitse auto niet kan tippenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn mooie, superzachtgeveerde slagschip:
[afbeelding]
En vooral aan het comfort kan geen Duitse wagen tippen!
Comfortuitrusting hebben Duitse wagens ook. Helaas zijn het qua vering net houten planken waardoor je een kiezeltje op z'n zij in een asfaltlaag nog voelt. Met een Citroën kun je verkeersdrempels nemen met 90 per uur, terwijl je in een Mercedes meteen tegen het dak aan suitert.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ach donderstraal toch een eind op. Net alsof duitse autos geen comfort hebben
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Comfortuitrusting hebben Duitse wagens ook. Helaas zijn het qua vering net houten planken waardoor je een kiezeltje op z'n zij in een asfaltlaag nog voelt. Met een Citroën kun je verkeersdrempels nemen met 90 per uur, terwijl je in een Mercedes meteen tegen het dak aan suitert.
Dat is GM maar ok zelfs dat argument is niet legitiem.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Rammeltjes en kraakjes? Is dat niet juist hetgene waar opel patent op heeft?
Waarom bij Citroën staat dat niet als negatiever dan gemiddeld net zoals bij Opel niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan heb ik vast een unieke auto. In mijn XM heb ik nog geen rammeltjes of kraakjes kunnen bemerken.
Kijk. Laten we de eerste de beste eens als voorbeeld nemen; de A3.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef MrX1982 het volgende:
Waar zijn de Franse concurrenten voor echte auto's als de Audi A3, A4, A6, A8, S'en, RS'en, BMW 3, 5, 7 serie, M series, Mercedes E, S-klasse, CLK, CL, AMG's, Porsche 911's, Porsche Carrera GT's, VW Golf GTI, Golf R32 etc etc etc.
Je vindt dat een eerlijke vergelijking?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef CreativeMind het volgende:
Kijk. Laten we de eerste de beste eens als voorbeeld nemen; de A3.
Deze begint bij zo'n 26.000 euro. Daarvoor krijg je een sobere handgeschakelde 1.6 met 100 pk. Bij Renault krijg je voor dat geld een Megane 2.0 16 kleppert die 165 pk aan het asfalt zet. Plus leuke extra's als 16" lm velgen en leren bekleding. Dat is dus de Franse concurrent voor de A3. En een stevige concurrent dunkt mij.
Wat is er niet eerlijk aan? Ze kosten hetzelfde.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je vindt dat een eerlijke vergelijking?
Geef mij dan maar die standaard A3.
Goedkoop is duurkoopquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef CreativeMind het volgende:
Wat is er niet eerlijk aan? Ze kosten hetzelfde.
O wacht, ik snap het. Je bent nu aan het stampvoeten. "Nouhou mama het is niet eerlijk dat Franse auto's meer bieden voor minder geld"
Geeft niet hoor, de Fransen spelen vals en zijn gediskwalificeerd![]()
He nu beschrijf je mijn vorige auto.............. en dat was een Audi A4.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop.
Daar zit je dan in je 26k Renault. Kwaliteit om van te huilen en allerlei geluiden in het interieur waar zelfs de dealer niet van weet waar het vandaan komt.
Kun je nagaan wat een Megane met een 1.6 motor kost. Nog veel minder dan een vergelijkbare A3.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
Goedkoop is duurkoop.
Daar zit je dan in je 26k Renault. Kwaliteit om van te huilen en allerlei geluiden in het interieur waar zelfs de dealer niet van weet waar het vandaan komt.
Laat mij maar relaxed rijden in een Audi A3.
Daarnaast vergelijkt men meestal auto's met dezelfde motor-inhoud.
Nou ben ik geen fan van franse wagens, maar die A3 is me toch ook een lelijk rothok. Tel daarbij dat het ding loeizwaar,log en traag is en het verhaal is compleet. Wees dan een vent en koop een A4 en doe alsof je status hebtquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop.
Laat mij maar relaxed rijden in een Audi A3.
Daarnaast vergelijkt men meestal auto's met dezelfde motor-inhoud.
Oudere auto's krijgen bijgeluiden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop.
Bekijk anders een onderzoek zoals de Tevredenheidstrofee van autoweek dat betreft vooral nieuwe modellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef jehovaguerilla het volgende:
Oudere auto's krijgen bijgeluiden.
Nieuwe hebben dat niet tenzij je een dacia of iets dergelijks hebt.
mrX geeft een non-argument.
Elke autofanaat heeft redenen waarom 'zijn' merk beter is.
Ik koop gewoon een auto die mij op dat moment het meeste aanspreekt en ik hou van duurdere middenklassers die er geyl uitzien.
Toevallig is het nu een renault.
Ik heb er zeeeker geen spijt van
Autoweek en autokennis..... wat klopt hier nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bekijk anders een onderzoek zoals de Tevredenheidstrofee van autoweek dat betreft vooral nieuwe modellen.
Welk non-argument geef ik en laat anders onderzoeken zien waaruit blijkt dat Franse auto's kwalitatief goed zijn.
Kom dat met andere cijfers of bronnen. Dit is natuurlijk uitermate zwak.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef Rekkie het volgende:
Autoweek en autokennis..... wat klopt hier niet
Jij basseert je mening aan de hand van twee voorbeelden. Dat is leuk en aardig maar serieus valt het totaal niet te nemen of gebruik je dat wel vaker?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef CreativeMind het volgende:
Onderzoeken? Ik kijk gewoon naar eigen omgeving. Als ik zie dat mijn 306 uit '95 probleemloos is en mijn pa z'n Ford (een Duitser ja) uit 2001 altijd iets heeft... Loslatende lak interieur, dashboardklepjes die niet meer open willen, weigerende startonderbreking, cd navigatiesysteem niet meer eruit te halen, weigerende afstandsbediening, lekkende airco, kromme remschijven, ik kan nog wel even door gaan...
Dat zegt mij meer dan een of ander onderzoek.
Ik rij spaans en vind frans mooi en heb er goede ervaringen mee..... wat de rest zegt interesseert me geen reet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kom dat met andere cijfers of bronnen. Dit is natuurlijk uitermate zwak.
Daarnaast is het een onderzoek gehouden onder eigenaren van verschillende automerken. Of zie je een groot complot tegen Franse merken.
Tuurlijk mag je zelf kiezen wat je rijdt. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Rekkie het volgende:
Ik rij spaans en vind frans mooi en heb er goede ervaringen mee..... wat de rest zegt interesseert me geen reet.
Als zij zeggen dat franse auto's kut zijn...... prima, ik blijf ze wel kopen mocht ik er behoefte aan hebben. Mocht renault een goede korting geven, zie ik niet in waarom in geen Espace zou aanschaffen.
Ik baseer mijn mening op wat mij jarenlang opvalt bij mijn autorijdende omgeving. Dit was een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij basseert je mening aan de hand van twee voorbeelden. Dat is leuk en aardig maar serieus valt het totaal niet te nemen of gebruik je dat wel vaker?
Als jij en je vader altijd naar Talpa kijken is dat in jouw ogen dus een succesvolle zender?.
Zoals ik al gezegd (waar je dankzij je wrok jegens de franse autoindustrie per abuis over heen hebt gelezen) heb ik bijzonder goeie ervaringen met franse auto's.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je zelf kiezen wat je rijdt. Gelukkig maar.
Ondanks dat zou ik naast een mooie auto ook een willen die goed is. Jij vindt dat laatste blijkbaar niet zo belangrijk. Dat is tevens de redding voor de Franse industrie.
Maar kom dan eens met cijfers waaruit het tegendeel blijkt behalve je eigen ervaringen. Of hecht je totaal niet aan cijfers en statistieken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef CreativeMind het volgende:
Ik baseer mijn mening op wat mij jarenlang opvalt bij mijn autorijdende omgeving. Dit was een mooi voorbeeld.
Als ik om mij heen het tegendeel zie van wat die autoweek statistiekjes zeggen, ga ik echt niet aan mezelf twijfelen.
http://www.bbc.co.uk/topgear/survey/last_10.shtmlquote:2005 Top Gear Survey - the Last 10
(Ranking: Make - Model)
150: Citroën Xsara
151: Peugeot 206
152: Renault Mégane (Nov '02 on)
153: Rover 25
154: Fiat Stilo
155: Mercedes M-Class
156: Renault Laguna
157: Renault Espace
158: Peugeot 307
159: Peugeot 807
Wat dat betreft kunnen Duitse en Franse fabrikanten elkaar dus wel een handje geven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar kom dan eens met cijfers waaruit het tegendeel blijkt behalve je eigen ervaringen. Of hecht je totaal niet aan cijfers en statistieken?
[..]
http://www.bbc.co.uk/topgear/survey/last_10.shtml
Ik als liefhebber van Mercedes geef gewoon toe dat de kwaliteit de laatste jaren ver onder de maat is/was zeker bij de E-klasse en de positie van de M klasse in bovenstaande survey is natuurlijk erg triest. Die M klasse wordt danwel gebouwd in de VS maar dat is geen excuus.
Ik koester geen wrok jegens de Franse auto industrie. Het zijn alleen niet mijn soort auto's en over de kwaliteit heb ik zo mijn twijfels.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef Rekkie het volgende:
Zoals ik al gezegd (waar je dankzij je wrok jegens de franse autoindustrie per abuis over heen hebt gelezen) heb ik bijzonder goeie ervaringen met franse auto's.
Je zegt net zelf:quote:Mijn franse historie was qua onderhoud er goedkoop, weinig onderhoud in het algemeen, en veel rijcomfort.
Dus hoe kun jij zeggen dat ik niet een auto wil hebben die goed is, of dat dit niet belangrijk voor me is, terwijl je niet eens weet wat mijn ervaringen zijn en wat mijn echte verwachtingen zijn ten aanzien van auto's?
Mijn franse ervaringen waren mooi en in mijn geval zeer goed!!
Daarmee insinueer je toch dat cijfers je niets interesseren zolang jij de behoefte aan hebt koop je ze.quote:Als zij zeggen dat franse auto's kut zijn...... prima, ik blijf ze wel kopen mocht ik er behoefte aan hebben.
Klopt geheel, maar dat betekent niet, zoals jij zegt, dat ik geen niet een goede auto zou willen;quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik koester geen wrok jegens de Franse auto industrie. Het zijn alleen niet mijn soort auto's en over de kwaliteit heb ik zo mijn twijfels.
[..]
Je zegt net zelf:
[..]
Daarmee insinueer je toch dat cijfers je niets interesseren zolang jij de behoefte aan hebt koop je ze.
Beide zouden (veel) kunnen leren van Japanners waarbij ik denk dat Franse merken er een stuk meer van kunnen leren dan hun Duitse collega's.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat dat betreft kunnen Duitse en Franse fabrikanten elkaar dus wel een handje geven.
Waarom zou je dan nog 1,5 keer zoveel betalen voor dezelfde onbetrouwbaarheid, alleen maar omdat er een ander (lees: Duits) logo op de motorkap staat?
Als ik hier kijk, dan zie ik Citroën boven Opel, Volkswagen en Opel staan. Is weliswaar qua tevredenheid, maar dat zegt neem ik aan ook wel iets over de betrouwbaarheid.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
Beide zouden (veel) kunnen leren van Japanners waarbij ik denk dat Franse merken er een stuk meer van kunnen leren dan hun Duitse collega's.
Er staat 1 Duitse auto in die bottom top 10 tegenover 7 Fransen. Dus spreken over dezelfde onbetrouwbaarheid gaat me wat ver.
Onjuist vanuit jouw perceptie om dat door te trekken naar een algemeen beeld lijkt me erg verkeerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef CreativeMind het volgende:
Aan "cijfers" die uit persoonlijke ervaring onjuist blijken hecht ik inderdaad geen waarde.
Betrouwbaarheid hebben is ook onderzocht.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als ik hier kijk, dan zie ik Citroën boven Opel, Volkswagen en Opel staan. Is weliswaar qua tevredenheid, maar dat zegt neem ik aan ook wel iets over de betrouwbaarheid.
Whehehe, die had ik nog niet eens gevonden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef MrX1982 het volgende:
Betrouwbaarheid hebben is ook onderzocht.
http://www.autoweek.nl/tt2005.php?overzicht=11
Dan staan Citroën, Renault en Peugeot alle drie onder Opel en Volkswagen. Die twee zijn dus niet direct onderling uitwisselbaar.
Kwalitatief zijn Japanse auto's inderdaad superieur met name Lexus en Toyota maar dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehe, die had ik nog niet eens gevonden..
Blijkbaar zijn alle Europeesche automobielen, een enkele uitzondering daargelaten, relatief onbetrouwbaar.
Maar daarover valt moeilijk te twistenquote:Maar goed, het ging in dit topic over het uiterlijk.
Dacia is 100% renaultquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Oudere auto's krijgen bijgeluiden.
Nieuwe hebben dat niet tenzij je een dacia of iets dergelijks hebt.
Alsof ik dat niet wistquote:
Lastige aan deze onderzoeken zijn dat het niet echt objectief is. Ze vragen aan mensen wat ze er van vinden of hoe ze hun onderhoud etc ervaren. Het zegt zeker wel wat hoor, want het is niet zo dat het niet met de werkelijkheid overeen lijkt te komen, maar wat me wel op valt is dat veel van de duurdere merken slechter scoren. Mijn ervaring is dat hier mensen in rijden die een stuk kritischer zijn dan de gemiddelde Subaru bestuurder. Als je minder geld uit geeft verwacht je andere dingen. In feite impliceer ik zelf al dat bij de duurdere auto's de prijs-kwaliteit misschien niet helemaal top is, maar dat laat ik even in het middenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid hebben is ook onderzocht.
http://www.autoweek.nl/tt2005.php?overzicht=11
Dan staan Citroën, Renault en Peugeot alle drie onder Opel en Volkswagen. Die twee zijn dus niet direct onderling uitwisselbaar.
Nee inderdaad, in de bovenste wil geen zelfrespecterende vrouw rijden.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:28 schreef Madshark het volgende:
Grrr, 206 vrouwen auto?Dacht het niet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn brikkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
(170pk, verlaagd, 1500w fosgate audio systeem etc.etc.)
dat is een van de ergste vrouwenauto's die er bestaat die lelijke CC. of homo auto hij staat vrij hoog genoteerd geloof ik in de homo top nogwat. volgens top gearquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:28 schreef Madshark het volgende:
Grrr, 206 vrouwen auto?Dacht het niet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn brikkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
(170pk, verlaagd, 1500w fosgate audio systeem etc.etc.)
Dat is wellicht jouw mening.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dat is een van de ergste vrouwenauto's die er bestaat die lelijke CC. of homo auto hij staat vrij hoog genoteerd geloof ik in de homo top nogwat. volgens top gear
En toch vind ik het een bijzonder gevalletje van vrouwenauto!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:39 schreef Madshark het volgende:
[..]
Dat is wellicht jouw mening.
En top gear heeft het alleen over de veel tragere 1.6 gehad. (net zoals ze de standaard mini one ook zo vernoemde, maar wel lof hebben voor de CooperS)
Homobakken roepen alleen de paupers die zelf geen cabrio kunnen betalen.
Nou dan mogen van mij gelijk alle vrouwen hiermee gaan rondrijden, zijn we temminste van die verschikkelijke Micra's, Ka's, Atos, Alto's en Cuore's afquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En toch vind ik het een bijzonder gevalletje van vrouwenauto!
Kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ach donderstraal toch een eind op. Net alsof duitse autos geen comfort hebben
Ga je gang...... ga je weer geld uitgeven aan een vrouwenauto....welliswaar iets groter, echter nog steeds vrouwenautoquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:50 schreef Madshark het volgende:
[..]
Nou dan mogen van mij gelijk alle vrouwen hiermee gaan rondrijden, zijn we temminste van die verschikkelijke Micra's, Ka's, Atos, Alto's en Chuore's af![]()
koop ik wel een 307CC
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ga je gang...... ga je weer geld uitgeven aan een vrouwenauto....welliswaar iets groter, echter nog steeds vrouwenauto
vrouwenauto's en homo-auto's zijn niet hetzelfde !quote:de ergste vrouwenauto's die er bestaat die lelijke CC. of homo auto
Prach-tig!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:10 schreef KeessieX het volgende:
Nog zo'n legendarisch model, ge wel dig !!!![]()
[afbeelding]
Onder geen van de drie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef TeChNo2 het volgende:
tref ? onder welke categorie val je zelf van die 3 ?
(ik schat de laatste...)
In je Active Topic Titels?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelukkig, topic is bijna vol. Weer ene minder in mijn ATT
307 CC? nog lelijker. 170pk is nou niet bepaalt dat ik zeg van wow, dat is echt mannen werk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:50 schreef Madshark het volgende:
[..]
Nou dan mogen van mij gelijk alle vrouwen hiermee gaan rondrijden, zijn we temminste van die verschikkelijke Micra's, Ka's, Atos, Alto's en Cuore's af![]()
koop ik wel een 307CC
of je trekt homos aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
Nog drie reacties
Kan ik niet topics verwijderen uit m'n MAT?
Als man ben je wel slim als je rijd in een vrouwenauto, dat trekt automatisch.. vrouwen aan.. die normaal nix van die groteske auto's moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |