Loopt achter een gepimpte rollator.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:55 schreef Steve-O het volgende:
Waar rijdt TS in ?
Mooie wagen. Ben ook een tijd van plan geweest een 106 te kopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou je kunt zeggen wat je wilt maar ik noem mijn eigen peugeot 106 XSI 1.4Injectie Le Man toch zeker niet lelijk![]()
![]()
![]()
Ow, die noem ik ook niet lelijk hoor! Dat is tenminste een 'normale' auto. Ik vind alleen die zogenaamde 'design' en 'vooruitstrevende' franse auto's totale mislukkingenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou je kunt zeggen wat je wilt maar ik noem mijn eigen peugeot 106 XSI 1.4Injectie Le Man toch zeker niet lelijk![]()
![]()
![]()
Nou met een vaginatiestysteem verwonderd me dat niets.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Peugeot!!![]()
Mijn lievelingsmerk!
hiervoor een 307, nu een nieuwe 206 (ja lekkere vrouwenwagen)
Mijn moeder heeft de luxe 607... leren bekleding, 12 boxen, automaat, stoelverwarming, vaginatiestysteem...
Owwww, als ik daar in rij dat voel ik me.... ja dan voel ik me HEERLIJK.. koning te rijk![]()
Mijn vader had een goede smaak![]()
harder, Harder, HARDERquote:Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nou met een vaginatiestysteem verwonderd me dat niets.
Niet alleen de station hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef jehovaguerilla het volgende:
De nieuwe renault laguna station is ook wel vet hoor (bedoel ik die met die donkergrijze unit tussen de twee koplampen)
In zilver of donkergrijs met 17" velgen eronder issie zeker zeer vetjes.
Maar dan is dat wel weer het topmodel.
Denk dat TS zelf een beetje gothic is, de meerderheid ziet de 'lelijke' auto's wel zitten.. aangezien de verkoopcijfers van renault met 'vooruitstrevende designs'.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent zeker een gothic? Met je 'het lef om anders te zijn'
Flikker toch op
Alsof Gothics ook maar 1 fuck schelen om iets als auto'squote:Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef Ronald_McDonald het volgende:
[..]
Denk dat TS zelf een beetje gothic is, de meerderheid ziet de 'lelijke' auto's wel zitten.. aangezien de verkoopcijfers van renault met 'vooruitstrevende designs'.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef jehovaguerilla het volgende:
Misschien niet als lustobject maar als ze verstandig zijn wel als vervoermiddel.
Of vliegen ze echt overal naartoe op hun bezemsteel?
Vooral de nieuwe meganes en scenics idd, die zijn motorisch idd bijzonder goed!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik vind renault kwalitatief wat beter dan citroen.
En de dieselmotoren van renault zijn bijzonder goed.
Peugeot is altijd al wel de beste franse auto geweest maar ik denk dat renault ze nu wel een beetje voorbijgestreefd heeft.
Heeft natuurlijk ook met de formule 1 te maken
Hun geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef kikoooooo het volgende:
Juist. Ik schiet namelijk in de lach als ik zo'n c4 voorbij zie rijden... Snap echt niet dat mensen naar een dealer gaan en dan vervolgens geld op tafel leggen voor zo'n berg stront
Heb je nu echt zo'n plank voor je kop, dat je niet in kunt zien dat smaken verschillen??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef kikoooooo het volgende:
Juist. Ik schiet namelijk in de lach als ik zo'n c4 voorbij zie rijden... Snap echt niet dat mensen naar een dealer gaan en dan vervolgens geld op tafel leggen voor zo'n berg stront
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef kikoooooo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |