quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:43 schreef D-MIXXX het volgende:
Dat was gespoten met graffiti
Dit is mijn C4. En ik moet zeggen, hijs super
[afbeelding]
Jawel hoor,dat zie ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je nu echt zo'n plank voor je kop, dat je niet in kunt zien dat smaken verschillen??
Je ziet het wel, je snapt het dus alleen niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jawel hoor,dat zie ik wel.
Alleen snap ik niet dat mensen een c4 of een megane mooi vinden
Nou dit is echt toppunt van lelijkheid, al komt dat niet door het merk, maar door de misbruiker van de autoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:09 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Lol, die is foutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[afbeelding]
De C4 sedan daarintegen
Wat lul je nou vent, hij heeft toch vleugeltjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef Rekkie het volgende:
Nou dit is echt toppunt van lelijkheid, al komt dat niet door het merk, maar door de misbruiker van de auto
Als jij hem mooi vindt..... prima....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat lul je nou vent, hij heeft toch vleugeltjes.
quote:
Nu denk ik in de eerste plaats dat de enige garagehouders die jij kent de okay-sjon bovag knutselaars zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vooral de nieuwe meganes en scenics idd, die zijn motorisch idd bijzonder goed!
Zeg dat tegen een willekeurige garagehouder en hij zal je recht in je gezicht uitlachen![]()
![]()
Ik heb t in dit topic over het uiterlijk !!
dit is ook wat ik hoorde: " bijna alle auto's van de laatste tijd zijn goed, behalve die koreaanse troep, en de fransen vallen er een beetje tussen."quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Nu denk ik in de eerste plaats dat de enige garagehouders die jij kent de okay-sjon bovag knutselaars zijn.De enige auto's die ze zien zijn al een modelletje of 2 achterhaald.
Maar goed.. om even op jouw niveau neer te dalen
Franse auto's zien er gewoon apart uit en je moet ervan houden.
'k vind ze ook niet allemaal geslaagd maar het is gelukkig niet van die Koreaanse/Japanse eenheidsworst.
En tegenwoordig rijdt schijnbaar elke boerenlul ook in een golf... oh nee wacht ,dat is altijd al zo geweest![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:51 schreef switchboy het volgende:
Vergeleken met deze tumor vallen die andere nog wel mee...![]()
[afbeelding]
Hier wil je toch niet dood in gevonden worden?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Nu denk ik in de eerste plaats dat de enige garagehouders die jij kent de okay-sjon bovag knutselaars zijn.De enige auto's die ze zien zijn al een modelletje of 2 achterhaald.
ik heb er not 1 op de gevoelige telefoon gezet. met er naast een frans gedrocht (gelukkig, anders was het offtopic)quote:
Toch raar dat hier enkele bovag garages dat niet zo ondervinden en ze niet verdrietiger worden als ze een renault of welke merk dan ook moeten onderhoudenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik durf wel een weddenschap met je aan daarover. Er zijn garagebedrijven (en dan heb ik t niet over renault merkdealers) die geheel kunnen draaien op het repareren van nieuwe generaties renaults.
En dat is geen onzin, geloof wat je wilt geloven.
nee, dan hebben ze wat te doen en te verdienenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Toch raar dat hier enkele bovag garages dat niet zo ondervinden en ze niet verdrietiger worden als ze een renault of welke merk dan ook moeten onderhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |