Lastige aan deze onderzoeken zijn dat het niet echt objectief is. Ze vragen aan mensen wat ze er van vinden of hoe ze hun onderhoud etc ervaren. Het zegt zeker wel wat hoor, want het is niet zo dat het niet met de werkelijkheid overeen lijkt te komen, maar wat me wel op valt is dat veel van de duurdere merken slechter scoren. Mijn ervaring is dat hier mensen in rijden die een stuk kritischer zijn dan de gemiddelde Subaru bestuurder. Als je minder geld uit geeft verwacht je andere dingen. In feite impliceer ik zelf al dat bij de duurdere auto's de prijs-kwaliteit misschien niet helemaal top is, maar dat laat ik even in het middenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid hebben is ook onderzocht.
http://www.autoweek.nl/tt2005.php?overzicht=11
Dan staan Citroën, Renault en Peugeot alle drie onder Opel en Volkswagen. Die twee zijn dus niet direct onderling uitwisselbaar.
Nee inderdaad, in de bovenste wil geen zelfrespecterende vrouw rijden.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:28 schreef Madshark het volgende:
Grrr, 206 vrouwen auto?Dacht het niet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn brikkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
(170pk, verlaagd, 1500w fosgate audio systeem etc.etc.)
dat is een van de ergste vrouwenauto's die er bestaat die lelijke CC. of homo auto hij staat vrij hoog genoteerd geloof ik in de homo top nogwat. volgens top gearquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:28 schreef Madshark het volgende:
Grrr, 206 vrouwen auto?Dacht het niet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn brikkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
(170pk, verlaagd, 1500w fosgate audio systeem etc.etc.)
Dat is wellicht jouw mening.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dat is een van de ergste vrouwenauto's die er bestaat die lelijke CC. of homo auto hij staat vrij hoog genoteerd geloof ik in de homo top nogwat. volgens top gear
En toch vind ik het een bijzonder gevalletje van vrouwenauto!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:39 schreef Madshark het volgende:
[..]
Dat is wellicht jouw mening.
En top gear heeft het alleen over de veel tragere 1.6 gehad. (net zoals ze de standaard mini one ook zo vernoemde, maar wel lof hebben voor de CooperS)
Homobakken roepen alleen de paupers die zelf geen cabrio kunnen betalen.
Nou dan mogen van mij gelijk alle vrouwen hiermee gaan rondrijden, zijn we temminste van die verschikkelijke Micra's, Ka's, Atos, Alto's en Cuore's afquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En toch vind ik het een bijzonder gevalletje van vrouwenauto!
Kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ach donderstraal toch een eind op. Net alsof duitse autos geen comfort hebben
Ga je gang...... ga je weer geld uitgeven aan een vrouwenauto....welliswaar iets groter, echter nog steeds vrouwenautoquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:50 schreef Madshark het volgende:
[..]
Nou dan mogen van mij gelijk alle vrouwen hiermee gaan rondrijden, zijn we temminste van die verschikkelijke Micra's, Ka's, Atos, Alto's en Chuore's af![]()
koop ik wel een 307CC
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ga je gang...... ga je weer geld uitgeven aan een vrouwenauto....welliswaar iets groter, echter nog steeds vrouwenauto
vrouwenauto's en homo-auto's zijn niet hetzelfde !quote:de ergste vrouwenauto's die er bestaat die lelijke CC. of homo auto
Prach-tig!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:10 schreef KeessieX het volgende:
Nog zo'n legendarisch model, ge wel dig !!!![]()
[afbeelding]
Onder geen van de drie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef TeChNo2 het volgende:
tref ? onder welke categorie val je zelf van die 3 ?
(ik schat de laatste...)
In je Active Topic Titels?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelukkig, topic is bijna vol. Weer ene minder in mijn ATT
307 CC? nog lelijker. 170pk is nou niet bepaalt dat ik zeg van wow, dat is echt mannen werk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:50 schreef Madshark het volgende:
[..]
Nou dan mogen van mij gelijk alle vrouwen hiermee gaan rondrijden, zijn we temminste van die verschikkelijke Micra's, Ka's, Atos, Alto's en Cuore's af![]()
koop ik wel een 307CC
of je trekt homos aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
Nog drie reacties
Kan ik niet topics verwijderen uit m'n MAT?
Als man ben je wel slim als je rijd in een vrouwenauto, dat trekt automatisch.. vrouwen aan.. die normaal nix van die groteske auto's moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |