Godverdomme. En laatst heb ik nog iemand horen zeggen dat het Frans was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef CreativeMind het volgende:
Seat Frans![]()
Seat is een door de moffen geannexeerd Spaans merk. Laat uzelf eens voorlichten voor u begint te blaten.
Hou er maar over op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Rekkie het volgende:
asskicker you stupid fuck......
Seat is nog eerder duits dan frans man!![]()
Shit ... ik heb dezelfde in zilvermetallicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die omschrijvingen!![]()
![]()
kikoooooo, omschrijf de mijne aub eens?![]()
[afbeelding]
Beter!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Shit ... ik heb dezelfde in zilvermetallic![]()
![]()
Dat kan ik alleen maar beamen. Als ik even van deze gelegenheid gebruik mag maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef Borkydude het volgende:
Megane Coupe Phase 1 is mooi![]()
[afbeelding]
De techniek van Franse merken is ook zo gewaagd dat de garage je tweede huis wordtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef CreativeMind het volgende:
Inderdaad, de Fransen zijn (overigens samen met de Italianen) de autofabrikanten die telkens met nieuwe, gewaagde ontwerpen komen. Kan van veel andere fabrikanten niet gezegd worden.
Ik vind de huidige Renault modellen zeer aansprekend en apart. Citroen blijkt te durven met de nieuwe C4, hetzelfde geldt voor Peugeot met de 407. Die 407 coupe is trouwens![]()
![]()
Een aantal oude Citroen modellen zijn terecht klassiekers.
Nee, dan VW met de "vernieuwde Golf"een prachtig staaltje laf design. Opel durft dan meer... Laat dat even op uzelf inwerken; ik herhaal: Opel is hipper
Dan is mijn 306 zeker stiekem een Corolla met Peugeot logoquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De techniek van Franse merken is ook zo gewaagd dat de garage je tweede huis wordt.
Over smaak valt dan niet te twisten over de kwaliteit wel degelijk.
Einde van de serie waarschijnlijk toen ze het onder de knie haddenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:15 schreef CreativeMind het volgende:
Dan is mijn 306 zeker stiekem een Corolla met Peugeot logo![]()
De phase 1 vind ik mooier, alleen sinds ik hem vorig jaar kocht zijn de wiellagers achter vervangen, het contactslot is vernieuwd, er is ergens in het motorblok (bleek achteraf) een of ander massadraadje geknapt waardoor de hele auto op zijn gat lag. Deze week wordt het spruitstuk vervangen en ik zit met een storing van de binnenverlichting. Die springt steed aan onder het rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Borkydude het volgende:
Ik wil er zo een, maar mensen raden me aan om Phase 2 te nemen omdat phase 1 kinderziekten heeft. Phase 2 is lelijk. Wat zeggen jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |