quote:Op zondag 19 februari 2006 22:18 schreef ChRoNiC het volgende:
De omschrijving van de Espace vind ik erg pakkend
Peugeots vind ik nog best te doen...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef McCarthy het volgende:
zitten lelijke tussen, zitten mooie tussen
normale renault/peugout vierdeurs zijn over het algemeen best mooi
rank en elegenat ITT die plompe duitse modellen,
je mondje moet gesnoerd worden!!! (en je toetsenbord juist ontsnoerd!)quote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Peugeots vind ik nog best te doen...
406/407 coupe zijn mooi.
Verder vind ik er geen flikker aan
Het lef om anders te zijn. Jij bent zeker iemand die met 100.000 euro lekker veiligjes voor een Mercedes gaat?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat iemand een c4 coupe of een vel satis aanschaffen! wat bezielt die mensen?
Zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef McCarthy het volgende:
en ze zijn nog eens heel erg veilig ook
Jij bent zeker een gothic? Met je 'het lef om anders te zijn'quote:Op zondag 19 februari 2006 22:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Het lef om anders te zijn. Jij bent zeker iemand die met 100.000 euro lekker veiligjes voor een Mercedes gaat?
Dat kan..... niet iedereen heeft dezelfde smaak.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:36 schreef McCarthy het volgende:
weet je wat ik pas lelijke oto's zijn vind??, VOLVO's
Gelukkig zijn de erkende tests iets representatiever dan 1 gevalquote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zeker
Pa van een maat van me heeft zn nieuwe scenic in de poeier gereden. Met 70 op een stilstaande vrachtwagen oplegger geknald...
Alleen de airbag linksachter ging uit... Zeker veilige autos!
godgod wat een gedrocht iddquote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Citroen maakt idd lelijke auto's
[afbeelding]
Nee geef mij dan maar peugeot uit de franse klasse
En ik rij enkel de oldtimersquote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Mercedes is saaaaai.
Op de hele ouwe bakken na.
Inderdaad, geef mij maar een mooie Volvo V70Rquote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Mercedes is saaaaai.
En iedereen is trouwens crimineel op die foto, check die grijze balkjesquote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Citroen maakt idd lelijke auto's
[afbeelding]
Nee geef mij dan maar peugeot uit de franse klasse
Mercedes...... dat vind ik nu de minst interessante auto's die er rond rijden.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef Hari-Bo het volgende:
En vroeger had je die Franse kansloze die zonodig gele lichten moesten hebben![]()
Franse bagger![]()
Mercedes über alles![]()
Das geen MERCEDES oldtimerquote:
De meeste Mercedes zijn idd een beetje saaiquote:Op zondag 19 februari 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mercedes...... dat vind ik nu de minst interessante auto's die er rond rijden.
Doe mij maar iets anders dan een standaard kamper-/sjonniebak
jij zou niet eens die eend kunnen betalen dus wat zeik je eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Om te beginnen met dit debiele ding, ziet er toch niet uit? Zelfde geldt voor die achterlijke snoek.
Dan kan natuurlijk de BX niet ontbreken in dit rijtje:
[afbeelding]godgod wat een lelijk gedrocht
Jammer dat antibx.nl niet meer up is...
Dan gaan we t nu hebben over het huidige franse wagenpark:
[afbeelding]
Lelijk kankergezwel aan de achterkant, ik snap echt niet bij welke mongool het in zn kop komt om zo'n ding te ontwerpen, elke keer als ik zo'n gezwel voorbij zie rijden moet ik weer lachen.
En dan wil ik het nog niet eens over de motor en de boordcomputer van dat ding hebben.
[afbeelding]
Hier hoef ik volgens mij verder niets over te zeggen! Welke klapmongool koopt zo'n ding?
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
De espace, het downsyndroompje onder de auto's.
Die voorkant![]()
Wat een lelijke schijtauto's produceren die fransen!
Ik snap echt niet dat iemand een c4 coupe of een vel satis aanschaffen! wat bezielt die mensen?
Hou ik t liever op mijn auto ipv dat hondehokquote:
Hij kan mij niet bekoren.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
De meeste Mercedes zijn idd een beetje saai
Alleen deze vindt ik zo geil![]()
[afbeelding]
Jak, wat een foute onderwereld autoquote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Hou ik t liever op mijn auto ipv dat hondehok![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, leuk om Mercedes te posten, maar het gaat hier om Franse auto's he?
Believe me, i love itquote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jak, wat een foute onderwereld auto
Lijkt me meer iemand die probeert ontopic te blijven. Zeker gezien de TTquote:Op zondag 19 februari 2006 23:13 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
de fransoos een beetje op z'n teentjes getrapt door de echte auto's
![]()
Tja als jij dat plezierig vind.......quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Believe me, i love itRij zo goed als altijd in zwart pak met zonnebril in deze wagen
![]()
Ik fransoos? Zeker niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:13 schreef Hari-Bo het volgende:
de fransoos een beetje op z'n teentjes getrapt door de echte auto's
![]()
Zeker smaken verschillen, maar ik vind zelf niets aan de auto's van nu beetje plastic hier en daar en dat is het. Auto's van vroeger hadden meer chroom en hoorde je wat er onder de moterkap zatquote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja als jij dat plezierig vind.......
Ik zelf rij het liefste altijd zo nieuw mogelijk....
Ik hoor heel goed wat er onder mijn motorkap zit en met dat chroom zit het ook wel goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Zeker smaken verschillen, maar ik vind zelf niets aan de auto's van nu beetje plastic hier en daar en dat is het. Auto's van vroeger hadden meer chroom en hoorde je wat er onder de moterkap zat![]()
Ben ik met je eens hoor!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik moet toegeven dat er een aantal erg lelijke Franse auto's rond rijden maar de oude en nieuwe Clio, de 106, 206, 306 enz kun je niet lelijk noemen.
Er zijn echt wel genoeg mooie Frankse bakkies.
jij hebt een brommer, meer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 23:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wij hebben een Renault Megane Coupe en dies wel mooi
106 4evah!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik moet toegeven dat er een aantal erg lelijke Franse auto's rond rijden maar de oude en nieuwe Clio, de 106, 206, 306 enz kun je niet lelijk noemen.
Er zijn echt wel genoeg mooie Frankse bakkies.
Kheb het over mijn moeder jongquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij hebt een brommer, meer niet
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk, daar zie je gelijk dat mijn omschrijving klopt!
kikoooooo is een generaliserende user, verder geen discussiequote:Op maandag 20 februari 2006 01:13 schreef kikoooooo het volgende:
206 is een vrouwenauto, verder geen discussie
Hij heeft vast een scooter met neonquote:Ik heb in dit hele topic nog niet terug kunnen vinden in welke auto de TS rijdt.
Ja! kut auto's man.. ik zou ze voor geen goud willen hebben hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Om te beginnen met dit debiele ding, ziet er toch niet uit? Zelfde geldt voor die achterlijke snoek.
Dan kan natuurlijk de BX niet ontbreken in dit rijtje:
[afbeelding]godgod wat een lelijk gedrocht
Jammer dat antibx.nl niet meer up is...
Dan gaan we t nu hebben over het huidige franse wagenpark:
[afbeelding]
Lelijk kankergezwel aan de achterkant, ik snap echt niet bij welke mongool het in zn kop komt om zo'n ding te ontwerpen, elke keer als ik zo'n gezwel voorbij zie rijden moet ik weer lachen.
En dan wil ik het nog niet eens over de motor en de boordcomputer van dat ding hebben.
[afbeelding]
Hier hoef ik volgens mij verder niets over te zeggen! Welke klapmongool koopt zo'n ding?
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
De espace, het downsyndroompje onder de auto's.
Die voorkant![]()
Wat een lelijke schijtauto's produceren die fransen!
Niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:38 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Ja! kut auto's man.. ik zou ze voor geen goud willen hebben hoor![]()
![]()
Aaaah...het net of hij droevig is. Dit is zeker de droevigste auto die ik ooit gezien heb. Arme hij....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:24 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
imo een van de lelijkste auto's ooit gefabriceerd, maar ik vind wel dat citroen lef heeft met zijn nieuwe modellen, ze zijn niet allemaal even mooi, maar wel appart
Zelfs deze vind ik wel gaafquote:Op maandag 20 februari 2006 12:24 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
imo een van de lelijkste auto's ooit gefabriceerd, maar ik vind wel dat citroen lef heeft met zijn nieuwe modellen, ze zijn niet allemaal even mooi, maar wel appart
kikoooooo is zojuist in zijn reet geneukt door een peleton ME'ers.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:13 schreef kikoooooo het volgende:
206 is een vrouwenauto, verder geen discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |