quote:Op zondag 19 februari 2006 20:14 schreef Jelleee het volgende:
Misschien moeten jullie de meet maar gaan vervroegen..
Aangezien volgens Rednajt de aarde op 3 maart 06 ontploft.![]()
kopen?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef Mauro het volgende:
Zeg bb, Hou eens op met het spammen van die brommer
Dat dat topic nog in NWS staat... of wordt 't later nog interessant? (heb alleen de OP gelezenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef Jelleee het volgende:
Blaat, enzo.
Vorig deel: FOT SC: De titelloze slowchat
Laatste post;
[..]
ach in belgie lopen ze overal mee achter. dus we zouden er niet eens last van hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Het is maar goed dat de aarde niet een dag eerder ontploftDan zitten we nl. in Olmen
Wat denk je zelfquote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat dat topic nog in NWS staat... of wordt 't later nog interessant? (heb alleen de OP gelezenen de eerste reactie)
Dat was toch 5 maart?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Het is maar goed dat de aarde niet een dag eerder ontploftDan zitten we nl. in Olmen
eerste zondag van maart.quote:
quote:
Wat gaat er ontploffen dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Re het volgende:
Ik hou het op 29 februari dit jaar dat het allemaal ontploft
Iemand heeft een topic aangemaakt dat de amerikaanse CIA heeft gezegd dat de wereld op 4 maart ontploft.. zie bovenste postquote:
Kunnen ze die achteraf hierin plaatsen: Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 24]quote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Blijkbaar de aarde. Misschien dat ze de hubble voor die tijd ff kunnen omdraaien, hebben we er achteraf in ieder geval mooie foto's van.
ja maar, ja maar...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kunnen ze die achteraf hierin plaatsen: Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 24]
een fok userquote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef EchnaDarr het volgende:
da's wie? leuke foto.
Werkt naar behoren.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
Werkt primaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
Jij bent dan ook ingelogd.quote:
Schopje --> news:alt.testquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
dat zekrquote:
Oei. Gesnapt.quote:
Mooie foto van Beestjuh trouwensquote:
als ik de url zelf pak gaat het wel goedquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
Als je inlogt is dat niet zo raar.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
als ik de url zelf pak gaat het wel goed![]()
bedoel dat ik dus eerst kruisje had.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je inlogt is dat niet zo raar.
Kom anders even op photophoria.net, aangezien je daar bent ingelogd.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
bedoel dat ik dus eerst kruisje had.
moest de url pakken om hem te zien.
![]()
de eerste foto werkte wel meteen.
laat nog maar 30 minuten aan.quote:
ssssst dat wil ik nog helemaal niet wetenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef RonaldV het volgende:
Morgen weer maandag he?
Technisch gesproken is het morgen dinsdagquote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef RonaldV het volgende:
Morgen weer maandag he?
das wel weer lekker als de week zo hard zou gaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Technisch gesproken is het morgen dinsdag
Iedereen lag nog te slapenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
Waar is iedereenHet is maandagochtend hoor
Het is vakantie hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
Waar is iedereenHet is maandagochtend hoor
Is raining cats and dogs overherequote:Op maandag 20 februari 2006 09:57 schreef Kleintje het volgende:
Ja... het is grauw en saai weer...
Bel je ff de dierenambulance dan?quote:
Wel makkelijk, hoef je niet naar het asiel om zo'n beestje te halen. Nu heb je ze zo voor het uitzoeken.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bel je ff de dierenambulance dan?
Lijkt me heel vervelend voor die beestjes, dat ze zomaar uit de lucht komen vallen. Stel dat ze wat breken.![]()
Nou..... Ik denk dat je niet veel hebt aan een op straat gevallen huisdier. Dan is alles stuk en moet je het beest met ijzerdraad en schroeven weer in elkaar zetten. En je moet natuurlijk eerst alle onderdelen bij elkaar zoeken tussen de rest van de puzzelstukjes.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wel makkelijk, hoef je niet naar het asiel om zo'n beestje te halen. Nu heb je ze zo voor het uitzoeken.
Oeh ben erg benieuwd wat het gaat worden kleintjequote:Op maandag 20 februari 2006 10:38 schreef Kleintje het volgende:
Vanavond de fotoshoot voor de Passie. Ik ben benieuwd hoe dat er nou aan toegaat.
Of het echt professioneel is enzo.
Ben nog niet zenuwachtig...
Ligt niet aan Limburg hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 01:42 schreef RubberDuckey het volgende:
Is dat normaal in Limburg dat jullie een dag achterlopen?
Dan ben je ook wel echt zielig zegquote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef Kleintje het volgende:
Vriendin uit Den Helder aan de lijn.
Heeft problemen met haar ex... stalkingsgedrag, inbreken...
En de politie kan niets doen..
Vriendin van mij heeft een hele rechtszaak achter de rug vanwege een stalkende ex. Hij is vrijgesproken. Kennelijk was het (4 jaar lang) in elkaar slaan van haar huidige vriend, de doodsbedreigingen, de auto achtervolgingen, bedreigingen tot het ontvoeren van haar zoontje niet systematisch genoeg om hem te veroordelenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef Kleintje het volgende:
Vriendin uit Den Helder aan de lijn.
Heeft problemen met haar ex... stalkingsgedrag, inbreken...
En de politie kan niets doen..
dit is vlak voor kerst geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 11:24 schreef Kleintje het volgende:
Geloof dat dat nu anders is... gelukkig.
Mijn ex is nu met vakantie. Als ie terug is hopen we alles af te handelen...
Heb jij alweer iets gewonnen?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Mag ik even geheel offtopic melden dat ik een MPIO FY700 MP3speler gewonnen heb?
Woeiii
gratis speelgoed is altijd leuk!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Mag ik even geheel offtopic melden dat ik een MPIO FY700 MP3speler gewonnen heb?
Woeiii
Woeiquote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Woeiii
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
Het lijkt wel een futuristische zwangerschapstest
No offence natuurlijk...
paarden.... gegeven...bek enzo...
Gatverdarre!!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef Kleintje het volgende:
Feli... leuk dingetje.
![]()
Gaat u maar koud douchen mevrouw Kleintje.
Mijn collega had het type niet opgeschreven en nu heb ik een verkeerde klep bij me.
Dus ik heb de klep eruit gehaald. Ik ga proberen of ik hem vandaag nog kan krijgen.
Nu heeft u geen warm water EN geen verwarming.
Dus u heeft in ieder geval stijve tepels vanavond bij de fotoshoot.
Misschien komt u wel wat frigide over....![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef Kleintje het volgende:
Feli... leuk dingetje.
![]()
Gaat u maar koud douchen mevrouw Kleintje.
Mijn collega had het type niet opgeschreven en nu heb ik een verkeerde klep bij me.
Dus ik heb de klep eruit gehaald. Ik ga proberen of ik hem vandaag nog kan krijgen.
Nu heeft u geen warm water EN geen verwarming.
Dus u heeft in ieder geval stijve tepels vanavond bij de fotoshoot.
Misschien komt u wel wat frigide over....![]()
IJzercookie!! Wat leuk zeg!!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zie een bekende in de Hema folder!!![]()
[afbeelding]
Haha..quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
Ik kruip onder een koude douche en mijn haar doe ik wel ff op die manier....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorrie het is niet grappig, maar dan moet je het ook niet zo grappig neerzetten
kook een keteltje water en was je daarmee, is toch ook warm?
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik kruip onder een koude douche en mijn haar doe ik wel ff op die manier....
Ga wel de hele middag in de auto zitten
zijn we al weer een jaar verder dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik kruip onder een koude douche en mijn haar doe ik wel ff op die manier....
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:03 schreef Kleintje het volgende:
Goddomme zeg wat is dat koud.
Maar goed, dat was maar even.
Grootste probleem is dat je amper wat aan mag.
Als je sokken aandoet zie je straks op de foto toch strepen waar die hebben gezeten.
Geen ander ondergoed aan, joggingbroek geeft ook strepen.
Maar geen sokken aan... dat is bijna het ergste wat je me aan kan doen.
Dacht dat ik alleen maar mooi hoefde te proberen te zijn... gaat nu bijna op een marteling lijken, dus werk....
IJzercookie is way beyond Fok/Fot hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef HMaster-II het volgende:
Ik wist niet dat er een Winkelkleding Fot-meet is geweest?![]()
ze heeft zelfs met Erwin Olaf gewerktquote:Op maandag 20 februari 2006 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
IJzercookie is way beyond Fok/Fot hoor.
Andersom natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze heeft zelfs met Erwin Olaf gewerkt
quote:
oops...ja natuurlijk... foutjequote:
Je lijkt een wat minder rond gezicht te hebben trouwens. Afgevallen?quote:
een oplettende medefokster had je allang ontdekt!quote:
ik dacht het ook al te zien...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je lijkt een wat minder rond gezicht te hebben trouwens. Afgevallen?
Ik had je allang gezien!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef IJzercookie het volgende:
hahaha ik was al herkent!!!!!!!!!!!!!!!
ikke ook spammen
[afbeelding]
hoezo nooit verwacht, je was er toch bij toen die foto gemaakt werd?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:14 schreef IJzercookie het volgende:
hahahahahaha dit had ik echt nooit verwacht!!!
GAAF ZEG
ehmm...maar afgevallen.. niet dat ik weet
je denkt toch niet serieus dat je aan onze aandacht kan ontsnappen he?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:14 schreef IJzercookie het volgende:
hahahahahaha dit had ik echt nooit verwacht!!!
GAAF ZEG
ehmm...maar afgevallen.. niet dat ik weet
Duhh.. ik had niet verwacht dat iemand het al zou posten voor dat ik het zou doenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hoezo nooit verwacht, je was er toch bij toen die foto gemaakt werd?
mwah.. toen ik de foto zag dacht ik dat ik vast niet herkend zou worden, maar eerlijk is eerlijk, ik ben hier beter te herkennen dan op de Erwin Olaf foto'squote:Op maandag 20 februari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je denkt toch niet serieus dat je aan onze aandacht kan ontsnappen he?
Ik herkende je meteenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
mwah.. toen ik de foto zag dacht ik dat ik vast niet herkend zou worden, maar eerlijk is eerlijk, ik ben hier beter te herkennen dan op de Erwin Olaf foto's
Eigenlijk wel bizar! Kreeg je de folder in de bus? Of zag je het op www.hema.nl?quote:
Gewoon in de bus, in een stapel andere folders....quote:Op maandag 20 februari 2006 14:25 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel bizar! Kreeg je de folder in de bus? Of zag je het op www.hema.nl?
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
ha, Maria says hi to you all
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de folders nog niet binnenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Gewoon in de bus, in een stapel andere folders....
IJzercookie op miljoenen deurmattenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Duhh.. ik had niet verwacht dat iemand het al zou posten voor dat ik het zou doen
enneh.. welke oplage? Volgens mij gewoon huis-aan-huis!
Uhm ja...door de beroemdheid onder ons ondergesneeuwd...maaruh...strakke plaatjes hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
ha, Maria says hi to you all
[afbeelding]
[afbeelding]
oef... zo heel erg had ik daar nog niet bij stil gestaanquote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
IJzercookie op miljoenen deurmattenGeweldig!
Awww, heb je zelf nog niet eens kunnen voelen zegmaarquote:Op maandag 20 februari 2006 14:29 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ik heb de folders nog niet binnen
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Awww, heb je zelf nog niet eens kunnen voelen zegmaar![]()
dank jequote:
tja.. dat was niet mijn werkquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef lostminds het volgende:
ik vind overigens wel dat het rek met etenswaren en het bord erboven overbelicht is
Het is een reclamefoto, geen kunstwerkquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef lostminds het volgende:
ik vind overigens wel dat het rek met etenswaren en het bord erboven overbelicht is
Ik ben eigenlijk ook maar bijzaakquote:Op maandag 20 februari 2006 14:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een reclamefoto, geen kunstwerkhet gaat om de worst...en om cookie natuurlijk!
juist reclame foto's moeten goed belicht zijn, met kunstzinnige werken kan je nog experimenteren door expres lekker over of onder te belichtenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een reclamefoto, geen kunstwerkhet gaat om de worst...en om cookie natuurlijk!
Dat is toch een lichtbak?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef lostminds het volgende:
wel een lichtbak volgens mij, maar de onderkant reflecteerd licht en dat is hetgeen dat Lostminds volgens mij bedoeltquote:
Ik heb net op Erwin zijn website gekeken...ben jij dit? En dit?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef IJzercookie het volgende:
mwah.. toen ik de foto zag dacht ik dat ik vast niet herkend zou worden, maar eerlijk is eerlijk, ik ben hier beter te herkennen dan op de Erwin Olaf foto's
Helpt dat nou echt? Zo'n anti-tril ding op je camera?quote:Onderdrukken van cameratrillingen onder de meest uiteenlopende omstandigheden en met alle DYNAX-objectieven. Iedereen probeert cameratrillingen te voorkomen, maar soms is er niets aan te doen ?tenzij u een DYNAX 5D hebt. Bij de DYNAX 5D is Anti-Shake in de camerabody ingebouwd. Daardoor kunt u opnamen zonder bewegingsonscherpte maken met standaard-, zoom- en macro-objectieven. Omdat u dankzij Anti-Shake opnamen kunt maken bij twee tot zelfs drie stops langere sluitertijden dan anders mogelijk is, kunt u gemakkelijk binnenshuis of onder lichtarme omstandigheden fotograferen zonder flitslicht. Dus in plaats van u zorgen te maken over cameratrillingen, kunt u zorgeloos en met vertrouwen fotograferen onder nagenoeg alle denkbare omstandigheden.
boven maat, is de maat onder je armen over je tieten om t ff plat te zeggenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Kleintje het volgende:
ben er weer even.
Even een stomme vraag... denk dat mensen hier het wel weten.
Als ze bij vrouwen om 3 maten vragen, dan is het bovenmaat, taille en heupen.
Maar... de bovenmaat, is dat nou boven, onder of op je tieten?
En heupen, is dat bovenkant schaambot of onderkant????
Kleintje toch!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Kleintje het volgende:
:w
ben er weer even.
Even een stomme vraag... denk dat mensen hier het wel weten.
Als ze bij vrouwen om 3 maten vragen, dan is het bovenmaat, taille en heupen.
Maar... de bovenmaat, is dat nou boven, onder of op je tieten?
En heupen, is dat bovenkant schaambot of onderkant????
Effe een vraagje... Hoe meet je dat bij eehhh vrouwen met eehhhh Cocker-Spaniël oren??quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kleintje toch!
Bovenmaat, meet je rond het dikste gedeelte van je borsten (over de tepel in de meeste gevallen)
Taille in het slankste gedeelte van je middel (net onder je ribben dus)
Heupen het breedste gedeelte van je heupen (beetje onderaan je billen dus)
In het meest ideale geval krijg je dan 90-60-90
Aha! Tis dat ik wist dat het iets in een keuken moest zijn en dat dat zijn nieuwste creaties waren, anders had ik het niet gezien ....quote:Op maandag 20 februari 2006 15:49 schreef IJzercookie het volgende:
@Shark.Bait: klopt en klopt!
Vond ie het lekker?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mag ik u namens mijn scherm bedanken voor de koffie?
Ik heb gelezen dat het mooier verteld word dan dat het in het echt is. Wel jammer, want IS/VR/OS op je objectief in nu nog best wel duur....en daar werkt het wel heel goedquote:Op maandag 20 februari 2006 15:55 schreef Esto het volgende:
Ik heb even gauw een klein vraagje als dat mag
Ben beetje rond aan het snuffelen naar camera's en toen kwam ik dit tegen:
Helpt dat nou echt? Zo'n anti-tril ding op je camera?
Ah oke!! Dank uquote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het mooier verteld word dan dat het in het echt is. Wel jammer, want IS/VR/OS op je objectief in nu nog best wel duur....en daar werkt het wel heel goed
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
dan krijg je iets van 70-120-90quote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe een vraagje... Hoe meet je dat bij eehhh vrouwen met eehhhh Cocker-Spaniël oren??Taille/Middenmaat/Heupen?
![]()
Mits voorzien van een ideale lengte van 1.75mquote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kan uit eigen waarneming vertellen dat je inderdaad een prettig gevulde borstpartij hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Ow mijn god... omdat ik kleiner ben moet ik dus een nog smallere taille en kont hebben.
Ik ben mislukt..
Ik ben langer, maar krijg het ook niet gecompenseerdquote:Op maandag 20 februari 2006 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Ow mijn god... omdat ik kleiner ben moet ik dus een nog smallere taille en kont hebben.
Ik ben mislukt..
misbakselquote:Op maandag 20 februari 2006 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben mislukt..
Dan zijn wij gewoon de niet barbies in deze wereldquote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ik ben langer, maar krijg het ook niet gecompenseerd
ik heb er op dpreview eens wat over zitten lezen en het kwam er op neer dat het redelijk werkt tot op een bepaalde hoogte en dan voornamelijk bij groothoek lenzenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:55 schreef Esto het volgende:
Ik heb even gauw een klein vraagje als dat mag
Ben beetje rond aan het snuffelen naar camera's en toen kwam ik dit tegen:
[..]
Helpt dat nou echt? Zo'n anti-tril ding op je camera?
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Kleintje het volgende:
De buurman komt zo 2 kruiwagens hout brengen.
Dan ga ik het huis maar verwarmen met de open haard...
TIP: Koop een Canon of een Nikon, dan kan je op meets speulen met de mooie spullen van anderen, en dan wil je die ook..hmm.. nee wacht.. koop maar die Dynax, dan word je ook niet hebberig van anderen hun spullenquote:
Ik hou wijslijk mijn mond over mijn verhoudingenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:41 schreef Kleintje het volgende:
Ow, dat wat ik boven te kort kom, dat compenseer ik wel met wat ik beneden teveel heb
Whehequote:Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
TIP: Koop een Canon of een Nikon, dan kan je op meets speulen met de mooie spullen van anderen, en dan wil je die ook..hmm.. nee wacht.. koop maar die Dynax, dan word je ook niet hebberig van anderen hun spullen
Denk eens na welke objectieven jij heel graag zou willen, kijk hoeveel die bij Nikon kosten en dan bij Minolta, misschien helpt dat je keuze?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef Esto het volgende:
WheheIk zit te twijfelen tussen een Nikon D70 en die Dynax 5D
Maarja, heb nog wel paar maandjes de tijd, eerst nog even hard sparen! Ben al op de helft
konica minolta is in de problemen en sony neemt de boel over, neem aan dat die de service ook overnemenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:12 schreef Puckzzz het volgende:
De Minolta aanbiedingen schieten ineens als paddestoelen uit de grond, maar kan je er nog voor service terecht als er wat mee is?
je bent bang dat je echte naam gepubliceerd word ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb kriebels in mijn buik. Vind het eng... durf niet meer.
Wat als ik de foto's niet van te voren mag zien?
Wat als ze zeer foute foto's gaan plaatsen waarop ik niet Kleintje/Eveline/mijn camnaam ben.
Wat dan???
Jee, wat een twijfels opeens...
Tuurlijk. Bij minolta.. en straks bij Sony.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:12 schreef Puckzzz het volgende:
De Minolta aanbiedingen schieten ineens als paddestoelen uit de grond, maar kan je er nog voor service terecht als er wat mee is?
Daar heb ik nog niet zoveel verstand van eigenlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Denk eens na welke objectieven jij heel graag zou willen, kijk hoeveel die bij Nikon kosten en dan bij Minolta, misschien helpt dat je keuze?
Succesquote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef Kleintje het volgende:
nee, ben niet bang dat ze een verkeerde naam publiceren, maar dat ik gewoon niet zo overkom als dat ik ben.
Dat het lelijke foto's zijn.
Maar goed, geen tijd meer om bang te zijn, moet weg...
Succes!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef Kleintje het volgende:
nee, ben niet bang dat ze een verkeerde naam publiceren, maar dat ik gewoon niet zo overkom als dat ik ben.
Dat het lelijke foto's zijn.
Maar goed, geen tijd meer om bang te zijn, moet weg...
maak je geen zorgen meid, het is ook in hun belang om jou zo florisant mogelijk neer te zetten. Anders gaan ze verrekte weinig inkomsten zien toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb kriebels in mijn buik. Vind het eng... durf niet meer.
Wat als ik de foto's niet van te voren mag zien?
Wat als ze zeer foute foto's gaan plaatsen waarop ik niet Kleintje/Eveline/mijn camnaam ben.
Wat dan???
Jee, wat een twijfels opeens...
Gladjes?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef IJzercookie het volgende:
Ik weet inmiddels hoe ik "voel", mijn vriendje heeft net de folder bij de Hema gehaald
Nog niet, maar leef je uitquote:Op maandag 20 februari 2006 18:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Gladjes?
Is er trouwens een topic genaamd "Kijk eens welke foto's ik in mijn archief vond en online geplaatst heb" of iets in die trend?
Pentax en M42 schutters hebben we ook op voorraadquote:Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
TIP: Koop een Canon of een Nikon, dan kan je op meets speulen met de mooie spullen van anderen, en dan wil je die ook..hmm.. nee wacht.. koop maar die Dynax, dan word je ook niet hebberig van anderen hun spullen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef Ynske het volgende:vandaag een achterneefje (als ik t goed heb) gekregen
De kleine heet Lucas of Lukas
dat weet ik niet, tis zegmaar de kleine van een nichtje van me...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
mag je er foto's van maken?![]()
gefeliciflapstaartquote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef Ynske het volgende:vandaag een achterneefje (als ik t goed heb) gekregen
De kleine heet Lucas of Lukas
Vast welquote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik niet, tis zegmaar de kleine van een nichtje van me...
we zullen zien
Heb de doos hier nog liggenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef lostminds het volgende:
@ultra_ivo
jij had het pas over een portable HD van 40GB die geen externe voeding nodig heeft voor 88 euro
welk merk/type is dat?
he jammer, 40GB klonk best redelijk voor 88 euroquote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb de doos hier nog liggen
Het ding is van Inovix met de welluidende naam iMS-181.
Ik kocht 'm in de aanbieding bij Mediamarkt
heb me trouwens vergist, is maar 20GB (voor onderweg gebruik nog altijd prima).
140g zwaar, 79x69x22mm groot
USB 2.0 aansluting, Hitachi 1.8"harddisc.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe een vraagje... Hoe meet je dat bij eehhh vrouwen met eehhhh Cocker-Spaniël oren??Taille/Middenmaat/Heupen?
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Val jij op vrouwen met Cocker-Spaniel-oren?
Ik wilde het gewoon weten Fles.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Val jij op vrouwen met Cocker-Spaniel-oren?
dpz: dutchphotozone, een internetforum waarover de meningen uiteen lopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik hoor allerlei termen in een topic, DPZ, DH, kan iemand me dat ff uitleggen?
DPZ is de Dutch Photo Zone. http://www.dutchphotozone.com/, DH ken ik niet...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik hoor allerlei termen in een topic, DPZ, DH, kan iemand me dat ff uitleggen?
hey hoe was het?quote:
sorry was eff uurtje gamen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, thanks
(waarom is hier heel de avond geen zak te doen en vallen er nu ineens 4 mensen over elkaar heen? Stelletje lurkers![]()
)
Sorry was eff uurtje teevee hangen en photoshoppen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, thanks
(waarom is hier heel de avond geen zak te doen en vallen er nu ineens 4 mensen over elkaar heen? Stelletje lurkers![]()
)
kun je beter foto's bij mij laten makenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet het niet... moet er nog over nadenken hoe ik het vond.
Ik zou de fotografen zelf niet hebben uitgezocht.
Voelde me er erg onzeker...
Wat ben jij slecht...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
kun je beter foto's bij mij laten maken![]()
ik zorg altijd goed voor mijn gasten.
(wijst naar keuken als je dorst hebt zelf lopen anders krijg je niks )
4e bezoek zelf drank meenemen?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat ben jij slecht...
Bij mij zijn mensen het eerste bezoek gast, het tweede bezoek mag je nog vragen waar het staat en bij het derde bezoek zorg je maar voor jezelf.
das eerste bezoek toch al verplichtquote:
Je bent de tweede vrouw in 48 uur die dat vraagt... Is de lente op komst of zo?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Zitten hier mensen tussen die p0rn kijken?
ik kom niet verder als kim hollandquote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Bekende Nederlandse p0rn actrice... zeg eens...
Bobby? Kan dat???
Heeft net een award gewonnen voor best actress.
Kijk alleen maar buitenlandsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
ben meestal al klaar voordat de aftiteling begint, zoniet dan zet ik snel een andere op, sorry...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Bobby? Kan dat???
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
ben meestal al klaar voordat de aftiteling begint, zoniet dan zet ik snel een andere op, sorry...
Nee hoor.... Dan weet je al waar het staat..quote:
Hey, jij ook?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
ben meestal al klaar voordat de aftiteling begint, zoniet dan zet ik snel een andere op, sorry...
ja en velen met ons denk ik...quote:
waarom vraag je het danquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Vind je het gek als ik dat eigenlijk helemaal niet wil weten?
Je hebt nu een minolta, tochquote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Kleintje het volgende:
Oke... dan terug komend op fotograferen...
Ik wil toch wel graag een digitale spiegelreflex
Puur omdat ik denk dat i het dan eerder leer.
Ik zal meer foto's gaan maken omdat je achter elkaar kan blijven schieten.
Wat is dan een makkelijke en goede camera + betaalbaar om mee te beginnen...
kijk eff om je heen wie er een slr hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Kleintje het volgende:
om mee te beginnen... dus daarna weer een kopen? kan je betr gelijk een goeie kopenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Kleintje het volgende:
Een Canon 350D of een Nikon D50 zijn leuke beginsets. Maar ik meng me niet meer in Strijd tussen Canonista's en Nikonian's... Kies welke je zelf het leukste en fijnste werken vindt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Kleintje het volgende:
Yups...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef Kleintje het volgende:
canon 350 d? Ik hoorde overal de eos.
Of is dat hetzelfde?
En heeft de canon ook zo'n mooie afstandsbediening voor de zelfontspanner?
Je mag 'm wel even vasthouden vrijdagquote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef Kleintje het volgende:
Of is dat hetzelfde?
Leuke opmerking om uit z'n verband te rukken, ware het niet dat ie van een vrouw komt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je mag 'm wel even vasthouden vrijdag
hahahaha....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Leuke opmerking om uit z'n verband te rukken, ware het niet dat ie van een vrouw komt.![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahahaha....
daar dacht ik niet eens aan.
Goed, ik ga mijn bed in, ben kapot.
Eerst een laag plamuur eraf halen.
Tot morgen!!!
laterzzzzz ...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahahaha....
daar dacht ik niet eens aan.
Goed, ik ga mijn bed in, ben kapot.
Eerst een laag plamuur eraf halen.
Tot morgen!!!
iemand hier al op gegoogled?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Bobby? Kan dat???
nee ik denk dat doe jij welquote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
iemand hier al op gegoogled?
vraag me nu toch af wie het is
kom steeds op kim holland uitquote:
krijg je de plamuur er niet af?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef Kleintje het volgende:
Ben er nog.
Gezien mijn minihandjes gok ik dat het een canon gaat worden.
Maar ik ga morgen ff de winkel in.
ff proef vasthouden...
Bobbi Eden...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
iemand hier al op gegoogled?
vraag me nu toch af wie het is
Kleintje...je hebt al Nikon-spul....als je een Nikon koopt kun je dat hergebruikenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef Kleintje het volgende:
Of is dat hetzelfde?
Hoi FBquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Leuke opmerking om uit z'n verband te rukken, ware het niet dat ie van een vrouw komt.![]()
die heeft tie al joh, zo'n gouwe gele rakker is hetquote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Sub, het word tijd dat je een vriendin krijgt![]()
Fraubitch!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Sub, het word tijd dat je een vriendin krijgt![]()
o maar die zit nu bij mij op het bureauquote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef Re het volgende:
[..]
die heeft tie al joh, zo'n gouwe gele rakker is het
always my dear, alwaysquote:
Maakt niet uit joh ik heb er nog een stuk over 20 extra.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
o maar die zit nu bij mij op het bureau
sorry sub. maar ik vind haar ook lekker![]()
Subhuman the womanizer?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh ik heb er nog een stuk over 20 extra.
heb er ook redelijk veel hier maar zijn er een hoop niet nat meerquote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh ik heb er nog een stuk over 20 extra.
ik laat je in die waanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Rijen dik staan ze te wachten hier!
wellusquote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jij zit 500 km verderop, dat kan je nooit zien!
Ik vind haar niet zo bijzonder eigenlijk...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef Kleintje het volgende:
idd. Bobbi Eden.
Is het gek dat je jezelf onzeker voelt als zij steeds naast je staat?
je shoot met passie?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef Kleintje het volgende:
idd. Bobbi Eden.
Is het gek dat je jezelf onzeker voelt als zij steeds naast je staat?
geen idee heb nog geen filmpje gezienquote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo bijzonder eigenlijk...
Kijk anders ff Barbie & Ken the movie .....quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
geen idee heb nog geen filmpje gezien
tja ben donkerblauw als ik me irriteerquote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Scheelt mij weer continue bladeren en tikken.. handig, van die mede-mods
linkjequote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Kijk anders ff Barbie & Ken the movie .....
499 van kartonquote:
ik herhaal: ik laat je in de waanquote:
alweer?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
Yeps fraubitch, passieshoot.
Bijzonder of niet, ze weet wel hoe ze geil die camera in moet kijken.
NU GA IK NAAR BED
Trusten
Tis misschien wel een mooie meid (zolang ze dan maar niet overdreven op de foto staat)quote:
trustenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
Yeps fraubitch, passieshoot.
Bijzonder of niet, ze weet wel hoe ze geil die camera in moet kijken.
NU GA IK NAAR BED
Trusten
is een bijkomstigheid van een shoot van een mede fokster.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef RonaldV het volgende:
Luitjes, mag het weer over FOT in plaats van filmpjes voor volwassenen?
Hoe kan je mij nou in de waan laten als je er zelf tussen staat?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik herhaal: ik laat je in de waan![]()
*zucht*quote:Op maandag 20 februari 2006 23:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hoe kan je mij nou in de waan laten als je er zelf tussen staat?
Ik heb net de hele avond mailtjes zitten beantwoorden, spaar me alsjeblieft een beetje.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*zucht*
dat is dus deel van mijn *in-de-waan-laat* gedoe
*snijdt vinger af*quote:Op maandag 20 februari 2006 23:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb net de hele avond mailtjes zitten beantwoorden, spaar me alsjeblieft een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |