Heb de doos hier nog liggenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef lostminds het volgende:
@ultra_ivo
jij had het pas over een portable HD van 40GB die geen externe voeding nodig heeft voor 88 euro
welk merk/type is dat?
he jammer, 40GB klonk best redelijk voor 88 euroquote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb de doos hier nog liggen
Het ding is van Inovix met de welluidende naam iMS-181.
Ik kocht 'm in de aanbieding bij Mediamarkt
heb me trouwens vergist, is maar 20GB (voor onderweg gebruik nog altijd prima).
140g zwaar, 79x69x22mm groot
USB 2.0 aansluting, Hitachi 1.8"harddisc.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe een vraagje... Hoe meet je dat bij eehhh vrouwen met eehhhh Cocker-Spaniël oren??Taille/Middenmaat/Heupen?
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Val jij op vrouwen met Cocker-Spaniel-oren?
Ik wilde het gewoon weten Fles.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Val jij op vrouwen met Cocker-Spaniel-oren?
dpz: dutchphotozone, een internetforum waarover de meningen uiteen lopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik hoor allerlei termen in een topic, DPZ, DH, kan iemand me dat ff uitleggen?
DPZ is de Dutch Photo Zone. http://www.dutchphotozone.com/, DH ken ik niet...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik hoor allerlei termen in een topic, DPZ, DH, kan iemand me dat ff uitleggen?
hey hoe was het?quote:
sorry was eff uurtje gamen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, thanks
(waarom is hier heel de avond geen zak te doen en vallen er nu ineens 4 mensen over elkaar heen? Stelletje lurkers![]()
)
Sorry was eff uurtje teevee hangen en photoshoppen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, thanks
(waarom is hier heel de avond geen zak te doen en vallen er nu ineens 4 mensen over elkaar heen? Stelletje lurkers![]()
)
kun je beter foto's bij mij laten makenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet het niet... moet er nog over nadenken hoe ik het vond.
Ik zou de fotografen zelf niet hebben uitgezocht.
Voelde me er erg onzeker...
Wat ben jij slecht...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
kun je beter foto's bij mij laten maken![]()
ik zorg altijd goed voor mijn gasten.
(wijst naar keuken als je dorst hebt zelf lopen anders krijg je niks )
4e bezoek zelf drank meenemen?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat ben jij slecht...
Bij mij zijn mensen het eerste bezoek gast, het tweede bezoek mag je nog vragen waar het staat en bij het derde bezoek zorg je maar voor jezelf.
das eerste bezoek toch al verplichtquote:
Je bent de tweede vrouw in 48 uur die dat vraagt... Is de lente op komst of zo?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Zitten hier mensen tussen die p0rn kijken?
ik kom niet verder als kim hollandquote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Bekende Nederlandse p0rn actrice... zeg eens...
Bobby? Kan dat???
Heeft net een award gewonnen voor best actress.
Kijk alleen maar buitenlandsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
ben meestal al klaar voordat de aftiteling begint, zoniet dan zet ik snel een andere op, sorry...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Bobby? Kan dat???
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
ben meestal al klaar voordat de aftiteling begint, zoniet dan zet ik snel een andere op, sorry...
Nee hoor.... Dan weet je al waar het staat..quote:
Hey, jij ook?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
ben meestal al klaar voordat de aftiteling begint, zoniet dan zet ik snel een andere op, sorry...
ja en velen met ons denk ik...quote:
waarom vraag je het danquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Vind je het gek als ik dat eigenlijk helemaal niet wil weten?
Je hebt nu een minolta, tochquote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Kleintje het volgende:
Oke... dan terug komend op fotograferen...
Ik wil toch wel graag een digitale spiegelreflex
Puur omdat ik denk dat i het dan eerder leer.
Ik zal meer foto's gaan maken omdat je achter elkaar kan blijven schieten.
Wat is dan een makkelijke en goede camera + betaalbaar om mee te beginnen...
kijk eff om je heen wie er een slr hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Kleintje het volgende:
om mee te beginnen... dus daarna weer een kopen? kan je betr gelijk een goeie kopenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Kleintje het volgende:
Een Canon 350D of een Nikon D50 zijn leuke beginsets. Maar ik meng me niet meer in Strijd tussen Canonista's en Nikonian's... Kies welke je zelf het leukste en fijnste werken vindt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Kleintje het volgende:
Yups...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef Kleintje het volgende:
canon 350 d? Ik hoorde overal de eos.
Of is dat hetzelfde?
En heeft de canon ook zo'n mooie afstandsbediening voor de zelfontspanner?
Je mag 'm wel even vasthouden vrijdagquote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef Kleintje het volgende:
Of is dat hetzelfde?
Leuke opmerking om uit z'n verband te rukken, ware het niet dat ie van een vrouw komt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je mag 'm wel even vasthouden vrijdag
hahahaha....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Leuke opmerking om uit z'n verband te rukken, ware het niet dat ie van een vrouw komt.![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahahaha....
daar dacht ik niet eens aan.
Goed, ik ga mijn bed in, ben kapot.
Eerst een laag plamuur eraf halen.
Tot morgen!!!
laterzzzzz ...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahahaha....
daar dacht ik niet eens aan.
Goed, ik ga mijn bed in, ben kapot.
Eerst een laag plamuur eraf halen.
Tot morgen!!!
iemand hier al op gegoogled?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Bobby? Kan dat???
nee ik denk dat doe jij welquote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
iemand hier al op gegoogled?
vraag me nu toch af wie het is
kom steeds op kim holland uitquote:
krijg je de plamuur er niet af?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef Kleintje het volgende:
Ben er nog.
Gezien mijn minihandjes gok ik dat het een canon gaat worden.
Maar ik ga morgen ff de winkel in.
ff proef vasthouden...
Bobbi Eden...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
iemand hier al op gegoogled?
vraag me nu toch af wie het is
Kleintje...je hebt al Nikon-spul....als je een Nikon koopt kun je dat hergebruikenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef Kleintje het volgende:
Of is dat hetzelfde?
Hoi FBquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Leuke opmerking om uit z'n verband te rukken, ware het niet dat ie van een vrouw komt.![]()
die heeft tie al joh, zo'n gouwe gele rakker is hetquote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Sub, het word tijd dat je een vriendin krijgt![]()
Fraubitch!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Sub, het word tijd dat je een vriendin krijgt![]()
o maar die zit nu bij mij op het bureauquote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef Re het volgende:
[..]
die heeft tie al joh, zo'n gouwe gele rakker is het
always my dear, alwaysquote:
Maakt niet uit joh ik heb er nog een stuk over 20 extra.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
o maar die zit nu bij mij op het bureau
sorry sub. maar ik vind haar ook lekker![]()
Subhuman the womanizer?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh ik heb er nog een stuk over 20 extra.
heb er ook redelijk veel hier maar zijn er een hoop niet nat meerquote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh ik heb er nog een stuk over 20 extra.
ik laat je in die waanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Rijen dik staan ze te wachten hier!
wellusquote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jij zit 500 km verderop, dat kan je nooit zien!
Ik vind haar niet zo bijzonder eigenlijk...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef Kleintje het volgende:
idd. Bobbi Eden.
Is het gek dat je jezelf onzeker voelt als zij steeds naast je staat?
je shoot met passie?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef Kleintje het volgende:
idd. Bobbi Eden.
Is het gek dat je jezelf onzeker voelt als zij steeds naast je staat?
geen idee heb nog geen filmpje gezienquote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo bijzonder eigenlijk...
Kijk anders ff Barbie & Ken the movie .....quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
geen idee heb nog geen filmpje gezien
tja ben donkerblauw als ik me irriteerquote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Scheelt mij weer continue bladeren en tikken.. handig, van die mede-mods
linkjequote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Kijk anders ff Barbie & Ken the movie .....
499 van kartonquote:
ik herhaal: ik laat je in de waanquote:
alweer?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
Yeps fraubitch, passieshoot.
Bijzonder of niet, ze weet wel hoe ze geil die camera in moet kijken.
NU GA IK NAAR BED
Trusten
Tis misschien wel een mooie meid (zolang ze dan maar niet overdreven op de foto staat)quote:
trustenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
Yeps fraubitch, passieshoot.
Bijzonder of niet, ze weet wel hoe ze geil die camera in moet kijken.
NU GA IK NAAR BED
Trusten
is een bijkomstigheid van een shoot van een mede fokster.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef RonaldV het volgende:
Luitjes, mag het weer over FOT in plaats van filmpjes voor volwassenen?
Hoe kan je mij nou in de waan laten als je er zelf tussen staat?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik herhaal: ik laat je in de waan![]()
*zucht*quote:Op maandag 20 februari 2006 23:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hoe kan je mij nou in de waan laten als je er zelf tussen staat?
Ik heb net de hele avond mailtjes zitten beantwoorden, spaar me alsjeblieft een beetje.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*zucht*
dat is dus deel van mijn *in-de-waan-laat* gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |