Awww, heb je zelf nog niet eens kunnen voelen zegmaarquote:Op maandag 20 februari 2006 14:29 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ik heb de folders nog niet binnen
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Awww, heb je zelf nog niet eens kunnen voelen zegmaar![]()
dank jequote:
tja.. dat was niet mijn werkquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef lostminds het volgende:
ik vind overigens wel dat het rek met etenswaren en het bord erboven overbelicht is
Het is een reclamefoto, geen kunstwerkquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef lostminds het volgende:
ik vind overigens wel dat het rek met etenswaren en het bord erboven overbelicht is
Ik ben eigenlijk ook maar bijzaakquote:Op maandag 20 februari 2006 14:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een reclamefoto, geen kunstwerkhet gaat om de worst...en om cookie natuurlijk!
juist reclame foto's moeten goed belicht zijn, met kunstzinnige werken kan je nog experimenteren door expres lekker over of onder te belichtenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een reclamefoto, geen kunstwerkhet gaat om de worst...en om cookie natuurlijk!
Dat is toch een lichtbak?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef lostminds het volgende:
wel een lichtbak volgens mij, maar de onderkant reflecteerd licht en dat is hetgeen dat Lostminds volgens mij bedoeltquote:
Ik heb net op Erwin zijn website gekeken...ben jij dit? En dit?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef IJzercookie het volgende:
mwah.. toen ik de foto zag dacht ik dat ik vast niet herkend zou worden, maar eerlijk is eerlijk, ik ben hier beter te herkennen dan op de Erwin Olaf foto's
Helpt dat nou echt? Zo'n anti-tril ding op je camera?quote:Onderdrukken van cameratrillingen onder de meest uiteenlopende omstandigheden en met alle DYNAX-objectieven. Iedereen probeert cameratrillingen te voorkomen, maar soms is er niets aan te doen ?tenzij u een DYNAX 5D hebt. Bij de DYNAX 5D is Anti-Shake in de camerabody ingebouwd. Daardoor kunt u opnamen zonder bewegingsonscherpte maken met standaard-, zoom- en macro-objectieven. Omdat u dankzij Anti-Shake opnamen kunt maken bij twee tot zelfs drie stops langere sluitertijden dan anders mogelijk is, kunt u gemakkelijk binnenshuis of onder lichtarme omstandigheden fotograferen zonder flitslicht. Dus in plaats van u zorgen te maken over cameratrillingen, kunt u zorgeloos en met vertrouwen fotograferen onder nagenoeg alle denkbare omstandigheden.
boven maat, is de maat onder je armen over je tieten om t ff plat te zeggenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Kleintje het volgende:
ben er weer even.
Even een stomme vraag... denk dat mensen hier het wel weten.
Als ze bij vrouwen om 3 maten vragen, dan is het bovenmaat, taille en heupen.
Maar... de bovenmaat, is dat nou boven, onder of op je tieten?
En heupen, is dat bovenkant schaambot of onderkant????
Kleintje toch!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Kleintje het volgende:
:w
ben er weer even.
Even een stomme vraag... denk dat mensen hier het wel weten.
Als ze bij vrouwen om 3 maten vragen, dan is het bovenmaat, taille en heupen.
Maar... de bovenmaat, is dat nou boven, onder of op je tieten?
En heupen, is dat bovenkant schaambot of onderkant????
Effe een vraagje... Hoe meet je dat bij eehhh vrouwen met eehhhh Cocker-Spaniël oren??quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kleintje toch!
Bovenmaat, meet je rond het dikste gedeelte van je borsten (over de tepel in de meeste gevallen)
Taille in het slankste gedeelte van je middel (net onder je ribben dus)
Heupen het breedste gedeelte van je heupen (beetje onderaan je billen dus)
In het meest ideale geval krijg je dan 90-60-90
Aha! Tis dat ik wist dat het iets in een keuken moest zijn en dat dat zijn nieuwste creaties waren, anders had ik het niet gezien ....quote:Op maandag 20 februari 2006 15:49 schreef IJzercookie het volgende:
@Shark.Bait: klopt en klopt!
Vond ie het lekker?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mag ik u namens mijn scherm bedanken voor de koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |