ze heeft zelfs met Erwin Olaf gewerktquote:Op maandag 20 februari 2006 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
IJzercookie is way beyond Fok/Fot hoor.
Andersom natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze heeft zelfs met Erwin Olaf gewerkt
quote:
oops...ja natuurlijk... foutjequote:
Je lijkt een wat minder rond gezicht te hebben trouwens. Afgevallen?quote:
een oplettende medefokster had je allang ontdekt!quote:
ik dacht het ook al te zien...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je lijkt een wat minder rond gezicht te hebben trouwens. Afgevallen?
Ik had je allang gezien!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef IJzercookie het volgende:
hahaha ik was al herkent!!!!!!!!!!!!!!!
ikke ook spammen
[afbeelding]
hoezo nooit verwacht, je was er toch bij toen die foto gemaakt werd?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:14 schreef IJzercookie het volgende:
hahahahahaha dit had ik echt nooit verwacht!!!
GAAF ZEG
ehmm...maar afgevallen.. niet dat ik weet
je denkt toch niet serieus dat je aan onze aandacht kan ontsnappen he?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:14 schreef IJzercookie het volgende:
hahahahahaha dit had ik echt nooit verwacht!!!
GAAF ZEG
ehmm...maar afgevallen.. niet dat ik weet
Duhh.. ik had niet verwacht dat iemand het al zou posten voor dat ik het zou doenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hoezo nooit verwacht, je was er toch bij toen die foto gemaakt werd?
mwah.. toen ik de foto zag dacht ik dat ik vast niet herkend zou worden, maar eerlijk is eerlijk, ik ben hier beter te herkennen dan op de Erwin Olaf foto'squote:Op maandag 20 februari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je denkt toch niet serieus dat je aan onze aandacht kan ontsnappen he?
Ik herkende je meteenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
mwah.. toen ik de foto zag dacht ik dat ik vast niet herkend zou worden, maar eerlijk is eerlijk, ik ben hier beter te herkennen dan op de Erwin Olaf foto's
Eigenlijk wel bizar! Kreeg je de folder in de bus? Of zag je het op www.hema.nl?quote:
Gewoon in de bus, in een stapel andere folders....quote:Op maandag 20 februari 2006 14:25 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel bizar! Kreeg je de folder in de bus? Of zag je het op www.hema.nl?
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
ha, Maria says hi to you all
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de folders nog niet binnenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Gewoon in de bus, in een stapel andere folders....
IJzercookie op miljoenen deurmattenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Duhh.. ik had niet verwacht dat iemand het al zou posten voor dat ik het zou doen
enneh.. welke oplage? Volgens mij gewoon huis-aan-huis!
Uhm ja...door de beroemdheid onder ons ondergesneeuwd...maaruh...strakke plaatjes hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
ha, Maria says hi to you all
[afbeelding]
[afbeelding]
oef... zo heel erg had ik daar nog niet bij stil gestaanquote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
IJzercookie op miljoenen deurmattenGeweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |