quote:Op zondag 19 februari 2006 20:14 schreef Jelleee het volgende:
Misschien moeten jullie de meet maar gaan vervroegen..
Aangezien volgens Rednajt de aarde op 3 maart 06 ontploft.![]()
kopen?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef Mauro het volgende:
Zeg bb, Hou eens op met het spammen van die brommer
Dat dat topic nog in NWS staat... of wordt 't later nog interessant? (heb alleen de OP gelezenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef Jelleee het volgende:
Blaat, enzo.
Vorig deel: FOT SC: De titelloze slowchat
Laatste post;
[..]
ach in belgie lopen ze overal mee achter. dus we zouden er niet eens last van hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Het is maar goed dat de aarde niet een dag eerder ontploftDan zitten we nl. in Olmen
Wat denk je zelfquote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat dat topic nog in NWS staat... of wordt 't later nog interessant? (heb alleen de OP gelezenen de eerste reactie)
Dat was toch 5 maart?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Het is maar goed dat de aarde niet een dag eerder ontploftDan zitten we nl. in Olmen
eerste zondag van maart.quote:
quote:
Wat gaat er ontploffen dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Re het volgende:
Ik hou het op 29 februari dit jaar dat het allemaal ontploft
Iemand heeft een topic aangemaakt dat de amerikaanse CIA heeft gezegd dat de wereld op 4 maart ontploft.. zie bovenste postquote:
Kunnen ze die achteraf hierin plaatsen: Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 24]quote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Blijkbaar de aarde. Misschien dat ze de hubble voor die tijd ff kunnen omdraaien, hebben we er achteraf in ieder geval mooie foto's van.
ja maar, ja maar...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kunnen ze die achteraf hierin plaatsen: Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 24]
een fok userquote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef EchnaDarr het volgende:
da's wie? leuke foto.
Werkt naar behoren.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
Werkt primaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
Jij bent dan ook ingelogd.quote:
Schopje --> news:alt.testquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
dat zekrquote:
Oei. Gesnapt.quote:
Mooie foto van Beestjuh trouwensquote:
als ik de url zelf pak gaat het wel goedquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
Als je inlogt is dat niet zo raar.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
als ik de url zelf pak gaat het wel goed![]()
bedoel dat ik dus eerst kruisje had.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je inlogt is dat niet zo raar.
Kom anders even op photophoria.net, aangezien je daar bent ingelogd.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
bedoel dat ik dus eerst kruisje had.
moest de url pakken om hem te zien.
![]()
de eerste foto werkte wel meteen.
laat nog maar 30 minuten aan.quote:
ssssst dat wil ik nog helemaal niet wetenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef RonaldV het volgende:
Morgen weer maandag he?
Technisch gesproken is het morgen dinsdagquote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef RonaldV het volgende:
Morgen weer maandag he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |