quote:Op zondag 19 februari 2006 20:14 schreef Jelleee het volgende:
Misschien moeten jullie de meet maar gaan vervroegen..
Aangezien volgens Rednajt de aarde op 3 maart 06 ontploft.![]()
kopen?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef Mauro het volgende:
Zeg bb, Hou eens op met het spammen van die brommer
Dat dat topic nog in NWS staat... of wordt 't later nog interessant? (heb alleen de OP gelezenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef Jelleee het volgende:
Blaat, enzo.
Vorig deel: FOT SC: De titelloze slowchat
Laatste post;
[..]
ach in belgie lopen ze overal mee achter. dus we zouden er niet eens last van hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Het is maar goed dat de aarde niet een dag eerder ontploftDan zitten we nl. in Olmen
Wat denk je zelfquote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat dat topic nog in NWS staat... of wordt 't later nog interessant? (heb alleen de OP gelezenen de eerste reactie)
Dat was toch 5 maart?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Het is maar goed dat de aarde niet een dag eerder ontploftDan zitten we nl. in Olmen
eerste zondag van maart.quote:
quote:
Wat gaat er ontploffen dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Re het volgende:
Ik hou het op 29 februari dit jaar dat het allemaal ontploft
Iemand heeft een topic aangemaakt dat de amerikaanse CIA heeft gezegd dat de wereld op 4 maart ontploft.. zie bovenste postquote:
Kunnen ze die achteraf hierin plaatsen: Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 24]quote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Blijkbaar de aarde. Misschien dat ze de hubble voor die tijd ff kunnen omdraaien, hebben we er achteraf in ieder geval mooie foto's van.
ja maar, ja maar...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kunnen ze die achteraf hierin plaatsen: Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 24]
een fok userquote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef EchnaDarr het volgende:
da's wie? leuke foto.
Werkt naar behoren.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
Werkt primaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
Jij bent dan ook ingelogd.quote:
Schopje --> news:alt.testquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
dat zekrquote:
Oei. Gesnapt.quote:
Mooie foto van Beestjuh trouwensquote:
als ik de url zelf pak gaat het wel goedquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef Re het volgende:
ff test
moet het doen
[afbeelding]
moet het niet doen
[afbeelding]
Als je inlogt is dat niet zo raar.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
als ik de url zelf pak gaat het wel goed![]()
bedoel dat ik dus eerst kruisje had.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je inlogt is dat niet zo raar.
Kom anders even op photophoria.net, aangezien je daar bent ingelogd.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
bedoel dat ik dus eerst kruisje had.
moest de url pakken om hem te zien.
![]()
de eerste foto werkte wel meteen.
laat nog maar 30 minuten aan.quote:
ssssst dat wil ik nog helemaal niet wetenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef RonaldV het volgende:
Morgen weer maandag he?
Technisch gesproken is het morgen dinsdagquote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef RonaldV het volgende:
Morgen weer maandag he?
das wel weer lekker als de week zo hard zou gaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Technisch gesproken is het morgen dinsdag
Iedereen lag nog te slapenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
Waar is iedereenHet is maandagochtend hoor
Het is vakantie hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
Waar is iedereenHet is maandagochtend hoor
Is raining cats and dogs overherequote:Op maandag 20 februari 2006 09:57 schreef Kleintje het volgende:
Ja... het is grauw en saai weer...
Bel je ff de dierenambulance dan?quote:
Wel makkelijk, hoef je niet naar het asiel om zo'n beestje te halen. Nu heb je ze zo voor het uitzoeken.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bel je ff de dierenambulance dan?
Lijkt me heel vervelend voor die beestjes, dat ze zomaar uit de lucht komen vallen. Stel dat ze wat breken.![]()
Nou..... Ik denk dat je niet veel hebt aan een op straat gevallen huisdier. Dan is alles stuk en moet je het beest met ijzerdraad en schroeven weer in elkaar zetten. En je moet natuurlijk eerst alle onderdelen bij elkaar zoeken tussen de rest van de puzzelstukjes.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wel makkelijk, hoef je niet naar het asiel om zo'n beestje te halen. Nu heb je ze zo voor het uitzoeken.
Oeh ben erg benieuwd wat het gaat worden kleintjequote:Op maandag 20 februari 2006 10:38 schreef Kleintje het volgende:
Vanavond de fotoshoot voor de Passie. Ik ben benieuwd hoe dat er nou aan toegaat.
Of het echt professioneel is enzo.
Ben nog niet zenuwachtig...
Ligt niet aan Limburg hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 01:42 schreef RubberDuckey het volgende:
Is dat normaal in Limburg dat jullie een dag achterlopen?
Dan ben je ook wel echt zielig zegquote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef Kleintje het volgende:
Vriendin uit Den Helder aan de lijn.
Heeft problemen met haar ex... stalkingsgedrag, inbreken...
En de politie kan niets doen..
Vriendin van mij heeft een hele rechtszaak achter de rug vanwege een stalkende ex. Hij is vrijgesproken. Kennelijk was het (4 jaar lang) in elkaar slaan van haar huidige vriend, de doodsbedreigingen, de auto achtervolgingen, bedreigingen tot het ontvoeren van haar zoontje niet systematisch genoeg om hem te veroordelenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef Kleintje het volgende:
Vriendin uit Den Helder aan de lijn.
Heeft problemen met haar ex... stalkingsgedrag, inbreken...
En de politie kan niets doen..
dit is vlak voor kerst geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 11:24 schreef Kleintje het volgende:
Geloof dat dat nu anders is... gelukkig.
Mijn ex is nu met vakantie. Als ie terug is hopen we alles af te handelen...
Heb jij alweer iets gewonnen?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Mag ik even geheel offtopic melden dat ik een MPIO FY700 MP3speler gewonnen heb?
Woeiii
gratis speelgoed is altijd leuk!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Mag ik even geheel offtopic melden dat ik een MPIO FY700 MP3speler gewonnen heb?
Woeiii
Woeiquote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Woeiii
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
Het lijkt wel een futuristische zwangerschapstest
No offence natuurlijk...
paarden.... gegeven...bek enzo...
Gatverdarre!!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef Kleintje het volgende:
Feli... leuk dingetje.
![]()
Gaat u maar koud douchen mevrouw Kleintje.
Mijn collega had het type niet opgeschreven en nu heb ik een verkeerde klep bij me.
Dus ik heb de klep eruit gehaald. Ik ga proberen of ik hem vandaag nog kan krijgen.
Nu heeft u geen warm water EN geen verwarming.
Dus u heeft in ieder geval stijve tepels vanavond bij de fotoshoot.
Misschien komt u wel wat frigide over....![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef Kleintje het volgende:
Feli... leuk dingetje.
![]()
Gaat u maar koud douchen mevrouw Kleintje.
Mijn collega had het type niet opgeschreven en nu heb ik een verkeerde klep bij me.
Dus ik heb de klep eruit gehaald. Ik ga proberen of ik hem vandaag nog kan krijgen.
Nu heeft u geen warm water EN geen verwarming.
Dus u heeft in ieder geval stijve tepels vanavond bij de fotoshoot.
Misschien komt u wel wat frigide over....![]()
IJzercookie!! Wat leuk zeg!!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zie een bekende in de Hema folder!!![]()
[afbeelding]
Haha..quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
Ik kruip onder een koude douche en mijn haar doe ik wel ff op die manier....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sorrie het is niet grappig, maar dan moet je het ook niet zo grappig neerzetten
kook een keteltje water en was je daarmee, is toch ook warm?
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik kruip onder een koude douche en mijn haar doe ik wel ff op die manier....
Ga wel de hele middag in de auto zitten
zijn we al weer een jaar verder dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik kruip onder een koude douche en mijn haar doe ik wel ff op die manier....
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |